Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
werksequote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
Knuffels![]()
En nu weer aan het werk, tot later lieve mensen
neequote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:25 schreef Toekito het volgende:
Is er trouwens al een logo voor BarMucks?
Succes meisjequote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
Knuffels![]()
En nu weer aan het werk, tot later lieve mensen
ik heb er geen probleem mee als jij je koffiemasjien afstaatquote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmmm ik vind alles prima, maar ik vraag me af of de andere bewoners van deze ruimte daar ook zo makkelijk over denken
wie maakt me (ons) blij??quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:25 schreef Toekito het volgende:
Is er trouwens al een logo voor BarMucks?
jij nietquote:
Ello cuteyquote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die zitten zo heerlijkAlleen heeft mijn poes em lek gemaakt
[..]
Hai lieverd
ik zeg: Paint maar raakquote:
ja doeiquote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:27 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik zeg: Paint maar raakdan hebben we een contest!
Contest!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:27 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik zeg: Paint maar raakdan hebben we een contest!
ga jij eens lerenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:26 schreef wel.o.k het volgende:
is het al lunchtijd?
ik heb wel trek in bami
jupsquote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:28 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Contest!
Muck en ik zijn de jury??
stuartquote:
quote:
Komt door het tijdsverschil!quote:
ik was bijna weer de pineut en had het waarschijnlijk dan weer niet doorgehadquote:
ik doneer Muck!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:29 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
en wat is jouw KSC koffie huis BarMucks bijdrage??
Meurningquote:
Maar sodeju, wat een pokkewerk is datquote:
Heb je daar geen machine voorquote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:33 schreef Muck het volgende:
[..]
Maar sodeju, wat een pokkewerk is dat
tja dat pak je ook verkeerd aanquote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:33 schreef Muck het volgende:
[..]
Maar sodeju, wat een pokkewerk is dat
omdat je met je ogen dicht rondloopt danquote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:34 schreef Stuart het volgende:
Waarom heb ik altijd een bloedneus om late o'clock. Gisteren ook weer rond middernacht
quote:
Hahahaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:34 schreef crv het volgende:
[..]
omdat je met je ogen dicht rondloopt dan
pilletje geeftquote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:37 schreef Enfermera het volgende:
Moggeh. Wakker geworden met hoofdpijn
quote:
Oh dearquote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:37 schreef Enfermera het volgende:
brrrrrrrrrrrquote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
de teller staat inmiddels op 3
* Barretje80 geeft enf een grote bak ontspannings thee!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:37 schreef Enfermera het volgende:
darn da's minderquote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:37 schreef Enfermera het volgende:
want? iets nodig??quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:42 schreef Stuart het volgende:
Zou It's nog met spectaculaire aanbiedingen komen![]()
Nopequote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:42 schreef Stuart het volgende:
stuartquote:
enferquote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:37 schreef Enfermera het volgende:
De aardappels zijn in de aanbiedingquote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:42 schreef Stuart het volgende:
Nou, als ze de tent toch sluitenquote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nope![]()
zo blij dat ik daar mijn wasmachien niet gekocht heb
huh?quote:
Liefquote:
Ja.quote:
Oehhhhhquote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:40 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
* Barretje80 geeft enf een grote bak ontspannings thee!
Yup.quote:
Gfquote:
oww dat heb ik dan helemaal gemist.quote:
It's staat op het punt van omvallen (failliet)quote:
faillietverkoopquote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:42 schreef Stuart het volgende:
zouden ze daarom ook een BTW-vrij actie hebben die alleen tot het weekend duurde en ze van de voorraad afmoestenquote:
Paar jaar geleden was het Megapool, nu It's. Who's nextquote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
oww dat heb ik dan helemaal gemist.
Zeke ruit de markt gedrukt door Mediamarkt
precies, eens kijken of ze nog wat bijzonders aanbieden.quote:
quote:
ik vind Mediamarkt een walgelijke toko met grootsheidswaanzin, maar op deze manier gaan ze richting monopolie dadelijkquote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Paar jaar geleden was het Megapool, nu It's. Who's next
je koopt een koffietent, dat verkoopt IT's niet.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:49 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
* Barretje80 heeft gister d'r kadootje al gekocht
alhoewel.. of ze die in de it's hadden....
Ben ook wel benieuwd of ze dat online gaan doenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:49 schreef Toekito het volgende:
[..]
precies, eens kijken of ze nog wat bijzonders aanbieden.
Dat hebben ze denk ik niet bij It's hoorquote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:49 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
* Barretje80 heeft gister d'r kadootje al gekocht
alhoewel.. of ze die in de it's hadden....
Gmail vernaggeldquote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:50 schreef LovelyLady het volgende:
OMG kijk wat mijn vriend net ff gauw gedaan heeft
[ afbeelding ]
wat moet ik zienquote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:50 schreef LovelyLady het volgende:
OMG kijk wat mijn vriend net ff gauw gedaan heeft
[ afbeelding ]
Saturn is geloof ik ook van hun (zelfde moedermaatschappij ofzo)quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik vind Mediamarkt een walgelijke toko met grootsheidswaanzin, maar op deze manier gaan ze richting monopolie dadelijk
klopt, zelfde grootsheids principequote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Saturn is geloof ik ook van hun (zelfde moedermaatschappij ofzo)
kloptquote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb geen moeite met die winkels hoor al vind ik BCC prettiger. Vroeger kwam ik vaak bij Dixons maar die vind ik nu te kleinquote:
ik kan em niet zienquote:
ik ging altijd kijken bij MM en kopen bij BCC, had daar indertijd familie werkenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb geen moeite met die winkels hoor al vind ik BCC prettiger. Vroeger kwam ik vaak bij Dixons maar die vind ik nu te klein
Hahahaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ging altijd kijken bij MM en kopen bij BCC, had daar indertijd familie werken
Trevquote:
mobiel welquote:
Ik ben toch zeker niet gekquote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:55 schreef Koen66 het volgende:
Bij MM is alles gewoon een beetje TE, net als die megairritante reclames van ze
Eet smakelijkquote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Stu
Bami en nu dus aan het eten [ afbeelding ]
smakelijk trevquote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Stu
Bami en nu dus aan het eten [ afbeelding ]
Het zooveelste ex-philipsbedrijf dat omvaltquote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zouden ze daarom ook een BTW-vrij actie hebben die alleen tot het weekend duurde en ze van de voorraad afmoesten
It's Electronics winkels per direct dicht
das een muckquote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:56 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mobiel wel
wat doet die graafmachine daar??
is dat een soort graafmachine??quote:
friemelquote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:57 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Het zooveelste ex-philipsbedrijf dat omvalt![]()
BIW trouwens
van bob de bouwer... het is een grapje van mijn vriend hoorquote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:59 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
is dat een soort graafmachine??
die is wel leukquote:
alweerquote:
ik nog iets van 900 en dan heb ik 75kquote:
ga eens een logo ontwerpen jij!quote:
Nicequote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik nog iets van 900 en dan heb ik 75k
Alsof ik in staat ben om een logo te ontwerpenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:03 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ga eens een logo ontwerpen jij!![]()
even minderen met die postcount!
en waarom zou je dat niet kunnen??quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Alsof ik in staat ben om een logo te ontwerpen
alsof jij in staat bent je PC's te verminderenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Alsof ik in staat ben om een logo te ontwerpen
Ik kan nietsquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:04 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
en waarom zou je dat niet kunnen??
Oooh, met gemak zelfsquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:04 schreef crv het volgende:
[..]
alsof jij in staat bent je PC's te verminderen
quote:
give it a try!quote:
Jawel, maar het blijft pleuriswerkquote:
Nee, dat gaat echt niets worden. Ik ben alles behalve creatief met dat soort dingenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:08 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
give it a try!
verbaas je zelf..
Dat klinkt wel erg onprettig met al die stof en iets dat in je gezicht snijdtquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:08 schreef Muck het volgende:
[..]
Jawel, maar het blijft pleuriswerk
Overal stof, een gelaatsmasker dat snijdt en ervoor zorgt dat je bril beslaat, erg oppassen dat je niet teveel wegschuurt etc. etc. etc.
smakelijk koenquote:
Even boodschapjes doen dan maarquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:09 schreef Merel- het volgende:
Ik wil ook lunchen maar heb niks in huis
dan moet je even iets gaan halenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:09 schreef Merel- het volgende:
Ik wil ook lunchen maar heb niks in huis
als hij koud genoeg is welquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:10 schreef Giertje het volgende:
zo wat kan je van douchen lekker wakker worden
de ham/kaas croisantjes zijn wel lekker als ze ze goed opgewarmd krijgenquote:
ik ben er nog nooit geweestquote:
houden zoquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ben er nog nooit geweest
quote:
had ik al gezegd dat ze goeie koffie hebben hier?quote:
Ik hou van croissantjes met niets eropquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:12 schreef crv het volgende:
[..]
de ham/kaas croisantjes zijn wel lekker als ze ze goed opgewarmd krijgen
het zou dus een leuke job zijnquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:11 schreef friemelaar het volgende:
De ochtend dienst viel mee![]()
nu vanmiddag nog afwachtenzal wel ongeveer hetzelfde zijn
Nope, wat voor koffie hebben ze daar?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
had ik al gezegd dat ze goeie koffie hebben hier?
in Brabant hebben ze gewoon goede koffiequote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
had ik al gezegd dat ze goeie koffie hebben hier?
Nou ja, ik heb echt helemaal niks meer, ook geen borden en messen, dus eten wordt sowieso vrij lastigquote:
Ik heb al Cheerios op en beans on toastquote:
SOEPIEEquote:
quote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het zou dus een leuke job zijn
dus vanaf morgen woon je ergens andersquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:14 schreef Merel- het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb echt helemaal niks meer, ook geen borden en messen, dus eten wordt sowieso vrij lastig
Vanmiddag verhuizen!
dat is idd heel weinigquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:15 schreef friemelaar het volgende:
[..]
maar alleen in de tentamentijd, en das wel een beetje heeeeeel erg weinig
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:14 schreef Merel- het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb echt helemaal niks meer, ook geen borden en messen, dus eten wordt sowieso vrij lastig
Vanmiddag verhuizen!
Jaaaaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dus vanaf morgen woon je ergens anders
Jaaaaaaaaaaquote:
Dan weer naar je oudersquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:17 schreef Merel- het volgende:
[..]
Jaaaa
Van mijn kamertje van 12m2 met 3 huisgenoten naar een heel huis voor mij alleen, voor 7 wk en dan weer naar m'n ouders
dat laatste is niet leukquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:17 schreef Merel- het volgende:
[..]
Jaaaa
Van mijn kamertje van 12m2 met 3 huisgenoten naar een heel huis voor mij alleen, voor 7 wk en dan weer naar m'n ouders
quote:
Dat is maar totdat ik een kamer in Leiden heb gevonden, om daar volgend jaar te gaan studeren, OH YEAHquote:
Ahaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:18 schreef Merel- het volgende:
[..]
[..]
Dat is maar totdat ik een kamer in Leiden heb gevonden, om daar volgend jaar te gaan studeren, OH YEAH
dat is pas in 2012quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:18 schreef Merel- het volgende:
[..]
[..]
Dat is maar totdat ik een kamer in Leiden heb gevonden, om daar volgend jaar te gaan studeren, OH YEAH
Klinkt goedquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Bami die ik maak smaakt altijd goed
dat was weinig bamiquote:
of uit een pakjequote:
dus nou al aan het zoekenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:23 schreef Merel- het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde volgend schooljaar, dus september 2011
Jij kent mijn eet tempo en lust nietquote:
Nu maar hopen dat ik om 4 geen honger hebquote:
Ik kan moeilijk alles los in mijn handen mee nemen uit de winkelquote:
jouw lust wil ik niet wetenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Jij kent mijn eet tempo en lust niet
[..]
Nu maar hopen dat ik om 4 geen honger heb
[..]
Ik kan moeilijk alles los in mijn handen mee nemen uit de winkel
Dat is ze zekerquote:
preciesquote:
Nou ja, ja..quote:
Krijg je ook nietquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jouw lust wil ik niet weten
hup zoeken dusquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:26 schreef Merel- het volgende:
[..]
Nou ja, ja..
kamers vinden is moeilijk en ik moet er wel echt een hebben in September, in principe hier na 17 maart geen verplichtingen meer, alleen mijn werk, maar waarschijnlijk kan ik heel makkelijk overplaatsing aanvragen, en ik kan maar beter een kamer zoeken voordat de grote meute dat doet na eindexamens te hebben gehaald
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
precies![]()
daarom doe ik het ook altijd op een bord
Is Marijkes poes lek?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:27 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Ello cutey![]()
![]()
wat heeft je poes lek gemaakt ?![]()
Altijdquote:
Nee, dr bal is lek, door dr poes.quote:
Zitten in het bedrijfsrestaurant.quote:
altijd minder dan groningenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:27 schreef Merel- het volgende:
[..]
hihi, hoelang is leiden - club GF reizen?
Moet ik weer aan het werk en ben ik er pas vanavond weerquote:
uit een Juraquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nope, wat voor koffie hebben ze daar?
smakelijk solquote:
flitserquote:
Heb je nu dan pauze of zo?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Moet ik weer aan het werk en ben ik er pas vanavond weer
Dank uquote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
altijd minder dan groningen
nou al voorlezen wokquote:
Nee, dat heb ik nooit echt. Had nu even niets te doenquote:
een merk koffieapparaatquote:
'voorlezen', hmmquote:
Altijd fijn even tijd vrijquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik nooit echt. Had nu even niets te doen
zoietsquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:36 schreef MPG het volgende:
[..]
'voorlezen', hmm...
of 'overwerken'...
Dat staat bij mijn weten altijd garant voor goede lunchesquote:
Hi and byequote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:41 schreef Panda72 het volgende:
Ik word gek![]()
Oh nee dat kan niet dat ben ik al![]()
Nou fokkertjes druk druk druk dus dag maar weer
Hey Beertjequote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:41 schreef Panda72 het volgende:
Ik word gek![]()
pandaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:41 schreef Panda72 het volgende:
Ik word gek![]()
laters stuartquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:42 schreef Stuart het volgende:
* Stuart moet ook weer aan de slag. Tot vanavond mensen![]()
sommige mensen hebben het gewoon slechtquote:
Bis Later Stuquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:42 schreef Stuart het volgende:
* Stuart moet ook weer aan de slag. Tot vanavond mensen![]()
suikertjequote:
Geniet zo lekker van je rustquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:47 schreef LovelyLady het volgende:
mijn huis is ontploften 2 hele drukke kindjes
dus die gaan naar bed
Hoe is het met jou?quote:
OHNOESquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:47 schreef LovelyLady het volgende:
mijn huis is ontploften 2 hele drukke kindjes
dus die gaan naar bed
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:41 schreef Panda72 het volgende:
Ik word gek![]()
Druk!quote:
Veel te doen op werk ja?quote:
Wat gaat het worden?quote:
dat weten we nog niet maar ben in elk geval vrij van werkquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat gaat het worden?
Balkonië, Rundumhausen? Hintergarten? Of toch België?
net een enorme stapel scanwerk, zometeen die systeemfoutjes herstellen waar ik het gister over hadquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:54 schreef Trevland het volgende:
En waar pijnig jij je zoal vandaag dan mee?
Systeemfoutjesquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
net een enorme stapel scanwerk, zometeen die systeemfoutjes herstellen waar ik het gister over had
Heb je niet gezien.quote:
Je vergeet Costa Terrassa en Tuinesiëquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat gaat het worden?
Balkonië , Rundumhausen? Hintergarten? Of toch België ?
Veel succes er meequote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
net een enorme stapel scanwerk, zometeen die systeemfoutjes herstellen waar ik het gister over had
Hmhm, jij ook, slaapkop?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Heyyyy Sweetie![]()
Druk aan t werk weer?
Zijn ze nog ze druk aan het kletsen?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:00 schreef LovelyLady het volgende:
En nu maar hopen dat ze willen slapen
Ik hoop het voor je mopquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:00 schreef LovelyLady het volgende:
En nu maar hopen dat ze willen slapen
Hey RNquote:
Het is maar wat je leuk vindquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:03 schreef RockNijntje het volgende:
Net 20 kilometer gefietst omdat iemand anders alleen moest fietsen, wat ben ik toch weer sociaal
Ach, dan had ik wat te doen en het is gezelligquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey RN![]()
[..]
Het is maar wat je leuk vind
Nou nu is het wel stil....quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zijn ze nog ze druk aan het kletsen?
Ken er nog 1 en ik lag nog wel zo op tijd in bedquote:
ik ook, maar goed tis nu stilquote:
"Er zijn 74 wachtende voor u" *tu du du*quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:05 schreef crv het volgende:
zit te wachten op conf call is de moderator er niet, zit je continue naar zo'n stom bandje te luisteren
zow dat noem ik nog eens sociaalquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:03 schreef RockNijntje het volgende:
Net 20 kilometer gefietst omdat iemand anders alleen moest fietsen, wat ben ik toch weer sociaal
ik heb geen wachten, is een conf. callquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
"Er zijn 74 wachtende voor u" *tu du du*
Hebben ze er wel een leuk wachtmuziekje?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:05 schreef crv het volgende:
zit te wachten op conf call is de moderator er niet, zit je continue naar zo'n stom bandje te luisteren
Ik hoop dat het zo ook nog een tijdje blijft voor jequote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou nu is het wel stil....
[..]
Ken er nog 1 en ik lag nog wel zo op tijd in bed![]()
[..]
ik ook, maar goed tis nu stil
ik ken datquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:06 schreef crv het volgende:
[..]
ik heb geen wachten, is een conf. callik en nog 5 anderen wachten op 1 persoon
nee bandje met een muts die allerlei tips roept over conf.callingquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hebben ze er wel een leuk wachtmuziekje?
Ik vind ver fietsen met iemand altijd gezelligquote:
ik vind het ook vooral vermoeiendquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik vind ver fietsen met iemand altijd gezellig
Oh daar heb ik geen last vanquote:
Zo fijn he, doe jij iets fout kost het jou geld en doen zij iets fout kost het jou als nog geldquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:07 schreef Barretje80 het volgende:
gister was de balastingdienst ook weer behulpzaam
En die weet jij zeker ook nog nietquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:07 schreef crv het volgende:
[..]
nee bandje met een muts die allerlei tips roept over conf.calling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |