En ga je het ook doen?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:58 schreef Kreator het volgende:
Dat was vanmorgen al. Omdat ik zin heb.
Je verwart liefde met medelijden en denigrerende reacties. Vandaar dat je waarschijnlijk alleen kunt scoren als iemand wat down is en vatbaar is voor je verder volkomen kansloze pogingen.quote:
Slecht is dat.. Wij hebben het ooit eens gehad met een dvd speler van dat Aldi merk.. Medion ofzo.. hij deed het na een week al niet meer, toen kregen we een splinternieuwe toegestuurd, en een nieuwer model..quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niet als t toestel niet meer gemaakt word
[..]
Hij kwam nu uit zichzelf al met 2 maanden 100% korting, terwijl ik mn telefoon maar 4 dagen kwijt was de vorige keer.
Dat 3x opsturen is vrijwel overal toch? Ik weet wel dat ik de volgende keer meteen controleer of het werkt of niet, zo nee, dan stuur ik em direct weer terug.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vergoedingen zijn flink omlaag gegaan ja bij T-Mobile.
Reken er maar op dat ze hem waarschijnlijk 3 keer op gaan sturen, dan gaan ze kijken voor een swap
Medion staat daar ook om bekendquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Slecht is dat.. Wij hebben het ooit eens gehad met een dvd speler van dat Aldi merk.. Medion ofzo.. hij deed het na een week al niet meer, toen kregen we een splinternieuwe toegestuurd, en een nieuwer model..
Pffff, ik hobbel zo wel ff naar de toko hier om de hoekquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat was vanmorgen al. Omdat ik zin heb.
[..]
Ik zal er de volgende keer een foto van maken..
Zo zat ik al bij T-mobile toen ze nog BEN waren... altijd redelijke korting e.d.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat zou een hele slechte zaak zijn, met 5 jaar lang tussen de 60-100 euro in de maand ga ik er van uit een redelijke klant te zijn en verwacht ik toch wel enige coulance. Dit is voor het eerst dat ik wat heb. Eerder kreeg ik op basis van mn belgedrag ook altijd veel dikkere telefoons dan bij t abbo hoorde, maar dat was de laatste keer ook al niet meer
Jij mag zoveel zeggen, het zal mij niet raken hoor frustyquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je verwart liefde met medelijden en denigrerende reacties. Vandaar dat je waarschijnlijk alleen kunt scoren als iemand wat down is en vatbaar is voor je verder volkomen kansloze pogingen.
Ja 3 keer opsturen is eigenlijk standaard, en veel shops zijn niet in staat om daar van af te wijken.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat 3x opsturen is vrijwel overal toch? Ik weet wel dat ik de volgende keer meteen controleer of het werkt of niet, zo nee, dan stuur ik em direct weer terug.
Zal wel geen HTC Desire Z krijgen
Ik wil gewoon dat die werkt, hoef die korting enzo niet, heb liever dat ze em met 3-4 dagen weer terug sturen. Hij ging wel kijken of ze er nog een nieuwe hadden liggen, dan had ik dit meteen gekregen, maar dat was niet zo
quote:
Ik vind t ergens wel jammer dat ik straks geen nieuw toestel kan uitzoeken, maar als deze helemaal vernieuwd is, koop ik er een nieuwe accu bij en kan ik wel weer een paar jaar vooruit.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:02 schreef rival het volgende:
[..]
Zo zat ik al bij T-mobile toen ze nog BEN waren... altijd redelijke korting e.d.
tot vorig jaar.. de aanbieding die ik kreeg.. was voor een nieuwe klant hetzelfde.. toen ben ik maar overgestapt naar vodafone
En daar krijg je ook niets meer als je eenmaal klant bent.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:02 schreef rival het volgende:
toen ben ik maar overgestapt naar vodafone
Veel plezier dan alvast! en ik hoop op een goede kater!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:01 schreef Kreator het volgende:
Dat is wel de intentie ja. Er gaat niets boven een kater op woensdag.
Ja, maar ik wil geen standaard Desire, want die staat niet in verhouding tot mijn huidige MDA V dus minimaal een HD en ik wil best bijbetalen voor een Z.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja 3 keer opsturen is eigenlijk standaard, en veel shops zijn niet in staat om daar van af te wijken.
Zou een android toestel terug vragen als ik jou was, anders heb je grote kans dat je een refurbished vario krijgt en zit je weer met dat achterlijke windows.
Moet je zakelijke klant zijn, krijg je helemaal niks meerquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:04 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
En daar krijg je ook niets meer als je eenmaal klant bent.
Ben als sinds Libertel klant bij ze, maar iets extras geven bij een verlenging ? Echt niet!
nee maar nu heb ik wel een beter bereik als ik het boerenland in gaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:04 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat dan weer wel ja.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:06 schreef rival het volgende:
[..]
nee maar nu heb ik wel een beter bereik als ik het boerenland in ga
Vaak helpt het wel jaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Laat die inspiratie maar vloeien!
Het is het proberen waard natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:05 schreef Cue_ het volgende:
Veel plezier dan alvast! en ik hoop op een goede kater!
Absoluut! Maak je een paar mooie foto's voor me?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:06 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het is het proberen waard natuurlijk.
Kip met honing?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
/me.
[..]
Die gast maakt echt alles met de hand. Satesaus (straight from the bowel), sambal, ketjab, kip met honing. En dat alles op een bordje..
Dit zijn van die dingen waaraan je liever niet herinnerd wil worden.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:07 schreef Cue_ het volgende:
Absoluut! Maak je een paar mooie foto's voor me?
Ja, gemarineerd in honing en sambal./quote:
Vond jij dat ook al zo lekker klinken?quote:
Dat zou ik dan bijna wekelijks moeten horenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:06 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat zul je nog vaak horen, als je met een meisje op stap gaat.
Ik zit al tien jaar bij KPN, heb nooit iets van extra's of kortingen gekregenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:04 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ben als sinds Libertel klant bij ze, maar iets extras geven bij een verlenging ? Echt niet!
Zolang het maar geen Zweedse kip isquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Vond jij dat ook al zo lekker klinken?
Jij misschien niet, maar ik welquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:08 schreef Kreator het volgende:
Dit zijn van die dingen waaraan je liever niet herinnerd wil worden.
Die sambal is wat minder, dan zit ik de hele dag op de pleequote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:08 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dit zijn van die dingen waaraan je liever niet herinnerd wil worden.
[..]
Ja, gemarineerd in honing en sambal./
Watjequote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die sambal is wat minder, dan zit ik de hele dag op de plee
Of met chocoladesausquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:09 schreef Ripley het volgende:
smerig man, kip met honing. Ik zie ook steeds allerlei mensen kip met cola maken tegenwoordig overigens
Ah, daar heb je haar ook weer.quote:
dat deed jij toch niet enzo?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:11 schreef CherryLips het volgende:
Ben ik nou weer bij? Jezus dat teruglezen hier ook altijd
Ik heb het nog nooit geprobeerd, maar heb nog wel ergens een chocoladekookboek (quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:11 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jij smeert echt overal chocola op he?
MIquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:11 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ossehaaspuntjes in pittige chocoladesaus, bij Paddy's.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:11 schreef Spirit82 het volgende:
ik lus anders best wel een zweeds kippetjequote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zolang het maar geen Zweedse kip is
Het staat je goed hoor, dat wattigequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |