Die is opgestuurd! Nog niet ontvangen?quote:Op maandag 24 januari 2011 17:57 schreef Goodbye het volgende:
Zeg dan gelijk even tegen Ewelina dat ze mijn jurkje opstuurt
Als je pech hebt krijg je een boete. Of ze schatten gewoon in wat je verdiend hebt (altijd meer dan de werkelijkheidquote:Op maandag 24 januari 2011 18:44 schreef loveli het volgende:
Wat gebeurt er als je geen belastingaangifte hebt gedaan op het moment dat de belasting wil dat je het doet?
Da's wel heel weinig hoor! Ik denk eerder 75.quote:Op maandag 24 januari 2011 18:58 schreef Perruche het volgende:
Is een portie spaghetti, ongekookt, 35 gram?
volgens mij houden de meeste mensen 75-100 gram aan, maar ik vind dat zelf érg veel! ik eet zelf 35-50 g ongekookt, afhankelijk van hoeveel honger ik heb.quote:Op maandag 24 januari 2011 18:58 schreef Perruche het volgende:
Is een portie spaghetti, ongekookt, 35 gram?
Maar ik ben in loondienst en draag al voldoende af en krijg in principe terug...quote:Op maandag 24 januari 2011 18:51 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Als je pech hebt krijg je een boete. Of ze schatten gewoon in wat je verdiend hebt (altijd meer dan de werkelijkheid) en baseren daar de veel te hoge aanslag op. Of je krijgt gewoon een herinnering. E.e.a. is een beetje afhankelijk van het humeur van de dienstdoende werknemer.
Dan weet ik het niet.quote:Op maandag 24 januari 2011 19:02 schreef loveli het volgende:
[..]
Maar ik ben in loondienst en draag al voldoende af en krijg in principe terug...
quote:Op maandag 24 januari 2011 19:02 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn dochter vraagt of ik het volgende over haar wil schrijven:
Mijn kindje kijkt graag tv.En ze is heel erg lief.
![]()
![]()
![]()
inclusief smilies
Hoi I! Wie geht's?quote:Op maandag 24 januari 2011 19:02 schreef Tinkepink het volgende:
![]()
![]()
![]()
inclusief smilies
Awwwwquote:Op maandag 24 januari 2011 19:02 schreef Tinkepink het volgende:
![]()
![]()
![]()
inclusief smilies
Met de NS-kortingskaart kan je ook OV-chippen.quote:Op maandag 24 januari 2011 19:10 schreef Viking84 het volgende:
Meh, ik wil gaan reizen met m'n OV-chipkaart (één van de twee), maar ik ben m'n gebruikersnaam kwijt en er komt maar geen mail en een nieuw account aanvragen lukt ook niet, want dan zegt 'ie steeds dat ik bepaalde velden moet invullen die ik allang heb ingevuld.
Weet ik, maar die geeft hetzelfde probleem. En ik wil dus op saldo gaan reizen, zodat ik geen gedoe meer heb met strippenkaarten.quote:Op maandag 24 januari 2011 19:13 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Met de NS-kortingskaart kan je ook OV-chippen.
Ik moet elke keer een nieuw wachtwoord aanvragen omdat ie het oude niet herkentquote:Op maandag 24 januari 2011 19:10 schreef Viking84 het volgende:
Meh, ik wil gaan reizen met m'n OV-chipkaart (één van de twee), maar ik ben m'n gebruikersnaam kwijt en er komt maar geen mail en een nieuw account aanvragen lukt ook niet, want dan zegt 'ie steeds dat ik bepaalde velden moet invullen die ik allang heb ingevuld.
Noh, ik vind het gewoon stom van het eten. Nou ja, nu heb ik voor 2 dagen etenquote:Op maandag 24 januari 2011 19:33 schreef Jagärtrut het volgende:
oh, lastig he, mannen, Uniekje! Al moet ik zeggen dat ik positief verbaasd was over de Duutser toen hij ziek was! Zijn jullie eigenlijk getrouwd?
@ vik: Hoe lang zijn jullie al getrouwd?
quote:Op maandag 24 januari 2011 19:33 schreef Jagärtrut het volgende:
@ vik: Hoe lang zijn jullie al getrouwd?
quote:Op maandag 24 januari 2011 19:02 schreef Tinkepink het volgende:
![]()
![]()
![]()
inclusief smilies
wat liefquote:Op maandag 24 januari 2011 19:02 schreef Tinkepink het volgende:
![]()
![]()
![]()
inclusief smilies
ik ook wel!quote:Op maandag 24 januari 2011 20:22 schreef uniekhoorn het volgende:
Ja Gijsbert, daar kan ik het wel op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...
Op zich niks. Maar wel als ze alleen maar daar over kunnen praten.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:29 schreef uniekhoorn het volgende:
Nee maar hij is gewoon leuk voor de sex even...
Wat is er mis met kaasmaaksters ?
Ik kijk dat hele BZV niet, maar dat vond ik hier heel even jammer.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:28 schreef conleche het volgende:
Ben ik de enige die Gijsbert wat simpel vind?Het is wel de symphatiekste die er bij zit, (maar dat is niet heel moeilijk, als je het opneemt tegen een seriemoordenaar, een pedo, een kaasmaakster met contactgestoorde ADHD en een norkse, humorloze geitenbreier), maar heel interessant issie niet.
Jij bent niet contactgestoord met adhd.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:29 schreef uniekhoorn het volgende:
Nee maar hij is gewoon leuk voor de sex even...
Wat is er mis met kaasmaaksters ?
quote:Op maandag 24 januari 2011 20:28 schreef conleche het volgende:
Ben ik de enige die Gijsbert wat simpel vind?Het is wel de symphatiekste die er bij zit, (maar dat is niet heel moeilijk, als je het opneemt tegen een seriemoordenaar, een pedo, een kaasmaakster met contactgestoorde ADHD en een norkse, humorloze geitenbreier), maar heel interessant issie niet.
Op de een of andere manier lijkt het me een interessant persoon. En inderdaad 10x beter dan die anderen. Die Richard, wat een sukkel..quote:Op maandag 24 januari 2011 20:28 schreef conleche het volgende:
gmtaquote:Op maandag 24 januari 2011 20:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik kijk dat hele BZV niet, maar dat vond ik hier heel even jammer..
Het Kurhaus is duuuuuuuuuuuur!quote:Op maandag 24 januari 2011 20:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja hallo. Sta ik op het punt om dat B&B'je te boeken, komt Baardmans ermee dat 'ie naar het Kurhaus wil.
Maar m'n gebloemde beddenspreien dan?.
B&B boeken. 10x zo leuk dan het kurhaus, denk ik....quote:Op maandag 24 januari 2011 20:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja hallo. Sta ik op het punt om dat B&B'je te boeken, komt Baardmans ermee dat 'ie naar het Kurhaus wil.
Maar m'n gebloemde beddenspreien dan?.
Geen idee, van het bovenstaande dikgedrukte stuk kon ik in ieder geval qua logica geen kaas makenquote:Op maandag 24 januari 2011 20:33 schreef Viking84 het volgende:
Ik denk niet dat Gijsbert saai is. Vgl met de rest komt 'ie wel beter uit de verf, maar hij reist ook, dus hij is wel avontuurlijk ingesteld.Bovendien moest Yvonne weg, omdat ze niet spontaan genoeg was, dus ik denk dat het een hele leuke kerel is.
Wat bazel ik eigenlijk.
Mjohquote:Op maandag 24 januari 2011 20:31 schreef loveli het volgende:
[..]
Jij bent niet contactgestoord met adhd.
Maar ik wil schattig en romantisch.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:37 schreef uniekhoorn het volgende:
Nou DaD, ik wist het wel
* uniekhoorn wil luxe
Dat kan later altijd nogquote:Op maandag 24 januari 2011 20:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Maar ik wil schattig en romantisch..
En dan ruzie krijgen met degene met wie je gaat!quote:Op maandag 24 januari 2011 20:38 schreef Blurred86 het volgende:
10x zo leuk als het kurhaus!
maar verder helemaal eens met Jagar! of nou ja, eigenlijk lijkt een nachtje in het kurhaus me ook wel leuk! in de presidential suite a 1050 euro per nacht
We hebben vorige week al gemerkt dat logica niet aan jou besteed is (syllogismenquote:Op maandag 24 januari 2011 20:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Geen idee, van het bovenstaande dikgedrukte stuk kon ik in ieder geval qua logica geen kaas maken![]()
Voor ons horenden is Richard ook niet altijd te verstaan.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:43 schreef Viking84 het volgende:
Ik wil naar De Herkansing kijken op UG, maar er zit geen ondertiteling bij.
Jee, DaD, vrouwen zijn de baas.
oh, en dan zo gespannen zijn dat je uiteindelijk ruzie krijgt...quote:Op maandag 24 januari 2011 20:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En dan ruzie krijgen met degene met wie je gaat!.
Ik zou alleen maar krampachtig denken: het moet, het moet, het moet suuuuuuupergezellig en onvergetelijk zijn.
Ja en dat zou ik zonde vinden van zo'n duur nachtje Kurhaus. Dus dan maar thuisblijven ofzoquote:Op maandag 24 januari 2011 20:48 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
oh, en dan zo gespannen zijn dat je uiteindelijk ruzie krijgt...
Daar hebben de Duutser en ik ook nog wel eens last van, zeker als we elkaar maar heel kort zien...
1. Yvonne moest wegquote:Op maandag 24 januari 2011 20:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
We hebben vorige week al gemerkt dat logica niet aan jou besteed is (syllogismen)
quote:Op maandag 24 januari 2011 20:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
1. Yvonne moest weg
2. Yvonne is niet spontaan
a. Gijsbert is spontaan
b. Gijsbert is niet saai
c. Wie is Gijsbert?
Grutjes.*quote:
Fuck, wat zijn jullie grappig vanavond.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
1. Yvonne moest weg
a. Gijsbert is spontaan
b. Gijsbert is niet saai
c. Wie is Gijsbert?
Ja, dat!quote:Op maandag 24 januari 2011 20:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik kijk dat hele BZV niet, maar dat vond ik hier heel even jammer..
De saaie Yvonne moet spontaan weg van Gijsbert.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
1. Yvonne moest weg
a. Gijsbert is spontaan
b. Gijsbert is niet saai
c. Wie is Gijsbert?
Vrouwen die niet spontaan zijn moeten wegquote:Op maandag 24 januari 2011 20:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
1. Yvonne moest weg
a. Gijsbert is spontaan
b. Gijsbert is niet saai
c. Wie is Gijsbert?
quote:Op maandag 24 januari 2011 20:51 schreef Duvel het volgende:
[..]
Grutjes.*
* Vertaling: Godverdegodverdegodver wat zwaar!
Oh, dit gaat over BZV. Ik dacht dat het een raadseltje was.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Vrouwen die niet spontaan zijn moeten weg
Yvonne is niet spontaan
Je zal maar figuurlijk 3 jaar alleen hebben geslapenquote:Op maandag 24 januari 2011 20:54 schreef Viking84 het volgende:
Fleur Agema van de PVV bij 24 uur met: "Ik heb letterlijk 3 jaar alleen geslapen." Noes, arm kind.
Het is een raadseltje dat over BZV gaatquote:Op maandag 24 januari 2011 20:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh, dit gaat over BZV. Ik dacht dat het een raadseltje was.
Aan 1 stuk door???quote:Op maandag 24 januari 2011 20:54 schreef Viking84 het volgende:
Fleur Agema van de PVV bij 24 uur met: "Ik heb letterlijk 3 jaar alleen geslapen." Noes, arm kind.
Wat moet ik me daarbij voorstellen dan?quote:Op maandag 24 januari 2011 20:55 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Je zal maar figuurlijk 3u alleen hebben geslapen
Ik vind het maar een raar programma.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het is een raadseltje dat over BZV gaat.
Jajaja ik was weer te sloom met de editquote:Op maandag 24 januari 2011 20:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat moet ik me daarbij voorstellen dan?.
5 miljoen mensen delen die mening nietquote:Op maandag 24 januari 2011 20:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind het maar een raar programma.
Die is wel heel makkelijk. Ik heb die krengen een keer geoefend voor een assessment. Was blij dat ik dat gedaan had, als ik er koud mee was geconfronteerd had ik er helemaal niks van gebakken.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Vrouwen die niet spontaan zijn moeten weg
Yvonne is niet spontaan
Dan weet ik nog steeds niet wat ik me erbij moet voorstellenquote:Op maandag 24 januari 2011 20:56 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Jajaja ik was weer te sloom met de edit
Nee dáárom juist, vond ik het een loze toevoeging, letterlijk 3 jaar...quote:Op maandag 24 januari 2011 20:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dan weet ik nog steeds niet wat ik me erbij moet voorstellen.
Ik weet het. Ik ben nou eenmaal een beetje eigenaardig denk ik.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
5 miljoen mensen delen die mening niet.
Gelukkig hoor ik bij de overige 12 miljoen. Heb nog geen seconde van gezien, m.u.v. de vooraankondigingen.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
5 miljoen mensen delen die mening niet.
Dat is idd de allermakkelijkstequote:Op maandag 24 januari 2011 20:57 schreef Duvel het volgende:
[..]
Die is wel heel makkelijk. Ik heb die krengen een keer geoefend voor een assessment. Was blij dat ik dat gedaan had, als ik er koud mee was geconfronteerd had ik er helemaal niks van gebakken.
quote:Op maandag 24 januari 2011 20:54 schreef Viking84 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |