Ja, en toen meldde ik dat dus op het forum. Bleken er achter elkaar allemaal mannen (af)gekeurd te zijn. Dat was echt mega-grappig.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Owww daar heb ik ooit wel wat van meegekregen (achteraf natuurlijk)
Jij wou gewoon gesprek.. maar ze keurdetoch in 2e pm ofzo
Doe je nu heel stoer net of je me doorhebt? Kneus.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
Nee joh, hij moet eerst zijn hachje redden. Stel je voor dat iemand naar over m denkt
Was je gelukkig niet de enigequote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:41 schreef Kreator het volgende:
Ja, en toen meldde ik dat dus op het forum. Bleken er achter elkaar allemaal mannen (af)gekeurd te zijn. Dat was echt mega-grappig.
Ik heb ze stuk voor stuk genadeloos neergesabeldquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:41 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, en toen meldde ik dat dus op het forum. Bleken er achter elkaar allemaal mannen (af)gekeurd te zijn. Dat was echt mega-grappig.
In mijn sig staat de samenvatting.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Owww daar heb ik ooit wel wat van meegekregen (achteraf natuurlijk)
Jij wou gewoon gesprek.. maar ze keurdetoch in 2e pm ofzo
Dat kan ook.... moet wel even kijken, tegenwoordig heeftquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:40 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Di en do
Maar ik kom liever naar jou, ff die 2 sletten aaien
Never change a winning conceptquote:
Als je alleen keurt op uiterlijk kun je nog wel eens wat goeds mislopenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:42 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik heb ze stuk voor stuk genadeloos neergesabeld
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik had hier ooit 1 collega, die mocht mij niet. (heel apart). Echt, maandenlang ageren tegen mij. Toen was er een borrel en de hele avond mocht ze me niet. Op het eind van de avond waren we nog met z'n tweeen over, vloog ze me op de bek en wilde persé bij me slapen.
Dat gevoel krijg ik altijd een beetje bij jou. Dat je net doet alsof je erboven staat, maar ondertussen ben je eigenlijk ook gewoon een onderdanig meisje dat wacht op een man die daar doorheen prikt. Letterlijk.
Graag gedaan.
Groetjes,
Krea.
*ff werken*
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:41 schreef Kreator het volgende:
[..]
Doe je nu heel stoer net of je me doorhebt? Kneus.
Wees blij. Jij mag Air houdenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als je alleen keurt op uiterlijk kun je nog wel eens wat goeds mislopen
Neehee! Je bent wanhopig en denkt dat elke man jou wil, snap dat nou, kutnewbiequote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:42 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik heb ze stuk voor stuk genadeloos neergesabeld
Hey, maar het verschil is dat ik je IRL net zo in de bek pis als hier en jij ineens een magere lelijke nerd blijkt te zijn met de stem van een mislukte freggel, terwijl je hier doet alsof je nog wel een klein beetje stoer bent.quote:
Jij kan er natuurlijk niets aan doen dat jij niet zo'n übermens bent als Krea. En dat doet pijn, ik weet het.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
![]()
Hij heeft natuurlijk wel gelijk met "Kneus"
Jij denkt dat je ueberhaupt kans maakt?quote:
Nee, ik ben arrogant. Als ik wanhopig was geweest, had ik nu een relatie met Krea.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:43 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Neehee! Je bent wanhopig en denkt dat elke man jou wil, snap dat nou, kutnewbie
Ik ook van jou.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hey, maar het verschil is dat ik je IRL net zo in de bek pis als hier en jij ineens een magere lelijke nerd blijkt te zijn met de stem van een mislukte freggel, terwijl je hier doet alsof je nog wel een klein beetje stoer bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |