Boks 'm.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:43 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Je vergeet Adelaars man, die zwarte adelaars in rode velden.
[ afbeelding ]
ABAHBHWHWHAHAHAHHAHAHAHAHAHquote:Op maandag 24 januari 2011 21:45 schreef Dagoduck het volgende:
Ik werk bij de AH, ik had het ook een keer precies over mn hele zadelalleen ik werk 3 uur en moet 3KM fietsen
ja man, ik ook viel er ineens zo'n uitlaat uit de luchtquote:Op maandag 24 januari 2011 21:44 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
dat heb ik dus een keer gehad :S:S:S dat wil je dus echt niet hebbe man egt gwn ranzig gatvrdamme :S:S
aah man ik leef met je mee ziek gwn :S:Squote:Op maandag 24 januari 2011 21:46 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ja man, ik ook viel er ineens zo'n uitlaat uit de luchtbleek dus later dat een meeuw (weer die kutbeesten) die uitlaat op had gegeten en hem onverteerd had uitgescheten
Ik voel 'm man, ik voel 'm.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:45 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kijk deze dan aight.
de achtergrond is geelquote:Op maandag 24 januari 2011 21:47 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik voel 'm man, ik voel 'm.
[ afbeelding ]
hoe zit dat dan in joegoslavië? ik hoorde laatst dat daar hele trabanten uitgepoept worden :S :Squote:Op maandag 24 januari 2011 21:47 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
aah man ik leef met je mee ziek gwn :S:S
En kijk deze kkhard.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:47 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Check deze;quote:Op maandag 24 januari 2011 21:47 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zal van mij geweest zijn?quote:
Nee dat gebeurt niet.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:48 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
hoe zit dat dan in joegoslavië? ik hoorde laatst dat daar hele trabanten uitgepoept worden :S :S
quote:
niet? nouja, ik hoorde het ook van een onbetrouwbare chinees, die in joegoslavië was omdat hij eigenlijk een duitser was die afstamde van adolfquote:
De eerste keer was niet vandaag maar een paar weken geledenquote:Op maandag 24 januari 2011 21:49 schreef kastenmakerboyamsterdam het volgende:
[..]
waarom lees je opneuw dan -.-" >.>
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |