Ikquote:
Ja, zou het kunnen dat ik wel eens een foto van je in KPD of anders in de US sexy en gewaagd reeks heb gezien?quote:Op maandag 24 januari 2011 16:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Een UI zegt niks![]()
[..]
Die zijn er wel hoor
Nee dat kloptquote:
zoals die van mijquote:
nouwjah, het staat ook alle kanten op.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:39 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
zoals die van mij
mijn kapsel matched [bijna]
Dat kan inderdaad heel goedquote:Op maandag 24 januari 2011 16:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, zou het kunnen dat ik wel eens een foto van je in KPD of anders in de US sexy en gewaagd reeks heb gezien?
Ik ben er zaterdag geweestquote:Op maandag 24 januari 2011 16:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
OKee, natuurlijk
Ja zovaak kom ik niet in Sterksel.
Mijn vader wel, die is vrijwilliger bij Providentia, vandaar dat ik dat noemde.
Ik heb er een paarquote:Op maandag 24 januari 2011 16:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Een UI zegt niks![]()
[..]
Die zijn er wel hoor
quote:
Ik weet zo veelquote:
jaja, ik ben al een shoot aan het houdenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
quote:
helemaal mee eens... pfff... een collega die even wat vraagt en jullie zijn meteen 40 posts verder...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |