mobiel welquote:
Ik ben toch zeker niet gekquote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:55 schreef Koen66 het volgende:
Bij MM is alles gewoon een beetje TE, net als die megairritante reclames van ze
Eet smakelijkquote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Stu
Bami en nu dus aan het eten [ afbeelding ]
smakelijk trevquote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Stu
Bami en nu dus aan het eten [ afbeelding ]
Het zooveelste ex-philipsbedrijf dat omvaltquote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zouden ze daarom ook een BTW-vrij actie hebben die alleen tot het weekend duurde en ze van de voorraad afmoesten
It's Electronics winkels per direct dicht
das een muckquote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:56 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mobiel wel
wat doet die graafmachine daar??
is dat een soort graafmachine??quote:
friemelquote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:57 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Het zooveelste ex-philipsbedrijf dat omvalt![]()
BIW trouwens
van bob de bouwer... het is een grapje van mijn vriend hoorquote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:59 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
is dat een soort graafmachine??
die is wel leukquote:
alweerquote:
ik nog iets van 900 en dan heb ik 75kquote:
ga eens een logo ontwerpen jij!quote:
Nicequote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik nog iets van 900 en dan heb ik 75k
Alsof ik in staat ben om een logo te ontwerpenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:03 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ga eens een logo ontwerpen jij!![]()
even minderen met die postcount!
en waarom zou je dat niet kunnen??quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Alsof ik in staat ben om een logo te ontwerpen
alsof jij in staat bent je PC's te verminderenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Alsof ik in staat ben om een logo te ontwerpen
Ik kan nietsquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:04 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
en waarom zou je dat niet kunnen??
Oooh, met gemak zelfsquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:04 schreef crv het volgende:
[..]
alsof jij in staat bent je PC's te verminderen
quote:
give it a try!quote:
Jawel, maar het blijft pleuriswerkquote:
Nee, dat gaat echt niets worden. Ik ben alles behalve creatief met dat soort dingenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:08 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
give it a try!
verbaas je zelf..
Dat klinkt wel erg onprettig met al die stof en iets dat in je gezicht snijdtquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:08 schreef Muck het volgende:
[..]
Jawel, maar het blijft pleuriswerk
Overal stof, een gelaatsmasker dat snijdt en ervoor zorgt dat je bril beslaat, erg oppassen dat je niet teveel wegschuurt etc. etc. etc.
smakelijk koenquote:
Even boodschapjes doen dan maarquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:09 schreef Merel- het volgende:
Ik wil ook lunchen maar heb niks in huis
dan moet je even iets gaan halenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:09 schreef Merel- het volgende:
Ik wil ook lunchen maar heb niks in huis
als hij koud genoeg is welquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:10 schreef Giertje het volgende:
zo wat kan je van douchen lekker wakker worden
de ham/kaas croisantjes zijn wel lekker als ze ze goed opgewarmd krijgenquote:
ik ben er nog nooit geweestquote:
houden zoquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ben er nog nooit geweest
quote:
had ik al gezegd dat ze goeie koffie hebben hier?quote:
Ik hou van croissantjes met niets eropquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:12 schreef crv het volgende:
[..]
de ham/kaas croisantjes zijn wel lekker als ze ze goed opgewarmd krijgen
het zou dus een leuke job zijnquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:11 schreef friemelaar het volgende:
De ochtend dienst viel mee![]()
nu vanmiddag nog afwachtenzal wel ongeveer hetzelfde zijn
Nope, wat voor koffie hebben ze daar?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
had ik al gezegd dat ze goeie koffie hebben hier?
in Brabant hebben ze gewoon goede koffiequote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
had ik al gezegd dat ze goeie koffie hebben hier?
Nou ja, ik heb echt helemaal niks meer, ook geen borden en messen, dus eten wordt sowieso vrij lastigquote:
Ik heb al Cheerios op en beans on toastquote:
SOEPIEEquote:
quote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het zou dus een leuke job zijn
dus vanaf morgen woon je ergens andersquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:14 schreef Merel- het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb echt helemaal niks meer, ook geen borden en messen, dus eten wordt sowieso vrij lastig
Vanmiddag verhuizen!
dat is idd heel weinigquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:15 schreef friemelaar het volgende:
[..]
maar alleen in de tentamentijd, en das wel een beetje heeeeeel erg weinig
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:14 schreef Merel- het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb echt helemaal niks meer, ook geen borden en messen, dus eten wordt sowieso vrij lastig
Vanmiddag verhuizen!
Jaaaaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dus vanaf morgen woon je ergens anders
Jaaaaaaaaaaquote:
Dan weer naar je oudersquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:17 schreef Merel- het volgende:
[..]
Jaaaa
Van mijn kamertje van 12m2 met 3 huisgenoten naar een heel huis voor mij alleen, voor 7 wk en dan weer naar m'n ouders
dat laatste is niet leukquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:17 schreef Merel- het volgende:
[..]
Jaaaa
Van mijn kamertje van 12m2 met 3 huisgenoten naar een heel huis voor mij alleen, voor 7 wk en dan weer naar m'n ouders
quote:
Dat is maar totdat ik een kamer in Leiden heb gevonden, om daar volgend jaar te gaan studeren, OH YEAHquote:
Ahaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:18 schreef Merel- het volgende:
[..]
[..]
Dat is maar totdat ik een kamer in Leiden heb gevonden, om daar volgend jaar te gaan studeren, OH YEAH
dat is pas in 2012quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:18 schreef Merel- het volgende:
[..]
[..]
Dat is maar totdat ik een kamer in Leiden heb gevonden, om daar volgend jaar te gaan studeren, OH YEAH
Klinkt goedquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Bami die ik maak smaakt altijd goed
dat was weinig bamiquote:
of uit een pakjequote:
dus nou al aan het zoekenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:23 schreef Merel- het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde volgend schooljaar, dus september 2011
Jij kent mijn eet tempo en lust nietquote:
Nu maar hopen dat ik om 4 geen honger hebquote:
Ik kan moeilijk alles los in mijn handen mee nemen uit de winkelquote:
jouw lust wil ik niet wetenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Jij kent mijn eet tempo en lust niet
[..]
Nu maar hopen dat ik om 4 geen honger heb
[..]
Ik kan moeilijk alles los in mijn handen mee nemen uit de winkel
Dat is ze zekerquote:
preciesquote:
Nou ja, ja..quote:
Krijg je ook nietquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jouw lust wil ik niet weten
hup zoeken dusquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:26 schreef Merel- het volgende:
[..]
Nou ja, ja..
kamers vinden is moeilijk en ik moet er wel echt een hebben in September, in principe hier na 17 maart geen verplichtingen meer, alleen mijn werk, maar waarschijnlijk kan ik heel makkelijk overplaatsing aanvragen, en ik kan maar beter een kamer zoeken voordat de grote meute dat doet na eindexamens te hebben gehaald
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
precies![]()
daarom doe ik het ook altijd op een bord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |