Pure mindfuck. Ik zou voor de herkansing gaan.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:26 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Keuzevak psychologie. Al die tentamens daar zijn zo idioot laat
Dit is de herkansingquote:Op maandag 24 januari 2011 20:28 schreef Morendo het volgende:
[..]
Pure mindfuck. Ik zou voor de herkansing gaan.
Heb ut ook gezien, maar toch wordt hij wel gesponsord door rechts-conservatieve denktanks. Maar ik weet niet als dat een relatie heeft met de goverment.quote:Op maandag 24 januari 2011 19:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Yay, anderhalve dag op de ouwe USS Enterprise
Ik vond dit filmpje interessanter: Waarom Amerika Geert Wilders niet moet - dat moet toch even slikken zijn voor de gemiddelde Elsevierlezer
Dat hebben ze altijd.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:45 schreef phpmystyle het volgende:
Ik ben trouwens helemaal in de wolken omdat het cbr eindelijk een sessie had met normale vragen.
Ach, in het verkeer geldt het net zo; het recht van de sterkste.quote:
Niet.quote:
Dat valt ook wel weer mee.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:01 schreef mlg het volgende:
Geert Wilders volstaat zowat het omgekeerde beleid dan Amerika. Niet zo verwonderlijk.
Tot het moment dat de onderklasse het sterkste is dan is er sprake van communisme.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:07 schreef mlg het volgende:
[..]
Ach, in het verkeer geldt het net zo; het recht van de sterkste.
Ja, dan heb je een groot probleem. Maar gelukkig zijn ze dat niet.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:14 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Tot het moment dat de onderklasse het sterkste is dan is er sprake van communisme.
Dat Wilders redelijk amerika georiënteerd is.quote:
Ik bedoel dan concreet een overeenkomst.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat Wilders redelijk amerika georiënteerd is.
Gelukkig geld bij ons niet het recht van de sterkste en hebben we een goede democratie.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:15 schreef mlg het volgende:
[..]
Ja, dan heb je een groot probleem. Maar gelukkig zijn ze dat niet.
Daar moet je wel voor uit kijken.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:15 schreef mlg het volgende:
[..]
Ja, dan heb je een groot probleem. Maar gelukkig zijn ze dat niet.
Ach, het gaat er niet om wat Wilders zegt maar wat hij stemt. En gelukkig zitten daar wat verschillen in.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:15 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik bedoel dan concreet een overeenkomst.
Tegen die tijd ben ik allang weg. Ik ben benieuwd wat deze leeghoofden ervan kunnen maken.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:17 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Daar moet je wel voor uit kijken.
Hoor jij mij communisme bepleiten? Nee, ik zeg alleen dat jij te makkelijk denkt.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:19 schreef mlg het volgende:
[..]
Tegen die tijd ben ik allang weg. Ik ben benieuwd wat deze leeghoofden ervan kunnen maken.
Jij leest net iets te makkelijk. Doe nog een poging.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hoor jij mij communisme bepleiten? Nee, ik zeg alleen dat jij te makkelijk denkt.
Een typisch vrouwtje inderdaad. Schrijnt wel weer veel in de zorg gedaan te hebben.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:23 schreef Tem het volgende:
Vreemde verstoorde jonge vrouw die Agema. Type psycho bitch die je konijn de nek omdraait.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |