Nee dat gebeurt niet.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:48 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
hoe zit dat dan in joegoslavië? ik hoorde laatst dat daar hele trabanten uitgepoept worden :S :S
quote:
niet? nouja, ik hoorde het ook van een onbetrouwbare chinees, die in joegoslavië was omdat hij eigenlijk een duitser was die afstamde van adolfquote:
De eerste keer was niet vandaag maar een paar weken geledenquote:Op maandag 24 januari 2011 21:49 schreef kastenmakerboyamsterdam het volgende:
[..]
waarom lees je opneuw dan -.-" >.>
idd vuile kopyist die penisbaardquote:
Mozaïek, volgens mij in de Hagia Sophia, van de Byzantijnse adelaar die een slang 1x kapot maakt.quote:
Het mirakel van de schepper dus.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:56 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Mozaïek, volgens mij in de Hagia Sophia, van de Byzantijnse adelaar die een slang 1x kapot maakt.
Die slang staat zonder twijfel voor de barbaren aan de poort ook. Dappere strijders.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:56 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Het mirakel van de schepper dus.
Helden die gestorven zijn voor het vaderland.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:59 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Die slang staat zonder twijfel voor de barbaren aan de poort ook. Dappere strijders.
Een liefde mijn broeder.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:02 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Papegaaien en adelaars broeders voor de leventje.
Kraanvogels papegaaien adelaars broedersquote:Op maandag 24 januari 2011 22:03 schreef chroestjov het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kijk deze harde kraanvogel.
quote:Op maandag 24 januari 2011 22:02 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Papegaaien en adelaars broeders voor de leventje.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |