matige tvp welquote:
of bozzquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:02 schreef Dr.Pringles het volgende:
Moet Michhas wel zijn, en hij had zeker Commando Pro aan.
quote:Op maandag 24 januari 2011 23:59 schreef KoningStoma het volgende:
Michhas?
Arnhemmer gaat plaatsgenoten met mes te lijf
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:02 schreef Dr.Pringles het volgende:
Ja ben ik met je eens... Maar aan de andere kant, de naam Infinity Ward staat bij veel CoD spelers wel voor goede games. Ben benieuwd of ze het met een heel ander team maar onder dezelfde naam waar kunnen maken.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:29 schreef KoningStoma het volgende:
Dus een IW met nieuwe medewerkers... Het zou net zo goed elke andere developer zijn.
Ze melken nu eigenlijk die naam uit.
Misschien is dat wel verstandig jaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:32 schreef KoningStoma het volgende:
Ik wacht deze iig een week of twee af voordat ik hem wel of niet koop.
ik had nergens last van toen, ik ging meteen als een beest te keerquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:35 schreef Michhas het volgende:
[..]
Misschien is dat wel verstandig ja
Mijn god, ik herinner me ineens de eerste avond dat ik Black Ops speelde online, wat een hel was datWat dat betreft vind ik dat Treyarch het wel goed doet met updates en patches. Er zit een boel onzin in, maar ze tonen in ieder geval hart door er nog steeds mee aan de slag te zijn.
Ik denk trouwens wel dat ze die naam enigszins verneukt hebben met MW2quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:31 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja ben ik met je eens... Maar aan de andere kant, de naam Infinity Ward staat bij veel CoD spelers wel voor goede games. Ben benieuwd of ze het met een heel ander team maar onder dezelfde naam waar kunnen maken.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:02 schreef Dr.Pringles het volgende:
Volgens mij heeft mijn vriend die gister er ook bij gegooid in zijn verkoop topic. [TK] [XBOX360] Games (o.a. Orange Box, AC2, Fable2, L4D2)quote:Op dinsdag 25 januari 2011 08:16 schreef Rossdale het volgende:
Hmm misschien MW1 maar weer eens op de kop tikkenHeb er nog steeds spijt van dat ik die ooit weg heb gedaan, want het blijft nog steeds de leukste MP-shooter op de consoles
Had je beter mij kunnen pm'en aangezien ik de lul weer ben om naar het postkantoor te gaan.quote:
Ik gok persoonlijk van niet, de leukste die er bij zitten heeft ie al. Maar je weet maar nooit, mannen zijn altijd zo onvoorspelbaar.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 08:39 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb nog een shitload aan games liggen die ik niet meer speel, kijk maar of er wat tussen zit wat jij/hij/jullie toevallig nog willen spelen:
[CENTRAAL] Xbox 360-games ruil/verkoop topic deel 43
Oh, alleen GH Greatest Hits is al weg uit die lijst.
Yeah right. Dat ze het uberhaupt al moeten doen zegt genoeg. De game is gewoon zo slecht dat ze wel moeten updaten en patchen. Zou er nog eens bij moeten komen dat ze dat ook niet deden haha.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:35 schreef Michhas het volgende:
[..]
Misschien is dat wel verstandig ja
Mijn god, ik herinner me ineens de eerste avond dat ik Black Ops speelde online, wat een hel was datWat dat betreft vind ik dat Treyarch het wel goed doet met updates en patches. Er zit een boel onzin in, maar ze tonen in ieder geval hart door er nog steeds mee aan de slag te zijn.
Ja dat zal het waarschijnlijk ook zijn. Hoewel het Infinity Ward wel lukte toch?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 08:48 schreef Rossdale het volgende:
Ligt niet waarschijnlijk niet eens aan TreyArch, maar aan Activision die ze pusht om de game uit te brengen terwijl hij nog niet volledig af is. Elke 2 jaar moet en zal er een nieuw CoD uitgepoept worden, vertraging is geen optie.
Dank Bobby Kotick daar maar voor
Bij bolletje is ie nog 20 euries.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 08:16 schreef Rossdale het volgende:
Hmm misschien MW1 maar weer eens op de kop tikkenHeb er nog steeds spijt van dat ik die ooit weg heb gedaan, want het blijft nog steeds de leukste MP-shooter op de consoles
He hallo, zo loop ik geld mis vriend.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 08:55 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Bij bolletje is ie nog 20 euries.
http://www.bol.com/nl/p/g(...)fe705b13fa5180000411
Lekkah puh.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 08:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
He hallo, zo loop ik geld mis vriend.
Ik ga hem ook halen denk ik. Je vriend heeft toch maar 1 exemplaar over vriend?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 08:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
He hallo, zo loop ik geld mis vriend.
Ja toch vriend. Nee we hebben er maar 1 en mijn vriend heeft ook gezegd dat het een richtprijs is en aangezien hij hier toch stof ligt op te doen mag ie ook wel voor minder weg.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:07 schreef Parvus het volgende:
[..]
Ik ga hem ook halen denk ik. Je vriend heeft toch maar 1 exemplaar over vriend?
quote:
dat ligt er meer aan dat ze bij MW1 wel genoeg tijd kregen en bij MW2 fijn de engine van MW1 konden gebruiken. maar daar zag je inderdaad ook al dat het afgeraffeld was. ik bedoel, kijk naar alle spelverneukende glitches die MW2 in het begin hadquote:Op dinsdag 25 januari 2011 08:54 schreef Parvus het volgende:
[..]
Ja dat zal het waarschijnlijk ook zijn. Hoewel het Infinity Ward wel lukte toch?
Ja dat is eigenlijk ook waar. Maar Treyarch had dan toch weer de engine van deel 5? Nouja fuck it COD 6 en 7 zijn eigenlijk allebei kutquote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:14 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
dat ligt er meer aan dat ze bij MW1 wel genoeg tijd kregen en bij MW2 fijn de engine van MW1 konden gebruiken. maar daar zag je inderdaad ook al dat het afgeraffeld was. ik bedoel, kijk naar alle spelverneukende glitches die MW2 in het begin had
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |