gmtaquote:Op maandag 24 januari 2011 20:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik kijk dat hele BZV niet, maar dat vond ik hier heel even jammer..
Het Kurhaus is duuuuuuuuuuuur!quote:Op maandag 24 januari 2011 20:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja hallo. Sta ik op het punt om dat B&B'je te boeken, komt Baardmans ermee dat 'ie naar het Kurhaus wil.
Maar m'n gebloemde beddenspreien dan?.
B&B boeken. 10x zo leuk dan het kurhaus, denk ik....quote:Op maandag 24 januari 2011 20:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja hallo. Sta ik op het punt om dat B&B'je te boeken, komt Baardmans ermee dat 'ie naar het Kurhaus wil.
Maar m'n gebloemde beddenspreien dan?.
Geen idee, van het bovenstaande dikgedrukte stuk kon ik in ieder geval qua logica geen kaas makenquote:Op maandag 24 januari 2011 20:33 schreef Viking84 het volgende:
Ik denk niet dat Gijsbert saai is. Vgl met de rest komt 'ie wel beter uit de verf, maar hij reist ook, dus hij is wel avontuurlijk ingesteld.Bovendien moest Yvonne weg, omdat ze niet spontaan genoeg was, dus ik denk dat het een hele leuke kerel is.
Wat bazel ik eigenlijk.
Mjohquote:Op maandag 24 januari 2011 20:31 schreef loveli het volgende:
[..]
Jij bent niet contactgestoord met adhd.
Maar ik wil schattig en romantisch.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:37 schreef uniekhoorn het volgende:
Nou DaD, ik wist het wel
* uniekhoorn wil luxe
Dat kan later altijd nogquote:Op maandag 24 januari 2011 20:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Maar ik wil schattig en romantisch..
En dan ruzie krijgen met degene met wie je gaat!quote:Op maandag 24 januari 2011 20:38 schreef Blurred86 het volgende:
10x zo leuk als het kurhaus!
maar verder helemaal eens met Jagar! of nou ja, eigenlijk lijkt een nachtje in het kurhaus me ook wel leuk! in de presidential suite a 1050 euro per nacht
We hebben vorige week al gemerkt dat logica niet aan jou besteed is (syllogismenquote:Op maandag 24 januari 2011 20:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Geen idee, van het bovenstaande dikgedrukte stuk kon ik in ieder geval qua logica geen kaas maken![]()
Voor ons horenden is Richard ook niet altijd te verstaan.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:43 schreef Viking84 het volgende:
Ik wil naar De Herkansing kijken op UG, maar er zit geen ondertiteling bij.
Jee, DaD, vrouwen zijn de baas.
oh, en dan zo gespannen zijn dat je uiteindelijk ruzie krijgt...quote:Op maandag 24 januari 2011 20:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En dan ruzie krijgen met degene met wie je gaat!.
Ik zou alleen maar krampachtig denken: het moet, het moet, het moet suuuuuuupergezellig en onvergetelijk zijn.
Ja en dat zou ik zonde vinden van zo'n duur nachtje Kurhaus. Dus dan maar thuisblijven ofzoquote:Op maandag 24 januari 2011 20:48 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
oh, en dan zo gespannen zijn dat je uiteindelijk ruzie krijgt...
Daar hebben de Duutser en ik ook nog wel eens last van, zeker als we elkaar maar heel kort zien...
1. Yvonne moest wegquote:Op maandag 24 januari 2011 20:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
We hebben vorige week al gemerkt dat logica niet aan jou besteed is (syllogismen)
quote:Op maandag 24 januari 2011 20:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
1. Yvonne moest weg
2. Yvonne is niet spontaan
a. Gijsbert is spontaan
b. Gijsbert is niet saai
c. Wie is Gijsbert?
Grutjes.*quote:
Fuck, wat zijn jullie grappig vanavond.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
1. Yvonne moest weg
2. Yvonne is niet spontaan
a. Gijsbert is spontaan
b. Gijsbert is niet saai
c. Wie is Gijsbert?
Ja, dat!quote:Op maandag 24 januari 2011 20:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik kijk dat hele BZV niet, maar dat vond ik hier heel even jammer..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |