en waarom zou je dat niet kunnen??quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Alsof ik in staat ben om een logo te ontwerpen
alsof jij in staat bent je PC's te verminderenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Alsof ik in staat ben om een logo te ontwerpen
Ik kan nietsquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:04 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
en waarom zou je dat niet kunnen??
Oooh, met gemak zelfsquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:04 schreef crv het volgende:
[..]
alsof jij in staat bent je PC's te verminderen
quote:
give it a try!quote:
Jawel, maar het blijft pleuriswerkquote:
Nee, dat gaat echt niets worden. Ik ben alles behalve creatief met dat soort dingenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:08 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
give it a try!
verbaas je zelf..
Dat klinkt wel erg onprettig met al die stof en iets dat in je gezicht snijdtquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:08 schreef Muck het volgende:
[..]
Jawel, maar het blijft pleuriswerk
Overal stof, een gelaatsmasker dat snijdt en ervoor zorgt dat je bril beslaat, erg oppassen dat je niet teveel wegschuurt etc. etc. etc.
smakelijk koenquote:
Even boodschapjes doen dan maarquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:09 schreef Merel- het volgende:
Ik wil ook lunchen maar heb niks in huis
dan moet je even iets gaan halenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:09 schreef Merel- het volgende:
Ik wil ook lunchen maar heb niks in huis
als hij koud genoeg is welquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:10 schreef Giertje het volgende:
zo wat kan je van douchen lekker wakker worden
de ham/kaas croisantjes zijn wel lekker als ze ze goed opgewarmd krijgenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |