quote:
Even gekeken, het is een jurkjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 24 januari 2011 16:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Even gekeken, het is een jurkje
oh dat pleuris dingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 24 januari 2011 16:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Even gekeken, het is een jurkje
jurkjes zijn nog beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
Welk pleuris dingquote:
Je UI is niet afroquote:Op maandag 24 januari 2011 16:39 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
zoals die van mij
mijn kapsel matched [bijna]
Snelheid is relatief.quote:
valt nu wel weer mee hoor...quote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 16:45 schreef BONG4002 het volgende:
Wel gezellig zo weer even op mijn vaste stekje langs te komen
Zeker tof dat je even langs komtquote:Op maandag 24 januari 2011 16:45 schreef BONG4002 het volgende:
wist niet dat dit jouw thuisstek was, ken je eigenlijk alleen van de XFA SC vorig jaarquote:Op maandag 24 januari 2011 16:45 schreef BONG4002 het volgende:
Vroeger zat ik vaak in RLS toen BB etc. nog bezig was, later is dat door het WK idd XFA geworden en ben ook even in ONZ radio geweest maar dat is niet zo mijn ding, de users spreken me niet zo aan en vind de sfeer niet optimaalquote:Op maandag 24 januari 2011 16:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wist niet dat dit jouw thuisstek was, ken je eigenlijk alleen van de XFA SC vorig jaar
mag dat wel hier?quote:
Okee, klinkt gezelligquote:Op maandag 24 januari 2011 16:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben er zaterdag geweest.
Een vriend op de Os parkeren. En daarna stappen in eindhoven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |