Altijd bij mijquote:
Zo praat je niet over Martquote:
jij begrijpt hetquote:Op maandag 24 januari 2011 17:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Altijd bij mij
DirectMessage you mean huh?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
Dat heb ik ook heel vaakquote:Op maandag 24 januari 2011 17:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jij begrijpt hetDaMart heeft er niks mee te maken
Kreeg nu weer een DM binnen die gisterenavond verstuurd was
quote:Op maandag 24 januari 2011 17:04 schreef Toekito het volgende:
Er was iets mis met mijn lunch..............JammerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Er was iets mis met mijn lunch..............SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
Een OT-erquote:Op maandag 24 januari 2011 17:04 schreef Spanky78 het volgende:
Even iets over koffie: ik vind die nieuwe DE bonen niet echt geweldig. Minder slecht dan de rest van de supermarktbonen, maar nog steeds niet echt lekker. Iemand suggesties voor supermarktbonen die wel te pruimen zijn? Want ik heb niet altijd tijd om naar het koffiewinkeltjes te gaan...
Of stoor ik in de slowchat
Er was iets mis met mijn lunch..............Is dat niet meestal het geval?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaaaahquote:
Ja, in Eindhoven.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dies leuk![]()
[..]
wokrestaurant zei je?
Zal ik zeker doen.quote:
Jij moet dat weten, jij zat op mijn dakquote:
Nein, in Deurne, toch?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
Ja, dat is in Eindhovenquote:Op maandag 24 januari 2011 17:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jij moet dat weten, jij zat op mijn dak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |