En ik moest gapen van die post van jouquote:Op maandag 24 januari 2011 16:55 schreef Razztwizzle het volgende:
Door die baby uit de OP moet ik zelf ineens enorm gapen.
Voor Duvel bedoel jequote:Op maandag 24 januari 2011 16:57 schreef Mini_rulez het volgende:
Voor XM: http://www.speld.nl/2011/(...)raging-op-het-spoor/
Die herinner ik me nog! Ik had een 8.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:56 schreef Viking84 het volgende:
Methodologie is idd een schijtvak. Vooral methodologie vd letterkunde. Wát een drama.
We hadden toen een reeks vragen die met 'ja' of 'nee' beantwoord dienden te worden. Een jongen die overal 'nee' had ingevuld haalde zo een voldoende, terwijl ik, die de toets natuurlijk serieus wilde maken, een 3 haalde.
Overal ja ingevuld?quote:Op maandag 24 januari 2011 16:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Die herinner ik me nog! Ik had een 8.
Dance like nobody's watching; love like you've never been hurt. Sing like nobody's listening; live like it's heaven on earth.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:42 schreef neen het volgende:
Ja Uniek! Goed bezig he! En je bent nog aardig ook volgens mij, nice!
Succes met je experiment Cali! Gevoelig zijn ofzo/kwetsbaar opstellen is voor mij echt een no-go (voor zover het te vergelijken is) bij niemand niet, moet ik ook maar eens wat aan doen.
Noem je mij nou slaapverwekkendquote:Op maandag 24 januari 2011 16:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En ik moest gapen van die post van jou.
Slimfastquote:Op maandag 24 januari 2011 17:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, ik kende het linkje al. En, eens met TT
.
En ik vind ineens dat ik te dikke kuiten heb voor mn nieuwe laarzen![]()
.
Oe mag ik mag ik mag ik!!!!quote:Op maandag 24 januari 2011 17:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, ik kende het linkje al. En, eens met TT
.
En ik vind ineens dat ik te dikke kuiten heb voor mn nieuwe laarzen![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
*mental image van iemand die slimfast injecteert in kuit*quote:Op maandag 24 januari 2011 17:05 schreef loveli het volgende:
[..]
SlimfastOf stoppen met spinnen zodat je spieren slinken
![]()
Of misschien zuigt het model van je nieuwe laarzen.
Afhankelijk van of het volle melk is en van de hoeveelheid spekjes en creme fraiche is het ongeveer tussen de 1500 - 1900 kcal volgens mij.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:09 schreef sigme het volgende:
• 3 dl melk
• 2 stronken witlof met 1/2 blik tonijn-in-olie; 1,5 gebakken ei met spekjes
• kom romanescosoep met spekjes en creme fraiche
• avondeten: koolvisfilet & gerookte zalmreepjes; 1 courgette, 1/2 bak champions, creme fraiche
• toe: biogarde
Op- en aanmerkingen? Iemand een idee hoeveel calorieën dit is of een site waar ik dingen kan aanvinken en dat het dan voor me wordt opgeteld?
Ik werk er niet he, ik freelance ervoor!quote:Op maandag 24 januari 2011 17:10 schreef motorbloempje het volgende:
zeg, Maria, zoeken ze daar nog mensen waar jij werkt, zeg, zo rond de zomer?![]()
Arfquote:Op maandag 24 januari 2011 17:09 schreef Tinkepink het volgende:
Werkmail openen op een vrije dag is zo dom. Stomme mailtjes van klanten waar iets niet helemaal lekker looptBah.
Zodirect maar even kijken bij de paardjes. Kinderen zijn aan het rijden
Laat maar weten zodra je het ongeveer weet! Dan ga ik het vragen!quote:Op maandag 24 januari 2011 17:12 schreef motorbloempje het volgende:
ja, dat weten we nog niet, even afhankelijk van of ik hier herkansingen zou hebben en of Mr.Mo werk heeft en zulks
Halfvolle melk, 20gr spekjes en 100ml creme fraiche.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:11 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Afhankelijk van of het volle melk is en van de hoeveelheid spekjes en creme fraiche is het ongeveer tussen de 1500 - 1900 kcal volgens mij.
Neu. Het gaat meer om het niet voldoen aan onuitgesproken verwachtingen, gewekt door iemand anders. Heel naar.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
ArfTerugmailen: "Dan doe je het toch lekker zellef!
" is zeker geen optie
Maar ook yay voor knolhobbelende kindertjes!
tofquote:Op maandag 24 januari 2011 17:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Laat maar weten zodra je het ongeveer weet! Dan ga ik het vragen!
quote:Op maandag 24 januari 2011 17:13 schreef Syrena het volgende:
Dikke kuiterd meldt![]()
Zo, vandaag mijn grenzen weer verlegd, met collega in de auto naar Heerlen over de autoweg en dan naar een andere autoweg wegens omleiding. Ik reed!!! En daarna helemaal alleen terug langs omleiding en weer autoweg![]()
Ik zweette niet eens meerKan me tijden herinneren dat mijn hartslag met 220 begon zodra ik op een invoegstrook ging rijden.
Oja en ook nog parkeren, maar ik had er al eens geparkeerd dus daar was ik niet zo benauwd voor.
Denk dat het nog onder de 1500 is, witlof, champignons en courgette bevatten in totaal wat jij hebt gegeten nog geen 100 kcal.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:14 schreef sigme het volgende:
[..]
Halfvolle melk, 20gr spekjes en 100ml creme fraiche.
Maar dan valt de hoeveelheid calorieën wel mee dus. Dank.
Ik ben vandaag weer es bezig met mensen verwijzen naar Duo Boots, en die verkopen laarzen voor vrouwen met brede kuiten enzulksquote:Op maandag 24 januari 2011 17:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maria, ik kan geen spoilers lezen op mn gsm.
Ik denk dat je gelijk hebt. Ging in mijn berekening uit van normale sigme-hoeveelhedenquote:Op maandag 24 januari 2011 17:16 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Denk dat het nog onder de 1500 is, witlof, champignons en courgette bevatten in totaal wat jij hebt gegeten nog geen 100 kcal.
Ik wil graag van de vrijdag/zaterdag-vreterij af. Dit is een poging om te zien of dit me de eetlust beneemt. Veel dierlijke vetten zal wel kloppen, ik hoop dan ook nog steeds dat er binnenkort tekenen van minder trek op gaan duiken. Voorlopig nog niet, maar t/m donderdag is liefste er en dan is discipline niet zo'n probleem.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:12 schreef Tinkepink het volgende:
Waarom eet je eigenlijk low carb sigme?
Op zich lijkt het me prima, al heb ik het gevoel dat je de afgelopen dagen iets te veel dierlijke vetten eet.
He, ik heb wel gel van loreal... omdat ik het waard ben.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:59 schreef loveli het volgende:
[..]
Dance like nobody's watching; love like you've never been hurt. Sing like nobody's listening; live like it's heaven on earth.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het lijkt niet wat het is
Ik wil er ook wel meer van weten, maar ik PM je wel ffies. Ben ook erg benieuwd naar de naam van je bedrijfquote:Op maandag 24 januari 2011 17:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Laat maar weten zodra je het ongeveer weet! Dan ga ik het vragen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
quote:Op maandag 24 januari 2011 17:20 schreef neen het volgende:
[..]
He, ik heb wel gel van loreal... omdat ik het waard ben.Herkenbaar, wij hadden ook zo'n muts op de uni die 1 van de eerste vrouwelijke hoogleraarfuncties kreeg. En dan ons maar laten zittenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar toen was ik nog niet zo dat ik daar wat van ging zeggen
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
Kun je iets met www.dieetinzicht.nl?quote:Op maandag 24 januari 2011 17:20 schreef sigme het volgende:
Is er een beetje makkelijke site waar ik de hoeveelheden kan opgeven? Dan ga ik het uitrekenen. Ik ben het gevoel voor voedingswaarde een beetje kwijt met dit afwijkende eten.
Ja potdorie he. Dalijk heb ik niks meer om aan te werkenquote:Op maandag 24 januari 2011 17:15 schreef sigme het volgende:
[..]
![]()
Het komt nog eens helemaal goed met jou.
quote:Op maandag 24 januari 2011 17:27 schreef conleche het volgende:
@Sigme: Wil je dat ik een begindagmenu opschrijf van Atkins? Dat wil eggen dat je ook nog je yoghurt, kwark en melk moet opgeven. Maar ik wil dat je het gebrek aan eetlust ervaart.
En de site die ik het best vind: valtaf.nl
@Neen: als jij dikke prima zegt bedoel je áltijd het tegenovergestelde
@Syrena: schijt aan kennis van ouders hebben.
@Uniek: prima figuurtje
@XM: ik zou je kuiten zo laten en de laarzen terugbrengen: die vond ik toch al niks
@Cali: go with the flow is prima, maar verlies niet alle verstand uit het oog. Middenweg, jeweetz
@conleche: niet meer posten net na je dagelijkse wodkaatje, maar gewoon rustig verder gaan met administratie.
www.caloriechecker.nl ?quote:Op maandag 24 januari 2011 17:20 schreef sigme het volgende:
Is er een beetje makkelijke site waar ik de hoeveelheden kan opgeven? Dan ga ik het uitrekenen. Ik ben het gevoel voor voedingswaarde een beetje kwijt met dit afwijkende eten.
That's why we love you.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:37 schreef sigme het volgende:
Oh ja, dieetinzicht en valtaf, dat waren betere sites. Dank!
Ondertussen heb ik me door het voedingscentrum heengeslagen. 1400kcal, da's toch echt wat weinig. Teveel vet, te weinig koolhydraten (duh). Te weinig vezels, al lijkt me dat toch sterk bij zulke hoeveelheden groente.
Conleche, ik wil graag tips (kopietje mag ook hoor, pik ik dat woensdag op). Maar ik beloof niet dat ik me eraan hou, ik ben wat eigenwijs van aard.
Hophop, in de benen! Nu gaanquote:Op maandag 24 januari 2011 17:41 schreef Goodbye het volgende:
Avond![]()
Ik wil zo naar de sportschool voor een lesje, maar hoe langer ik op de bank zit, hoe minder zin ik heb om te gaan
Da's waarom je afvalt.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:37 schreef sigme het volgende:
Oh ja, dieetinzicht en valtaf, dat waren betere sites. Dank!
Ondertussen heb ik me door het voedingscentrum heengeslagen. 1400kcal, da's toch echt wat weinig. Teveel vet, te weinig koolhydraten (duh). Te weinig vezels, al lijkt me dat toch sterk bij zulke hoeveelheden groente.
Conleche, ik wil graag tips (kopietje mag ook hoor, pik ik dat woensdag op). Maar ik beloof niet dat ik me eraan hou, ik ben wat eigenwijs van aard.
Ja, maar dat lesje begint om zeven uur!quote:
Komt Ewelina eten?quote:Op maandag 24 januari 2011 17:48 schreef Chicolate het volgende:
Ewelina het wordt misschien wat later dan 7 uur! Mijn aardappels hebben geen haast blijkbaar, ze zijn na een halfuur nog niet gaar.
Ik heb t mijn baas gemaildquote:Op maandag 24 januari 2011 17:49 schreef Jagärtrut het volgende:
Voor de liefhebbers van de West Wing: Aaron Sorkin (producer) gaat een nieuwe TV serie maken, bij HBO!
http://screenrant.com/aaron-sorkin-hbo-sandy-97842/
Nee ik wil een jurkje van haar overkopen, maar het eerst passen. Dus kom vanavond even langs, zou voor 7 uur zijn maar ik wil wel tevoren etenquote:
Studio 60 on the Sunset Strip.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:55 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik heb t mijn baas gemailddie is West Wing fan. Ken je de serie studio 54 ook? Heeft niet lang gelopen, maar is ook van Sorkin. Ik vond 'm
Hoi, Ewelina leest hier ook mee hoorquote:Op maandag 24 januari 2011 17:57 schreef Goodbye het volgende:
Zeg dan gelijk even tegen Ewelina dat ze mijn jurkje opstuurt
Goh.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoi, Ewelina leest hier ook mee hoor.
Ja, Sports night moet ik nog eens ergens vandaan zien te toveren. Maar West Wing was echt mijn favoriete show ooit...quote:Op maandag 24 januari 2011 17:57 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
Studio 60 on the Sunset Strip.![]()
West Wing.![]()
![]()
Oh en Sports Night: ook zeker de moeite waard!
Oh, absoluut, met afstand ook! En de hele serie blijft ook geweldig als je 'm nog een keer kijkt (en nog een keer: met vrienden die 't voor het eerst zien enz.).quote:Op maandag 24 januari 2011 18:02 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ja, Sports night moet ik nog eens ergens vandaan zien te toveren. Maar West Wing was echt mijn favoriete show ooit...
Andersom! Ik ga naar haar toequote:Op maandag 24 januari 2011 17:59 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Goh.
Het was een grapje, aangezien ik denk dat Ewelina eerder bij Chico is dan online
De spiegel is veel beter in deze. inderdaad. Geen dikke kuiten hoor, anders hadden ze gewoon niet gepast?quote:Op maandag 24 januari 2011 18:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Laarzen kan ik niet terugbrengen, want sale, maar ik houd ze want ik vind ze wel leuk en blik in de spiegel thuis leerde me dat het misschien toch wel meeviel. Maar van bovenaf en achteromkijkend lijken ze ballonerig. Ach ja.
Oh die kwaliteitslaarzen, houden.quote:Op maandag 24 januari 2011 18:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Staat op mn feestboek Cali.
En puff, het zijn wikkellaarzen, dus ze passen altijd.
^^quote:Op maandag 24 januari 2011 18:22 schreef _Calimero_ het volgende:
Houden!! Je hebt écht geen dikke kuiten!
Oh nee, ik ben geen laarzenheiden, verre van zelfsquote:
Jij draagt toch nooit hoge hakken, of heb ik dat beeld verkeerd in mijn hoofd zitten?quote:Op maandag 24 januari 2011 18:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh nee, ik ben geen laarzenheiden, verre van zelfs. Mooie, hoge laarzen zijn
.
Ik heb helaas seizoen 1 ooit weggegeven!quote:Op maandag 24 januari 2011 18:04 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
Oh, absoluut, met afstand ook! En de hele serie blijft ook geweldig als je 'm nog een keer kijkt (en nog een keer: met vrienden die 't voor het eerst zien enz.).
Mijn maat.quote:Op maandag 24 januari 2011 18:22 schreef _Calimero_ het volgende:
En anders doneer je ze maar aan mij (welke maat?)
quote:Op maandag 24 januari 2011 18:25 schreef Goodbye het volgende:
Die les des doods? Ik hoorde zondag al mensen in de kleedkamer klagen!
Dank je wel.quote:Op maandag 24 januari 2011 18:25 schreef Goodbye het volgende:
Die les des doods? Ik hoorde zondag al mensen in de kleedkamer klagen!
Die is opgestuurd! Nog niet ontvangen?quote:Op maandag 24 januari 2011 17:57 schreef Goodbye het volgende:
Zeg dan gelijk even tegen Ewelina dat ze mijn jurkje opstuurt
Als je pech hebt krijg je een boete. Of ze schatten gewoon in wat je verdiend hebt (altijd meer dan de werkelijkheidquote:Op maandag 24 januari 2011 18:44 schreef loveli het volgende:
Wat gebeurt er als je geen belastingaangifte hebt gedaan op het moment dat de belasting wil dat je het doet?
Da's wel heel weinig hoor! Ik denk eerder 75.quote:Op maandag 24 januari 2011 18:58 schreef Perruche het volgende:
Is een portie spaghetti, ongekookt, 35 gram?
volgens mij houden de meeste mensen 75-100 gram aan, maar ik vind dat zelf érg veel! ik eet zelf 35-50 g ongekookt, afhankelijk van hoeveel honger ik heb.quote:Op maandag 24 januari 2011 18:58 schreef Perruche het volgende:
Is een portie spaghetti, ongekookt, 35 gram?
Maar ik ben in loondienst en draag al voldoende af en krijg in principe terug...quote:Op maandag 24 januari 2011 18:51 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Als je pech hebt krijg je een boete. Of ze schatten gewoon in wat je verdiend hebt (altijd meer dan de werkelijkheid) en baseren daar de veel te hoge aanslag op. Of je krijgt gewoon een herinnering. E.e.a. is een beetje afhankelijk van het humeur van de dienstdoende werknemer.
Dan weet ik het niet.quote:Op maandag 24 januari 2011 19:02 schreef loveli het volgende:
[..]
Maar ik ben in loondienst en draag al voldoende af en krijg in principe terug...
quote:Op maandag 24 januari 2011 19:02 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn dochter vraagt of ik het volgende over haar wil schrijven:
Mijn kindje kijkt graag tv.En ze is heel erg lief.
![]()
![]()
![]()
inclusief smilies
Hoi I! Wie geht's?quote:Op maandag 24 januari 2011 19:02 schreef Tinkepink het volgende:
![]()
![]()
![]()
inclusief smilies
Awwwwquote:Op maandag 24 januari 2011 19:02 schreef Tinkepink het volgende:
![]()
![]()
![]()
inclusief smilies
Met de NS-kortingskaart kan je ook OV-chippen.quote:Op maandag 24 januari 2011 19:10 schreef Viking84 het volgende:
Meh, ik wil gaan reizen met m'n OV-chipkaart (één van de twee), maar ik ben m'n gebruikersnaam kwijt en er komt maar geen mail en een nieuw account aanvragen lukt ook niet, want dan zegt 'ie steeds dat ik bepaalde velden moet invullen die ik allang heb ingevuld.
Weet ik, maar die geeft hetzelfde probleem. En ik wil dus op saldo gaan reizen, zodat ik geen gedoe meer heb met strippenkaarten.quote:Op maandag 24 januari 2011 19:13 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Met de NS-kortingskaart kan je ook OV-chippen.
Ik moet elke keer een nieuw wachtwoord aanvragen omdat ie het oude niet herkentquote:Op maandag 24 januari 2011 19:10 schreef Viking84 het volgende:
Meh, ik wil gaan reizen met m'n OV-chipkaart (één van de twee), maar ik ben m'n gebruikersnaam kwijt en er komt maar geen mail en een nieuw account aanvragen lukt ook niet, want dan zegt 'ie steeds dat ik bepaalde velden moet invullen die ik allang heb ingevuld.
Noh, ik vind het gewoon stom van het eten. Nou ja, nu heb ik voor 2 dagen etenquote:Op maandag 24 januari 2011 19:33 schreef Jagärtrut het volgende:
oh, lastig he, mannen, Uniekje! Al moet ik zeggen dat ik positief verbaasd was over de Duutser toen hij ziek was! Zijn jullie eigenlijk getrouwd?
@ vik: Hoe lang zijn jullie al getrouwd?
quote:Op maandag 24 januari 2011 19:33 schreef Jagärtrut het volgende:
@ vik: Hoe lang zijn jullie al getrouwd?
quote:Op maandag 24 januari 2011 19:02 schreef Tinkepink het volgende:
![]()
![]()
![]()
inclusief smilies
wat liefquote:Op maandag 24 januari 2011 19:02 schreef Tinkepink het volgende:
![]()
![]()
![]()
inclusief smilies
ik ook wel!quote:Op maandag 24 januari 2011 20:22 schreef uniekhoorn het volgende:
Ja Gijsbert, daar kan ik het wel op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...
Op zich niks. Maar wel als ze alleen maar daar over kunnen praten.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:29 schreef uniekhoorn het volgende:
Nee maar hij is gewoon leuk voor de sex even...
Wat is er mis met kaasmaaksters ?
Ik kijk dat hele BZV niet, maar dat vond ik hier heel even jammer.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:28 schreef conleche het volgende:
Ben ik de enige die Gijsbert wat simpel vind?Het is wel de symphatiekste die er bij zit, (maar dat is niet heel moeilijk, als je het opneemt tegen een seriemoordenaar, een pedo, een kaasmaakster met contactgestoorde ADHD en een norkse, humorloze geitenbreier), maar heel interessant issie niet.
Jij bent niet contactgestoord met adhd.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:29 schreef uniekhoorn het volgende:
Nee maar hij is gewoon leuk voor de sex even...
Wat is er mis met kaasmaaksters ?
quote:Op maandag 24 januari 2011 20:28 schreef conleche het volgende:
Ben ik de enige die Gijsbert wat simpel vind?Het is wel de symphatiekste die er bij zit, (maar dat is niet heel moeilijk, als je het opneemt tegen een seriemoordenaar, een pedo, een kaasmaakster met contactgestoorde ADHD en een norkse, humorloze geitenbreier), maar heel interessant issie niet.
Op de een of andere manier lijkt het me een interessant persoon. En inderdaad 10x beter dan die anderen. Die Richard, wat een sukkel..quote:Op maandag 24 januari 2011 20:28 schreef conleche het volgende:
gmtaquote:Op maandag 24 januari 2011 20:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik kijk dat hele BZV niet, maar dat vond ik hier heel even jammer..
Het Kurhaus is duuuuuuuuuuuur!quote:Op maandag 24 januari 2011 20:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja hallo. Sta ik op het punt om dat B&B'je te boeken, komt Baardmans ermee dat 'ie naar het Kurhaus wil.
Maar m'n gebloemde beddenspreien dan?.
B&B boeken. 10x zo leuk dan het kurhaus, denk ik....quote:Op maandag 24 januari 2011 20:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja hallo. Sta ik op het punt om dat B&B'je te boeken, komt Baardmans ermee dat 'ie naar het Kurhaus wil.
Maar m'n gebloemde beddenspreien dan?.
Geen idee, van het bovenstaande dikgedrukte stuk kon ik in ieder geval qua logica geen kaas makenquote:Op maandag 24 januari 2011 20:33 schreef Viking84 het volgende:
Ik denk niet dat Gijsbert saai is. Vgl met de rest komt 'ie wel beter uit de verf, maar hij reist ook, dus hij is wel avontuurlijk ingesteld.Bovendien moest Yvonne weg, omdat ze niet spontaan genoeg was, dus ik denk dat het een hele leuke kerel is.
Wat bazel ik eigenlijk.
Mjohquote:Op maandag 24 januari 2011 20:31 schreef loveli het volgende:
[..]
Jij bent niet contactgestoord met adhd.
Maar ik wil schattig en romantisch.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:37 schreef uniekhoorn het volgende:
Nou DaD, ik wist het wel
* uniekhoorn wil luxe
Dat kan later altijd nogquote:Op maandag 24 januari 2011 20:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Maar ik wil schattig en romantisch..
En dan ruzie krijgen met degene met wie je gaat!quote:Op maandag 24 januari 2011 20:38 schreef Blurred86 het volgende:
10x zo leuk als het kurhaus!
maar verder helemaal eens met Jagar! of nou ja, eigenlijk lijkt een nachtje in het kurhaus me ook wel leuk! in de presidential suite a 1050 euro per nacht
We hebben vorige week al gemerkt dat logica niet aan jou besteed is (syllogismenquote:Op maandag 24 januari 2011 20:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Geen idee, van het bovenstaande dikgedrukte stuk kon ik in ieder geval qua logica geen kaas maken![]()
Voor ons horenden is Richard ook niet altijd te verstaan.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:43 schreef Viking84 het volgende:
Ik wil naar De Herkansing kijken op UG, maar er zit geen ondertiteling bij.
Jee, DaD, vrouwen zijn de baas.
oh, en dan zo gespannen zijn dat je uiteindelijk ruzie krijgt...quote:Op maandag 24 januari 2011 20:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En dan ruzie krijgen met degene met wie je gaat!.
Ik zou alleen maar krampachtig denken: het moet, het moet, het moet suuuuuuupergezellig en onvergetelijk zijn.
Ja en dat zou ik zonde vinden van zo'n duur nachtje Kurhaus. Dus dan maar thuisblijven ofzoquote:Op maandag 24 januari 2011 20:48 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
oh, en dan zo gespannen zijn dat je uiteindelijk ruzie krijgt...
Daar hebben de Duutser en ik ook nog wel eens last van, zeker als we elkaar maar heel kort zien...
1. Yvonne moest wegquote:Op maandag 24 januari 2011 20:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
We hebben vorige week al gemerkt dat logica niet aan jou besteed is (syllogismen)
quote:Op maandag 24 januari 2011 20:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
1. Yvonne moest weg
2. Yvonne is niet spontaan
a. Gijsbert is spontaan
b. Gijsbert is niet saai
c. Wie is Gijsbert?
Grutjes.*quote:
Fuck, wat zijn jullie grappig vanavond.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
1. Yvonne moest weg
a. Gijsbert is spontaan
b. Gijsbert is niet saai
c. Wie is Gijsbert?
Ja, dat!quote:Op maandag 24 januari 2011 20:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik kijk dat hele BZV niet, maar dat vond ik hier heel even jammer..
De saaie Yvonne moet spontaan weg van Gijsbert.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
1. Yvonne moest weg
a. Gijsbert is spontaan
b. Gijsbert is niet saai
c. Wie is Gijsbert?
Vrouwen die niet spontaan zijn moeten wegquote:Op maandag 24 januari 2011 20:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
1. Yvonne moest weg
a. Gijsbert is spontaan
b. Gijsbert is niet saai
c. Wie is Gijsbert?
quote:Op maandag 24 januari 2011 20:51 schreef Duvel het volgende:
[..]
Grutjes.*
* Vertaling: Godverdegodverdegodver wat zwaar!
Oh, dit gaat over BZV. Ik dacht dat het een raadseltje was.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Vrouwen die niet spontaan zijn moeten weg
Yvonne is niet spontaan
Je zal maar figuurlijk 3 jaar alleen hebben geslapenquote:Op maandag 24 januari 2011 20:54 schreef Viking84 het volgende:
Fleur Agema van de PVV bij 24 uur met: "Ik heb letterlijk 3 jaar alleen geslapen." Noes, arm kind.
Het is een raadseltje dat over BZV gaatquote:Op maandag 24 januari 2011 20:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh, dit gaat over BZV. Ik dacht dat het een raadseltje was.
Aan 1 stuk door???quote:Op maandag 24 januari 2011 20:54 schreef Viking84 het volgende:
Fleur Agema van de PVV bij 24 uur met: "Ik heb letterlijk 3 jaar alleen geslapen." Noes, arm kind.
Wat moet ik me daarbij voorstellen dan?quote:Op maandag 24 januari 2011 20:55 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Je zal maar figuurlijk 3u alleen hebben geslapen
Ik vind het maar een raar programma.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het is een raadseltje dat over BZV gaat.
Jajaja ik was weer te sloom met de editquote:Op maandag 24 januari 2011 20:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat moet ik me daarbij voorstellen dan?.
5 miljoen mensen delen die mening nietquote:Op maandag 24 januari 2011 20:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind het maar een raar programma.
Die is wel heel makkelijk. Ik heb die krengen een keer geoefend voor een assessment. Was blij dat ik dat gedaan had, als ik er koud mee was geconfronteerd had ik er helemaal niks van gebakken.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Vrouwen die niet spontaan zijn moeten weg
Yvonne is niet spontaan
Dan weet ik nog steeds niet wat ik me erbij moet voorstellenquote:Op maandag 24 januari 2011 20:56 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Jajaja ik was weer te sloom met de edit
Nee dáárom juist, vond ik het een loze toevoeging, letterlijk 3 jaar...quote:Op maandag 24 januari 2011 20:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dan weet ik nog steeds niet wat ik me erbij moet voorstellen.
Ik weet het. Ik ben nou eenmaal een beetje eigenaardig denk ik.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
5 miljoen mensen delen die mening niet.
Gelukkig hoor ik bij de overige 12 miljoen. Heb nog geen seconde van gezien, m.u.v. de vooraankondigingen.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
5 miljoen mensen delen die mening niet.
Dat is idd de allermakkelijkstequote:Op maandag 24 januari 2011 20:57 schreef Duvel het volgende:
[..]
Die is wel heel makkelijk. Ik heb die krengen een keer geoefend voor een assessment. Was blij dat ik dat gedaan had, als ik er koud mee was geconfronteerd had ik er helemaal niks van gebakken.
quote:Op maandag 24 januari 2011 20:54 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind ze wel leukquote:Op maandag 24 januari 2011 20:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat is idd de allermakkelijkste. Ik ben ze ook aan het oefenen voor een test en toen ik ermee begon, snapte ik er werkelijk geen jota van
.
Speelt het zich daar niet af?quote:Op maandag 24 januari 2011 20:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
Als je googled op 'saaie Gijbert' gaan de eerste twee hits sowieso al over Boer Zoekt Vrouw!
Wie had ooit gedacht dat een programma met zo'n titel zo'n hype zou worden! Qua titel heeft het evenveel allure als 'Veenendaal de Klomp".
Over iets wat je niet gezien hebt, kun je ook geen gefundeerde mening hebbenquote:Op maandag 24 januari 2011 20:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Gelukkig hoor ik bij de overige 12 miljoen. Heb nog geen seconde van gezien, m.u.v. de vooraankondigingen.
Nu pas?quote:Op maandag 24 januari 2011 20:59 schreef motorbloempje het volgende:
wow, béétje bij béétje begin ik Phonology beter door te krijgen!
Vrijdag stopte mijn trein op Veenendaal = De Klomp. Toen zag ik in de verte een bord "einde bebouwde kom", van De Klomp. De Klomp heeft een bebouwde kom.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wie had ooit gedacht dat een programma met zo'n titel zo'n hype zou worden! Qua titel heeft het evenveel allure als 'Veenendaal de Klomp".
Geen idee, ik hoor ook bij de 12 miljoenquote:
Moet je floris hebben, die likt zowat de tube ontwormingsspul uit je handenquote:Op maandag 24 januari 2011 21:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh en we hebben zojuist ontdekt dat Bo geen liefhebber is van pilletjes die met enig geweld door z'n strot worden gedouwd.
ik zei een beetje beter, niet alsof ik 't nu allemaal snapquote:Op maandag 24 januari 2011 21:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nu pas?.
Maar lekker voelt dat hè? Als je niet het gevoel hebt dat het op gokken aan gaat komen, maar dat je echtt een beredeneerd antwoord kunt geven.
De haarbalpasta is dan ook geen probleem hier. Het kwart (!) pilletje daarentegen...quote:Op maandag 24 januari 2011 21:01 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Moet je floris hebben, die likt zowat de tube ontwormingsspul uit je handen
Maar toch he!quote:Op maandag 24 januari 2011 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Geen idee, ik hoor ook bij de 12 miljoenAl begin ik wel het idee te krijgen dat we een onder-gerepresenteerd deel zijn binnen de slankie-bevolking
Ik vind ze leuk, maar ik ben er nog niet zo goed in als ik zou willen. Sommige blijven gewoon voor problemen zorgen. En ik heb wel een manier ontdekt waarmee je ze zou kunnen oplossen (de zogenaamde Star-test), maar die manier snap ik dan weer nietquote:Op maandag 24 januari 2011 20:59 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik vind ze wel leukBen er ook goed in.
goh, zou dat met elkaar samenhangen![]()
Dat assessment is ook alweer 5,5 jaar geleden, ik kan me herinneren dat je vooral woorden als verzamelingen letters moet zien zonder hun eigen betekenis... Klopt dat nog?quote:Op maandag 24 januari 2011 20:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat is idd de allermakkelijkste. Ik ben ze ook aan het oefenen voor een test en toen ik ermee begon, snapte ik er werkelijk geen jota van
.
Wohquote:Op maandag 24 januari 2011 21:00 schreef Duvel het volgende:
[..]
Vrijdag stopte mijn trein op Veenendaal = De Klomp. Toen zag ik in de verte een bord "einde bebouwde kom", van De Klomp. De Klomp heeft een bebouwde kom.
Nee!quote:Op maandag 24 januari 2011 18:40 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Die is opgestuurd! Nog niet ontvangen?
Ik heb dat heel erg met Lage Zwaluwe en Klarenbeek. Dat je uit het raam kijkt, zo'n vlondertje ziet en dat er dan ook nog mensen uitstappen en die dan vervolgens in het weiland verdwijnenquote:Op maandag 24 januari 2011 21:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Woh![]()
Er wonen mensen in de Klomp![]()
Van mollen wist ik het wel. </flauwe verwijzing naar Alfred J Kwak>
Bedoel je het onderdeel syllogismen? Je moet helemaal geen aandacht besteden aan de woorden die erin staan en alleen maar onderscheid maken tussen de verschillende termen (in mijn hoofd hernoem ik de naar x, y en z). Die woorden leiden alleen maar af.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:02 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dat assessment is ook alweer 5,5 jaar geleden, ik kan me herinneren dat je vooral woorden als verzamelingen letters moet zien zonder hun eigen betekenis... Klopt dat nog?
quote:
Lage Zwaluwe is nog best een aardig dorp, hoor. Het ligt alleen een paar kilometer van het treinstation af.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb dat heel erg met Lage Zwaluwe en Klarenbeek. Dat je uit het raam kijkt, zo'n vlondertje ziet en dat er dan ook nog mensen uitstappen en die dan vervolgens in het weiland verdwijnen.
quote:Op maandag 24 januari 2011 21:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik zei een beetje beter, niet alsof ik 't nu allemaal snap
Dat bedoel ik ja.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Bedoel je het onderdeel syllogismen? Je moet helemaal geen aandacht besteden aan de woorden die erin staan en alleen maar onderscheid maken tussen de verschillende termen (in mijn hoofd hernoem ik de naar x, y en z). Die woorden leiden alleen maar af.
"Dynamische afbeeldingen"? Zoiets als de Daily Prophet?quote:Ben ook benieuwd wat ik verder nog krijg. Ik reken op syllogismen, cijferreeksen, dynamische afbeeldingen en verbale analogieën (en dan drie uit dit rijtje, want het zijn drie tests).
Precies zoals jij redeneerde ik tot voor kort ook nog. Toch zie je dat assessments veel voorkomen in het bedrijfsleven, dus het is best verstandig om ermee te oefenen (naast dat het ook gewoon léuk is om te zien dat je iets wat je niet dacht te zullen snappen toch snaptquote:Op maandag 24 januari 2011 21:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb me er maar bij neergelegd dat ik nooit aangenomen zal worden voor een functie waar ik een assessment voor zou moeten doen. Geeft ook rust.
Ik ken de afkorting niet eens, maar ik ben nu wel nieuwsgierigquote:Op maandag 24 januari 2011 21:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
weet jij iets van SPE-rules?!
Oh ja, je dyscalculie, dat was ik even vergetenquote:Op maandag 24 januari 2011 21:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat zal ongetwijfeld als je énige vorm van inzicht in cijfermatige ellende hebt. Dat ontbreekt hier volkomen. Uit mijn cito-toets kwam advies LBO en qua wiskundig inzicht zit ik daar nog RUIM onder.
Ik leg me er dus maar bij neer.
Cijfermatige ellende haat-boksquote:Op maandag 24 januari 2011 21:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat zal ongetwijfeld als je énige vorm van inzicht in cijfermatige ellende hebt. Dat ontbreekt hier volkomen. Uit mijn cito-toets kwam advies LBO en qua wiskundig inzicht zit ik daar nog RUIM onder.
Ik leg me er dus maar bij neer.
Heb jij voor je werk niet te maken met het afnemen van tests?quote:
Ja maar dat is toch helemaal niet erg dan?quote:Op maandag 24 januari 2011 21:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb ooit een toelatingstest gedaan voor deelcertificaat wis-A. Ik vergeet nooit meer dat gezicht van die mevrouw toen ik de uitslag kreeg. Voor m'n gevoel had ik het nog aardig gedaan. Ik bleek 2 vragen goed te hebben van de 50 ofzo. En cito had ik geloof ik 1 taalvraag fout en 1 rekenvraag goed.
Mja, ik geloof dat oefenen dan niet zoveel nut heeft.
Zou kunnen, maar dan hoef ik zelf geen reeksjes af te makenquote:Op maandag 24 januari 2011 21:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heb jij voor je werk niet te maken met het afnemen van tests?(is wel iets waarmee je binnen HR te maken krijgt toch?)
SPE = Sound pattern of English, Mo?
Wat snap je niet? Ik ben wel zo'n taalkundenerd dat ik wel even wil kijken of ik het wel snap en dus kan uitleggen.
Ik vind verbale analogieën best lastig. Of in ieder geval: ik kom er wel uit, maar het duurt zo lang!quote:Op maandag 24 januari 2011 21:21 schreef Tinkepink het volgende:
Ik ben heel heel slecht in wiskunde. En in talenMaar logisch denken en verbanden leggen kan ik wel heel goed.
Ik wiskunde B met een zes. Hoger was geloof ik niet haalbaar.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:20 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb wiskunde A2 op VWO niveau afgesloten met een vijf.
Ik was best trots![]()
3 en 5. Toch?quote:Op maandag 24 januari 2011 21:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vind verbale analogieën best lastig. Of in ieder geval: ik kom er wel uit, maar het duurt zo lang!
Analogieën met tegenstellingen en synoniemen zijn eenvoudig, maar wat denk je van deze:
... staat tot team als dozijn staat tot ...
1. speler a. lid
2. elftal b. hoeveelheid
3. opstelling c. twaalf
4. vereniging d. verdediger
5. aanvaller. e. aantal
en
... staat tot rede als bot staat tot ...
1. wapen a. verstand
2. denken b. snijden
3. geweld c. puntig
4. schip d. gevat
5. toespraak e. stomp
ik ben thuis altijd erg netjes, en opgeruimd. Op kantoor is m'n bureau een chaos en heb ik er helemaal geen last van, gek is dat he!quote:Op maandag 24 januari 2011 21:24 schreef uniekhoorn het volgende:
Ben heel goed dingen te koken en dan is de keuken een puinhoop maar dan heb ik juist overzicht.
Bij mij moet het een chaos zijn, dan kan ik er wat mee..
Doe mij de antwoorden eens per DM, ik heb wat in m'n hoofd zittenquote:Op maandag 24 januari 2011 21:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vind verbale analogieën best lastig. Of in ieder geval: ik kom er wel uit, maar het duurt zo lang!
Analogieën met tegenstellingen en synoniemen zijn eenvoudig, maar wat denk je van deze:
... staat tot team als dozijn staat tot ...
1. speler a. lid
2. elftal b. hoeveelheid
3. opstelling c. twaalf
4. vereniging d. verdediger
5. aanvaller. e. aantal
en
... staat tot rede als bot staat tot ...
1. wapen a. verstand
2. denken b. snijden
3. geweld c. puntig
4. schip d. gevat
5. toespraak e. stomp
Dat dacht ik ook inderdaadquote:
Ik denk 2 en 5. Dunno why.quote:
Wiskunde B is in mijn ogen wiskunde zonder het makkelijke stukje. Dus ik vind een zes top!quote:Op maandag 24 januari 2011 21:25 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik wiskunde B met een zes. Hoger was geloof ik niet haalbaar.
Je moet ook even de letters noemen die op de tweede serie puntjes horenquote:
Zou me ook niet verbazen. Want opstelling is eigenlijk geen team. En een elftal wel.quote:
Ja zeg dat *boks*.quote:
Ik moest op de basisschool ook altijd huilen tijdens proefwerken rekenenquote:Op maandag 24 januari 2011 21:30 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ja zeg dat *boks*.
Ik ga geen syllogismen doen, want ik weet zeker dat ik ervan moet huilenNet zoals bij rekenen altijd
(vraagstukjes, de hel op aarde).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
Wiskunde A had kansberekening. Dat kan ik niet.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:27 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wiskunde B is in mijn ogen wiskunde zonder het makkelijke stukje. Dus ik vind een zes top!
quote:Op maandag 24 januari 2011 21:31 schreef Viking84 het volgende:
De goede antwoorden:Die laatste vind ik heel onlogisch. De eerste niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen zorgen voor de dag van morgen.
Vind ik dus ookquote:Op maandag 24 januari 2011 21:33 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Die laatste vind ik heel onlogisch. De eerste niet.
Ik ook niet. Wat boeit mij het dat je de vlamkans van een aansteker kan uitrekenenquote:Op maandag 24 januari 2011 21:31 schreef Duvel het volgende:
[..]
Wiskunde A had kansberekening. Dat kan ik niet.
Oh, dan wordt het iets minder vreemd.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je moet ook even de letters noemen die op de tweede serie puntjes horen(het zijn dubbele analogieën).
Oei, ik begreep dat assessments in het juridische wereldje ook gebruikelijk zijn. Oefenen dusquote:Op maandag 24 januari 2011 21:33 schreef Ml-etje het volgende:
*topic weer uitrent met een 3 voor wiskunde
Dit geeft me weer hoopquote:Op maandag 24 januari 2011 21:34 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, dan wordt het iets minder vreemd.
1 b
2 e
Zou ik vinden, maar dit is niet mijn sterkste kant.
Ik kom nu wel eens RAMS-analyses tegen op mijn werk, ook een soort van kansberekening maar toch anders. En economie heb ik op de middelbare school precies 0 uur gehad als figuurlijke lange neus naar die arrogante economie-docenten. Nog nooit last van gehad, en op de HTS kreeg ik het alsnog deels.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:34 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik ook niet. Wat boeit mij het dat je de vlamkans van een aansteker kan uitrekenen![]()
Economie, indexcijfers. Whut?
Oh ja, het is niet nodig om op alle onderdelen heel goed te zijn. Verspil overigens niet je tijd aan het uitdenken van bewijs; je hoeft alleen maar (intuitief desnoods) het juiste antwoord te kiezen, niemand vraagt waaróm.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dit geeft me weer hoop(aangezien jij het beroep uitoefent waarvoor ik getest ga worden
).
quote:Op maandag 24 januari 2011 21:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oei, ik begreep dat assessments in het juridische wereldje ook gebruikelijk zijn. Oefenen dus.
Mijn broertje, dat later natuurkunde is gaan studeren en tegenwoordig is tamelijk ingewikkelds doet aan de universiteit, heeft z'n VWO-diploma ook alleen maar gekregen omdat leraren van de verplichte vreemde talen zo vriendelijk waren hem niet altijd de ruim verdiende 1 te geven. Zodat hij ondanks 4-tjes wel over kon.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik deed m'n huiswerk voor Frans tijdens wiskunde.
voor docenten die snappen dat het hopeloos is en je beter je tijd aan iets anders kan besteden.
Dat bedoelde ik met "het makkelijke stukje"quote:Op maandag 24 januari 2011 21:31 schreef Duvel het volgende:
[..]
Wiskunde A had kansberekening. Dat kan ik niet.
8 voor economiequote:Op maandag 24 januari 2011 21:41 schreef Blurred86 het volgende:
ik haalde negens en tienen voor wiskunde A2 en later nog een 8 voor mijn toelatingsexamen wiskundeB2![]()
daartegenover stonden een 5.5 voor frans en een 6.5 voor duits
De leraar wiskunde A zei op een ouderavond tegen mijn ouders dat het niet erg was dat ik er slecht in was, want ik zou het later toch nooit gebruikenquote:Op maandag 24 januari 2011 21:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik deed m'n huiswerk voor Frans tijdens wiskunde.
voor docenten die snappen dat het hopeloos is en je beter je tijd aan iets anders kan besteden.
quote:Op maandag 24 januari 2011 21:45 schreef Syrena het volgende:
[..]
De leraar wiskunde A zei op een ouderavond tegen mijn ouders dat het niet erg was dat ik er slecht in was, want ik zou het later toch nooit gebruikenToen heeft mijn vader hem wat voorbeelden genoemd van zijn eigen werk waarin hij wel gebruik maakte van wiskunde.
Toen heb ik maar een hele erge alfa-studie uitgezocht. En om daar het vak argumentatiekunde te halen heb ik gewoon het tentamen van het jaar ervoor geleerd, de docent was zo'n lamme tak die gewoon hetzelfde tentamen weer gaf. 8.5(want ik had het nou ook weer niet zo enorm goed geleerd omdat ik dacht dat ze op de uni vast niet zo stom zouden zijn om hetzelfde tentamen te geven. Wel dus
)
Thanks uniek!quote:Op maandag 24 januari 2011 21:49 schreef uniekhoorn het volgende:
Perruche:
Al heb ik de hoeveelheid choco wel veel gemaakt!!
Groente heb ik niet meegerekend, da's maar 50 kcal ofzo.
12:00 ontbijt 250.00 ml soyamelk 140 11.50 13.50 4.50 0.00
12:00 ontbijt 70.00 gr spaghetti 97 3.01 21.00 0.04 0.00
12:00 ontbijt 150.00 gr yoghurt 93 7.65 9.30 2.25 0.00
12:00 ontbijt 15.00 gr salami 78 2.70 0.00 7.50 0.00
12:00 ontbijt 50.00 gr tonijnsalade, met graanmosterd 180 6.00 0.55 16.90 0.00
12:00 ontbijt 2.00 pistolet pistolet, bruin 364 13.30 72.80 2.80 0.00
12:00 ontbijt 80.00 gr makreel, gerookt 178 16.56 0.00 12.40 0.00
12:00 ontbijt 1.00 Stuk paprika, rood 48 1.71 10.26 0.00 0.00
12:00 ontbijt 1.00 portie cornflakes, chocolate 383 5.00 84.00 3.00 0.00
12:00 ontbijt 3.00 stuk chocolade 243 3.33 24.52 14.62 0.00
Totaal van maandag 24 januari 2011 1804 70.76 235.94 64.02 0.00
quote:Op maandag 24 januari 2011 22:00 schreef XcUZ_Me het volgende: