ge-edit..quote:Op donderdag 30 december 2010 14:01 schreef jacobussss het volgende:
ja ik wil ze
of zijn ze per stuk ??
quote:Op zondag 26 december 2010 15:09 schreef DaFan het volgende:
Ik ben op zoek naar Bayonetta voor een zacht prijsje.
Ik heb in de aanbieding:
Star Wars; Force Unleashed
Eternal Sonata
Lost Planet
Blue Dragon
Mooiquote:
Heb je een pm gestuurdquote:Op donderdag 30 december 2010 18:25 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik ben op zoek naar Forza 3, iemand?
Iets uit:quote:Te koop/ruil:
- Maffia 2 [¤ 20]
- Metro 2033 [¤ 15]
- Fallout 3 + add on [¤ 15]
Hoeveel wil je er voor? Probleem is dat die voor 20 euro bij Bart Smit ligt.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:47 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb nog steeds de LE van Alan Wake hier liggen.
Ik heb de inhoud van de doos niet eens bekeken. Dus als het goed is wel. Hoeveel heb je er excl. verzendkosten voorover?quote:Op maandag 3 januari 2011 21:41 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hoeveel wil je er voor? Probleem is dat die voor 20 euro bij Bart Smit ligt.
Zit die dlc code er nog bij?
Ik zat aan 10 euro exclusief verzendkosten te denken. Dus 15 euro incl. is ook wel akkoord.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 08:45 schreef AQuila360 het volgende:
15 incl verzenden omdat hij bij BS 20 is. Maar kan denk beter de gewone versie zoeken omdat hier dikke verzendkosten op zitten
PM komt er zo aan. Helaas heb ik die andere spellen allemaal al gehadquote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:45 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik zat aan 10 euro exclusief verzendkosten te denken. Dus 15 euro incl. is ook wel akkoord.
Gaat me niet eens zo om het geld, meer om er iemand plezier mee te doen. Stuur me even een PM met je adresgegevens.
Toevallig nog interesse in ME, ME2, GoW1, GoW2 of Halo Reach? Als ik toch een pakje moet maken...
Mij kun je ook PM'en als je een aanbieding hebt..quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:11 schreef nogal het volgende:
Gezocht: 1, 3 of 12 maanden xbox live voor een leuke prijs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |