quote:Op maandag 24 januari 2011 22:55 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nee een hele duidelijke keuze. De VVD is zeer bewust in dit samenwerkingsverband gestapt met een partij waarvan ze weten dat die van moslims tweederangs burgers wil maken ten opzichte van andere gelovigen. Hoe kan je dat ooit als een verstandige actie van een liberale partij verkopen?
Dan valt volgens mij daarbij een idiote proefballon over vuurwerk volgens mij in het niet.
Nee een hele duidelijke keuze. De VVD is zeer bewust in dit samenwerkingsverband gestapt met een partij waarvan ze weten dat die van moslims tweederangs burgers wil maken ten opzichte van andere gelovigen. Hoe kan je dat ooit als een verstandige actie van een liberale partij verkopen?quote:Op maandag 24 januari 2011 22:53 schreef Morendo het volgende:
[..]
Valse keuze. Wie heb jij liever als schoonbroer: Hitler of Stalin?
Is de SGP niks voor jou?quote:Op maandag 24 januari 2011 22:57 schreef remlof het volgende:
Van mij mag particulier bezit van vuurwerk trouwens best verboden worden.
Nee, ik zou nooit op een partij stemmen die religie tot leidraad van haar beleid maakt. Zelfs niet op het CDA.quote:
Was ook meer cynisch bedoeld, want vuurwerk verbieden zou wel typisch iets voor de SGP zijn.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ik zou nooit op een partij stemmen die religie tot leidraad van haar beleid maakt. Zelfs niet op het CDA.
Of hij hoereert zichzelf gewoon voor het 'landsbelang'quote:Op maandag 24 januari 2011 23:01 schreef phpmystyle het volgende:
Als GL of CU wegvalt moet Geert het kabinet te hulp springen, maar dan moet de eisen als volgt zijn
-alles wordt betaald uit ontwikkelingshulp
-geen trainings missie maar gewoon vuurwerk afsteken zoals een echte Amerikaan het betaamd.
-Verhagen gaat het gazon maaien bij het witte huis.
Dan valt D66 ook weg en hebben ze hooguit 78 stemmen, als ze het hele CDA meekrijgen. Dat is veel te weinig voor zo'n uitzending.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:01 schreef phpmystyle het volgende:
Als GL of CU wegvalt moet Geert het kabinet te hulp springen, maar dan moet de eisen als volgt zijn
-alles wordt betaald uit ontwikkelingshulp
-geen trainings missie maar gewoon vuurwerk afsteken zoals een echte Amerikaan het betaamd.
-Verhagen gaat het gazon maaien bij het witte huis.
Dat was de angst vooraf, en nu het kabinet er zit blijkt dit enorm mee te vallen. Overigens zou een eventueel hoofddoekjesverbod niet alleen aanhangers van de islam treffen.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:57 schreef du_ke het volgende:
De VVD is zeer bewust in dit samenwerkingsverband gestapt met een partij waarvan ze weten dat die van moslims tweederangs burgers wil maken ten opzichte van andere gelovigen. Hoe kan je dat ooit als een verstandige actie van een liberale partij verkopen?
Klopt, ik mag dan niet meer in de winter een muts dragen.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:03 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat was de angst vooraf, en nu het kabinet er zit blijkt dit enorm mee te vallen. Overigens zou een eventueel hoofddoekjesverbod niet alleen aanhangers van de islam treffen.
Stalin was nogal wreed voor zijn persoonlijke omgeving. Ik weet niet, qua taal zou Hitler makkelijker geweest zijn.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:57 schreef ethiraseth het volgende:
Verder is Stalin natuurlijk de betere schoonbroer, aangezien hij de betere snor had.
Met dat nummer van the eye of the tiger op de achtergrond, ik zie het al helemaal voor mequote:Op maandag 24 januari 2011 23:03 schreef du_ke het volgende:
[..]
Of hij hoereert zichzelf gewoon voor het 'landsbelang'
Ach, hij wordt dan gewoon die vervelende persoon die je alleen met kerst ziet.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:04 schreef Morendo het volgende:
[..]
Stalin was nogal wreed voor zijn persoonlijke omgeving. Ik weet niet, qua taal zou Hitler makkelijker geweest zijn.
Die knorrige oom die af en toe wat familieleden op de trein richting Siberië zet?quote:Op maandag 24 januari 2011 23:05 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Ach, hij wordt dan gewoon die vervelende persoon die je alleen met kerst ziet.
Het CDA gaat sowieso mee, zij zijn immers de initiator van dit hele circus. Iig Verhagen dan, en Hillen zal ongetwijfeld ook wel willen.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan valt D66 ook weg en hebben ze hooguit 78 stemmen, als ze het hele CDA meekrijgen. Dat is veel te weinig voor zo'n uitzending.
Het is natuurlijk wel alleen bedacht voor aanhangers van de Islam. Maar ach, je praat toch alles goedquote:Op maandag 24 januari 2011 23:03 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat was de angst vooraf, en nu het kabinet er zit blijkt dit enorm mee te vallen. Overigens zou een eventueel hoofddoekjesverbod niet alleen aanhangers van de islam treffen.
Die ja. Die heeft elke familie toch?quote:Op maandag 24 januari 2011 23:06 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die knorrige oom die af en toe wat familieleden op de trein richting Siberië zet?
Wat mij betreft mag jij jou muts zijn ook niet meer in de lente, of welk jaargetijde dan ook, uitdragen.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:04 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Klopt, ik mag dan niet meer in de winter een muts dragen.
Misschien logisch nadenken? Of gewoon omdat een auto het milieu vervuild en het te maken heeft met een stukje bewustzijn?quote:Op maandag 24 januari 2011 22:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Eens, maar wat hebben vragen als ''heeft rijden met open raam invloed op je brandstofverbruik'' betrekking op de verkeersveiligheid?
quote:Op maandag 24 januari 2011 23:06 schreef Morendo het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag jij jou muts zijn ook niet meer in de lente, of welk jaargetijde dan ook, uitdragen.
Ik doe het lekker toch.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:06 schreef Morendo het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag jij jou muts zijn ook niet meer in de lente, of welk jaargetijde dan ook, uitdragen.
Ja dat komt zelfs in de beste families voor.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:06 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Die ja. Die heeft elke familie toch?
Ik wil aangeven dat 80 procent van de vragen bullshit zijn. Of vind jij het van belang dat ik weet dat het voorste voertuig van een militaire colonne een blauw vlaggetje heeft en een groen lampje?quote:Op maandag 24 januari 2011 23:07 schreef betyar het volgende:
[..]
Misschien logisch nadenken? Of gewoon omdat een auto het milieu vervuild en het te maken heeft met een stukje bewustzijn?
Alles, behalve belastingverhogingen.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:06 schreef du_ke het volgende:
Het is natuurlijk wel alleen bedacht voor aanhangers van de Islam. Maar ach, je praat toch alles goed.
80% zelfs? En ja dat is wel goed om te weten aangezien je zo'n colonne niet zomaar mag onderbreken.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik wil aangeven dat 80 procent van de vragen bullshit zijn. Of vind jij het van belang dat ik weet dat het voorste voertuig van een militaire colonne een blauw vlaggetje heeft en een groen lampje?
Dan zou duke er voorstander van moeten zijn.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:09 schreef Morendo het volgende:
[..]
Alles, behalve belastingverhogingen.
Je was ook tegen de BTW verhoging voor de cultuursector?quote:Op maandag 24 januari 2011 23:09 schreef Morendo het volgende:
[..]
Alles, behalve belastingverhogingen.
Dat snap ik verdomme ook wel, ik heb alleen geen zin om te leren welk lampje welk kleurtje heeft.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:09 schreef du_ke het volgende:
[..]
80% zelfs? En ja dat is wel goed om te weten aangezien je zo'n colonne niet zomaar mag onderbreken.
Nee, jij wilt de rijken toch laten bloeden? Nu moeten ze 19 procent over hun schilderijen betalen.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:10 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je was ook tegen de BTW verhoging voor de cultuursector?
dat heb ik van GTA geleerd, toen werd ik telkens overhoop geschoten.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:09 schreef du_ke het volgende:
[..]
80% zelfs? En ja dat is wel goed om te weten aangezien je zo'n colonne niet zomaar mag onderbreken.
Ik heb niet echt een mening over dit onderwerp. Wel over de manier waarop men het door wou drukken en ik vond het dan ook wel mooi hoe de VVD in de eerste kamer daar tegen opstond.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, jij wilt de rijken toch laten bloeden? Nu moeten ze 19 procent over hun schilderijen betalen.
Nee hoor, alle vragen die je krijgt hebben te maken met verkeer. En je hebt je daar aan te houden of je bent er je van bewust omdat je het hebt geleerd als het goed is. Zo kunnen we alle sommetjes en onzinnige vakken wel schrappen die niks met je beroep later te maken hebben.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik wil aangeven dat 80 procent van de vragen bullshit zijn.
Dat is toch gewoon een onderwerp van een regel waar je je aan dient te houden?quote:Of vind jij het van belang dat ik weet dat het voorste voertuig van een militaire colonne een blauw vlaggetje heeft en een groen lampje?
Gadverdamme, Lieberman, die moldaviër van de Israëlische PVV, de Jisrael Beeténoequote:Op maandag 24 januari 2011 23:13 schreef phpmystyle het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Van dit soort foto's word ik altijd weer blij![]()
Ja, die heeft inderdaad wel boute uitspraken op z'n conto staan ja, maar ach, internationale betrekkingen zijn belangrijk, tenminste daar wijs jij mij altijd op.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Gadverdamme, Lieberman, die moldaviër van de Israëlische PVV, de Jisrael Beeténoe
Ik vind het niet voor Verhagen spreken dat hij zo'n extremist de hand schudt.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja, die heeft inderdaad wel boute uitspraken op z'n conto staan ja, maar ach, internationale betrekkingen zijn belangrijk, tenminste daar wijs jij mij altijd op.
Biologie?quote:Op maandag 24 januari 2011 23:19 schreef phpmystyle het volgende:
Trouwens, wisten jullie dat er voor Moslims andere lessen worden gegeven als het onderwerp '' holocaust'' aanbod komt?
Mocht dat zo zijn dan zou ik dat achterlijk vinden.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:19 schreef phpmystyle het volgende:
Trouwens, wisten jullie dat er voor Moslims andere lessen worden gegeven als het onderwerp '' holocaust'' aanbod komt?
Even niet kijken naar de bron maar naar de inhoud. Als de PVV zou voorstellen om bepaalde bladzijdes uit de geschiedenisboeken niet meer te onderwijzen dan had je moord en brand geschreeuwd. En je weet wat ik bedoel met bepaaldequote:
Gefeliciteerd, je hebt een punt gevonden waarop ik het eens ben met de GBL.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Even niet kijken naar de bron maar naar de inhoud. Als de PVV zou voorstellen om bepaalde bladzijdes uit de geschiedenisboeken niet meer te onderwijzen dan had je moord en brand geschreeuwd. En je weet wat ik bedoel met bepaalde
Nogmaals, mocht het waar zijn (wat bij de kamervragen van de PVV nog wel eens mis gaatquote:Op maandag 24 januari 2011 23:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Even niet kijken naar de bron maar naar de inhoud. Als de PVV zou voorstellen om bepaalde bladzijdes uit de geschiedenisboeken niet meer te onderwijzen dan had je moord en brand geschreeuwd. En je weet wat ik bedoel met bepaalde
Jullie zijn meer Wilders minded dan jullie willen toegeven.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:29 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nogmaals, mocht het waar zijn (wat bij de kamervragen van de PVV nog wel eens mis gaat) dan hebben ze zeker een punt.
Wees blij inderdaad. Wij zitten na een gezellig weekend maandag brak op ons werk.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:29 schreef phpmystyle het volgende:
Eigenlijk besef ik nu pas hoe rijk ik ben. Ben jong, ben gezond, heb nog een heel leven voor de boeg, ik zit op school.
Nu nog een toekomst die de moeite waard is.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:29 schreef phpmystyle het volgende:
Eigenlijk besef ik nu pas hoe rijk ik ben. Ben jong, ben gezond, heb nog een heel leven voor de boeg, ik zit op school.
Misschien klinkt 10 jaar studeren toch zo gek nog nietquote:Op maandag 24 januari 2011 23:29 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wees blij inderdaad. Wij zitten na een gezellig weekend maandag brak op ons werk.
Ik twijfel tussen vvd en pvv, ze hebben allebei zo hun punten, alleen is de PVV er teveel voor de babyboomers, en de VVD minder.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Nu nog een toekomst die de moeite waard is.
En daarvoor moet je niet bij de PVV zijn.
Ik ben tot 8 gekomen en heb daar geen spijt vanquote:Op maandag 24 januari 2011 23:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Misschien klinkt 10 jaar studeren toch zo gek nog niet
Nou de VVD kan daar ook wat van hoorquote:Op maandag 24 januari 2011 23:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen vvd en pvv, ze hebben allebei zo hun punten, alleen is de PVV er teveel voor de babyboomers, en de VVD minder.
Dat je daar nog tussen twijfelt...quote:Op maandag 24 januari 2011 23:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen vvd en pvv, ze hebben allebei zo hun punten, alleen is de PVV er teveel voor de babyboomers, en de VVD minder.
Je begrijpt donders goed wat ik bedoel, de VVD wil hervormen wat deels de babyboomers raakt, de PVV wil dat to-taal niet.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:31 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nou de VVD kan daar ook wat van hoor
Waar het grote verschil wederom is dat de PVV aparte regels voor moslims/ de islam wil maken. En daar zie ik echt helemaal niets in.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:29 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jullie zijn meer Wilders minded dan jullie willen toegeven.
quote:Op maandag 24 januari 2011 23:19 schreef phpmystyle het volgende:
Tja, wat moet ik ervan zeggen? Als het waar is dan hebben de PVV en het Niod gelijk. Maar helaas is het een feit dat de oren van de PVV alleen dingen willen horen die hun aanstaan of waar ze herrie mee kunnen trappen, als ze ook maar iets vermoeden wat niet in hun straatje past gaan ze weer ontzettend dure vragen stellen, waar toch geen of een belabberd antwoord op komt.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
De VVD ook niet of nauwelijks. Hun AOW standpunt is laf, de HRA is heilig en aan de staatsschuld doen ze geen ene bal.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je begrijpt donders goed wat ik bedoel, de VVD wil hervormen wat deels de babyboomers raakt, de PVV wil dat to-taal niet.
De PVV heeft de laatste zet nodig om in het politieke bestel te komen, en ja, dat vind ik belangrijk. Punt is dat er geen goede balans zit tussen PVV en VVD in dit kabinet. En Remlof, ik acht je slim genoeg om te snappen dat de pvv niet fascistisch is. Misschien discriminatoir maar niet extreemrechts of een andere griezel ideologie.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat je daar nog tussen twijfelt...
Ik zou niet gauw op de huidige VVD stemmen, maar altijd nog oneindig keer liever dan op die verkapte fascisten.
Bijstand moeten we afschaffen. Serieus en zonder te trollen. Ik geef dat geld nog liever aan de mensen in Blaricum en omstreken.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:33 schreef betyar het volgende:
[..]
[..]
Tja, wat moet ik ervan zeggen? Als het waar is dan hebben de PVV en het Niod gelijk. Maar helaas is het een feit dat de oren van de PVV alleen dingen willen horen die hun aanstaan of waar ze herrie mee kunnen trappen, als ze ook maar iets vermoeden wat niet in hun straatje past gaan ze weer ontzettend dure vragen stellen, waar toch geen of een belabberd antwoord op komt.
Steek dat vragen geld liever in de bijstand.
Let maar op. Hij meent het serieus. Probleem is dat hij alleen aankomt met ongefundeerde beweringen.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:34 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
De PVV heeft de laatste zet nodig om in het politieke bestel te komen, en ja, dat vind ik belangrijk. Punt is dat er geen goede balans zit tussen PVV en VVD in dit kabinet. En Remlof, ik acht je slim genoeg om te snappen dat de pvv niet fascistisch is. Misschien discriminatoir maar niet extreemrechts of een andere griezel ideologie.
Klopt, toen was de wederopbouw klaar en was de Pil beschikbaar.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:33 schreef mlg het volgende:
Wie vallen er nou eigenlijk onder de babyboomers? De richtlijnen zijn van 1945 tot 1955, maar de geboortegolf hield toch pas op rond 1970?
Misschien heb jij daar deels gelijk in, van de andere kant is de PVV wel aanstichter van het strengere immigratie beleid.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:36 schreef mlg het volgende:
De VVD is wat betreft immigratie/integratie consequent, maar wel realistisch. De PVV is dat totaal niet. Je moet dus niet naar hun immigratie standpunten kijken, maar naar de omliggende standpunten van de partij.
Daar heeft men het natuurlijk niet over het achterwege laten van de Holocaust maar over het vermengen met zaken uit het Midden-Oosten. Op zich ben ik het wel met Wilders eens dat hier redelijkerwijs geen vergelijking te trekken valt. Daarnaast ben ik in algemene zin tegen het aanpassen van de inhoud van het onderwijs aan de 'wens' van bepaalde groeperingen. De Holocaust is een zeer relevant onderdeel van de Nederlandse geschiedenis, net zoals bijvoorbeeld de evolutietheorie dat op het gebied van de biologie is.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee hoor. Dit leeft bij de VVD ook. Ze hebben alleen sindsdien nog niet echt geregeerd.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Misschien heb jij daar deels gelijk in, van de andere kant is de PVV wel aanstichter van het strengere immigratie beleid.
De amerikanen vinden ze extreem-rechts en ik vind ze echt fascistisch.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:34 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
De PVV heeft de laatste zet nodig om in het politieke bestel te komen, en ja, dat vind ik belangrijk. Punt is dat er geen goede balans zit tussen PVV en VVD in dit kabinet. En Remlof, ik acht je slim genoeg om te snappen dat de pvv niet fascistisch is. Misschien discriminatoir maar niet extreemrechts of een andere griezel ideologie.
Noem eens een verlichtend standpunt?quote:Op maandag 24 januari 2011 23:36 schreef mlg het volgende:
De VVD is wat betreft immigratie/integratie consequent, maar wel realistisch. De PVV is dat totaal niet. Je moet dus niet naar hun immigratie standpunten kijken, maar naar de omliggende standpunten van de partij.
Windows Mobile met Sensequote:Op maandag 24 januari 2011 23:38 schreef phpmystyle het volgende:
Nokia is best leuk maar je moet het wel doorhebben.
De Amerikanen is niet gelijk aan de ambassade.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:39 schreef remlof het volgende:
[..]
De amerikanen vinden ze extreem-rechts en ik vind ze echt fascistisch.
Dat jij ze een normale partij beweging vindt ligt meer aan jou vrees ik.
Ga gewoon met MLG verhuizen naar een of ander eiland, als je je eigen stoort aan een sociaal Nederland.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Bijstand moeten we afschaffen. Serieus en zonder te trollen. Ik geef dat geld nog liever aan de mensen in Blaricum en omstreken.
Tsja, dat is een beetje als stellen dat enige vorm van verzorgingsstaat in het westen bewerkstelligd is door communisten.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Misschien heb jij daar deels gelijk in, van de andere kant is de PVV wel aanstichter van het strengere immigratie beleid.
Ja diplomaten, objectieve waarnemers met verstand van politiek dus.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:40 schreef Holograph het volgende:
[..]
De Amerikanen = de ambassade.
Subtiel verschil.
Ik zie het niet per standpunt, maar in zijn geheel en welke partij het dichtst bij mijn standpunten in de buurt komt. Dan komt er een mix tussen de VVD en D66 bij mij naar voren.quote:
Volgens wiki-leaks ja. En als ze dat echt zouden vinden, so be it. Ze vinden de PvdA ook onbetrouwbaar, zo nu en dan moet je de Amerikanen met een korrel zout nemen. En als Wilders echt gevaarlijk was of extreemrechts dan zouden Verhagen en Mark nooit met hem in zee gegaan zijn. En ga niet zeggen dat Verhagen in dit soort dingen dom is.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:39 schreef remlof het volgende:
[..]
De amerikanen vinden ze extreem-rechts en ik vind ze echt fascistisch.
Dat jij ze een normale partij beweging vindt ligt meer aan jou vrees ik.
Ik heb de e 72, en nu ben ik aan het uitzoeken als ik via de SMS ook op de een of andere manier foto's naar mijn hotmail kan sturen.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:39 schreef Holograph het volgende:
[..]
Windows Mobile met Sense![]()
Android, Symbian (Nokia)
Nee, Verhagen is niet dom, maar wel een ras-opportunist zonder principes.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Volgens wiki-leaks ja. En als ze dat echt zouden vinden, so be it. Ze vinden de PvdA ook onbetrouwbaar, zo nu en dan moet je de Amerikanen met een korrel zout nemen. En als Wilders echt gevaarlijk was of extreemrechts dan zouden Verhagen en Mark nooit met hem in zee gegaan zijn. En ga niet zeggen dat Verhagen in dit soort dingen dom is.
Dus je erkent ook de onlangs geuite kritiek op de PvdA als zijnde gefundeerd?quote:Op maandag 24 januari 2011 23:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja diplomaten, objectieve waarnemers met verstand van politiek dus.
Ik ga niet verhuizen omdat iemand iets krijgt wat ik hem niet gun. Ik heb er wel een duidelijke mening over.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:40 schreef betyar het volgende:
[..]
Ga gewoon met MLG verhuizen naar een of ander eiland, als je je eigen stoort aan een sociaal Nederland.
Niet per definitie objectief.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja diplomaten, objectieve waarnemers met verstand van politiek dus.
Verhagen is 24/7 bezig om mensen een loer te draaien, en je moet wel de duivel zijn om Verhagen een loer te draaien. Kortom Verhagen zou nooit een domme zet doen.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, Verhagen is niet dom, maar wel een ras-opportunist zonder principes.
Ik mis hem in de TT trouwens
Die kritiek kwam voort uit strategische en vooral economische belangen hè?quote:Op maandag 24 januari 2011 23:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dus je erkent ook de onlangs geuite kritiek op de PvdA als zijnde gefundeerd?
ah, ik dacht dat je doelde op de PVV standpunten, vandaar de vraag. Maar het gaat meer om jouw persoonlijke vorming.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:42 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik zie het niet per standpunt, maar in zijn geheel en welke partij het dichtst bij mijn standpunten in de buurt komt. Dan komt er een mix tussen de VVD en D66 bij mij naar voren.
Jij gaf net zelf dat filmpje waarin Winia beschreef waarom de Amerikanen Wilders niet mogen, dat zal ongetwijfeld daarin meespelen. En dat eerste klopt niet, waarom zouden diplomaten foutieve informatie verstrekken aan hun eigen goverment? Daar is imo geen enkel belang mee gediend.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Die kritiek kwam voort uit strategische en vooral economische belangen hè?
Die op Wilders niet, dat was gewoon een constatering.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |