Zeg dan gewoon dat je Xbox geband is en je dus niet meer online kunt met je illegale kopiequote:Op zondag 30 januari 2011 22:27 schreef KoningStoma het volgende:
Grenslanden heb ik eventjes gespeeld. Ongeveer een week denk ik. Toen werd het te repititief, maar ik kan dat spel om een niet nader te noemen rede niet online spelen.
Oh netjesquote:Op zondag 30 januari 2011 22:43 schreef Bozz187 het volgende:
In je face ross ben nu alweer bij sledge en dat in 3.5 uur tijd
Ik wil Bozz best nog even verder helpenquote:Op maandag 31 januari 2011 09:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Oh netjesMaar dat zal niet met alle sidequests etc zijn?
We hebben gisteren ook even Teun geholpen om te rushen vanaf de sledge-quest tot aan degene die we nu zijn. Dus dat kan met je soldier ook
Ik ben nu trouwens met deze beserker precies even ver als met de char die ik al had. Tot de quest nauwkeurig
quote:Op maandag 31 januari 2011 09:38 schreef Rossdale het volgende:
Haha, je bent helemaal hooked Michhas?
Hij is niet alleen, al heb ik het wel überdruk weer nu...quote:Op maandag 31 januari 2011 09:38 schreef Rossdale het volgende:
Haha, je bent helemaal hooked Michhas?
heb 1 side quest niet van Een claptrapin sledge safe house met die mine key quest de rest heb ik wel alles. Ben nu lvl 18quote:Op maandag 31 januari 2011 09:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Oh netjesMaar dat zal niet met alle sidequests etc zijn?
We hebben gisteren ook even Teun geholpen om te rushen vanaf de sledge-quest tot aan degene die we nu zijn. Dus dat kan met je soldier ook
Ik ben nu trouwens met deze beserker precies even ver als met de char die ik al had. Tot de quest nauwkeurig
Doe je fucking snel danquote:Op maandag 31 januari 2011 09:59 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
heb 1 side quest niet van Een claptrapin sledge safe house met die mine key quest de rest heb ik wel alles. Ben nu lvl 18
Teun vond dat gephasewalk van michhas en mij toch zo leuk?quote:Op maandag 31 januari 2011 10:01 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Doe je fucking snel dan
Ik zit te denken of ik vanaf dit punt met mijn siren verder moet gaan of nietMaargoed dan zijn we al met 3 sirens tegelijk straks
heb ook sinds lvl13 goeie wapens revoler met 120 dmg en combat rifle met 67 dmg dus dan gaat het ook snelquote:Op maandag 31 januari 2011 10:01 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Doe je fucking snel dan
Ik zit te denken of ik vanaf dit punt met mijn siren verder moet gaan of nietMaargoed dan zijn we al met 3 sirens tegelijk straks
nou, zaterdag een paar potjes MW2 gedaan met mister, en dat was best wel primaquote:
kutkabouter heeft geen geldquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op maandag 31 januari 2011 11:29 schreef Rossdale het volgende:
Borderlands heeft ook geen klagende stomaterechte klachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
quote:Op maandag 31 januari 2011 11:29 schreef Rossdale het volgende:
Borderlands heeft ook geen klagende stomaIk was de zwakste, en had het geld en de goeie shizzle harder nodig dan jullie. Plus, nu Bozzzzzzzzzz een Siren is hebben jullie een sniper nodig, en ik ben die Jack of All TradesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
oke nja, dan koop ik dan wel een keer een andere coop game ofzoquote:Op maandag 31 januari 2011 12:29 schreef Rossdale het volgende:
Tegen die tijd hebben wij hem al lang uitgespeeld denk ik. Zeker als we op hetzelfde tempo doorgaan als afgelopen paar dagen
Uhuquote:Op maandag 31 januari 2011 12:32 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
oke nja, dan koop ik dan wel een keer een andere coop game ofzo
komt gears of war 3 niet binnenkort uit ofzo?
Toch wel pas vanaf donderdag ofzo?quote:Op maandag 31 januari 2011 12:29 schreef Rossdale het volgende:
Tegen die tijd hebben wij hem al lang uitgespeeld denk ik. Zeker als we op hetzelfde tempo doorgaan als afgelopen paar dagen
Ik heb elke avond tijdquote:Op maandag 31 januari 2011 13:16 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb juist vooral altijd op dinsdag en woensdagavond tijd, dus ik ga dan gewoon door
Bij mij eist mijn vriendin af en toe ook nog wel eens aandacht op, ik neem aan dat dat bij jou toch ook wel zo is?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1 ik me
1
2
3<?php
verveel
?>
Ja maar die is er niet elke avondquote:Op maandag 31 januari 2011 13:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Bij mij eist mijn vriendin af en toe ook nog wel eens aandacht op, ik neem aan dat dat bij jou toch ook wel zo is?
quote:Op maandag 31 januari 2011 15:17 schreef Michhas het volgende:
http://www.kirppismonitori.fi/flash/nudegirls.swf
Wat mooie dames voor Rossdale
Dus ik met mijn triggerfinger er 5 keer op klikken, gebeurt er nietsquote:Op maandag 31 januari 2011 15:17 schreef Michhas het volgende:
Alle mooie dames zijn dan ook voor rossdale. Heet jij rossdale? Ik dacht het niet he!quote:Op maandag 31 januari 2011 15:28 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dus ik met mijn triggerfinger er 5 keer op klikken, gebeurt er niets
nee, iedereen weet dat jij tim heet en niet nielsquote:Op maandag 31 januari 2011 15:36 schreef KoningStoma het volgende:
Als ik mijn naam dan laat veranderen?
Free sample enlargement - Be in full control of ejaculationquote:Op maandag 31 januari 2011 15:50 schreef KoningStoma het volgende:
In nederland kan je toch officieel je naam veranderen?
ik durf niet te klikken op m'n werkquote:Op maandag 31 januari 2011 15:17 schreef Michhas het volgende:
Verkeerde copy + paste?quote:Op maandag 31 januari 2011 15:52 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Free sample enlargement - Be in full control of ejaculation
quote:Op maandag 31 januari 2011 15:55 schreef Parvus het volgende:
[..]
ik durf niet te klikken op m'n werk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
dat was een spammailtje wat ik net binnenkreeg, en ik wist even niks terug te zeggen, dus deed ik dat maarquote:
Daar ben ik wel geinteresseerd in, kan je me die doormailen?quote:Op maandag 31 januari 2011 15:52 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Free sample enlargement - Be in full control of ejaculation
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |