Hier nog 1. Mijn vader keek er altijd naar.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:40 schreef Kluts het volgende:
Ik vond vroeger die poppen van de thunderbirds eng.
Bij ons mocht er een groepje kinderen de klas uit omdat die er bang voor waren.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:41 schreef littledrummergirl het volgende:
ik was bang voor
[ afbeelding ]
maar das niet zo heel gek als ik m zo terugzie
Wie is het?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:41 schreef littledrummergirl het volgende:
ik was bang voor
[ afbeelding ]
maar das niet zo heel gek als ik m zo terugzie
ik bleef altijd stoer zittenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:42 schreef Graseter het volgende:
[..]
Bij ons mocht er een groepje kinderen de klas uit omdat die er bang voor waren._!
Wat was er eng aan?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:44 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik bleef altijd stoer zittenmaar keek dan toevallig net iedere keer n andere kant op als ie in beeld kwam
er was zon schooltv programma over lezen en schrijven, ik mik loreland heette datquote:
Wij gingen in groep 8 een keer de film Scrooged kijken, maar toen liep er iemand vrij snel weg omdat hij het te eng vondquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:42 schreef Graseter het volgende:
[..]
Bij ons mocht er een groepje kinderen de klas uit omdat die er bang voor waren._!
quote:Mik woont in Loria, een land dat verzot is op letters en woorden. Iedereen kan schrijven en lezen en doet dat dan ook de hele dag. Behalve Karbonkel. Karbonkel woont ook in Loria maar kan niet lezen en schrijven, want dat kunnen Karbonkels nou eenmaal niet. Hij wordt hierdoor zo gefrustreerd dat hij alle letters en woorden uit Loria laat verdwijnen, waardoor Loria verandert in het analfabete Loreland. Mik moet de weggeblazen letters daarna weer terug zoeken in de landen Kratermaan (waar ze Sok, haar knuffel, verliest), Huiverhuizen, Doolgaarde, Wildewoud, Weerwater en Kramerije, landen waar iedereen een eigen bijzonderheid heeft, waar ze een scala aan kleurrijke figuren ontmoet en een hoop avonturen beleeft.
In het tweede seizoen is Karbonkel langzaam aan veranderd in een mengeling tussen karbonkel en mens omdat hij steeds beter kan lezen en schrijven. Hij krijgt een oproep van de Bovenbonkel, de baas van de karbonkels, die hem vraagt om naar Karbonkelland te komen, waar hij thuishoort. Dit doet hij en hij reist via de landen Loriool, Grauwbergen en Pretput naar Karbonkelland. Mik en Sokje volgen hem en proberen hem tegen te houden. Uiteindelijk verslaat Karbonkel de bovenbonkel en leert Mik de Karbonkels uit Karbonkelland ook lezen en schrijven.
geen ideequote:
Sommige durfde niet meer naar de wc omdat ze dachten dat ie eruit kwam.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:46 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
geen ideeals ik het terug zie zo
vaag verhaal eigenlijkquote:
dat had ik met IT en de gremlinsquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:47 schreef Graseter het volgende:
[..]
Sommige durfde niet meer naar de wc omdat ze dachten dat ie eruit kwam.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:48 schreef PeuRac het volgende:
Sukkels bij T-mobile, ze hadden de USB-poort niet gefixxed, dus nu moet ik em weer opsturen, nu krijg ik 2 maanden geen factuur(ik heb rekeningen á ¤ 100
)
het is van iets na mijn tijd.. ik zat in groep vier ofzo denk ik. dus ergens rond 1995/1997 ofzoquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:47 schreef vencodark het volgende:
Ik heb hier serieus nog nooit van gehoord.
Dan slaap ik.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:48 schreef Kreator het volgende:
Toch is dit topic op werkdagen tussen 8 en 12 het leukst. Qua mensen.
Groetjes,
Krea.
Succes met touwtrekken om dat ook daadwerkelijk te krijgenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:48 schreef PeuRac het volgende:
Sukkels bij T-mobile, ze hadden de USB-poort niet gefixxed, dus nu moet ik em weer opsturen, nu krijg ik 2 maanden geen factuur(ik heb rekeningen á ¤ 100
)
Groep 3.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:48 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
het is van iets na mijn tijd.. ik zat in groep vier ofzo denk ik. dus ergens rond 1995/1997 ofzo
Wees gerust, nu ben ik erquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:48 schreef Kreator het volgende:
Toch is dit topic op werkdagen tussen 8 en 12 het leukst. Qua mensen.
Groetjes,
Krea.
Nee, ik heb een contract.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Exact.
(was jij niet diegene die klaagde dat hij zonder werk zat?)
Ik heb t gesprek opgenomen en hem dat ook gezegdquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Succes met touwtrekken om dat ook daadwerkelijk te krijgen
Heb je et weer gesloopt?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb t gesprek opgenomen en hem dat ook gezegdVerder is de kans groot dat ze t niet kunnen repareren dus ben benieuwd wat ze dan gaan doen
Ben je al wel aardig op weg qua ideeen?quote:
ze hadden t niet gemaaktquote:
Zeg, ga ff ergens anders mensen jaloers makenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:44 schreef Kreator het volgende:
Godsklere wat is het koud buiten. Gelukkig stond Peter, de indonesche keukengod weer op de markt..
Waarschijnlijk gaan ze je nog een paar keer af proberen te schepenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb t gesprek opgenomen en hem dat ook gezegdVerder is de kans groot dat ze t niet kunnen repareren dus ben benieuwd wat ze dan gaan doen
Opperbaas I vult kneusje 4 even aan!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ah, opperkneus deel V is er ook weer.
/me.quote:
Die gast maakt echt alles met de hand. Satesaus (straight from the bowel), sambal, ketjab, kip met honing. En dat alles op een bordje.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:54 schreef MissMSX het volgende:
Zeg, ga ff ergens anders mensen jaloers maken
Mwah het houdt niet over.. Heb ook gewoon niet zo'n creatieve bui vandaag geloof ikquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ben je al wel aardig op weg qua ideeen?
Nouhouhouquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
/me.
[..]
Die gast maakt echt alles met de hand. Satesaus (straight from the bowel), sambal, ketjab, kip met honing. En dat alles op een bordje..
Dat zou een hele slechte zaak zijn, met 5 jaar lang tussen de 60-100 euro in de maand ga ik er van uit een redelijke klant te zijn en verwacht ik toch wel enige coulance. Dit is voor het eerst dat ik wat heb. Eerder kreeg ik op basis van mn belgedrag ook altijd veel dikkere telefoons dan bij t abbo hoorde, maar dat was de laatste keer ook al niet meerquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gaan ze je nog een paar af proberen te schepen
Dan toch maar een borrel erbij?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mwah het houdt niet over.. Heb ook gewoon niet zo'n creatieve bui vandaag geloof ik
Niet kunnen fixxen is toch automatisch een nieuwe?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat zou een hele slechte zaak zijn, met 5 jaar lang tussen de 60-100 euro in de maand ga ik er van uit een redelijke klant te zijn en verwacht ik toch wel enige coulance. Dit is voor het eerst dat ik wat heb. Eerder kreeg ik op basis van mn belgedrag ook altijd veel dikkere telefoons dan bij t abbo hoorde, maar dat was de laatste keer ook al niet meer
Ik denk dat het tijd is dat je je verwachtingspatroon wat aanpastt.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat zou een hele slechte zaak zijn, met 5 jaar lang tussen de 60-100 euro in de maand ga ik er van uit een redelijke klant te zijn en verwacht ik toch wel enige coulance. Dit is voor het eerst dat ik wat heb. Eerder kreeg ik op basis van mn belgedrag ook altijd veel dikkere telefoons dan bij t abbo hoorde, maar dat was de laatste keer ook al niet meer
voel de liefdequote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:54 schreef Kreator het volgende:
Ah, opperkneus deel IV is er ook weer.
Vergoedingen zijn flink omlaag gegaan ja bij T-Mobile.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat was vanmorgen al. Omdat ik zin heb.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:56 schreef Cue_ het volgende:
Vanwaar die drift naar drank zo op de vroege middag?
Ik zal er de volgende keer een foto van maken.quote:
Dat verwachten heel veel mensen, maar gebeurd zelden dat je daarmee een uitzonderingspositie krijgt. Dus wat Miss zegt.. Verwachtingspatroon bijstellenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niet als t toestel niet meer gemaakt wordquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niet kunnen fixxen is toch automatisch een nieuwe?
Hij kwam nu uit zichzelf al met 2 maanden 100% korting, terwijl ik mn telefoon maar 4 dagen kwijt was de vorige keer.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik denk dat het tijd is dat je je verwachtingspatroon wat aanpastt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |