Oh, absoluut, met afstand ook! En de hele serie blijft ook geweldig als je 'm nog een keer kijkt (en nog een keer: met vrienden die 't voor het eerst zien enz.).quote:Op maandag 24 januari 2011 18:02 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ja, Sports night moet ik nog eens ergens vandaan zien te toveren. Maar West Wing was echt mijn favoriete show ooit...
Andersom! Ik ga naar haar toequote:Op maandag 24 januari 2011 17:59 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Goh.
Het was een grapje, aangezien ik denk dat Ewelina eerder bij Chico is dan online
De spiegel is veel beter in deze. inderdaad. Geen dikke kuiten hoor, anders hadden ze gewoon niet gepast?quote:Op maandag 24 januari 2011 18:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Laarzen kan ik niet terugbrengen, want sale, maar ik houd ze want ik vind ze wel leuk en blik in de spiegel thuis leerde me dat het misschien toch wel meeviel. Maar van bovenaf en achteromkijkend lijken ze ballonerig. Ach ja.
Oh die kwaliteitslaarzen, houden.quote:Op maandag 24 januari 2011 18:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Staat op mn feestboek Cali.
En puff, het zijn wikkellaarzen, dus ze passen altijd.
^^quote:Op maandag 24 januari 2011 18:22 schreef _Calimero_ het volgende:
Houden!! Je hebt écht geen dikke kuiten!
Oh nee, ik ben geen laarzenheiden, verre van zelfsquote:
Jij draagt toch nooit hoge hakken, of heb ik dat beeld verkeerd in mijn hoofd zitten?quote:Op maandag 24 januari 2011 18:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh nee, ik ben geen laarzenheiden, verre van zelfs. Mooie, hoge laarzen zijn
.
Ik heb helaas seizoen 1 ooit weggegeven!quote:Op maandag 24 januari 2011 18:04 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
Oh, absoluut, met afstand ook! En de hele serie blijft ook geweldig als je 'm nog een keer kijkt (en nog een keer: met vrienden die 't voor het eerst zien enz.).
Mijn maat.quote:Op maandag 24 januari 2011 18:22 schreef _Calimero_ het volgende:
En anders doneer je ze maar aan mij (welke maat?)
quote:Op maandag 24 januari 2011 18:25 schreef Goodbye het volgende:
Die les des doods? Ik hoorde zondag al mensen in de kleedkamer klagen!
Dank je wel.quote:Op maandag 24 januari 2011 18:25 schreef Goodbye het volgende:
Die les des doods? Ik hoorde zondag al mensen in de kleedkamer klagen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |