Noh, ik vind het gewoon stom van het eten. Nou ja, nu heb ik voor 2 dagen etenquote:Op maandag 24 januari 2011 19:33 schreef Jagärtrut het volgende:
oh, lastig he, mannen, Uniekje! Al moet ik zeggen dat ik positief verbaasd was over de Duutser toen hij ziek was! Zijn jullie eigenlijk getrouwd?
@ vik: Hoe lang zijn jullie al getrouwd?
quote:Op maandag 24 januari 2011 19:33 schreef Jagärtrut het volgende:
@ vik: Hoe lang zijn jullie al getrouwd?
quote:Op maandag 24 januari 2011 19:02 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn dochter vraagt of ik het volgende over haar wil schrijven:
Mijn kindje kijkt graag tv.En ze is heel erg lief.
![]()
![]()
![]()
inclusief smilies
wat liefquote:Op maandag 24 januari 2011 19:02 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn dochter vraagt of ik het volgende over haar wil schrijven:
Mijn kindje kijkt graag tv.En ze is heel erg lief.
![]()
![]()
![]()
inclusief smilies
ik ook wel!quote:Op maandag 24 januari 2011 20:22 schreef uniekhoorn het volgende:
Ja Gijsbert, daar kan ik het wel op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...
Op zich niks. Maar wel als ze alleen maar daar over kunnen praten.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:29 schreef uniekhoorn het volgende:
Nee maar hij is gewoon leuk voor de sex even...
Wat is er mis met kaasmaaksters ?
Ik kijk dat hele BZV niet, maar dat vond ik hier heel even jammer.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:28 schreef conleche het volgende:
Ben ik de enige die Gijsbert wat simpel vind?Het is wel de symphatiekste die er bij zit, (maar dat is niet heel moeilijk, als je het opneemt tegen een seriemoordenaar, een pedo, een kaasmaakster met contactgestoorde ADHD en een norkse, humorloze geitenbreier), maar heel interessant issie niet.
Jij bent niet contactgestoord met adhd.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:29 schreef uniekhoorn het volgende:
Nee maar hij is gewoon leuk voor de sex even...
Wat is er mis met kaasmaaksters ?
quote:Op maandag 24 januari 2011 20:28 schreef conleche het volgende:
Ben ik de enige die Gijsbert wat simpel vind?Het is wel de symphatiekste die er bij zit, (maar dat is niet heel moeilijk, als je het opneemt tegen een seriemoordenaar, een pedo, een kaasmaakster met contactgestoorde ADHD en een norkse, humorloze geitenbreier), maar heel interessant issie niet.
Op de een of andere manier lijkt het me een interessant persoon. En inderdaad 10x beter dan die anderen. Die Richard, wat een sukkel..quote:Op maandag 24 januari 2011 20:28 schreef conleche het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |