matige tvp welquote:
of bozzquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:02 schreef Dr.Pringles het volgende:
Moet Michhas wel zijn, en hij had zeker Commando Pro aan.
quote:Op maandag 24 januari 2011 23:59 schreef KoningStoma het volgende:
Michhas?
Arnhemmer gaat plaatsgenoten met mes te lijf
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:02 schreef Dr.Pringles het volgende:
Ja ben ik met je eens... Maar aan de andere kant, de naam Infinity Ward staat bij veel CoD spelers wel voor goede games. Ben benieuwd of ze het met een heel ander team maar onder dezelfde naam waar kunnen maken.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:29 schreef KoningStoma het volgende:
Dus een IW met nieuwe medewerkers... Het zou net zo goed elke andere developer zijn.
Ze melken nu eigenlijk die naam uit.
Misschien is dat wel verstandig jaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:32 schreef KoningStoma het volgende:
Ik wacht deze iig een week of twee af voordat ik hem wel of niet koop.
ik had nergens last van toen, ik ging meteen als een beest te keerquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:35 schreef Michhas het volgende:
[..]
Misschien is dat wel verstandig ja
Mijn god, ik herinner me ineens de eerste avond dat ik Black Ops speelde online, wat een hel was datWat dat betreft vind ik dat Treyarch het wel goed doet met updates en patches. Er zit een boel onzin in, maar ze tonen in ieder geval hart door er nog steeds mee aan de slag te zijn.
Ik denk trouwens wel dat ze die naam enigszins verneukt hebben met MW2quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:31 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja ben ik met je eens... Maar aan de andere kant, de naam Infinity Ward staat bij veel CoD spelers wel voor goede games. Ben benieuwd of ze het met een heel ander team maar onder dezelfde naam waar kunnen maken.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:02 schreef Dr.Pringles het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |