ZE ZIJN OPNE!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Het hele leven is een leugen, L-E! OPNE JE OGEN!
In het altijd pittoreske Breukelen.quote:
Hoe, wie, wat, waar?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:07 schreef Kluts het volgende:
[..]![]()
Ik heb vanmiddag een tweede gesprek.
Als secretaresse bij een bedrijf wat software ontwikkeld voor bedrijven.quote:
Het gaat niet om lekker. Het gaat om 4 dranken gelaagd op elkaar, in de fik steken en zuipen met een rietje. Dat doe je op het eind vd avond, als je dingen wil vergeten.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:08 schreef MissMSX het volgende:
Het is alweer bijna weekend
B52, is dat lekker? Ziet er wel grappig uit
Naam via PMquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als secretaresse bij een bedrijf wat software ontwikkeld voor bedrijven.
Owh sorry, ik ben er al een tijdje uitquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:10 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het gaat niet om lekker. Het gaat om 4 dranken gelaagd op elkaar, in de fik steken en zuipen met een rietje. Dat doe je op het eind vd avond, als je dingen wil vergeten.
Maar dan verdampt de alcohol toch juist?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:10 schreef Kreator het volgende:
Het gaat niet om lekker. Het gaat om 4 dranken gelaagd op elkaar, in de fik steken en zuipen met een rietje. Dat doe je op het eind vd avond, als je dingen wil vergeten.
Ik weet gewoon heel erg veel.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:11 schreef MissMSX het volgende:
Owh sorry, ik ben er al een tijdje uit
alleen die van de bovenste laag lijkt mequote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:13 schreef Techno het volgende:
[..]
Maar dan verdampt de alcohol toch juist?
Alleen die van de bovenste laag. Het hakt er wel in.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:13 schreef Techno het volgende:
[..]
Geloof me, niet alle.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:13 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik weet nog dat die avond de avond van mijn 19e verjaardag was.quote:
Niks, jij bent een jong blommetje!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik weet nog dat die avond de avond van mijn 19e verjaardag was.
Ouwe trut word ik eigenlijk.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:19 schreef vencodark het volgende:
Ff uurtje ontspanning voordat ik de deur weer uit moet.
* adem in, adem uit*.
you can do itquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |