zie hier nog een werknemerquote:Op maandag 24 januari 2011 21:39 schreef Henkie94 het volgende:
Mensen die haten op mensen die bij de McDonalds werken.Zij hebben tenminste een baan en doen wat nuttigs.
pelikanen zijn de beste.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:40 schreef Trollface. het volgende:
Verboden zouden ze moeten worden, die meeuwen.
Servetje?quote:Op maandag 24 januari 2011 21:38 schreef Penisbaard het volgende:
heb net 5 uur lang gewerkt (bij de mac) wil ik naar huis fietsen zie ik dat er meeuwenpoep op mn zadel zit dus heb ik de hele weg 5km staand naar huis gefietst
Ja man, fiets aan de hand enzoquote:Op maandag 24 januari 2011 21:42 schreef kastenmakerboyamsterdam het volgende:
penisbaard heb jij zojuist net 5 uur lang gewerkt (bij de mac) en wilde je naar huis fietsen en zag je dat er meeuwenpoep op je zadel zat dus heb je de hele weg 5km staand naar huis gefietst ??
Je vergeet Adelaars man, die zwarte adelaars in rode velden.quote:
of een uitlaat in je colaquote:
dat heb ik dus een keer gehad :S:S:S dat wil je dus echt niet hebbe man egt gwn ranzig gatvrdamme :S:Squote:
Boks 'm.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:43 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Je vergeet Adelaars man, die zwarte adelaars in rode velden.
[ afbeelding ]
ABAHBHWHWHAHAHAHHAHAHAHAHAHquote:Op maandag 24 januari 2011 21:45 schreef Dagoduck het volgende:
Ik werk bij de AH, ik had het ook een keer precies over mn hele zadelalleen ik werk 3 uur en moet 3KM fietsen
ja man, ik ook viel er ineens zo'n uitlaat uit de luchtquote:Op maandag 24 januari 2011 21:44 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
dat heb ik dus een keer gehad :S:S:S dat wil je dus echt niet hebbe man egt gwn ranzig gatvrdamme :S:S
aah man ik leef met je mee ziek gwn :S:Squote:Op maandag 24 januari 2011 21:46 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ja man, ik ook viel er ineens zo'n uitlaat uit de luchtbleek dus later dat een meeuw (weer die kutbeesten) die uitlaat op had gegeten en hem onverteerd had uitgescheten
Ik voel 'm man, ik voel 'm.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:45 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kijk deze dan aight.
de achtergrond is geelquote:Op maandag 24 januari 2011 21:47 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik voel 'm man, ik voel 'm.
[ afbeelding ]
hoe zit dat dan in joegoslavië? ik hoorde laatst dat daar hele trabanten uitgepoept worden :S :Squote:Op maandag 24 januari 2011 21:47 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
aah man ik leef met je mee ziek gwn :S:S
En kijk deze kkhard.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:47 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Check deze;quote:Op maandag 24 januari 2011 21:47 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zal van mij geweest zijn?quote:
Nee dat gebeurt niet.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:48 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
hoe zit dat dan in joegoslavië? ik hoorde laatst dat daar hele trabanten uitgepoept worden :S :S
quote:
niet? nouja, ik hoorde het ook van een onbetrouwbare chinees, die in joegoslavië was omdat hij eigenlijk een duitser was die afstamde van adolfquote:
De eerste keer was niet vandaag maar een paar weken geledenquote:Op maandag 24 januari 2011 21:49 schreef kastenmakerboyamsterdam het volgende:
[..]
waarom lees je opneuw dan -.-" >.>
idd vuile kopyist die penisbaardquote:
Mozaïek, volgens mij in de Hagia Sophia, van de Byzantijnse adelaar die een slang 1x kapot maakt.quote:
Het mirakel van de schepper dus.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:56 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Mozaïek, volgens mij in de Hagia Sophia, van de Byzantijnse adelaar die een slang 1x kapot maakt.
Die slang staat zonder twijfel voor de barbaren aan de poort ook. Dappere strijders.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:56 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Het mirakel van de schepper dus.
Helden die gestorven zijn voor het vaderland.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:59 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Die slang staat zonder twijfel voor de barbaren aan de poort ook. Dappere strijders.
Een liefde mijn broeder.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:02 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Papegaaien en adelaars broeders voor de leventje.
Kraanvogels papegaaien adelaars broedersquote:Op maandag 24 januari 2011 22:03 schreef chroestjov het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kijk deze harde kraanvogel.
quote:Op maandag 24 januari 2011 22:02 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Papegaaien en adelaars broeders voor de leventje.
Bedankt voor de tip, vergeet niet dit topic de respecteren op Hyves. Elke 10e respecteerder krijgt een boekenbon voor de McDonald's.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:03 schreef psycholicious het volgende:
Of je loopt terug naar binnen en je pakt een doekje... weet je zeker dat je niet gewoon klant bij de mac was?...
Super reactie, had van mij iets bijdehanter gemogen. 6/10, zou het wellicht weer lezen.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:04 schreef parasolletjesregen het volgende:
was het niet gewoon een restje mayonaise dat in gulzigheid op je zadel was beland? Dikkerd
Draken hebben we al gehadquote:
Dit.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
kkeng :S:Squote:Op maandag 24 januari 2011 22:08 schreef kutkabouter het volgende:
[ afbeelding ]
kijk die unit dan, een combinatie van een vogel en een slang
Wel nice maar door Dagoduck is het niet meer leuk stomme KUT dagoduck :S!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 24 januari 2011 22:08 schreef kutkabouter het volgende:
[ afbeelding ]
kijk die unit dan, een combinatie van een vogel en een slang
Terug naar de goelag die ONZ heet.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:08 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Ik ook.
Conclusie: Dagoduck moet weg.
Jij mag mij sowieso al niet..quote:Op maandag 24 januari 2011 22:11 schreef HSG-BOMBER het volgende:
ik ga wel in het topic van niels verder bedankt voor het verpesten van de sfeer he dagoduck ik krijg jou nog wel
Dit dus, verhuizen mensen, de barbaren zijn binnen de poorten. Plunderen alles.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:11 schreef HSG-BOMBER het volgende:
ik ga wel in het topic van niels verder bedankt voor het verpesten van de sfeer he dagoduck ik krijg jou nog wel
Faalquote:Op maandag 24 januari 2011 22:12 schreef Dagoduck het volgende:
Deze is trouwens mooier:
[ afbeelding ]
bedankt vind het zelf een erg mooi topicquote:Op maandag 24 januari 2011 22:11 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Jij faalde eerder dat je plaatje niet werkte.quote:
Ja, ga dan gelijk voor een beer als het toch een landdier moet zijn.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:12 schreef Your_mother_in_law het volgende:
Belgen die denken dat ze kunnen klappen met leeuwen.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 januari 2011 22:15 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ja, ga dan gelijk voor een beer als het toch een landdier moet zijn.
[ afbeelding ]
eerder met je schoffelquote:Op maandag 24 januari 2011 22:16 schreef Salvad0R het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga op drakenjacht met mijn AK47.
Goede partij wel, misschien wordt het binnenkort ook gewoon wel de nationale vlag, hoop ik wel.quote:
Putin Medvedev lada judo zwarte band ak47 alles.quote:
Ga dan gelijk voor een beer met een moederneukende bijl.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:15 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ja, ga dan gelijk voor een beer als het toch een landdier moet zijn.
[ afbeelding ]
beetje te oud welquote:Op maandag 24 januari 2011 22:17 schreef afcajos het volgende:
Goed topic. 5 tienersletjes voor jou
[ afbeelding ]
Een nationale vlag met tienersletjes, wat een puik idee.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:17 schreef afcajos het volgende:
Goed topic. 5 tienersletjes voor jou
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 januari 2011 22:17 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Goede partij wel, misschien wordt het binnenkort ook gewoon wel de nationale vlag, hoop ik wel.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 24 januari 2011 22:20 schreef FeestBoek het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 24 januari 2011 22:20 schreef FeestBoek het volgende:
[ [url=][/url]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/spoiler][/quote][/spoiler][/quote][/spoiler][/quote][/spoiler][/quote][/spoiler][/quote][/spoiler][/quote][/spoiler][/quote][/spoiler]
[/quote]
Het opgevraagde bestand/pagina is niet bekend
Het kan zijn dat je de verkeerde naam gebruikt. Controleer ook of er geen spaties of spelfouten in staan en probeer het opnieuw.
Geen Russisch, maar dat maakt het niet minder.quote:
serieus wat is ditquote:
Pools of verzonnen taal.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:24 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Geen Russisch, maar dat maakt het niet minder.
Waarom doe je daar grappig over dan?quote:Op maandag 24 januari 2011 22:27 schreef StevenPaul het volgende:
Penisbaard die bij de mac werkt!!
Penisbaard die uit zijn stoel komt!![]()
!!!
Alsof jij zo'n bazentopic zou kunnen makenquote:
sryquote:Op maandag 24 januari 2011 22:27 schreef StevenPaul het volgende:
Penisbaard die bij de mac werkt!!
Penisbaard die uit zijn stoel komt!![]()
!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Republiek
quote:Op maandag 24 januari 2011 22:41 schreef Penisbaard het volgende:
Stroopdoos nog in zijn eentje hard feesten met al zijn vlaggen terwijl iedereen de boel al verlaten heeft.
Draak op wieltjes?quote:Op maandag 24 januari 2011 22:28 schreef stroopdoosch het volgende:
Lekker ouderwets WoWen met de vlag van Bhutan.![]()
[ afbeelding ]
Nazi's zijn topickillers wel.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:13 schreef kutkabouter het volgende:
zo jammer he, op het laatst het nog even verneuken
opdat wij niet vergeten:quote:Op maandag 24 januari 2011 23:20 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
rip aan de echte helden der goed topic
Maak dat een nieuw na een dag zweten meeuwenpoep-topic in plaats van dat je een oude schopt.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:04 schreef Stokstaart het volgende:
Hoe vaak ga je die grap nog maken.
Nerd
Gaat goed met die Nederlandse taal man.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:06 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Maak dat een nieuw na een dag zweten meeuwenpoep-topic in plaats van dat je een oude schopt.
Deze man, hij denkt ik geef een neuk.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:08 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gaat goed met die Nederlandse taal man.
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:12 schreef Stokstaart het volgende:
Uiteraard.
Anders zou je niet eens reageren.
quote:
Bizar hequote:
Mooie muziek om in de sfeer te komen. Tevens kapitalismequote:
Harde zaken, echte adelaars blijven staan als alles om ze heen omvalt.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:54 schreef chroestjov het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk die Egyptische adelaar schijnen middenin die chaos.
In Servië houden anders protesten aan tegen het waarschijnlijk bekendste land met een vogel hun vlag: Shqiperiä, ofwel Albanië.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:54 schreef chroestjov het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk die Egyptische adelaar schijnen middenin die chaos.
Hotwingsquote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:10 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
In Servië houden anders protesten aan tegen het waarschijnlijk bekendste land met een vogel hun vlag: Shqiperiä, ofwel Albanië.
[ afbeelding ]
Autisten die zich 2 jaar oude klaagbaak-topics herinneren en die ook opzoeken om een punt te makenquote:
2 jaar? je bent goed op de hoogtequote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:01 schreef ava85 het volgende:
[..]
Autisten die zich 2 jaar oude klaagbaak-topics herinneren en die ook opzoeken om een punt te maken
uhhmmmm HELLOOO je werkt bij de mac...binnen servetjes enzo, is het niet makkelijker die even te pakken in plaats van 5km staand fietsen...quote:Op maandag 24 januari 2011 21:38 schreef Penisbaard het volgende:
heb net 5 uur lang gewerkt (bij de mac) wil ik naar huis fietsen zie ik dat er meeuwenpoep op mn zadel zit dus heb ik de hele weg 5km staand naar huis gefietst
Je hebt gelijk, 2.5 jaar. Staat in de OP, had niet verder dan 2011 gekekenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:03 schreef DeLachendeVierde het volgende:
[..]
2 jaar? je bent goed op de hoogte
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |