Sorry?quote:Op maandag 24 januari 2011 16:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, ik vraag naar pikante foto's, want daar word ik in de TTK mee naar dit topic geloktW.
Ik hoopte dat LL.rar of ST.rar eindelijk gelekt was.
Wat moet ik in hemelsnaam in Sterksel doen?quote:Op maandag 24 januari 2011 16:34 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG noteert: over 7 weken Bos ontvoeren naar Sterksel.
Wie nietquote:Op maandag 24 januari 2011 16:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, ik vraag naar pikante foto's, want daar word ik in de TTK mee naar dit topic geloktW.
quote:Op maandag 24 januari 2011 16:34 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat ik op cursus zit in plaats van in een hotel
dat kan ik welquote:Op maandag 24 januari 2011 16:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Skater-looks zijnzolang je maar kan skaten
Boefjequote:Op maandag 24 januari 2011 16:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die PI erbij maakt het nogal verkeerd...quote:
Jij wil ze gewoon ookquote:Op maandag 24 januari 2011 16:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Boefje.
Die bestaan niet eens. LL en ST zijn heel braaf
.
Zegt wie?quote:Op maandag 24 januari 2011 16:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Boefje.
Die bestaan niet eens. LL en ST zijn heel braaf
.
Ik kom er gewoon voor uitquote:Op maandag 24 januari 2011 16:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Die PI erbij maakt het nogal verkeerd...
Ja, vind het altijd wel grappig om te geinen met jequote:Op maandag 24 januari 2011 16:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
*glimlacht*
Aha, die
Moest ook even grappen hè
Vandaar dat het uit is met je vriendinquote:
skatende mädchenquote:
Nee. Op de Os. En dan op de fotoquote:Op maandag 24 januari 2011 16:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wat moet ik in hemelsnaam in Sterksel doen?
Naar Provedentia ofzo?
Wat een eerquote:Op maandag 24 januari 2011 16:36 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, vind het altijd wel grappig om te geinen met je![]()
Hoezo, want nou als hij bi is?quote:Op maandag 24 januari 2011 16:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Vandaar dat het uit is met je vriendin
En guitarende matchenquote:
Ojaa dat bestaat ook nogquote:
Een UI zegt niksquote:
Die zijn er wel hoorquote:Op maandag 24 januari 2011 16:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik hoopte dat er stiekem wel foto's van jou in rokje waren![]()
.
Jaquote:
OKee, natuurlijkquote:
Ikquote:
Ja, zou het kunnen dat ik wel eens een foto van je in KPD of anders in de US sexy en gewaagd reeks heb gezien?quote:Op maandag 24 januari 2011 16:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Een UI zegt niks![]()
[..]
Die zijn er wel hoor
Nee dat kloptquote:
zoals die van mijquote:
nouwjah, het staat ook alle kanten op.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:39 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
zoals die van mij
mijn kapsel matched [bijna]
Dat kan inderdaad heel goedquote:Op maandag 24 januari 2011 16:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, zou het kunnen dat ik wel eens een foto van je in KPD of anders in de US sexy en gewaagd reeks heb gezien?
Ik ben er zaterdag geweestquote:Op maandag 24 januari 2011 16:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
OKee, natuurlijk
Ja zovaak kom ik niet in Sterksel.
Mijn vader wel, die is vrijwilliger bij Providentia, vandaar dat ik dat noemde.
Ik heb er een paarquote:Op maandag 24 januari 2011 16:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Een UI zegt niks![]()
[..]
Die zijn er wel hoor
quote:
Ik weet zo veelquote:
jaja, ik ben al een shoot aan het houdenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
quote:
helemaal mee eens... pfff... een collega die even wat vraagt en jullie zijn meteen 40 posts verder...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |