Ik vind het niet voor Verhagen spreken dat hij zo'n extremist de hand schudt.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja, die heeft inderdaad wel boute uitspraken op z'n conto staan ja, maar ach, internationale betrekkingen zijn belangrijk, tenminste daar wijs jij mij altijd op.
Biologie?quote:Op maandag 24 januari 2011 23:19 schreef phpmystyle het volgende:
Trouwens, wisten jullie dat er voor Moslims andere lessen worden gegeven als het onderwerp '' holocaust'' aanbod komt?
Mocht dat zo zijn dan zou ik dat achterlijk vinden.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:19 schreef phpmystyle het volgende:
Trouwens, wisten jullie dat er voor Moslims andere lessen worden gegeven als het onderwerp '' holocaust'' aanbod komt?
Even niet kijken naar de bron maar naar de inhoud. Als de PVV zou voorstellen om bepaalde bladzijdes uit de geschiedenisboeken niet meer te onderwijzen dan had je moord en brand geschreeuwd. En je weet wat ik bedoel met bepaaldequote:
Gefeliciteerd, je hebt een punt gevonden waarop ik het eens ben met de GBL.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Even niet kijken naar de bron maar naar de inhoud. Als de PVV zou voorstellen om bepaalde bladzijdes uit de geschiedenisboeken niet meer te onderwijzen dan had je moord en brand geschreeuwd. En je weet wat ik bedoel met bepaalde
Nogmaals, mocht het waar zijn (wat bij de kamervragen van de PVV nog wel eens mis gaatquote:Op maandag 24 januari 2011 23:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Even niet kijken naar de bron maar naar de inhoud. Als de PVV zou voorstellen om bepaalde bladzijdes uit de geschiedenisboeken niet meer te onderwijzen dan had je moord en brand geschreeuwd. En je weet wat ik bedoel met bepaalde
Jullie zijn meer Wilders minded dan jullie willen toegeven.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:29 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nogmaals, mocht het waar zijn (wat bij de kamervragen van de PVV nog wel eens mis gaat) dan hebben ze zeker een punt.
Wees blij inderdaad. Wij zitten na een gezellig weekend maandag brak op ons werk.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:29 schreef phpmystyle het volgende:
Eigenlijk besef ik nu pas hoe rijk ik ben. Ben jong, ben gezond, heb nog een heel leven voor de boeg, ik zit op school.
Nu nog een toekomst die de moeite waard is.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:29 schreef phpmystyle het volgende:
Eigenlijk besef ik nu pas hoe rijk ik ben. Ben jong, ben gezond, heb nog een heel leven voor de boeg, ik zit op school.
Misschien klinkt 10 jaar studeren toch zo gek nog nietquote:Op maandag 24 januari 2011 23:29 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wees blij inderdaad. Wij zitten na een gezellig weekend maandag brak op ons werk.
Ik twijfel tussen vvd en pvv, ze hebben allebei zo hun punten, alleen is de PVV er teveel voor de babyboomers, en de VVD minder.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Nu nog een toekomst die de moeite waard is.
En daarvoor moet je niet bij de PVV zijn.
Ik ben tot 8 gekomen en heb daar geen spijt vanquote:Op maandag 24 januari 2011 23:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Misschien klinkt 10 jaar studeren toch zo gek nog niet
Nou de VVD kan daar ook wat van hoorquote:Op maandag 24 januari 2011 23:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen vvd en pvv, ze hebben allebei zo hun punten, alleen is de PVV er teveel voor de babyboomers, en de VVD minder.
Dat je daar nog tussen twijfelt...quote:Op maandag 24 januari 2011 23:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen vvd en pvv, ze hebben allebei zo hun punten, alleen is de PVV er teveel voor de babyboomers, en de VVD minder.
Je begrijpt donders goed wat ik bedoel, de VVD wil hervormen wat deels de babyboomers raakt, de PVV wil dat to-taal niet.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:31 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nou de VVD kan daar ook wat van hoor
Waar het grote verschil wederom is dat de PVV aparte regels voor moslims/ de islam wil maken. En daar zie ik echt helemaal niets in.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:29 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jullie zijn meer Wilders minded dan jullie willen toegeven.
quote:Op maandag 24 januari 2011 23:19 schreef phpmystyle het volgende:
Tja, wat moet ik ervan zeggen? Als het waar is dan hebben de PVV en het Niod gelijk. Maar helaas is het een feit dat de oren van de PVV alleen dingen willen horen die hun aanstaan of waar ze herrie mee kunnen trappen, als ze ook maar iets vermoeden wat niet in hun straatje past gaan ze weer ontzettend dure vragen stellen, waar toch geen of een belabberd antwoord op komt.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
De VVD ook niet of nauwelijks. Hun AOW standpunt is laf, de HRA is heilig en aan de staatsschuld doen ze geen ene bal.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je begrijpt donders goed wat ik bedoel, de VVD wil hervormen wat deels de babyboomers raakt, de PVV wil dat to-taal niet.
De PVV heeft de laatste zet nodig om in het politieke bestel te komen, en ja, dat vind ik belangrijk. Punt is dat er geen goede balans zit tussen PVV en VVD in dit kabinet. En Remlof, ik acht je slim genoeg om te snappen dat de pvv niet fascistisch is. Misschien discriminatoir maar niet extreemrechts of een andere griezel ideologie.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat je daar nog tussen twijfelt...
Ik zou niet gauw op de huidige VVD stemmen, maar altijd nog oneindig keer liever dan op die verkapte fascisten.
Bijstand moeten we afschaffen. Serieus en zonder te trollen. Ik geef dat geld nog liever aan de mensen in Blaricum en omstreken.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:33 schreef betyar het volgende:
[..]
[..]
Tja, wat moet ik ervan zeggen? Als het waar is dan hebben de PVV en het Niod gelijk. Maar helaas is het een feit dat de oren van de PVV alleen dingen willen horen die hun aanstaan of waar ze herrie mee kunnen trappen, als ze ook maar iets vermoeden wat niet in hun straatje past gaan ze weer ontzettend dure vragen stellen, waar toch geen of een belabberd antwoord op komt.
Steek dat vragen geld liever in de bijstand.
Let maar op. Hij meent het serieus. Probleem is dat hij alleen aankomt met ongefundeerde beweringen.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:34 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
De PVV heeft de laatste zet nodig om in het politieke bestel te komen, en ja, dat vind ik belangrijk. Punt is dat er geen goede balans zit tussen PVV en VVD in dit kabinet. En Remlof, ik acht je slim genoeg om te snappen dat de pvv niet fascistisch is. Misschien discriminatoir maar niet extreemrechts of een andere griezel ideologie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |