Ben ook wel benieuwd.quote:Op maandag 24 januari 2011 19:07 schreef Tem het volgende:
Mensen, Fleur Agema bij Wilfried de Jong vanavond. Kijken wat in dat verstoorde hoofdje omgaat.
http://programma.vpro.nl/(...)011/Fleur-Agema.html
Emigreer naar een niet islam kritisch land.(Saudi-Arabië bv)quote:Op maandag 24 januari 2011 19:09 schreef ethiraseth het volgende:
Ik vind het altijd zo pijnlijk om naar PVV'ers te kijken. Zoveel plaatsvervangende schaamte.
Marcel Roele zou het zo gewild hebben.quote:Op maandag 24 januari 2011 19:07 schreef eriksd het volgende:
Zinloze rassendiscussie's altijd. Ik dacht dat we die tijd toch wel gehad hadden.
Dat is nou ook niet bepaald een land waar je verschoond blijft van onnozelheid.quote:Op maandag 24 januari 2011 19:10 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Emigreer naar een niet islam kritisch land.(Saudi-Arabië bv)
Veelste liberaal voor haar, ik zat meer te denken aan Iran over het Duitsland van vroeger.quote:Op maandag 24 januari 2011 19:10 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Daar zijn ze vrij van PVV-gedachte goed, en worden de rechten van moslims niet afgepakt.quote:Op maandag 24 januari 2011 19:11 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat is nou ook niet bepaald een land waar je verschoond blijft van onnozelheid.
Nou inderdaadquote:Op maandag 24 januari 2011 19:11 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat is nou ook niet bepaald een land waar je verschoond blijft van onnozelheid.
Ik ben ook islam kritisch maar dat maakt me geen PVV'er. Met islamkritiek is weinig mis, maar een relatie leggen tussen straatterroristen en de islam is idioot.quote:Op maandag 24 januari 2011 19:10 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Maar wel van andere gelovigen. En dat is juist waar het om gaat. Geen discriminatie op basis van geloof, geaardheid of kleurtje...quote:Op maandag 24 januari 2011 19:12 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Daar zijn ze vrij van PVV-gedachte goed, en worden de rechten van moslims niet afgepakt.
Een geweldig land dus.
Wij willen geen islam.quote:Op maandag 24 januari 2011 19:13 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Volgens mij zijn het vooral de PVV'ers die hier omstandigheden willen zoals daar
Daar ben ik het mee eens.quote:Op maandag 24 januari 2011 19:13 schreef Zeeland het volgende:
Ik ben ook islam kritisch maar dat maakt me geen PVV'er. Met islamkritiek is weinig mis, maar een relatie leggen tussen straatterroristen en de islam is idioot.
Als er inderdaad één partij is waarvan de aanhangers eigenlijk best delen van de sharia zouden willen invoeren, dan is het de PVV wel. Daar heet het dan alleen 'hard aanpakken'.quote:Op maandag 24 januari 2011 19:13 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Volgens mij zijn het vooral de PVV'ers die hier omstandigheden willen zoals daar
Daar gaat het niet om links heeft het christendom harder gebasht dan wilders ooit met de islam heeft gedaan.quote:Op maandag 24 januari 2011 19:14 schreef du_ke het volgende:
[..]
Maar wel van andere gelovigen. En dat is juist waar het om gaat. Geen discriminatie op basis van geloof, geaardheid of kleurtje...
Iedere cultuur heeft zo zijn positieve kanten, wij PVVers erkennen dat en halen uit iedere cultuur het beste.quote:Op maandag 24 januari 2011 19:15 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als er inderdaad één partij is waarvan de aanhangers eigenlijk best delen van de sharia zouden willen invoeren, dan is het de PVV wel. Daar heet het dan alleen 'hard aanpakken'.
Wij is wij?quote:Op maandag 24 januari 2011 19:15 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Wij willen geen islam.
En wij willen ook geen zelf-vernietigend cultuur-marxisme.
quote:[..]
Daar ben ik het mee eens.
Dat heeft culturele oorzaken en doordat marrokanen door inteelt vaak gestoord zijn.
het is inwisselbaar inderdaad. Dat is het banale ervan.quote:Op maandag 24 januari 2011 19:15 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als er inderdaad één partij is waarvan de aanhangers eigenlijk best delen van de sharia zouden willen invoeren, dan is het de PVV wel. Daar heet het dan alleen 'hard aanpakken'.
Daar ben ik het wel mee eens, maar mensen leggen de link tussen die gruwelijke islamitische landen, en wangedrag van 'straatterroristen'. Ik zou het niet koppelen aan religie, maar aan het cultuur.quote:Op maandag 24 januari 2011 19:13 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ik ben ook islam kritisch maar dat maakt me geen PVV'er. Met islamkritiek is weinig mis, maar een relatie leggen tussen straatterroristen en de islam is idioot.
Ik meende dat jij CDA'er was?quote:Op maandag 24 januari 2011 19:16 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Iedere cultuur heeft zo zijn positieve kanten, wij PVVers erkennen dat en halen uit iedere cultuur het beste.
Ik meende dat het gewoon een infantiele troll was.quote:
nogal tegenpolen.quote:Op maandag 24 januari 2011 19:19 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Nee, alhoewel hirsch ballin en verhagen soms geweldig zijn.
Yay, anderhalve dag op de ouwe USS Enterprisequote:Op maandag 24 januari 2011 18:52 schreef phpmystyle het volgende:
http://video.elsevier.nl/11830698
Even kijken jongens, waarschijnlijk verklaart dit waarom de JSF er toch komtDe familie Wilders Verhagen Kamp en Van Baalen maakten destijds een ''gezellig'' reisje
Hoewel Verhagen een beetje een rat is mag ik hem wel. Maar Hirsch Ballin is een dictator in spé. Betuttelend, zonder oog voor privacy en de rechtsstaat.quote:Op maandag 24 januari 2011 19:19 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Nee, alhoewel hirsch ballin en verhagen soms geweldig zijn.
Inderdaad ze houden beiden van een autoritaire samenlevingsvorm zonder ruimte voor anders denkenden.quote:Op maandag 24 januari 2011 19:15 schreef Monolith het volgende:
[..]
Daar draait het wel degelijk om. 'Links' heeft weinig of niets met geloven op en zeker niet met de islam. Echter ze hebben nog minder op met discrimineren op basis van geloof. Gelden bepaalde voordelen voor een geloof dan moeten die ook voor andere geloven gelden. Of voor geen enkel geloof (dat heeft natuurlijk de voorkeur).quote:Op maandag 24 januari 2011 19:16 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om links heeft het christendom harder gebasht dan wilders ooit met de islam heeft gedaan.
Hij was tenminste nog tegen samenwerking met de PVV.quote:Op maandag 24 januari 2011 19:22 schreef Picchia het volgende:
[..]
Hoewel Verhagen een beetje een rat is mag ik hem wel. Maar Hirsch Ballin is een dictator in spé. Betuttelend, zonder oog voor privacy en de rechtsstaat.
Juist, maar dat ligt niet aan de islam. Dat komt vooral door falend ouderschap.quote:Op maandag 24 januari 2011 19:18 schreef mlg het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens, maar mensen leggen de link tussen die gruwelijke islamitische landen, en wangedrag van 'straatterroristen'. Ik zou het niet koppelen aan religie, maar aan het cultuur.
Dat komt er nog eens bovenop.quote:Op maandag 24 januari 2011 19:25 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Hij was tenminste nog tegen samenwerking met de PVV.
Mwah, een troll zal nooit zoveel beloond worden met aandacht.quote:Op maandag 24 januari 2011 19:19 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik meende dat het gewoon een infantiele troll was.
Perfectionisme.quote:Op maandag 24 januari 2011 19:23 schreef du_ke het volgende:
[..]
Inderdaad ze houden beiden van een autoritaire samenlevingsvorm zonder ruimte voor anders denkenden.
Dan zorgen we ervoor dat geen enkel geloof Mohammed als profeet mag zien.quote:Daar draait het wel degelijk om. 'Links' heeft weinig of niets met geloven op en zeker niet met de islam. Echter ze hebben nog minder op met discrimineren op basis van geloof. Gelden bepaalde voordelen voor een geloof dan moeten die ook voor andere geloven gelden. Of voor geen enkel geloof (dat heeft natuurlijk de voorkeur).
Waarom niet? Probeer het eens in het Ajax topic in VBL.quote:Op maandag 24 januari 2011 19:26 schreef mlg het volgende:
[..]
Mwah, een troll zal nooit zoveel beloond worden met aandacht.
Je kunt zelfs 24 zetels halen met trollen.quote:Op maandag 24 januari 2011 19:26 schreef mlg het volgende:
[..]
Mwah, een troll zal nooit zoveel beloond worden met aandacht.
d66 is de troll partij.quote:Op maandag 24 januari 2011 19:28 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Je kunt zelfs 24 zetels halen met trollen.
quote:Op maandag 24 januari 2011 19:28 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Je kunt zelfs 24 zetels halen met trollen.
Ik ook niet.quote:Op maandag 24 januari 2011 19:54 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik weet niet waarom ik nu aan sigme denk.
Is dat tegenwoordig het enige waar een politicus aan hoeft te voldoenquote:Op maandag 24 januari 2011 19:25 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Hij was tenminste nog tegen samenwerking met de PVV.
Ja, ontzettend hé?quote:Op maandag 24 januari 2011 19:28 schreef Monolith het volgende:
[..]
Waarom niet? Probeer het eens in het Ajax topic in VBL.
Doe jij de koksschool?quote:Op maandag 24 januari 2011 20:23 schreef Cerbie het volgende:
Hoi
Morgen tentamen van 17:45-20:30Wat is dat nou weer voor tijd.
Keuzevak psychologie. Al die tentamens daar zijn zo idioot laatquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |