Komt door linksquote:Op maandag 24 januari 2011 21:58 schreef betyar het volgende:
kutzooi volgens mij is er een gasbuis van de TV kapot.
Loopt jouw TV nog op gas?quote:Op maandag 24 januari 2011 21:58 schreef betyar het volgende:
kutzooi volgens mij is er een gasbuis van de TV kapot.
Weet ik niet, zat net te lezen wat het eventueel kan zijn, ik heb geen flauw idee of er in een plasma tv een gasbuis zit. Volgens zo'n reparateur wel.quote:
Heb je een samenvatting. VI leek me boeiender. Daar weten ze tenminste zelf dat ze ongenuanceerd lopen te brallen.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:35 schreef Zeeland het volgende:
De percepties van Fleur Agema zijn echt idioot.
VI is inderdaad POL maar dan op de tv en over voetbal ipv politiek.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
Heb je een samenvatting. VI leek me boeiender. Daar weten ze tenminste zelf dat ze ongenuanceerd lopen te brallen.
quote:Op maandag 24 januari 2011 22:13 schreef betyar het volgende:
Even 15 minuten de tv op white wash gezet en nu is het weg![]()
![]()
Ah, ik heb nog steeds een ouderwetse beeldbuis.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:16 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat is een instelling tegen inbranden van logo's en stilstaand beeld.
Hier kwamen ze een keer en ze vervingen het moederbordquote:Op maandag 24 januari 2011 22:21 schreef du_ke het volgende:
Ik een LCD en laatst heeft de reparateur het scherm vervangen. Wist niet eens dat zo'n TV nog meer onderdelen had dan het scherm
quote:DEN HAAG - De zorgen van GroenLinks over de beoogde politietrainingsmissie in Afghanistan zijn maandag groter geworden. De kans dat de partij instemt met het kabinetsvoorstel, is ,,vandaag kleiner geworden''.
Dat stelde GroenLinks-fractievoorzitter Jolande Sap na afloop van een hoorzitting met deskundigen over de nieuwe missie. Ze zei ,,niet de indruk te hebben dat het kabinet onze motie op adequate wijze'' heeft uitgevoerd.
GroenLinks stelde vorig jaar samen met D66 voor een civiele politiemissie naar Afghanistan te sturen. Het kabinetsplan is volgens Sap te militair en te weinig civiel.
Het NAVO-deel is te fors, benadrukte ze. De Afghaanse politiemensen worden volgens Sap eerder opgeleid tot paramilitairen dan tot civiele agenten. (ANP)
En dat geloofde jij?quote:Op maandag 24 januari 2011 22:25 schreef betyar het volgende:
[..]
Hier kwamen ze een keer en ze vervingen het moederbord![]()
Het hoog houden van onze internationale reputatie is niet een voldoende reden om het wél te doen?quote:
Nee, een hoop gezwam is dat. Nederland had afgesproken tot 2010 te blijven. Dan hadden ze toen bezwaar moeten maken en niet iedere keer een beetje bij beetje verlengen, daarmee schaadt je Nederland, hou voet bij stuk, dan weet iedereen dat Nederland ook nee durft te zeggen. Wees een vent i.p.v. je tong vies te maken aan de schoenen van andere landen.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:28 schreef Morendo het volgende:
[..]
Het hoog houden van onze internationale reputatie is niet een voldoende reden om het wél te doen?
Pas maar op, dalijk moet je over de knie van Verhagen.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:30 schreef ethiraseth het volgende:
Ik hoop echt dat die missie niet doorgaat, al was het maar omdat Verhagen dan vast een beetje gaat huilen.
Ja dat blijkt er ook in te zitten en iets voor de voeding. Was wel apart dat ze hier een monteur voor lieten komen kan nooit uit volgens mij.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:25 schreef betyar het volgende:
[..]
Hier kwamen ze een keer en ze vervingen het moederbord![]()
Dan gaat hij stampen op de grond en schreeuwen, daarna gaat hij naar zijn papa en zegt dat iedereen hem plaagt.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:30 schreef ethiraseth het volgende:
Ik hoop echt dat die missie niet doorgaat, al was het maar omdat Verhagen dan vast een beetje gaat huilen.
Die hangt niet alleen daar mee samen. Daarnaast doet Rutte natuurlijk al genoeg om die reputatie te beschadigenquote:Op maandag 24 januari 2011 22:28 schreef Morendo het volgende:
[..]
Het hoog houden van onze internationale reputatie is niet een voldoende reden om het wél te doen?
quote:Op maandag 24 januari 2011 22:32 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja dat blijkt er ook in te zitten en iets voor de voeding. Was wel apart dat ze hier een monteur voor lieten komen kan nooit uit volgens mij.
Ik weet het niet ik vertrouw ze dan maar, daarna deed de tv het weer dus alles koek en ei.Viel gewoon binnen de garantie.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:32 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja dat blijkt er ook in te zitten en iets voor de voeding. Was wel apart dat ze hier een monteur voor lieten komen kan nooit uit volgens mij.
ja hier ook. Maar ik verbaas me er over dat ze veruit het grootste en volgens mij ook duurste deel van de TV vervangen (en zelfs opsturen naar Engeland begreep ik). Volgens mij is de hele TV vervangen en de oude opsturen naar Engeland voordeligerquote:Op maandag 24 januari 2011 22:34 schreef betyar het volgende:
[..]
[..]
Ik weet het niet ik vertrouw ze dan maar, daarna deed de tv het weer dus alles koek en ei.Viel gewoon binnen de garantie.
Dan wil ik dat argument nooit meer horen in een discussie.quote:
Door als leider van een machtig land vrijgezel te blijven? Het geeft hem ook wel iets mysterieus.quote:Daarnaast doet Rutte natuurlijk al genoeg om die reputatie te beschadigen
Door uberhaupt leider te zijn van Nederland natuurlijk.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:39 schreef Morendo het volgende:
Door als leider van een machtig land vrijgezel te blijven? Het geeft hem ook wel iets mysterieus.
Mensen met zo'n stropdas vertrouw je op voorhand al niet natuurlijk.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:41 schreef ethiraseth het volgende:
Er bestaat blijkbaar een dieet dat ervoor zorgt dat je een meisje krijgt ipv een jongetje of andersom.
Ik vond het ook maar een heel zwak verhaal voor de missie. Dat wil niet zeggen dat het in geen enkele discussie gebruikt kan worden. Het zich hier voortdurend op beroepen maakt het voor Rutte wel lastiger om hier zonder kleerscheuren uit te komen.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:39 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dan wil ik dat argument nooit meer horen in een discussie.
Nee door je kabinet af te laten hangen van een partij die het dragen van hoofddoekjes in stadsbussen wil verbieden.quote:Door als leider van een machtig land vrijgezel te blijven? Het geeft hem ook wel iets mysterieus.
Mijn wijze oma leerde mij één ding: kijk nooit naar wat iemand wil, maar naar wat iemand doet.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:42 schreef du_ke het volgende:
Nee door je kabinet af te laten hangen van een partij die het dragen van hoofddoekjes in stadsbussen wil verbieden.
Gewoon je sokken aanhouden tijdens de daad werkt anders ook.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:41 schreef ethiraseth het volgende:
Er bestaat blijkbaar een dieet dat ervoor zorgt dat je een meisje krijgt ipv een jongetje of andersom.
Nou ik vind waarom iemand iets wil ook niet onbelangrijk... Met wat pech is het anders te laat... Maar goed jij vindt het dus geen enkel probleem dat Rutte zijn lot in handen legt van een partij met zulke achterlijke denkbeelden?quote:Op maandag 24 januari 2011 22:44 schreef Morendo het volgende:
[..]
Mijn wijze oma leerde mij één ding: kijk nooit naar wat iemand wil, maar naar wat iemand doet.
Dat hangt maar net van je ethiek af hè. Je oma was blijkbaar meer een deontoloog, maar wat nou als je een deugdethiek aanhangt!quote:Op maandag 24 januari 2011 22:44 schreef Morendo het volgende:
[..]
Mijn wijze oma leerde mij één ding: kijk nooit naar wat iemand wil, maar naar wat iemand doet.
Nou nee, ik ben ook niet mordicus tegen samenwerking met een partij als GL en die wil nog vreemdere dingen, zoals een particulier vuurwerkverbod.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:46 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nou ik vind waarom iemand iets wil ook niet onbelangrijk... Met wat pech is het anders te laat... Maar goed jij vindt het dus geen enkel probleem dat Rutte zijn lot in handen legt van een partij met zulke achterlijke denkbeelden?
Ondanks het feit dat GL onder Halsema een stap in de goede richting heeft gezet, heeft de partij inderdaad nog wel regelmatig dat soort curieuze uitspattingen.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:48 schreef ethiraseth het volgende:
Die hersenscheten van GL soms vind ik nog belachelijk.
Het is ongeveer algemeen bekend dat Israël weer in het offensief zal gaan in Libanon in 2011, dat de bevolking daar daarna Hezbollah aan de macht helpt kan je ze dan ook niet kwalijk nemen...quote:Op maandag 24 januari 2011 22:39 schreef Monidique het volgende:
Ondertussen gaat Hezbollah straks de premier leveren voor Libanon. Pak de popcorn er alvast maar weer bij.
Hoewel ik een particulier vuurwerkverbod ook achterlijk vind ben ik toch wel benieuwd of jij dat echt vreemder vindt dan een hoofddoekjesverbod in het openbaar vervoer?quote:Op maandag 24 januari 2011 22:48 schreef Morendo het volgende:
[..]
Nou nee, ik ben ook niet mordicus tegen samenwerking met een partij als GL en die wil nog vreemdere dingen, zoals een particulier vuurwerkverbod.
Eens, maar wat hebben vragen als ''heeft rijden met open raam invloed op je brandstofverbruik'' betrekking op de verkeersveiligheid?quote:Op maandag 24 januari 2011 21:58 schreef betyar het volgende:
[..]
Het zijn altijd gewone vragen over het verkeer die je hoort te weten, weet je het niet dan mag je geen auto rijden.Heel simpel
Valse keuze. Wie heb jij liever als schoonbroer: Hitler of Stalin?quote:Op maandag 24 januari 2011 22:50 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hoewel ik een particulier vuurwerkverbod ook achterlijk vind ben ik toch wel benieuwd of jij dat echt vreemder vindt dan een hoofddoekjesverbod in het openbaar vervoer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |