quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:12 schreef kutkabouter het volgende:
ik vanaf zaterdag
als ik vrijdag de vakkendixo overleef tenminste
kan het me niet voorstellen. waarschijnlijk stond je gewoon laf te zuipen, achja, corpspik hequote:Op woensdag 26 januari 2011 21:51 schreef dreamzk het volgende:
[..]![]()
![]()
Grapje, ik vond er vorige keer vrij weinig aan
wall street ook, die is ook baasquote:
Faal.quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:01 schreef Parvus het volgende:
Ik zag dat vogelplaatje vanmiddag niet op m'n werk. Vind deze versie leuker ^_^
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:10 schreef kutkabouter het volgende:
dat is toch precies hetzelfde als last stand
Zou goed kunnen maar we hadden ook kratje de man plus nog wat sterk gedronken als indrinken. En jullie vrouwen zijn rammend bijdehand, geen zin om daar moeite in te steken (hihi woordgrapje, moeite in te steken, terwijl ik er eigenlijk mijn uitwendig copulatie orgaan erin wil steken).quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:55 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
kan het me niet voorstellen. waarschijnlijk stond je gewoon laf te zuipen, achja, corpspik he
whehe dat zijn ze jaquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:56 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Zou goed kunnen maar we hadden ook kratje de man plus nog wat sterk gedronken als indrinken. En jullie vrouwen zijn rammend bijdehand, geen zin om daar moeite in te steken (hihi woordgrapje, moeite in te steken, terwijl ik er eigenlijk mijn uitwendig copulatie orgaan erin wil steken).
Als ik in de stad een vrouw wil regelen, wil ik daar geen moeite in hoeven te steken, is toch allemaal geen girlfriend material.quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:00 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
whehe dat zijn ze jamoet je er nog eens wat moeite voor doen
dat is beter dan in utrecht, geeft veel meer voldoening als het lukt
het is veel leuker man met een beetje een goeie gamequote:Op woensdag 26 januari 2011 23:14 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Als ik in de stad een vrouw wil regelen, wil ik daar geen moeite in hoeven te steken, is toch allemaal geen girlfriend material.
Konings, net nog Kick-Ass gekeken, daar zit die gast die Fogell speelt ook inquote:
Kick-Ass is best een toffe film inderdaad, dat terwijl ik er zulke slechte verwachtingen bij hadquote:Op donderdag 27 januari 2011 00:26 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Konings, net nog Kick-Ass gekeken, daar zit die gast die Fogell speelt ook in
Genoeg tijd om de stad af te speuren naar Borderlands dus?quote:Op donderdag 27 januari 2011 07:18 schreef Michhas het volgende:
Ik blijf thuis vandaag, heb al anderhalve week amper geslapen
hallo ook wat voor mij overlatenquote:Op donderdag 27 januari 2011 08:11 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Genoeg tijd om de stad af te speuren naar Borderlands dus?
Eerst je loon krijgen toch?quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:22 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
hallo ook wat voor mij overlaten
Bij mij gaan dezequote:Op donderdag 27 januari 2011 12:14 schreef dreamzk het volgende:
Deze:
[ afbeelding ]
Gaat nu in mijn:
[ afbeelding ]
Waardoor ik:
[ afbeelding ]
En het festijn begint nu.
jij begint al om kwart over 12?quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:14 schreef dreamzk het volgende:
Deze:
[ afbeelding ]
Gaat nu in mijn:
[ afbeelding ]
Waardoor ik:
[ afbeelding ]
Omdat er bier je maag in gaat, krijg je een rood kruis?quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:14 schreef dreamzk het volgende:
Deze:
[ afbeelding ]
Gaat nu in mijn:
[ afbeelding ]
Waardoor ik:
[ afbeelding ]
zou nog kunnen kloppen ookquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:01 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Omdat er bier je maag in gaat, krijg je een rood kruis?
examens? doe jij zo via dat systeem dat je een deel al op de helft van het jaar doet?quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:59 schreef Tauchmeister het volgende:
Woei, examens zitten erop. Eens kijken of mijn Xbox het nog doet.
SE's.quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:05 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
examens? doe jij zo via dat systeem dat je een deel al op de helft van het jaar doet?
Nee, maar ik kon net weer inloggen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:05 schreef KoningStoma het volgende:
Weet je al waarom je gebanned was?
oh ja dat bestaat ook nog inderdaadquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:06 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
SE's.
[..]
Nee, maar ik kon net weer inloggen.
ik doe dit weekend met je mee als je wilquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:54 schreef Dr.Pringles het volgende:
Mwuah, soms kom je wel een noobtuber tegen. Maar nog geen OMA-noob.
Vindt t wel prettiger spelen dan Black Ops.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:33 schreef Dr.Pringles het volgende:
Voor Blazarrr natuurlijk, als je toch nog MW2 gaat spelen hoef je niet opnieuw te beginnen met Taaauch.Tauch...MEISTERSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ook en heb net borderlands gekocht!!quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:57 schreef Tauchmeister het volgende:
What the hell. Kan geen verbinding maken met Xbox Live
quote:Domingo0 Heeft iedereen geen xbox live verbinding?
half a minute ago via TweetDeck
quote:patriicos Kk xbox live doet het niet #chagarijnig
less than 20 seconds ago via Twitter for BlackBerry®
quote:TBRSquilly Why Cant I Connect To Xbox Live?
half a minute ago via web
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |