ow, dat is mooiquote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Beetje, maar dat is meer een combi van meerdere factoren, niet alleen 't tentamen
Dus jij bent lelijker dan HW?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:45 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wie zwijgt stemt toe. Ik ben trots op je. Had ze IRL ook zo'n grote mond of was die gauw gevuld?
het is mooi dat je niet compleet de stress inschiet alleen vanwege het tentamenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk nietMaar goed, dank je
Ah succes dan meis!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moet nog. Ben nu op weg naar school
Ja, ik snapte jequote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:53 schreef cafpow het volgende:
[..]
het is mooi dat je niet compleet de stress inschiet alleen vanwege het tentamen
For what it's worth, ik vind van niet.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
Kennelijk. Maar ik ben dan ook niet op zoek naar een neukertje.
môgguh L-Equote:
quote:
quote:
Nou vooruit, dan drink ik er voor jou wel meerquote:
Enschede centrum. En dan naar die grote toren lopen. Dan pik ik je wel op.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:01 schreef missbehavin het volgende:
Nou vooruit, dan drink ik er voor jou wel meer
Wat nog meer dan?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Beetje, maar dat is meer een combi van meerdere factoren, niet alleen 't tentamen
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:01 schreef Kreator het volgende:
[..]
Enschede centrum. En dan naar die grote toren lopen. Dan pik ik je wel op.
Mieters, uiteraard. En aldaar?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:01 schreef L-E het volgende:
[..]
Beste Q, hoe staat het leven deze dagen?
Zakt over het hoofd...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wat maakt het ook uit.. Het enige dat telt is mijn grote pé-nis.
Bekend verschijnselquote:
Je ligt nog in bed?quote:
Gaatjes bij de ogen knippenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:04 schreef Kreator het volgende:
[..]
...maar dan zie je ze niet huilen als je doorramt.
Ik wou dat het waar was. Gisteren was ik wel vrij. Maar dat terzijde.quote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:04 schreef Kluts het volgende:
Oh, wat ben ik toch een communicatief vaardige, pro-actieve, flexibele werkloze zonder 9 tot 5 mentaliteit zeg.
Met of zonder hands-on mentaliteit?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:04 schreef Kluts het volgende:
Oh, wat ben ik toch een communicatief vaardige, pro-actieve, flexibele werkloze zonder 9 tot 5 mentaliteit zeg.
Fijn toch?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:06 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
![]()
donderdag gesprek![]()
bij een detacheerder![]()
Wel over een concrete functie gelukkig.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:06 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
![]()
donderdag gesprek![]()
bij een detacheerder![]()
Wel over een concrete functie gelukkig.
Het hele leven is een leugen, L-E! OPNE JE OGEN!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:05 schreef L-E het volgende:
[..]
En dan zeiden mensen dat er geen verschil zou zijn! Ze logen Q!
2e gesprek is altijd goed nieuws. Moet je voor de grap een verdubbeling van je salaris melden. Als je geluk hebt, krijg je het ook nog.quote:
Ik wist dat ik wat vergeten was.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Met of zonder hands-on mentaliteit?
Mijn ervaring is idd dat de gesprekken waar ik juist soms naar mijn idee een te grote mond had gehad, uitliepen op een succes ja.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:07 schreef Kreator het volgende:
[..]
2e gesprek is altijd goed nieuws. Moet je voor de grap een verdubbeling van je salaris melden. Als je geluk hebt, krijg je het ook nog.
Hoera! Waar?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:07 schreef Kluts het volgende:
[..]![]()
Ik heb vanmiddag een tweede gesprek.
Het is alweer bijna weekendquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:06 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik wou dat het waar was. Gisteren was ik wel vrij. Maar dat terzijde.
Doe mij maar een b52. Gewoon omdat het es wat anders is.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:07 schreef Kluts het volgende:
[..]![]()
Ik heb vanmiddag een tweede gesprek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |