quote:Op maandag 24 januari 2011 17:27 schreef conleche het volgende:
@Sigme: Wil je dat ik een begindagmenu opschrijf van Atkins? Dat wil eggen dat je ook nog je yoghurt, kwark en melk moet opgeven. Maar ik wil dat je het gebrek aan eetlust ervaart.
En de site die ik het best vind: valtaf.nl
@Neen: als jij dikke prima zegt bedoel je áltijd het tegenovergestelde
@Syrena: schijt aan kennis van ouders hebben.
@Uniek: prima figuurtje
@XM: ik zou je kuiten zo laten en de laarzen terugbrengen: die vond ik toch al niks
@Cali: go with the flow is prima, maar verlies niet alle verstand uit het oog. Middenweg, jeweetz
@conleche: niet meer posten net na je dagelijkse wodkaatje, maar gewoon rustig verder gaan met administratie.
www.caloriechecker.nl ?quote:Op maandag 24 januari 2011 17:20 schreef sigme het volgende:
Is er een beetje makkelijke site waar ik de hoeveelheden kan opgeven? Dan ga ik het uitrekenen. Ik ben het gevoel voor voedingswaarde een beetje kwijt met dit afwijkende eten.
That's why we love you.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:37 schreef sigme het volgende:
Oh ja, dieetinzicht en valtaf, dat waren betere sites. Dank!
Ondertussen heb ik me door het voedingscentrum heengeslagen. 1400kcal, da's toch echt wat weinig. Teveel vet, te weinig koolhydraten (duh). Te weinig vezels, al lijkt me dat toch sterk bij zulke hoeveelheden groente.
Conleche, ik wil graag tips (kopietje mag ook hoor, pik ik dat woensdag op). Maar ik beloof niet dat ik me eraan hou, ik ben wat eigenwijs van aard.
Hophop, in de benen! Nu gaanquote:Op maandag 24 januari 2011 17:41 schreef Goodbye het volgende:
Avond![]()
Ik wil zo naar de sportschool voor een lesje, maar hoe langer ik op de bank zit, hoe minder zin ik heb om te gaan
Da's waarom je afvalt.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:37 schreef sigme het volgende:
Oh ja, dieetinzicht en valtaf, dat waren betere sites. Dank!
Ondertussen heb ik me door het voedingscentrum heengeslagen. 1400kcal, da's toch echt wat weinig. Teveel vet, te weinig koolhydraten (duh). Te weinig vezels, al lijkt me dat toch sterk bij zulke hoeveelheden groente.
Conleche, ik wil graag tips (kopietje mag ook hoor, pik ik dat woensdag op). Maar ik beloof niet dat ik me eraan hou, ik ben wat eigenwijs van aard.
Ja, maar dat lesje begint om zeven uur!quote:
Komt Ewelina eten?quote:Op maandag 24 januari 2011 17:48 schreef Chicolate het volgende:
Ewelina het wordt misschien wat later dan 7 uur! Mijn aardappels hebben geen haast blijkbaar, ze zijn na een halfuur nog niet gaar.
Ik heb t mijn baas gemaildquote:Op maandag 24 januari 2011 17:49 schreef Jagärtrut het volgende:
Voor de liefhebbers van de West Wing: Aaron Sorkin (producer) gaat een nieuwe TV serie maken, bij HBO!
http://screenrant.com/aaron-sorkin-hbo-sandy-97842/
Nee ik wil een jurkje van haar overkopen, maar het eerst passen. Dus kom vanavond even langs, zou voor 7 uur zijn maar ik wil wel tevoren etenquote:
Studio 60 on the Sunset Strip.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:55 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik heb t mijn baas gemailddie is West Wing fan. Ken je de serie studio 54 ook? Heeft niet lang gelopen, maar is ook van Sorkin. Ik vond 'm
Hoi, Ewelina leest hier ook mee hoorquote:Op maandag 24 januari 2011 17:57 schreef Goodbye het volgende:
Zeg dan gelijk even tegen Ewelina dat ze mijn jurkje opstuurt
Goh.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoi, Ewelina leest hier ook mee hoor.
Ja, Sports night moet ik nog eens ergens vandaan zien te toveren. Maar West Wing was echt mijn favoriete show ooit...quote:Op maandag 24 januari 2011 17:57 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
Studio 60 on the Sunset Strip.![]()
West Wing.![]()
![]()
Oh en Sports Night: ook zeker de moeite waard!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |