'Je konijn' is freudiaans voor......quote:Op maandag 24 januari 2011 21:23 schreef Tem het volgende:
Vreemde verstoorde jonge vrouw die Agema. Type psycho bitch die je konijn de nek omdraait.
Jij bent nogal geslacht gericht vandaag.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:24 schreef Morendo het volgende:
[..]
'Je konijn' is freudiaans voor......
Zozo, ben je de pubertijd ingegaan vandaag?quote:Op maandag 24 januari 2011 21:24 schreef Morendo het volgende:
[..]
'Je konijn' is freudiaans voor......
Geheel fris in d'r hoofd komt ze inderdaad niet overquote:Op maandag 24 januari 2011 21:23 schreef Tem het volgende:
Vreemde verstoorde jonge vrouw die Agema. Type psycho bitch die je konijn de nek omdraait.
Bipolair denk ikquote:Op maandag 24 januari 2011 21:24 schreef mlg het volgende:
[..]
Een typisch vrouwtje inderdaad. Schrijnt wel weer veel in de zorg gedaan te hebben.
Dat klopt, maar ik kan er niets aan doen.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:25 schreef Tem het volgende:
[..]
Jij bent nogal geslacht gericht vandaag.
Al die geile wijven die hier op POL rondhuppelen.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:28 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ik kan er niets aan doen.
Dat vroeg ik me bij jou nou ook af.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:32 schreef phpmystyle het volgende:
Zou wilders achter de schermen de antwoorden influisteren?
Gaat lekker vandaag met jouw spelling en grammatica. Heeft je nieuwe account geen spellingscontrole?quote:
Dit is het signaaltje waarop Whiskey mag binnenkomen.... Of Irritiraseth.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:29 schreef Tem het volgende:
[..]
Al die geile wijven die hier op POL rondhuppelen.
Aha, ja dat klopt en ze is niet helemaal fris in de kopf. Hysterisch lachje enzoquote:Op maandag 24 januari 2011 21:35 schreef Zeeland het volgende:
De percepties van Fleur Agema zijn echt idioot.
Welk programma?quote:Op maandag 24 januari 2011 21:35 schreef Zeeland het volgende:
Ze was aan het twijfelen over een nieuwe naam.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:35 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dit is het signaaltje waarop Whiskey mag binnenkomen.... Of Irritiraseth.
Er is ook geen ruimte voor twijffel bij haar.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:37 schreef Tem het volgende:
[..]
Aha, ja dat klopt en ze is niet helemaal fris in de kopf. Hysterisch lachje enzo
One issue persoon. Daar heeft zich iets voorgevallen.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:39 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Er is ook geen ruimte voor twijffel bij haar.
quote:Op maandag 24 januari 2011 21:41 schreef mlg het volgende:
Welk gelijk van Bos bedoel je eigenlijk, Zeeland.
Mjah, dat was niet echt een verrassingquote:Op maandag 24 januari 2011 21:35 schreef Zeeland het volgende:
Het zijn altijd gewone vragen over het verkeer die je hoort te weten, weet je het niet dan mag je geen auto rijden.Heel simpelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |