matige tvp welquote:
of bozzquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:02 schreef Dr.Pringles het volgende:
Moet Michhas wel zijn, en hij had zeker Commando Pro aan.
quote:Op maandag 24 januari 2011 23:59 schreef KoningStoma het volgende:
Michhas?
Arnhemmer gaat plaatsgenoten met mes te lijf
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:02 schreef Dr.Pringles het volgende:
Ja ben ik met je eens... Maar aan de andere kant, de naam Infinity Ward staat bij veel CoD spelers wel voor goede games. Ben benieuwd of ze het met een heel ander team maar onder dezelfde naam waar kunnen maken.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:29 schreef KoningStoma het volgende:
Dus een IW met nieuwe medewerkers... Het zou net zo goed elke andere developer zijn.
Ze melken nu eigenlijk die naam uit.
Misschien is dat wel verstandig jaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:32 schreef KoningStoma het volgende:
Ik wacht deze iig een week of twee af voordat ik hem wel of niet koop.
ik had nergens last van toen, ik ging meteen als een beest te keerquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:35 schreef Michhas het volgende:
[..]
Misschien is dat wel verstandig ja
Mijn god, ik herinner me ineens de eerste avond dat ik Black Ops speelde online, wat een hel was datWat dat betreft vind ik dat Treyarch het wel goed doet met updates en patches. Er zit een boel onzin in, maar ze tonen in ieder geval hart door er nog steeds mee aan de slag te zijn.
Ik denk trouwens wel dat ze die naam enigszins verneukt hebben met MW2quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:31 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja ben ik met je eens... Maar aan de andere kant, de naam Infinity Ward staat bij veel CoD spelers wel voor goede games. Ben benieuwd of ze het met een heel ander team maar onder dezelfde naam waar kunnen maken.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:02 schreef Dr.Pringles het volgende:
Volgens mij heeft mijn vriend die gister er ook bij gegooid in zijn verkoop topic. [TK] [XBOX360] Games (o.a. Orange Box, AC2, Fable2, L4D2)quote:Op dinsdag 25 januari 2011 08:16 schreef Rossdale het volgende:
Hmm misschien MW1 maar weer eens op de kop tikkenHeb er nog steeds spijt van dat ik die ooit weg heb gedaan, want het blijft nog steeds de leukste MP-shooter op de consoles
Had je beter mij kunnen pm'en aangezien ik de lul weer ben om naar het postkantoor te gaan.quote:
Ik gok persoonlijk van niet, de leukste die er bij zitten heeft ie al. Maar je weet maar nooit, mannen zijn altijd zo onvoorspelbaar.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 08:39 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb nog een shitload aan games liggen die ik niet meer speel, kijk maar of er wat tussen zit wat jij/hij/jullie toevallig nog willen spelen:
[CENTRAAL] Xbox 360-games ruil/verkoop topic deel 43
Oh, alleen GH Greatest Hits is al weg uit die lijst.
Yeah right. Dat ze het uberhaupt al moeten doen zegt genoeg. De game is gewoon zo slecht dat ze wel moeten updaten en patchen. Zou er nog eens bij moeten komen dat ze dat ook niet deden haha.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:35 schreef Michhas het volgende:
[..]
Misschien is dat wel verstandig ja
Mijn god, ik herinner me ineens de eerste avond dat ik Black Ops speelde online, wat een hel was datWat dat betreft vind ik dat Treyarch het wel goed doet met updates en patches. Er zit een boel onzin in, maar ze tonen in ieder geval hart door er nog steeds mee aan de slag te zijn.
Ja dat zal het waarschijnlijk ook zijn. Hoewel het Infinity Ward wel lukte toch?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 08:48 schreef Rossdale het volgende:
Ligt niet waarschijnlijk niet eens aan TreyArch, maar aan Activision die ze pusht om de game uit te brengen terwijl hij nog niet volledig af is. Elke 2 jaar moet en zal er een nieuw CoD uitgepoept worden, vertraging is geen optie.
Dank Bobby Kotick daar maar voor
Bij bolletje is ie nog 20 euries.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 08:16 schreef Rossdale het volgende:
Hmm misschien MW1 maar weer eens op de kop tikkenHeb er nog steeds spijt van dat ik die ooit weg heb gedaan, want het blijft nog steeds de leukste MP-shooter op de consoles
He hallo, zo loop ik geld mis vriend.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 08:55 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Bij bolletje is ie nog 20 euries.
http://www.bol.com/nl/p/g(...)fe705b13fa5180000411
Lekkah puh.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 08:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
He hallo, zo loop ik geld mis vriend.
Ik ga hem ook halen denk ik. Je vriend heeft toch maar 1 exemplaar over vriend?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 08:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
He hallo, zo loop ik geld mis vriend.
Ja toch vriend. Nee we hebben er maar 1 en mijn vriend heeft ook gezegd dat het een richtprijs is en aangezien hij hier toch stof ligt op te doen mag ie ook wel voor minder weg.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:07 schreef Parvus het volgende:
[..]
Ik ga hem ook halen denk ik. Je vriend heeft toch maar 1 exemplaar over vriend?
quote:
dat ligt er meer aan dat ze bij MW1 wel genoeg tijd kregen en bij MW2 fijn de engine van MW1 konden gebruiken. maar daar zag je inderdaad ook al dat het afgeraffeld was. ik bedoel, kijk naar alle spelverneukende glitches die MW2 in het begin hadquote:Op dinsdag 25 januari 2011 08:54 schreef Parvus het volgende:
[..]
Ja dat zal het waarschijnlijk ook zijn. Hoewel het Infinity Ward wel lukte toch?
Ja dat is eigenlijk ook waar. Maar Treyarch had dan toch weer de engine van deel 5? Nouja fuck it COD 6 en 7 zijn eigenlijk allebei kutquote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:14 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
dat ligt er meer aan dat ze bij MW1 wel genoeg tijd kregen en bij MW2 fijn de engine van MW1 konden gebruiken. maar daar zag je inderdaad ook al dat het afgeraffeld was. ik bedoel, kijk naar alle spelverneukende glitches die MW2 in het begin had
klopt, maar COD 6 had tenminste nog spelplezierquote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:21 schreef Parvus het volgende:
[..]
Ja dat is eigenlijk ook waar. Maar Treyarch had dan toch weer de engine van deel 5? Nouja fuck it COD 6 en 7 zijn eigenlijk allebei kut
whehe die bestaat niet meer hequote:
Ja ik blijf er sowieso bij dat IW >>> Treyarch. De oude IW tenminste dan..quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:28 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
klopt, maar COD 6 had tenminste nog spelplezier
daar heb ik met liefde 15 dagen van m'n leven in gestokenen nog eens 5 dagen waarin ik alleen maar liep te vloeken en te kankeren
Ga hem vanaaf maar even downloadenquote:Op woensdag 26 januari 2011 08:05 schreef Rossdale het volgende:
GoodmoaningCrysis is best toffig voor eventjes
Denk niet dat ik hem ga kopen, maar de beta is wel leuk om een paar avondjes mee aan te klooien
Met hoeveel man kun je co-op doen dan?quote:Op woensdag 26 januari 2011 08:11 schreef Rossdale het volgende:
Niet vergeten Borderlands te halen he?Ik ga speciaal voor Bozziebozz met een nieuw karakter beginnen ondanks dat ik al level 26 ofzo was
Ik dacht gister nog ff snel die demo te downloaden. Ging helaas nogal sloom dus toen ging ik toch maar slapenquote:Op woensdag 26 januari 2011 08:05 schreef Rossdale het volgende:
GoodmoaningCrysis is best toffig voor eventjes
Denk niet dat ik hem ga kopen, maar de beta is wel leuk om een paar avondjes mee aan te klooien
Count me inquote:Op woensdag 26 januari 2011 08:19 schreef Rossdale het volgende:
Bozzert gaat hem halen en Pierre heeft hem ook alEr is nog een plekkie over
Michhas gaat vanavond even naar de Mediamarktquote:Op woensdag 26 januari 2011 08:26 schreef Rossdale het volgende:
Downloaden op Live is al-tijd duurder. Kun je hem beter in de winkel oppikken. Voor 15-20 euro is hij wel te koop. Voor een tientje meer heb je de GOTY editie met alle 4 de DLC pakketten
heb nog steeds geen salaris strook binnen dus ik weet nog niet zeker of ik vanaaf al kanquote:Op woensdag 26 januari 2011 08:26 schreef Rossdale het volgende:
Downloaden op Live is al-tijd duurder. Kun je hem beter in de winkel oppikken. Voor 15-20 euro is hij wel te koop. Voor een tientje meer heb je de GOTY editie met alle 4 de DLC pakketten
Nee, dat is een sneak preview foto van je zoon.. hoe die er later uit gaat zien.quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:56 schreef Bozz187 het volgende:
Is dat je chick?
Echt een snoepje hoor
haha nice one dan moet ik wel je zus geneukt hebben omdat te producerenquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:40 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Nee, dat is een sneak preview foto van je zoon.. hoe die er later uit gaat zien.
Quite horrible.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:07 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
haha nice one dan moet ik wel je zus geneukt hebben omdat te produceren
[..]
Goede comeback ditquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:07 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
anyway.quote:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:57 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
![]()
![]()
Heb heul geen zus, vriend. Dus weet niet wie je geneukt hebt.
Jouw sigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Half bezopen is weggegooid geld.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:57 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
![]()
![]()
Heb heul geen zus, vriend. Dus weet niet wie je geneukt hebt.
nee hoor was maar grapje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heb je nichtje geneukt
quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:49 schreef Bozz187 het volgende:
eey ross sorry nog geen pay dus nog geen play.... kut werk
[..]
anyway.
ik ben de belichaming van liefde
no homo
quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:10 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
nee hoor was maar grapje.
heb je nichtje geneukt
aaahw please i wanna chitchat and chat shit.quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:15 schreef Michhas het volgende:
[..]
Genoeg gechitchat boy, kom BO doen
Smakelijkquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:17 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
aaahw please i wanna chitchat and chat shit.
maar eerst ff eten boy
Harde, rauwe teksten uit je speakers.quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:18 schreef Parvus het volgende:
So when you see me, dressin up like a nerd on TV
or heard the CD usin' the fag word so freely
it's just me being me, here want me to tone it down?
[lower pitch] Suck my fuckin dick, you faggot
You happy now?
You ain't a thug money, you all maggotsquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:18 schreef Parvus het volgende:
So when you see me, dressin up like a nerd on TV
or heard the CD usin' the fag word so freely
it's just me being me, here want me to tone it down?
[lower pitch] Suck my fuckin dick, you faggot
You happy now?
Dat zag ik ook wel, holmes.quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:54 schreef Parvus het volgende:
[..]
Hehe ik typ dat hele stukje express als een mongool en jij ziet alleen "die stukje"
quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:12 schreef kutkabouter het volgende:
ik vanaf zaterdag
als ik vrijdag de vakkendixo overleef tenminste
kan het me niet voorstellen. waarschijnlijk stond je gewoon laf te zuipen, achja, corpspik hequote:Op woensdag 26 januari 2011 21:51 schreef dreamzk het volgende:
[..]![]()
![]()
Grapje, ik vond er vorige keer vrij weinig aan
wall street ook, die is ook baasquote:
Faal.quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:01 schreef Parvus het volgende:
Ik zag dat vogelplaatje vanmiddag niet op m'n werk. Vind deze versie leuker ^_^
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:10 schreef kutkabouter het volgende:
dat is toch precies hetzelfde als last stand
Zou goed kunnen maar we hadden ook kratje de man plus nog wat sterk gedronken als indrinken. En jullie vrouwen zijn rammend bijdehand, geen zin om daar moeite in te steken (hihi woordgrapje, moeite in te steken, terwijl ik er eigenlijk mijn uitwendig copulatie orgaan erin wil steken).quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:55 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
kan het me niet voorstellen. waarschijnlijk stond je gewoon laf te zuipen, achja, corpspik he
whehe dat zijn ze jaquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:56 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Zou goed kunnen maar we hadden ook kratje de man plus nog wat sterk gedronken als indrinken. En jullie vrouwen zijn rammend bijdehand, geen zin om daar moeite in te steken (hihi woordgrapje, moeite in te steken, terwijl ik er eigenlijk mijn uitwendig copulatie orgaan erin wil steken).
Als ik in de stad een vrouw wil regelen, wil ik daar geen moeite in hoeven te steken, is toch allemaal geen girlfriend material.quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:00 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
whehe dat zijn ze jamoet je er nog eens wat moeite voor doen
dat is beter dan in utrecht, geeft veel meer voldoening als het lukt
het is veel leuker man met een beetje een goeie gamequote:Op woensdag 26 januari 2011 23:14 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Als ik in de stad een vrouw wil regelen, wil ik daar geen moeite in hoeven te steken, is toch allemaal geen girlfriend material.
Konings, net nog Kick-Ass gekeken, daar zit die gast die Fogell speelt ook inquote:
Kick-Ass is best een toffe film inderdaad, dat terwijl ik er zulke slechte verwachtingen bij hadquote:Op donderdag 27 januari 2011 00:26 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Konings, net nog Kick-Ass gekeken, daar zit die gast die Fogell speelt ook in
Genoeg tijd om de stad af te speuren naar Borderlands dus?quote:Op donderdag 27 januari 2011 07:18 schreef Michhas het volgende:
Ik blijf thuis vandaag, heb al anderhalve week amper geslapen
hallo ook wat voor mij overlatenquote:Op donderdag 27 januari 2011 08:11 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Genoeg tijd om de stad af te speuren naar Borderlands dus?
Eerst je loon krijgen toch?quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:22 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
hallo ook wat voor mij overlaten
Bij mij gaan dezequote:Op donderdag 27 januari 2011 12:14 schreef dreamzk het volgende:
Deze:
[ afbeelding ]
Gaat nu in mijn:
[ afbeelding ]
Waardoor ik:
[ afbeelding ]
En het festijn begint nu.
jij begint al om kwart over 12?quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:14 schreef dreamzk het volgende:
Deze:
[ afbeelding ]
Gaat nu in mijn:
[ afbeelding ]
Waardoor ik:
[ afbeelding ]
Omdat er bier je maag in gaat, krijg je een rood kruis?quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:14 schreef dreamzk het volgende:
Deze:
[ afbeelding ]
Gaat nu in mijn:
[ afbeelding ]
Waardoor ik:
[ afbeelding ]
zou nog kunnen kloppen ookquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:01 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Omdat er bier je maag in gaat, krijg je een rood kruis?
examens? doe jij zo via dat systeem dat je een deel al op de helft van het jaar doet?quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:59 schreef Tauchmeister het volgende:
Woei, examens zitten erop. Eens kijken of mijn Xbox het nog doet.
SE's.quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:05 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
examens? doe jij zo via dat systeem dat je een deel al op de helft van het jaar doet?
Nee, maar ik kon net weer inloggen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:05 schreef KoningStoma het volgende:
Weet je al waarom je gebanned was?
oh ja dat bestaat ook nog inderdaadquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:06 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
SE's.
[..]
Nee, maar ik kon net weer inloggen.
ik doe dit weekend met je mee als je wilquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:54 schreef Dr.Pringles het volgende:
Mwuah, soms kom je wel een noobtuber tegen. Maar nog geen OMA-noob.
Vindt t wel prettiger spelen dan Black Ops.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:33 schreef Dr.Pringles het volgende:
Voor Blazarrr natuurlijk, als je toch nog MW2 gaat spelen hoef je niet opnieuw te beginnen met Taaauch.Tauch...MEISTERSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ook en heb net borderlands gekocht!!quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:57 schreef Tauchmeister het volgende:
What the hell. Kan geen verbinding maken met Xbox Live
quote:Domingo0 Heeft iedereen geen xbox live verbinding?
half a minute ago via TweetDeck
quote:patriicos Kk xbox live doet het niet #chagarijnig
less than 20 seconds ago via Twitter for BlackBerry®
quote:TBRSquilly Why Cant I Connect To Xbox Live?
half a minute ago via web
ik ben nog in delft, op mijn kamer en morgen is de vakkendixo (feest aan het einde van tentamens) wat echt een ziek feest is, dus ik ga zaterdag pas weer terugquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:01 schreef Dr.Pringles het volgende:
Waarom kan je eigenlijk nu al niet spelen?
doe jij morgen mee MW2?quote:
avond, overdag lig ik in bed te stinkenquote:
Omg, jeugdsentiment!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:14 schreef Parvus het volgende:
http://www.google.nl/imag(...)=wi&biw=1040&bih=736
Oh die heb ik in het oranje met beertjes.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:14 schreef Parvus het volgende:
http://www.google.nl/imag(...)=wi&biw=1040&bih=736
ik heb er nooit een gehadquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh die heb ik in het oranje met beertjes.
Er zijn wel meer dingen die jij nog nooit hebt gehad, en die je ook nooit zult krijgen.quote:
Een bazennummer voor jou!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:48 schreef Michhas het volgende:
Ik gooi mijn haar heen en weer
Bazentopicje van Fs
wat een kankernummerquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:48 schreef Michhas het volgende:
Ik gooi mijn haar heen en weer
Bazentopicje van Fs
ik voel je man, ik heb het ook behoorlijk zwaar op dit momentquote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:26 schreef Tauchmeister het volgende:
Gratis bier op vrijdagavond en een voetbalwedstrijd moeten spelen op zaterdagmiddag is geen goede combinatie. En dan ook nog eens in Brugge
Ik heb net in een Aston Martin gereden, er zijn ergere dingen die ik me kan bedenken zo vroeg in de ochtendquote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:40 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik voel je man, ik heb het ook behoorlijk zwaar op dit moment
het was echt supervet, maar ook wel en paar schrale momentjes. ik werd op een gegeven moment keihard tegen m'n kop gestreept, doet nu nog pijn wtf, daarna is er een gast keihard met zijn hoofd op de natuurstenen trap gevallen. die waren ze op een gegeven moment aan het reanimeren en toen is hij afgevoerd naar het ziekenhuis en aan het einde van de avond kwamen er nog wat kut pikjes van het DSC de boel verstieren en moest de politie erbij komenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:41 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ik heb net in een Aston Martin gereden, er zijn ergere dingen die ik me kan bedenken zo vroeg in de ochtend
kutkabouter, hoe was je dixo?
nu is het best kut inderdaad. vannacht nog bijna op m'n bek gegaan omdat er ijs (quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:54 schreef Bozz187 het volgende:
Yay heb weer me motor terug!!!
Nu alleen het weer warmer
Mooie stad overigens, Bruggequote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:26 schreef Tauchmeister het volgende:
Gratis bier op vrijdagavond en een voetbalwedstrijd moeten spelen op zaterdagmiddag is geen goede combinatie. En dan ook nog eens in Brugge
Jij hebt een motor? O hai!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:54 schreef Bozz187 het volgende:
Yay heb weer me motor terug!!!
Nu alleen het weer warmer
quote:
Dat jij nou weer kansloos MW2 wil gaan spelenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:28 schreef kutkabouter het volgende:
gaat iedereen nou ineens aan de borderlands?
quote:
jaquote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:33 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat jij nou weer kansloos MW2 wil gaan spelen
Die wil ik al heul lang, alleen denk ik er nooit aan als ik de kans hebquote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:28 schreef kutkabouter het volgende:
gaat iedereen nou ineens aan de borderlands?
Als je zo'n leren broek enzo draagt veel.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:23 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
wat heb je over voor een ritje achterop
heb alles helemaal zwart leer, met zwarte motor.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Als je zo'n leren broek enzo draagt veel.
Oh dat is zo sexy he, elke keer als ik een man op een motor voorbij zie komen vraag ik me af wie er onder die helm zit en zit ik weer helemaal weg te zwijmelen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:56 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
heb alles helemaal zwart leer, met zwarte motor.
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:58 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh dat is zo sexy he, elke keer als ik een man op een motor voorbij zie komen vraag ik me af wie er onder die helm zit en zit ik weer helemaal weg te zwijmelen.
Nog niet.quote:
Nu werkt ie wel.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:18 schreef Bozz187 het volgende:
[ afbeelding ]als ie het nu niet doet weet ik het ook niet meer
Jij boef, je hebt hem op een muur geplakt!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:18 schreef Bozz187 het volgende:
[ afbeelding ]als ie het nu niet doet weet ik het ook niet meer
Haha.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:24 schreef Bozz187 het volgende:
kom vanaaf maar naar grand cafe breng ik je morgenochtend wel thuis
slecht excuus hoorquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Haha.ik ben vanavond in mijn oude woonplaats te vinden, dus dat word hem helaas niet.
ja zo doen echte motorrijders dat scheelt ruimtequote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:24 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Jij boef, je hebt hem op een muur geplakt!
Over een half uur begint Superbad
I'm sorry. Ga vanavond uit met stel vriendinnen die net als ik graag een keer achterop willen.quote:
kom stappen in zevenaar/arnhem pleasequote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
I'm sorry. Ga vanavond uit met stel vriendinnen die net als ik graag een keer achterop willen.
1 is wel neukbaar de rest niet zo.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:26 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
kom stappen in zevenaar/arnhem please
-edit-zijn het trouwens leuke vriendinnen
hmm foto'squote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:29 schreef tliciouz het volgende:
[..]
1 is wel neukbaar de rest niet zo.en stappen in Zevenaar?
Nee ik ben vanavond in Nijmegen te vinden.
Ja en bedankt, nu heb ik morgen een hele zwerm fokkers voor de deur.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:30 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
hmm foto's
nou dan rij ik wel over de hussenstraat heen binnenkort
Mochten ze net als jou een motor hebben vind ik het niet erg om dat bekend te maken.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:31 schreef Bozz187 het volgende:
ze weten niet waar en welk nummer
p.s. is ge-edit
hahaquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:32 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Mochten ze net als jou een motor hebben vind ik het niet erg om dat bekend te maken.
Pics.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:33 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
haha
maar ik heb dan ook nog een goeie look
Dat was toch niet echt?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:34 schreef Bozz187 het volgende:
zie bechrijving die je vorige week hebt gekregen
Dan ben je vast niet de beroerdste om hem even te zoeken.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:35 schreef Bozz187 het volgende:
nee klopt maar ik heb al een pic van mezelf in een vorig topic staan
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:40 schreef Bozz187 het volgende:
[SC][#62] Modern Warfare 2: met nieuwe telefoons en bagger
hier is ie
Als je zin hebt om een pilsje te doen in Arnhem moet je het maar zeggenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:10 schreef Rossdale het volgende:
Ik komt straks jullie kant opMoet zo naar Wageningen, ligt wel enigszins bij arnhem/zevenaar in de buurt dacht ik
ja, dat is inderdaad afhankelijk van hoe ik op een internetforum over vrouwen praatquote:Op zondag 30 januari 2011 02:07 schreef Bozz187 het volgende:
Praat je altijd zo over vrouwen?
Laat wel zien hoe goed je bent opgevoedt
Ach ja, jullie doen altijd net zo hard mee.quote:Op zondag 30 januari 2011 01:38 schreef kutkabouter het volgende:
tliciouz die zich als bakvis gedraagt![]()
daar is het toch internet voor?quote:Op zondag 30 januari 2011 11:17 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ach ja, jullie doen altijd net zo hard mee.
Flink wat lol mee gehadquote:Op zondag 30 januari 2011 21:07 schreef Dr.Pringles het volgende:
Dooie boel, iedereen aan de Borderlands.
Pussays.
En ondertussen zijn wij volgens mij halverwege de scrapyard.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:43 schreef Bozz187 het volgende:
In je face ross ben nu alweer bij sledge en dat in 3.5 uur tijd
Wat een kutmap, oh nee wacht..quote:Op zondag 30 januari 2011 22:52 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
En ondertussen zijn wij volgens mij halverwege de scrapyard.
Jupquote:Op maandag 31 januari 2011 08:17 schreef Parvus het volgende:
Heeft iemand hier ook Def Jam Fight for New York gespeeld?
vet keigaaf was da
Zeg dan gewoon dat je Xbox geband is en je dus niet meer online kunt met je illegale kopiequote:Op zondag 30 januari 2011 22:27 schreef KoningStoma het volgende:
Grenslanden heb ik eventjes gespeeld. Ongeveer een week denk ik. Toen werd het te repititief, maar ik kan dat spel om een niet nader te noemen rede niet online spelen.
Oh netjesquote:Op zondag 30 januari 2011 22:43 schreef Bozz187 het volgende:
In je face ross ben nu alweer bij sledge en dat in 3.5 uur tijd
Ik wil Bozz best nog even verder helpenquote:Op maandag 31 januari 2011 09:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Oh netjesMaar dat zal niet met alle sidequests etc zijn?
We hebben gisteren ook even Teun geholpen om te rushen vanaf de sledge-quest tot aan degene die we nu zijn. Dus dat kan met je soldier ook
Ik ben nu trouwens met deze beserker precies even ver als met de char die ik al had. Tot de quest nauwkeurig
quote:Op maandag 31 januari 2011 09:38 schreef Rossdale het volgende:
Haha, je bent helemaal hooked Michhas?
Hij is niet alleen, al heb ik het wel überdruk weer nu...quote:Op maandag 31 januari 2011 09:38 schreef Rossdale het volgende:
Haha, je bent helemaal hooked Michhas?
heb 1 side quest niet van Een claptrapin sledge safe house met die mine key quest de rest heb ik wel alles. Ben nu lvl 18quote:Op maandag 31 januari 2011 09:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Oh netjesMaar dat zal niet met alle sidequests etc zijn?
We hebben gisteren ook even Teun geholpen om te rushen vanaf de sledge-quest tot aan degene die we nu zijn. Dus dat kan met je soldier ook
Ik ben nu trouwens met deze beserker precies even ver als met de char die ik al had. Tot de quest nauwkeurig
Doe je fucking snel danquote:Op maandag 31 januari 2011 09:59 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
heb 1 side quest niet van Een claptrapin sledge safe house met die mine key quest de rest heb ik wel alles. Ben nu lvl 18
Teun vond dat gephasewalk van michhas en mij toch zo leuk?quote:Op maandag 31 januari 2011 10:01 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Doe je fucking snel dan
Ik zit te denken of ik vanaf dit punt met mijn siren verder moet gaan of nietMaargoed dan zijn we al met 3 sirens tegelijk straks
heb ook sinds lvl13 goeie wapens revoler met 120 dmg en combat rifle met 67 dmg dus dan gaat het ook snelquote:Op maandag 31 januari 2011 10:01 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Doe je fucking snel dan
Ik zit te denken of ik vanaf dit punt met mijn siren verder moet gaan of nietMaargoed dan zijn we al met 3 sirens tegelijk straks
nou, zaterdag een paar potjes MW2 gedaan met mister, en dat was best wel primaquote:
kutkabouter heeft geen geldquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op maandag 31 januari 2011 11:29 schreef Rossdale het volgende:
Borderlands heeft ook geen klagende stomaterechte klachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
quote:Op maandag 31 januari 2011 11:29 schreef Rossdale het volgende:
Borderlands heeft ook geen klagende stomaIk was de zwakste, en had het geld en de goeie shizzle harder nodig dan jullie. Plus, nu Bozzzzzzzzzz een Siren is hebben jullie een sniper nodig, en ik ben die Jack of All TradesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
oke nja, dan koop ik dan wel een keer een andere coop game ofzoquote:Op maandag 31 januari 2011 12:29 schreef Rossdale het volgende:
Tegen die tijd hebben wij hem al lang uitgespeeld denk ik. Zeker als we op hetzelfde tempo doorgaan als afgelopen paar dagen
Uhuquote:Op maandag 31 januari 2011 12:32 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
oke nja, dan koop ik dan wel een keer een andere coop game ofzo
komt gears of war 3 niet binnenkort uit ofzo?
Toch wel pas vanaf donderdag ofzo?quote:Op maandag 31 januari 2011 12:29 schreef Rossdale het volgende:
Tegen die tijd hebben wij hem al lang uitgespeeld denk ik. Zeker als we op hetzelfde tempo doorgaan als afgelopen paar dagen
Ik heb elke avond tijdquote:Op maandag 31 januari 2011 13:16 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb juist vooral altijd op dinsdag en woensdagavond tijd, dus ik ga dan gewoon door
Bij mij eist mijn vriendin af en toe ook nog wel eens aandacht op, ik neem aan dat dat bij jou toch ook wel zo is?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1 ik me
1
2
3<?php
verveel
?>
Ja maar die is er niet elke avondquote:Op maandag 31 januari 2011 13:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Bij mij eist mijn vriendin af en toe ook nog wel eens aandacht op, ik neem aan dat dat bij jou toch ook wel zo is?
quote:Op maandag 31 januari 2011 15:17 schreef Michhas het volgende:
http://www.kirppismonitori.fi/flash/nudegirls.swf
Wat mooie dames voor Rossdale
Dus ik met mijn triggerfinger er 5 keer op klikken, gebeurt er nietsquote:Op maandag 31 januari 2011 15:17 schreef Michhas het volgende:
Alle mooie dames zijn dan ook voor rossdale. Heet jij rossdale? Ik dacht het niet he!quote:Op maandag 31 januari 2011 15:28 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dus ik met mijn triggerfinger er 5 keer op klikken, gebeurt er niets
nee, iedereen weet dat jij tim heet en niet nielsquote:Op maandag 31 januari 2011 15:36 schreef KoningStoma het volgende:
Als ik mijn naam dan laat veranderen?
Free sample enlargement - Be in full control of ejaculationquote:Op maandag 31 januari 2011 15:50 schreef KoningStoma het volgende:
In nederland kan je toch officieel je naam veranderen?
ik durf niet te klikken op m'n werkquote:Op maandag 31 januari 2011 15:17 schreef Michhas het volgende:
Verkeerde copy + paste?quote:Op maandag 31 januari 2011 15:52 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Free sample enlargement - Be in full control of ejaculation
quote:Op maandag 31 januari 2011 15:55 schreef Parvus het volgende:
[..]
ik durf niet te klikken op m'n werk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
dat was een spammailtje wat ik net binnenkreeg, en ik wist even niks terug te zeggen, dus deed ik dat maarquote:
Daar ben ik wel geinteresseerd in, kan je me die doormailen?quote:Op maandag 31 januari 2011 15:52 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Free sample enlargement - Be in full control of ejaculation
quote:Op maandag 31 januari 2011 15:55 schreef Parvus het volgende:
[..]
ik durf niet te klikken op m'n werk
quote:Op maandag 31 januari 2011 16:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]Geen nudity hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |