quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:42 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik heb ze stuk voor stuk genadeloos neergesabeld
Ik spreek toch ook met jou af? Dus maakt niet zoveel uit of hij werkt of niet. Hij mag erbij zijn, maar is geen noodzaak ofzo wmbquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:42 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat kan ook.... moet wel even kijken, tegenwoordig heeftook een nieuwe baan dus hij weet zijn tijden nog niet echt
Krea is nog steeds beschikbaarquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:46 schreef missbehavin het volgende:
MissMSX ik ben er uit hoor! Nu nog hopen dat boss man er ook zo over denkt.
Damn, nu pas echt toe aan een borrel
Ik wil eigenlijk wel weten hoe lelijk jij bent. PM eens een fotoquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:46 schreef Kreator het volgende:
Als je het goed bekijkt, ben ik gewoon goed bezig voor de kneuzen hier. Die kunnen nu via PM en ontzettend-grappige-oneliners hier heel stoer gaan doen over wat voor dikke kneus ik ben en dat ze me makkelijk aankunnen, waarna ze schoorvoetend kunnen bedelen om een date. Ik zie het probleem niet zo.
Nehee, dat doe je maar, eigenlijk ben je diep van binnen heel onzeker en zou je willen dat supergod krea je zag staanquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:45 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee, ik ben arrogant. Als ik wanhopig was geweest, had ik nu een relatie met Krea.
Ik ook, heb besloten dat ik mezelf vanavond maar eens flink ga bezattenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:46 schreef missbehavin het volgende:
quote:
Mag ik het zien?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:46 schreef missbehavin het volgende:
quote:
quote:
Hij snapt niet dat vrouwen eigenlijk ja bedoelen als ze nee zeggenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:48 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Nehee, dat doe je maar, eigenlijk ben je diep van binnen heel onzeker en zou je willen dat supergod krea je zag staan
Dat geldt toch voor alle vrouwen hier?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:48 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Nehee, dat doe je maar, eigenlijk ben je diep van binnen heel onzeker en zou je willen dat supergod krea je zag staan
Bedoel ook op een dag dat hij weg is gekkiequote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:45 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik spreek toch ook met jou af? Dus maakt niet zoveel uit of hij werkt of niet. Hij mag erbij zijn, maar is geen noodzaak ofzo wmb
Je hoeft er alleen maar mee te drinken hoorquote:
Op de foto komt ie best leuk over. Schattig ook. Niks mis mee.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk wel weten hoe lelijk jij bent. PM eens een foto
Ik drink dat jong zo onder de tafel!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je hoeft er alleen maar mee te drinken hoor
Daarbij.. hoeveel foksters heb jij wel niet gehad
Uit z'n comfort zone en heel onzeker nu dusquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
Krea was leuker toen ie nog in PTA zat en niet zo'n grote bek had
Drinken met Krea niet?quote:
Je hebt me door. Kutquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:46 schreef Kreator het volgende:
Als je het goed bekijkt, ben ik gewoon goed bezig voor de kneuzen hier. Die kunnen nu via PM en ontzettend-grappige-oneliners hier heel stoer gaan doen over wat voor dikke kneus ik ben en dat ze me makkelijk aankunnen, waarna ze schoorvoetend kunnen bedelen om een date. Ik zie het probleem niet zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |