quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:42 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik heb ze stuk voor stuk genadeloos neergesabeld
Ik spreek toch ook met jou af? Dus maakt niet zoveel uit of hij werkt of niet. Hij mag erbij zijn, maar is geen noodzaak ofzo wmbquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:42 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat kan ook.... moet wel even kijken, tegenwoordig heeftook een nieuwe baan dus hij weet zijn tijden nog niet echt
Krea is nog steeds beschikbaarquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:46 schreef missbehavin het volgende:
MissMSX ik ben er uit hoor! Nu nog hopen dat boss man er ook zo over denkt.
Damn, nu pas echt toe aan een borrel
Ik wil eigenlijk wel weten hoe lelijk jij bent. PM eens een fotoquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:46 schreef Kreator het volgende:
Als je het goed bekijkt, ben ik gewoon goed bezig voor de kneuzen hier. Die kunnen nu via PM en ontzettend-grappige-oneliners hier heel stoer gaan doen over wat voor dikke kneus ik ben en dat ze me makkelijk aankunnen, waarna ze schoorvoetend kunnen bedelen om een date. Ik zie het probleem niet zo.
Nehee, dat doe je maar, eigenlijk ben je diep van binnen heel onzeker en zou je willen dat supergod krea je zag staanquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:45 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee, ik ben arrogant. Als ik wanhopig was geweest, had ik nu een relatie met Krea.
Ik ook, heb besloten dat ik mezelf vanavond maar eens flink ga bezattenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:46 schreef missbehavin het volgende:
quote:
Mag ik het zien?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:46 schreef missbehavin het volgende:
quote:
quote:
Hij snapt niet dat vrouwen eigenlijk ja bedoelen als ze nee zeggenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:48 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Nehee, dat doe je maar, eigenlijk ben je diep van binnen heel onzeker en zou je willen dat supergod krea je zag staan
Dat geldt toch voor alle vrouwen hier?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:48 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Nehee, dat doe je maar, eigenlijk ben je diep van binnen heel onzeker en zou je willen dat supergod krea je zag staan
Bedoel ook op een dag dat hij weg is gekkiequote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:45 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik spreek toch ook met jou af? Dus maakt niet zoveel uit of hij werkt of niet. Hij mag erbij zijn, maar is geen noodzaak ofzo wmb
Je hoeft er alleen maar mee te drinken hoorquote:
Op de foto komt ie best leuk over. Schattig ook. Niks mis mee.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk wel weten hoe lelijk jij bent. PM eens een foto
Ik drink dat jong zo onder de tafel!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je hoeft er alleen maar mee te drinken hoor
Daarbij.. hoeveel foksters heb jij wel niet gehad
Uit z'n comfort zone en heel onzeker nu dusquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
Krea was leuker toen ie nog in PTA zat en niet zo'n grote bek had
Drinken met Krea niet?quote:
Je hebt me door. Kutquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:46 schreef Kreator het volgende:
Als je het goed bekijkt, ben ik gewoon goed bezig voor de kneuzen hier. Die kunnen nu via PM en ontzettend-grappige-oneliners hier heel stoer gaan doen over wat voor dikke kneus ik ben en dat ze me makkelijk aankunnen, waarna ze schoorvoetend kunnen bedelen om een date. Ik zie het probleem niet zo.
Nee, dan is een ja-knikkende kwijlbal Rival of een allesgoedvindende Peurac natuurlijk een veel betere catch.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:49 schreef Spirit82 het volgende:
Hij snapt niet dat vrouwen eigenlijk ja bedoelen als ze nee zeggen
Kom opquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee. Zoveel bijzonders is het namelijk niet.
Misschien heb ik stiekem dan wel een foto van heul iemand anders gezien!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:49 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Op de foto komt ie best leuk over. Schattig ook. Niks mis mee.
Ik ga me compleet ontspannen door lekker te gaan liggen en te laten verwennen door een mooie vrouwquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ook, heb besloten dat ik mezelf vanavond maar eens flink ga bezatten
Mooi woordquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee, dan is een ja-knikkende kwijlbal Rival of een allesgoedvindende Peurac natuurlijk een veel betere catch..
Oh wacht, volgens mij is die treinengeiler ook nog vrijgezel..
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:50 schreef STING het volgende:
[..]
Uit z'n comfort zone en heel onzeker nu dus
Moet je Samzz niet een beetje opdringen voor een date?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:46 schreef Kreator het volgende:
komt elke keer naar voren, vraag ik waaruit dat blijkt dan ben je weer dagen stilquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee, dan is een ja-knikkende kwijlbal Rival
Wat?! Ben ik die 3 zomaar vergeten af te wijzen? Ik ga meteen even een paar PMs sturen, brb...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee, dan is een ja-knikkende kwijlbal Rival of een allesgoedvindende Peurac natuurlijk een veel betere catch..
Oh wacht, volgens mij is die treinen-geiler ook nog vrijgezel..
Ja dat kan ook leuk zijn.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ga me compleet ontspannen door lekker te gaan liggen en te laten verwennen door een mooie vrouw
hey MeMoquote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:51 schreef PeuRac het volgende:
Ik ga me compleet ontspannen door lekker te gaan liggen en te laten verwennen door een mooie vrouw
... dan zal dat vast niet veel voorstellenquote:
Dat is niet moeilijk, gewoon de deur uit zetten een avondje.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:49 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Bedoel ook op een dag dat hij weg is gekkie
Finally, entertain mequote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
[..]
Moet je Samzz niet een beetje opdringen voor een date?. Kun je zeggen hoe stoer je tegen me was.
Hoe kom ik ineens in deze discussie terecht?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Oh wacht, volgens mij is die treinen-geiler ook nog vrijgezel..
Je bent toch geen mongool ofzo. Dat heb ik je een keer of 3 uitgelegd. Toen vond ik het wel genoeg.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:52 schreef rival het volgende:
komt elke keer naar voren, vraag ik waaruit dat blijkt dan ben je weer dagen stil
Je staat op Krea z'n kneus lijstje, oh wacht daar staan we bijna allemaal opquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoe kom ik ineens in deze discussie terecht?
Hm, zou ook niet weten hoe enzo.quote:
Ah, hallo. Welkom andere persoonlijkheid van Kreaquote:
Beetje geluk moet mn hebben, is voor t eerst dat zij me gaat masseren, ging eerder naar een andere vriendin toe.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat kan ook leuk zijn.
Maar dat is niet voor handen vanavond en drank wel
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:51 schreef Spirit82 het volgende:
Misschien heb ik stiekem dan wel een foto van heul iemand anders gezien!
Het drinken is het minst enge eraanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |