Studio 60 on the Sunset Strip.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:55 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik heb t mijn baas gemailddie is West Wing fan. Ken je de serie studio 54 ook? Heeft niet lang gelopen, maar is ook van Sorkin. Ik vond 'm
Hoi, Ewelina leest hier ook mee hoorquote:Op maandag 24 januari 2011 17:57 schreef Goodbye het volgende:
Zeg dan gelijk even tegen Ewelina dat ze mijn jurkje opstuurt
Goh.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoi, Ewelina leest hier ook mee hoor.
Ja, Sports night moet ik nog eens ergens vandaan zien te toveren. Maar West Wing was echt mijn favoriete show ooit...quote:Op maandag 24 januari 2011 17:57 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
Studio 60 on the Sunset Strip.![]()
West Wing.![]()
![]()
Oh en Sports Night: ook zeker de moeite waard!
Oh, absoluut, met afstand ook! En de hele serie blijft ook geweldig als je 'm nog een keer kijkt (en nog een keer: met vrienden die 't voor het eerst zien enz.).quote:Op maandag 24 januari 2011 18:02 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ja, Sports night moet ik nog eens ergens vandaan zien te toveren. Maar West Wing was echt mijn favoriete show ooit...
Andersom! Ik ga naar haar toequote:Op maandag 24 januari 2011 17:59 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Goh.
Het was een grapje, aangezien ik denk dat Ewelina eerder bij Chico is dan online
De spiegel is veel beter in deze. inderdaad. Geen dikke kuiten hoor, anders hadden ze gewoon niet gepast?quote:Op maandag 24 januari 2011 18:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Laarzen kan ik niet terugbrengen, want sale, maar ik houd ze want ik vind ze wel leuk en blik in de spiegel thuis leerde me dat het misschien toch wel meeviel. Maar van bovenaf en achteromkijkend lijken ze ballonerig. Ach ja.
Oh die kwaliteitslaarzen, houden.quote:Op maandag 24 januari 2011 18:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Staat op mn feestboek Cali.
En puff, het zijn wikkellaarzen, dus ze passen altijd.
^^quote:Op maandag 24 januari 2011 18:22 schreef _Calimero_ het volgende:
Houden!! Je hebt écht geen dikke kuiten!
Oh nee, ik ben geen laarzenheiden, verre van zelfsquote:
Jij draagt toch nooit hoge hakken, of heb ik dat beeld verkeerd in mijn hoofd zitten?quote:Op maandag 24 januari 2011 18:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh nee, ik ben geen laarzenheiden, verre van zelfs. Mooie, hoge laarzen zijn
.
Ik heb helaas seizoen 1 ooit weggegeven!quote:Op maandag 24 januari 2011 18:04 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
Oh, absoluut, met afstand ook! En de hele serie blijft ook geweldig als je 'm nog een keer kijkt (en nog een keer: met vrienden die 't voor het eerst zien enz.).
Mijn maat.quote:Op maandag 24 januari 2011 18:22 schreef _Calimero_ het volgende:
En anders doneer je ze maar aan mij (welke maat?)
quote:Op maandag 24 januari 2011 18:25 schreef Goodbye het volgende:
Die les des doods? Ik hoorde zondag al mensen in de kleedkamer klagen!
Dank je wel.quote:Op maandag 24 januari 2011 18:25 schreef Goodbye het volgende:
Die les des doods? Ik hoorde zondag al mensen in de kleedkamer klagen!
Die is opgestuurd! Nog niet ontvangen?quote:Op maandag 24 januari 2011 17:57 schreef Goodbye het volgende:
Zeg dan gelijk even tegen Ewelina dat ze mijn jurkje opstuurt
Als je pech hebt krijg je een boete. Of ze schatten gewoon in wat je verdiend hebt (altijd meer dan de werkelijkheidquote:Op maandag 24 januari 2011 18:44 schreef loveli het volgende:
Wat gebeurt er als je geen belastingaangifte hebt gedaan op het moment dat de belasting wil dat je het doet?
Da's wel heel weinig hoor! Ik denk eerder 75.quote:Op maandag 24 januari 2011 18:58 schreef Perruche het volgende:
Is een portie spaghetti, ongekookt, 35 gram?
volgens mij houden de meeste mensen 75-100 gram aan, maar ik vind dat zelf érg veel! ik eet zelf 35-50 g ongekookt, afhankelijk van hoeveel honger ik heb.quote:Op maandag 24 januari 2011 18:58 schreef Perruche het volgende:
Is een portie spaghetti, ongekookt, 35 gram?
Maar ik ben in loondienst en draag al voldoende af en krijg in principe terug...quote:Op maandag 24 januari 2011 18:51 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Als je pech hebt krijg je een boete. Of ze schatten gewoon in wat je verdiend hebt (altijd meer dan de werkelijkheid) en baseren daar de veel te hoge aanslag op. Of je krijgt gewoon een herinnering. E.e.a. is een beetje afhankelijk van het humeur van de dienstdoende werknemer.
Dan weet ik het niet.quote:Op maandag 24 januari 2011 19:02 schreef loveli het volgende:
[..]
Maar ik ben in loondienst en draag al voldoende af en krijg in principe terug...
quote:Op maandag 24 januari 2011 19:02 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn dochter vraagt of ik het volgende over haar wil schrijven:
Mijn kindje kijkt graag tv.En ze is heel erg lief.
![]()
![]()
![]()
inclusief smilies
Hoi I! Wie geht's?quote:Op maandag 24 januari 2011 19:02 schreef Tinkepink het volgende:
![]()
![]()
![]()
inclusief smilies
Awwwwquote:Op maandag 24 januari 2011 19:02 schreef Tinkepink het volgende:
![]()
![]()
![]()
inclusief smilies
Met de NS-kortingskaart kan je ook OV-chippen.quote:Op maandag 24 januari 2011 19:10 schreef Viking84 het volgende:
Meh, ik wil gaan reizen met m'n OV-chipkaart (één van de twee), maar ik ben m'n gebruikersnaam kwijt en er komt maar geen mail en een nieuw account aanvragen lukt ook niet, want dan zegt 'ie steeds dat ik bepaalde velden moet invullen die ik allang heb ingevuld.
Weet ik, maar die geeft hetzelfde probleem. En ik wil dus op saldo gaan reizen, zodat ik geen gedoe meer heb met strippenkaarten.quote:Op maandag 24 januari 2011 19:13 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Met de NS-kortingskaart kan je ook OV-chippen.
Ik moet elke keer een nieuw wachtwoord aanvragen omdat ie het oude niet herkentquote:Op maandag 24 januari 2011 19:10 schreef Viking84 het volgende:
Meh, ik wil gaan reizen met m'n OV-chipkaart (één van de twee), maar ik ben m'n gebruikersnaam kwijt en er komt maar geen mail en een nieuw account aanvragen lukt ook niet, want dan zegt 'ie steeds dat ik bepaalde velden moet invullen die ik allang heb ingevuld.
Noh, ik vind het gewoon stom van het eten. Nou ja, nu heb ik voor 2 dagen etenquote:Op maandag 24 januari 2011 19:33 schreef Jagärtrut het volgende:
oh, lastig he, mannen, Uniekje! Al moet ik zeggen dat ik positief verbaasd was over de Duutser toen hij ziek was! Zijn jullie eigenlijk getrouwd?
@ vik: Hoe lang zijn jullie al getrouwd?
quote:Op maandag 24 januari 2011 19:33 schreef Jagärtrut het volgende:
@ vik: Hoe lang zijn jullie al getrouwd?
quote:Op maandag 24 januari 2011 19:02 schreef Tinkepink het volgende:
![]()
![]()
![]()
inclusief smilies
wat liefquote:Op maandag 24 januari 2011 19:02 schreef Tinkepink het volgende:
![]()
![]()
![]()
inclusief smilies
ik ook wel!quote:Op maandag 24 januari 2011 20:22 schreef uniekhoorn het volgende:
Ja Gijsbert, daar kan ik het wel op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |