quote:Op maandag 24 januari 2011 22:55 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nee een hele duidelijke keuze. De VVD is zeer bewust in dit samenwerkingsverband gestapt met een partij waarvan ze weten dat die van moslims tweederangs burgers wil maken ten opzichte van andere gelovigen. Hoe kan je dat ooit als een verstandige actie van een liberale partij verkopen?
Dan valt volgens mij daarbij een idiote proefballon over vuurwerk volgens mij in het niet.
Nee een hele duidelijke keuze. De VVD is zeer bewust in dit samenwerkingsverband gestapt met een partij waarvan ze weten dat die van moslims tweederangs burgers wil maken ten opzichte van andere gelovigen. Hoe kan je dat ooit als een verstandige actie van een liberale partij verkopen?quote:Op maandag 24 januari 2011 22:53 schreef Morendo het volgende:
[..]
Valse keuze. Wie heb jij liever als schoonbroer: Hitler of Stalin?
Is de SGP niks voor jou?quote:Op maandag 24 januari 2011 22:57 schreef remlof het volgende:
Van mij mag particulier bezit van vuurwerk trouwens best verboden worden.
Nee, ik zou nooit op een partij stemmen die religie tot leidraad van haar beleid maakt. Zelfs niet op het CDA.quote:
Was ook meer cynisch bedoeld, want vuurwerk verbieden zou wel typisch iets voor de SGP zijn.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ik zou nooit op een partij stemmen die religie tot leidraad van haar beleid maakt. Zelfs niet op het CDA.
Of hij hoereert zichzelf gewoon voor het 'landsbelang'quote:Op maandag 24 januari 2011 23:01 schreef phpmystyle het volgende:
Als GL of CU wegvalt moet Geert het kabinet te hulp springen, maar dan moet de eisen als volgt zijn
-alles wordt betaald uit ontwikkelingshulp
-geen trainings missie maar gewoon vuurwerk afsteken zoals een echte Amerikaan het betaamd.
-Verhagen gaat het gazon maaien bij het witte huis.
Dan valt D66 ook weg en hebben ze hooguit 78 stemmen, als ze het hele CDA meekrijgen. Dat is veel te weinig voor zo'n uitzending.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:01 schreef phpmystyle het volgende:
Als GL of CU wegvalt moet Geert het kabinet te hulp springen, maar dan moet de eisen als volgt zijn
-alles wordt betaald uit ontwikkelingshulp
-geen trainings missie maar gewoon vuurwerk afsteken zoals een echte Amerikaan het betaamd.
-Verhagen gaat het gazon maaien bij het witte huis.
Dat was de angst vooraf, en nu het kabinet er zit blijkt dit enorm mee te vallen. Overigens zou een eventueel hoofddoekjesverbod niet alleen aanhangers van de islam treffen.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:57 schreef du_ke het volgende:
De VVD is zeer bewust in dit samenwerkingsverband gestapt met een partij waarvan ze weten dat die van moslims tweederangs burgers wil maken ten opzichte van andere gelovigen. Hoe kan je dat ooit als een verstandige actie van een liberale partij verkopen?
Klopt, ik mag dan niet meer in de winter een muts dragen.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:03 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat was de angst vooraf, en nu het kabinet er zit blijkt dit enorm mee te vallen. Overigens zou een eventueel hoofddoekjesverbod niet alleen aanhangers van de islam treffen.
Stalin was nogal wreed voor zijn persoonlijke omgeving. Ik weet niet, qua taal zou Hitler makkelijker geweest zijn.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:57 schreef ethiraseth het volgende:
Verder is Stalin natuurlijk de betere schoonbroer, aangezien hij de betere snor had.
Met dat nummer van the eye of the tiger op de achtergrond, ik zie het al helemaal voor mequote:Op maandag 24 januari 2011 23:03 schreef du_ke het volgende:
[..]
Of hij hoereert zichzelf gewoon voor het 'landsbelang'
Ach, hij wordt dan gewoon die vervelende persoon die je alleen met kerst ziet.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:04 schreef Morendo het volgende:
[..]
Stalin was nogal wreed voor zijn persoonlijke omgeving. Ik weet niet, qua taal zou Hitler makkelijker geweest zijn.
Die knorrige oom die af en toe wat familieleden op de trein richting Siberië zet?quote:Op maandag 24 januari 2011 23:05 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Ach, hij wordt dan gewoon die vervelende persoon die je alleen met kerst ziet.
Het CDA gaat sowieso mee, zij zijn immers de initiator van dit hele circus. Iig Verhagen dan, en Hillen zal ongetwijfeld ook wel willen.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan valt D66 ook weg en hebben ze hooguit 78 stemmen, als ze het hele CDA meekrijgen. Dat is veel te weinig voor zo'n uitzending.
Het is natuurlijk wel alleen bedacht voor aanhangers van de Islam. Maar ach, je praat toch alles goedquote:Op maandag 24 januari 2011 23:03 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat was de angst vooraf, en nu het kabinet er zit blijkt dit enorm mee te vallen. Overigens zou een eventueel hoofddoekjesverbod niet alleen aanhangers van de islam treffen.
Die ja. Die heeft elke familie toch?quote:Op maandag 24 januari 2011 23:06 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die knorrige oom die af en toe wat familieleden op de trein richting Siberië zet?
Wat mij betreft mag jij jou muts zijn ook niet meer in de lente, of welk jaargetijde dan ook, uitdragen.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:04 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Klopt, ik mag dan niet meer in de winter een muts dragen.
Misschien logisch nadenken? Of gewoon omdat een auto het milieu vervuild en het te maken heeft met een stukje bewustzijn?quote:Op maandag 24 januari 2011 22:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Eens, maar wat hebben vragen als ''heeft rijden met open raam invloed op je brandstofverbruik'' betrekking op de verkeersveiligheid?
quote:Op maandag 24 januari 2011 23:06 schreef Morendo het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag jij jou muts zijn ook niet meer in de lente, of welk jaargetijde dan ook, uitdragen.
Ik doe het lekker toch.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:06 schreef Morendo het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag jij jou muts zijn ook niet meer in de lente, of welk jaargetijde dan ook, uitdragen.
Ja dat komt zelfs in de beste families voor.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:06 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Die ja. Die heeft elke familie toch?
Ik wil aangeven dat 80 procent van de vragen bullshit zijn. Of vind jij het van belang dat ik weet dat het voorste voertuig van een militaire colonne een blauw vlaggetje heeft en een groen lampje?quote:Op maandag 24 januari 2011 23:07 schreef betyar het volgende:
[..]
Misschien logisch nadenken? Of gewoon omdat een auto het milieu vervuild en het te maken heeft met een stukje bewustzijn?
Alles, behalve belastingverhogingen.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:06 schreef du_ke het volgende:
Het is natuurlijk wel alleen bedacht voor aanhangers van de Islam. Maar ach, je praat toch alles goed.
80% zelfs? En ja dat is wel goed om te weten aangezien je zo'n colonne niet zomaar mag onderbreken.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik wil aangeven dat 80 procent van de vragen bullshit zijn. Of vind jij het van belang dat ik weet dat het voorste voertuig van een militaire colonne een blauw vlaggetje heeft en een groen lampje?
Dan zou duke er voorstander van moeten zijn.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:09 schreef Morendo het volgende:
[..]
Alles, behalve belastingverhogingen.
Je was ook tegen de BTW verhoging voor de cultuursector?quote:Op maandag 24 januari 2011 23:09 schreef Morendo het volgende:
[..]
Alles, behalve belastingverhogingen.
Dat snap ik verdomme ook wel, ik heb alleen geen zin om te leren welk lampje welk kleurtje heeft.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:09 schreef du_ke het volgende:
[..]
80% zelfs? En ja dat is wel goed om te weten aangezien je zo'n colonne niet zomaar mag onderbreken.
Nee, jij wilt de rijken toch laten bloeden? Nu moeten ze 19 procent over hun schilderijen betalen.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:10 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je was ook tegen de BTW verhoging voor de cultuursector?
dat heb ik van GTA geleerd, toen werd ik telkens overhoop geschoten.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:09 schreef du_ke het volgende:
[..]
80% zelfs? En ja dat is wel goed om te weten aangezien je zo'n colonne niet zomaar mag onderbreken.
Ik heb niet echt een mening over dit onderwerp. Wel over de manier waarop men het door wou drukken en ik vond het dan ook wel mooi hoe de VVD in de eerste kamer daar tegen opstond.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, jij wilt de rijken toch laten bloeden? Nu moeten ze 19 procent over hun schilderijen betalen.
Nee hoor, alle vragen die je krijgt hebben te maken met verkeer. En je hebt je daar aan te houden of je bent er je van bewust omdat je het hebt geleerd als het goed is. Zo kunnen we alle sommetjes en onzinnige vakken wel schrappen die niks met je beroep later te maken hebben.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik wil aangeven dat 80 procent van de vragen bullshit zijn.
Dat is toch gewoon een onderwerp van een regel waar je je aan dient te houden?quote:Of vind jij het van belang dat ik weet dat het voorste voertuig van een militaire colonne een blauw vlaggetje heeft en een groen lampje?
Gadverdamme, Lieberman, die moldaviër van de Israëlische PVV, de Jisrael Beeténoequote:Op maandag 24 januari 2011 23:13 schreef phpmystyle het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Van dit soort foto's word ik altijd weer blij![]()
Ja, die heeft inderdaad wel boute uitspraken op z'n conto staan ja, maar ach, internationale betrekkingen zijn belangrijk, tenminste daar wijs jij mij altijd op.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Gadverdamme, Lieberman, die moldaviër van de Israëlische PVV, de Jisrael Beeténoe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |