ik voel je man, ik heb het ook behoorlijk zwaar op dit momentquote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:26 schreef Tauchmeister het volgende:
Gratis bier op vrijdagavond en een voetbalwedstrijd moeten spelen op zaterdagmiddag is geen goede combinatie. En dan ook nog eens in Brugge
Ik heb net in een Aston Martin gereden, er zijn ergere dingen die ik me kan bedenken zo vroeg in de ochtendquote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:40 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik voel je man, ik heb het ook behoorlijk zwaar op dit moment
het was echt supervet, maar ook wel en paar schrale momentjes. ik werd op een gegeven moment keihard tegen m'n kop gestreept, doet nu nog pijn wtf, daarna is er een gast keihard met zijn hoofd op de natuurstenen trap gevallen. die waren ze op een gegeven moment aan het reanimeren en toen is hij afgevoerd naar het ziekenhuis en aan het einde van de avond kwamen er nog wat kut pikjes van het DSC de boel verstieren en moest de politie erbij komenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:41 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ik heb net in een Aston Martin gereden, er zijn ergere dingen die ik me kan bedenken zo vroeg in de ochtend
kutkabouter, hoe was je dixo?
nu is het best kut inderdaad. vannacht nog bijna op m'n bek gegaan omdat er ijs (quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:54 schreef Bozz187 het volgende:
Yay heb weer me motor terug!!!
Nu alleen het weer warmer
Mooie stad overigens, Bruggequote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:26 schreef Tauchmeister het volgende:
Gratis bier op vrijdagavond en een voetbalwedstrijd moeten spelen op zaterdagmiddag is geen goede combinatie. En dan ook nog eens in Brugge
Jij hebt een motor? O hai!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:54 schreef Bozz187 het volgende:
Yay heb weer me motor terug!!!
Nu alleen het weer warmer
quote:
Dat jij nou weer kansloos MW2 wil gaan spelenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:28 schreef kutkabouter het volgende:
gaat iedereen nou ineens aan de borderlands?
quote:
jaquote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:33 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat jij nou weer kansloos MW2 wil gaan spelen
Die wil ik al heul lang, alleen denk ik er nooit aan als ik de kans hebquote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:28 schreef kutkabouter het volgende:
gaat iedereen nou ineens aan de borderlands?
Als je zo'n leren broek enzo draagt veel.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:23 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
wat heb je over voor een ritje achterop
heb alles helemaal zwart leer, met zwarte motor.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Als je zo'n leren broek enzo draagt veel.
Oh dat is zo sexy he, elke keer als ik een man op een motor voorbij zie komen vraag ik me af wie er onder die helm zit en zit ik weer helemaal weg te zwijmelen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:56 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
heb alles helemaal zwart leer, met zwarte motor.
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:58 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh dat is zo sexy he, elke keer als ik een man op een motor voorbij zie komen vraag ik me af wie er onder die helm zit en zit ik weer helemaal weg te zwijmelen.
Nog niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |