Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Welke van de heel veel?quote:
haiquote:Op maandag 24 januari 2011 16:30 schreef Enfermera het volgende:
Ha, val ik net weer het nieuwe topic binnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
quote:Op maandag 24 januari 2011 16:31 schreef Muck het volgende:
Pikante fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jij durft...
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
Neequote:
Dat dusquote:Op maandag 24 januari 2011 16:31 schreef Koen66 het volgende:
geen idee dat ik zo dicht bij de Lapo zat
TTMaar 14 jaar is een beetje te he
1ste keer dat ik niet door had dat ik hem hadquote:Op maandag 24 januari 2011 16:31 schreef Koen66 het volgende:
14 maar...quote:Op maandag 24 januari 2011 16:31 schreef Koen66 het volgende:
Pikante fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Ja idd, nou ben ik ook wel benieuwd naar die pikante foto'squote:
Doe je goedquote:Op maandag 24 januari 2011 16:30 schreef Enfermera het volgende:
Ha, val ik net weer het nieuwe topic binnen
Ik ben nog maar 24, duurt nog wel evenquote:
Pikante fotoen allemaal klikken heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
Ach dan zijn ze teminste nog een beetje versquote:Op maandag 24 januari 2011 16:31 schreef Koen66 het volgende:
Voor Amerikaanse begrippen is die foto pikant, voor Nederlandse begrippen niet XDquote:
nu pas... wat moet wokkin wel niet denken dat je zoveel overwerktquote:
Vraag jij nou naar compromitterende foto's van minderjarigenquote:
Ik word over ca 7 weken 30quote:Op maandag 24 januari 2011 16:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Doe je goed
[..]
Ik ben nog maar 24, duurt nog wel even
had ik niet achter jou gezocht...quote:
Heyyyyhoiiiiquote:
Spencer Eldenquote:
You have so much to learn, young padawanquote:Op maandag 24 januari 2011 16:33 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
had ik niet achter jou gezocht...
dat ik op cursus zit in plaats van in een hotelquote:Op maandag 24 januari 2011 16:33 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
nu pas... wat moet wokkin wel niet denken dat je zoveel overwerkt
wat is er mis met een skater-look?quote:Op maandag 24 januari 2011 16:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Spencer EldenNu heeft ie een skater-look
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
Nee, ik vraag naar pikante foto's, want daar word ik in de TTK mee naar dit topic geloktquote:Op maandag 24 januari 2011 16:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Vraag jij nou naar compromitterende foto's van minderjarigen?
Vieslap.
*glimlacht*quote:
yes, master... but the force will be with us.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:34 schreef Muck het volgende:
[..]
You have so much to learn, young padawan
* MPG noteert: over 7 weken Bos ontvoeren naar Sterkselquote:
zijn die dan in omloop?quote:Op maandag 24 januari 2011 16:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, ik vraag naar pikante foto's, want daar word ik in de TTK mee naar dit topic geloktW.
Ik hoopte dat LL.rar of ST.rar eindelijk gelekt was.
quote:Op maandag 24 januari 2011 16:34 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
wat is er mis met een skater-look?Skater-looks zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zolang je maar kan skaten
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Sorry?quote:Op maandag 24 januari 2011 16:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, ik vraag naar pikante foto's, want daar word ik in de TTK mee naar dit topic geloktW.
Wat moet ik in hemelsnaam in Sterksel doen?quote:Op maandag 24 januari 2011 16:34 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG noteert: over 7 weken Bos ontvoeren naar Sterksel.
Wie nietquote:Op maandag 24 januari 2011 16:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 januari 2011 16:34 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat ik op cursus zit in plaats van in een hotel
dat kan ik welquote:Op maandag 24 januari 2011 16:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Skater-looks zijnzolang je maar kan skaten
Boefjequote:Op maandag 24 januari 2011 16:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die PI erbij maakt het nogal verkeerd...quote:
Jij wil ze gewoon ookquote:Op maandag 24 januari 2011 16:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Boefje.
Die bestaan niet eens. LL en ST zijn heel braaf
.
Zegt wie?quote:Op maandag 24 januari 2011 16:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Boefje.
Die bestaan niet eens. LL en ST zijn heel braaf
.
Ik kom er gewoon voor uitquote:Op maandag 24 januari 2011 16:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Die PI erbij maakt het nogal verkeerd...
Ja, vind het altijd wel grappig om te geinen met jequote:Op maandag 24 januari 2011 16:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
*glimlacht*
Aha, die
Moest ook even grappen hè
Vandaar dat het uit is met je vriendinquote:
skatende mädchenquote:
Nee. Op de Os. En dan op de fotoquote:Op maandag 24 januari 2011 16:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wat moet ik in hemelsnaam in Sterksel doen?
Naar Provedentia ofzo?
Wat een eerquote:Op maandag 24 januari 2011 16:36 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, vind het altijd wel grappig om te geinen met je![]()
Hoezo, want nou als hij bi is?quote:Op maandag 24 januari 2011 16:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Vandaar dat het uit is met je vriendin
En guitarende matchenquote:
Ojaa dat bestaat ook nogquote:
Een UI zegt niksquote:
Die zijn er wel hoorquote:Op maandag 24 januari 2011 16:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik hoopte dat er stiekem wel foto's van jou in rokje waren![]()
.
Jaquote:
OKee, natuurlijkquote:
Ikquote:
Ja, zou het kunnen dat ik wel eens een foto van je in KPD of anders in de US sexy en gewaagd reeks heb gezien?quote:Op maandag 24 januari 2011 16:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Een UI zegt niks![]()
[..]
Die zijn er wel hoor
Nee dat kloptquote:
zoals die van mijquote:
nouwjah, het staat ook alle kanten op.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:39 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
zoals die van mij
mijn kapsel matched [bijna]
Dat kan inderdaad heel goedquote:Op maandag 24 januari 2011 16:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, zou het kunnen dat ik wel eens een foto van je in KPD of anders in de US sexy en gewaagd reeks heb gezien?
Ik ben er zaterdag geweestquote:Op maandag 24 januari 2011 16:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
OKee, natuurlijk
Ja zovaak kom ik niet in Sterksel.
Mijn vader wel, die is vrijwilliger bij Providentia, vandaar dat ik dat noemde.
Ik heb er een paarquote:Op maandag 24 januari 2011 16:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Een UI zegt niks![]()
[..]
Die zijn er wel hoor
quote:
Ik weet zo veelquote:
jaja, ik ben al een shoot aan het houdenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
quote:
helemaal mee eens... pfff... een collega die even wat vraagt en jullie zijn meteen 40 posts verder...quote:
nee... die zonderquote:
quote:
Even gekeken, het is een jurkjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 24 januari 2011 16:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Even gekeken, het is een jurkje
oh dat pleuris dingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 24 januari 2011 16:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Even gekeken, het is een jurkje
jurkjes zijn nog beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
Welk pleuris dingquote:
Je UI is niet afroquote:Op maandag 24 januari 2011 16:39 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
zoals die van mij
mijn kapsel matched [bijna]
Snelheid is relatief.quote:
valt nu wel weer mee hoor...quote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 16:45 schreef BONG4002 het volgende:
Wel gezellig zo weer even op mijn vaste stekje langs te komen
Zeker tof dat je even langs komtquote:Op maandag 24 januari 2011 16:45 schreef BONG4002 het volgende:
wist niet dat dit jouw thuisstek was, ken je eigenlijk alleen van de XFA SC vorig jaarquote:Op maandag 24 januari 2011 16:45 schreef BONG4002 het volgende:
Vroeger zat ik vaak in RLS toen BB etc. nog bezig was, later is dat door het WK idd XFA geworden en ben ook even in ONZ radio geweest maar dat is niet zo mijn ding, de users spreken me niet zo aan en vind de sfeer niet optimaalquote:Op maandag 24 januari 2011 16:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wist niet dat dit jouw thuisstek was, ken je eigenlijk alleen van de XFA SC vorig jaar
mag dat wel hier?quote:
Okee, klinkt gezelligquote:Op maandag 24 januari 2011 16:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben er zaterdag geweest.
Een vriend op de Os parkeren. En daarna stappen in eindhoven.
Ik welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Kijk dat zijn nog eens de berichtenquote:Op maandag 24 januari 2011 16:49 schreef Bos81 het volgende:
Zo weer geschoren, ziet dat er tenminste wel verzorgd uit, dadelijk in het wokrestaurant.
quote:
WHUT?quote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 16:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kijk dat zijn nog eens de berichten
tja... niet iedere grap maakt iedereen aan het lachenquote:
neeheee... jij bent lovelyquote:
hij houdt van breezerquote:
Hmmm ik vind jurkjes vaak welquote:
en die draag je niet voor nietsquote:
Ik heb die foto's niet eens meerquote:Op maandag 24 januari 2011 16:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ben ik soms ook niet
[..]
Mag ik mee?
[..]
Ben jij niet
is maar een term toch, "spemsletje"quote:
Snap alleen niet waarom iemand me een slet vindt...quote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 16:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Snap alleen niet waarom iemand me een slet vindt...
Toch ben ik het nietquote:Op maandag 24 januari 2011 16:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is maar een term toch, "spemsletje"
(omg, hoe red ik me hier nu weer uit)
* MaleDuck mompelt iets met pikante foto's in een pm, RN wist alleen niet meer welke pmquote:Op maandag 24 januari 2011 16:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ikke dus nog wel, dus als je ze wil hebben?quote:Op maandag 24 januari 2011 16:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb die foto's niet eens meer
Helaas kan het niet. het is alleen voor leden van de bewonersraad.quote:
Ga je uit etenquote:Op maandag 24 januari 2011 16:49 schreef Bos81 het volgende:
Zo weer geschoren, ziet dat er tenminste wel verzorgd uit, dadelijk in het wokrestaurant.
linkquote:Op maandag 24 januari 2011 16:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ikke dus nog wel, dus als je ze wil hebben?
Whaha zoiets doe ik echt nietquote:Op maandag 24 januari 2011 16:53 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
* MaleDuck mompelt iets met pikante foto's in een pm, RN wist alleen niet meer welke pm
nah nee ik zie mezelf niet graag terug op foto'squote:Op maandag 24 januari 2011 16:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ikke dus nog wel, dus als je ze wil hebben?
Maar dat heb ik al lang gedaanquote:
Ik welquote:Op maandag 24 januari 2011 16:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nah nee ik zie mezelf niet graag terug op foto's
Nietes, die laatste die ik naar je stuurde niet.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar dat heb ik al lang gedaan
Ohw, die heb ik alleen gelezen danquote:Op maandag 24 januari 2011 16:55 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nietes, die laatste die ik naar je stuurde niet.
Klinkt goed, veel plezier alvastquote:Op maandag 24 januari 2011 16:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Helaas kan het niet. het is alleen voor leden van de bewonersraad.
Daarna nog naar de film (sneak preview, dus ik weet niet welke film)
Is alleen voor de meter van toenquote:
Dan krijg je alle foto's behalve die waar jij opstaatquote:Op maandag 24 januari 2011 16:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nah nee ik zie mezelf niet graag terug op foto's
Probleem gevonden:quote:Op maandag 24 januari 2011 16:55 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nietes, die laatste die ik naar je stuurde niet.
quote:Melding Er heeft een fout plaatsgevonden met ID 5
Jurkjes zijn toch juistquote:
Jij nietquote:[..]
nee ik
daar schijnen de meningen over verdeeld te zijn...quote:
Nee niet slet, een spamsletjequote:Op maandag 24 januari 2011 16:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat kan, maar toch doe ik het nietquote:Op maandag 24 januari 2011 16:57 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
daar schijnen de meningen over verdeeld te zijn...
dat hoeft nou ook weer nietquote:Op maandag 24 januari 2011 16:56 schreef Trevland het volgende:
Dan krijg je alle foto's behalve die waar jij opstaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present
Ohw, dat verbetert al iets...quote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 16:58 schreef Koen66 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Er zijn wat problemen met de PM functie heb ik begrepenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dies leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wokrestaurant zei je?quote:![]()
ik ben er ook wel eens weg vanquote:Op maandag 24 januari 2011 16:58 schreef MaleDuck het volgende:
maar het is zo goed als 5 uur...
ben er weg van
Lekker hoor! Geniet ervanquote:
Nu niet meerquote:Op maandag 24 januari 2011 16:58 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Er zijn wat problemen met de PM functie heb ik begrepen.
Bis Later MDquote:Op maandag 24 januari 2011 16:58 schreef MaleDuck het volgende:
ben er weg van
quote:Op maandag 24 januari 2011 16:58 schreef MaleDuck het volgende:
ben er weg van
wazzap?quote:
Altijd bij mijquote:
Zo praat je niet over Martquote:
jij begrijpt hetquote:Op maandag 24 januari 2011 17:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Altijd bij mij
DirectMessage you mean huh?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
Dat heb ik ook heel vaakquote:Op maandag 24 januari 2011 17:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jij begrijpt hetDaMart heeft er niks mee te maken
Kreeg nu weer een DM binnen die gisterenavond verstuurd was
quote:Op maandag 24 januari 2011 17:04 schreef Toekito het volgende:
Er was iets mis met mijn lunch..............JammerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er was iets mis met mijn lunch..............SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Een OT-erquote:Op maandag 24 januari 2011 17:04 schreef Spanky78 het volgende:
Even iets over koffie: ik vind die nieuwe DE bonen niet echt geweldig. Minder slecht dan de rest van de supermarktbonen, maar nog steeds niet echt lekker. Iemand suggesties voor supermarktbonen die wel te pruimen zijn? Want ik heb niet altijd tijd om naar het koffiewinkeltjes te gaan...
Of stoor ik in de slowchat
Er was iets mis met mijn lunch..............Is dat niet meestal het geval?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaaaahquote:
Ja, in Eindhoven.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dies leuk![]()
[..]
wokrestaurant zei je?
Zal ik zeker doen.quote:
Jij moet dat weten, jij zat op mijn dakquote:
Nein, in Deurne, toch?quote:
Ja, dat is in Eindhovenquote:Op maandag 24 januari 2011 17:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jij moet dat weten, jij zat op mijn dak
quote:Op maandag 24 januari 2011 17:09 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Nein, in Deurne, toch?Dat klopt geheel, meneer TFMSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja, vooral eigenlijk SlowChat over van alles en nog watquote:Op maandag 24 januari 2011 17:09 schreef Spanky78 het volgende:
Ahem, en iedereen ging na wat lichte fronsen weer gewoon verder waarmee men bezig was.
Ging toch over koffie hier of wat?
Dus de volgende keer wat meer mee nemenquote:
Het is hier een slowchat dus over van allesquote:Op maandag 24 januari 2011 17:09 schreef Spanky78 het volgende:
Ahem, en iedereen ging na wat lichte fronsen weer gewoon verder waarmee men bezig was.
Ja, en slap geouwehoer bij de koffie. Maare, supermarktbonen... ehm DE dus. Of Lavazza, als ze die hebbenquote:Op maandag 24 januari 2011 17:09 schreef Spanky78 het volgende:
quote:
quote:
Lavazzaquote:Op maandag 24 januari 2011 17:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, en slap geouwehoer bij de koffie. Maare, supermarktbonen... ehm DE dus. Of Lavazza, als ze die hebben.
Cock.quote:
ik ben gek op koffie, maar aangezien ik thuis de enige ben is het vooral Senseoquote:Op maandag 24 januari 2011 17:10 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Tja, vooral eigenlijk SlowChat over van alles en nog wat
sommige mensen hier lusten niet eens koffie
maar er zullen vast wel mensen bereid zijn om je advies te geven
quote:Op maandag 24 januari 2011 17:11 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Cock.De Cock met cee oo cee kaa?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar maar maar, wie was het dan?quote:Op maandag 24 januari 2011 17:11 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Deurne, heb ik me toch vergist.
Was ik toch niet op je dak.
Jup, met Dick Fledderquote:
Een kloon van mijquote:Op maandag 24 januari 2011 17:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar maar maar, wie was het dan?
quote:Op maandag 24 januari 2011 17:12 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Jup, met Dick FledderCock en dick, erg gezond gesprekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben jij daar niet nog wat jong voorquote:Op maandag 24 januari 2011 17:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Cock en dick, erg gezond gesprek
een fan van 'kus'?quote:Op maandag 24 januari 2011 17:13 schreef TheFamousMan het volgende:
Kus gaat los!
We maken er een feestje van,
Het dak gaat eraf!
je kan niet blijven zitten want KUS GAAT LOS!
Neequote:Op maandag 24 januari 2011 17:13 schreef TheFamousMan het volgende:
Kus gaat los!
We maken er een feestje van,
Het dak gaat eraf!
je kan niet blijven zitten want KUS GAAT LOS!
zeker, luister nergens anders naarquote:
nou kijk, rond Sinterklaas was er een KSC topique met wss rond de #2000,quote:
About a Kus, Smells Like Kus Spirit, In Kus, muwhahaquote:Op maandag 24 januari 2011 17:14 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
zeker, luister nergens anders naar
maar, je had het natuurlijk niet over mij, dus laat maar.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:15 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
nou kijk, rond Sinterklaas was er een KSC topique met wss rond de #2000,
daar gingen we chocolade letters vergelijken,
en zei je: Gelukkig begint mijn naam met een "M", want daar zit de meeste chocolade aan
en zodoende wist ik iig dat het met een M begon.
Maar zo kwam ik er niet achterquote:Op maandag 24 januari 2011 17:15 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
en zei je: Gelukkig begint mijn naam met een "M", want daar zit de meeste chocolade aan
Jij ja, nijntje niet.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:15 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
PM me maar hoe danquote:Op maandag 24 januari 2011 17:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar zo kwam ik er niet achter
Zal ik het maar zeggen dan?quote:
Kus as you are,quote:Op maandag 24 januari 2011 17:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
About a Kus, Smells Like Kus Spirit, In Kus, muwhaha
Mag wel gewoon hier hoorquote:
Die laatstequote:Op maandag 24 januari 2011 17:16 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Kus as you are,
Pennyroyal Kus,
I hate myself and I want to Kus,
* MPG komt je opwarmenquote:
quote:
Je had trouwens PMquote:Op maandag 24 januari 2011 17:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mag wel gewoon hier hoorVind ik
Jesus doesn't want me for a Kusquote:
lievvvvquote:Op maandag 24 januari 2011 17:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
* Koen66 knuffelt LL even lekker warm
Neverkusquote:Op maandag 24 januari 2011 17:18 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Jesus doesn't want me for a Kus
Heart Shaped Kusquote:
Kan in het volgende topic wel verderquote:Op maandag 24 januari 2011 17:19 schreef Koen66 het volgende:
bijna gedaan met de jonge pikante foto's
gelukkig welquote:Op maandag 24 januari 2011 17:19 schreef Koen66 het volgende:
kloptquote:Op maandag 24 januari 2011 17:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kan in het volgende topic wel verder![]()
PMquote:Op maandag 24 januari 2011 17:17 schreef RockNijntje het volgende:
Moet je het nou weten of niet, PGR?
Ga mijn huiswerk makenquote:
Frans.quote:
Gelukkig maarquote:Op maandag 24 januari 2011 17:19 schreef Koen66 het volgende:
In overvloedquote:
neuh, heb ze immers niet gezienquote:Op maandag 24 januari 2011 17:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Gelukkig maarMoet ik dit trouwens als soort van naamtopique zien?
![]()
![]()
laten we maar zeggen dat ik ze minder haat dan exacte vakken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |