Voor Amerikaanse begrippen is die foto pikant, voor Nederlandse begrippen niet XDquote:
nu pas... wat moet wokkin wel niet denken dat je zoveel overwerktquote:
Vraag jij nou naar compromitterende foto's van minderjarigenquote:
Ik word over ca 7 weken 30quote:Op maandag 24 januari 2011 16:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Doe je goed
[..]
Ik ben nog maar 24, duurt nog wel even
had ik niet achter jou gezocht...quote:
Heyyyyhoiiiiquote:
Spencer Eldenquote:
You have so much to learn, young padawanquote:Op maandag 24 januari 2011 16:33 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
had ik niet achter jou gezocht...
dat ik op cursus zit in plaats van in een hotelquote:Op maandag 24 januari 2011 16:33 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
nu pas... wat moet wokkin wel niet denken dat je zoveel overwerkt
wat is er mis met een skater-look?quote:Op maandag 24 januari 2011 16:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Spencer EldenNu heeft ie een skater-look
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
Nee, ik vraag naar pikante foto's, want daar word ik in de TTK mee naar dit topic geloktquote:Op maandag 24 januari 2011 16:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Vraag jij nou naar compromitterende foto's van minderjarigen?
Vieslap.
*glimlacht*quote:
yes, master... but the force will be with us.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:34 schreef Muck het volgende:
[..]
You have so much to learn, young padawan
* MPG noteert: over 7 weken Bos ontvoeren naar Sterkselquote:
zijn die dan in omloop?quote:Op maandag 24 januari 2011 16:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, ik vraag naar pikante foto's, want daar word ik in de TTK mee naar dit topic geloktW.
Ik hoopte dat LL.rar of ST.rar eindelijk gelekt was.
quote:Op maandag 24 januari 2011 16:34 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
wat is er mis met een skater-look?Skater-looks zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zolang je maar kan skaten
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |