Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
werksequote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
Knuffels![]()
En nu weer aan het werk, tot later lieve mensen
neequote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:25 schreef Toekito het volgende:
Is er trouwens al een logo voor BarMucks?
Succes meisjequote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
Knuffels![]()
En nu weer aan het werk, tot later lieve mensen
ik heb er geen probleem mee als jij je koffiemasjien afstaatquote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmmm ik vind alles prima, maar ik vraag me af of de andere bewoners van deze ruimte daar ook zo makkelijk over denken
wie maakt me (ons) blij??quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:25 schreef Toekito het volgende:
Is er trouwens al een logo voor BarMucks?
jij nietquote:
Ello cuteyquote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die zitten zo heerlijkAlleen heeft mijn poes em lek gemaakt
[..]
Hai lieverd
ik zeg: Paint maar raakquote:
ja doeiquote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:27 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik zeg: Paint maar raakdan hebben we een contest!
Contest!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:27 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik zeg: Paint maar raakdan hebben we een contest!
ga jij eens lerenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:26 schreef wel.o.k het volgende:
is het al lunchtijd?
ik heb wel trek in bami
jupsquote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:28 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Contest!
Muck en ik zijn de jury??
stuartquote:
quote:
Komt door het tijdsverschil!quote:
ik was bijna weer de pineut en had het waarschijnlijk dan weer niet doorgehadquote:
ik doneer Muck!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:29 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
en wat is jouw KSC koffie huis BarMucks bijdrage??
Meurningquote:
Maar sodeju, wat een pokkewerk is datquote:
Heb je daar geen machine voorquote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:33 schreef Muck het volgende:
[..]
Maar sodeju, wat een pokkewerk is dat
tja dat pak je ook verkeerd aanquote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:33 schreef Muck het volgende:
[..]
Maar sodeju, wat een pokkewerk is dat
omdat je met je ogen dicht rondloopt danquote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:34 schreef Stuart het volgende:
Waarom heb ik altijd een bloedneus om late o'clock. Gisteren ook weer rond middernacht
quote:
Hahahaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:34 schreef crv het volgende:
[..]
omdat je met je ogen dicht rondloopt dan
pilletje geeftquote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:37 schreef Enfermera het volgende:
Moggeh. Wakker geworden met hoofdpijn
quote:
Oh dearquote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:37 schreef Enfermera het volgende:
brrrrrrrrrrrquote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
de teller staat inmiddels op 3
* Barretje80 geeft enf een grote bak ontspannings thee!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:37 schreef Enfermera het volgende:
darn da's minderquote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:37 schreef Enfermera het volgende:
want? iets nodig??quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:42 schreef Stuart het volgende:
Zou It's nog met spectaculaire aanbiedingen komen![]()
Nopequote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:42 schreef Stuart het volgende:
stuartquote:
enferquote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:37 schreef Enfermera het volgende:
De aardappels zijn in de aanbiedingquote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:42 schreef Stuart het volgende:
Nou, als ze de tent toch sluitenquote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nope![]()
zo blij dat ik daar mijn wasmachien niet gekocht heb
huh?quote:
Liefquote:
Ja.quote:
Oehhhhhquote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:40 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
* Barretje80 geeft enf een grote bak ontspannings thee!
Yup.quote:
Gfquote:
oww dat heb ik dan helemaal gemist.quote:
It's staat op het punt van omvallen (failliet)quote:
faillietverkoopquote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:42 schreef Stuart het volgende:
zouden ze daarom ook een BTW-vrij actie hebben die alleen tot het weekend duurde en ze van de voorraad afmoestenquote:
Paar jaar geleden was het Megapool, nu It's. Who's nextquote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
oww dat heb ik dan helemaal gemist.
Zeke ruit de markt gedrukt door Mediamarkt
precies, eens kijken of ze nog wat bijzonders aanbieden.quote:
quote:
ik vind Mediamarkt een walgelijke toko met grootsheidswaanzin, maar op deze manier gaan ze richting monopolie dadelijkquote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Paar jaar geleden was het Megapool, nu It's. Who's next
je koopt een koffietent, dat verkoopt IT's niet.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:49 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
* Barretje80 heeft gister d'r kadootje al gekocht
alhoewel.. of ze die in de it's hadden....
Ben ook wel benieuwd of ze dat online gaan doenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:49 schreef Toekito het volgende:
[..]
precies, eens kijken of ze nog wat bijzonders aanbieden.
Dat hebben ze denk ik niet bij It's hoorquote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:49 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
* Barretje80 heeft gister d'r kadootje al gekocht
alhoewel.. of ze die in de it's hadden....
Gmail vernaggeldquote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:50 schreef LovelyLady het volgende:
OMG kijk wat mijn vriend net ff gauw gedaan heeft
[ afbeelding ]
wat moet ik zienquote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:50 schreef LovelyLady het volgende:
OMG kijk wat mijn vriend net ff gauw gedaan heeft
[ afbeelding ]
Saturn is geloof ik ook van hun (zelfde moedermaatschappij ofzo)quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik vind Mediamarkt een walgelijke toko met grootsheidswaanzin, maar op deze manier gaan ze richting monopolie dadelijk
klopt, zelfde grootsheids principequote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Saturn is geloof ik ook van hun (zelfde moedermaatschappij ofzo)
kloptquote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb geen moeite met die winkels hoor al vind ik BCC prettiger. Vroeger kwam ik vaak bij Dixons maar die vind ik nu te kleinquote:
ik kan em niet zienquote:
ik ging altijd kijken bij MM en kopen bij BCC, had daar indertijd familie werkenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb geen moeite met die winkels hoor al vind ik BCC prettiger. Vroeger kwam ik vaak bij Dixons maar die vind ik nu te klein
Hahahaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ging altijd kijken bij MM en kopen bij BCC, had daar indertijd familie werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |