Mijn god soms probeer je gewoon nog sneuer over te komen dan gebruikelijkquote:
Dat heb ik dan gemist...Dit ging puur om DNA dat ze hebben onderzocht en zo de routes konden uitstippelen die de mens heeft afgelegd.Mooi was om te zien hoe ze van het ene "ras" naar het andere gingen gewoon die mensen bijv. een chinees en een afro-amerikaan op straat langs elkaar laten lopen en dan lieten zien dat ze eigenlijk familie waren.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:54 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ja, iets met de toren van Babel toch?
Dat rassen verschillende genen hebben?Beetje Dat weet iedereen toch.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:59 schreef Zeeland het volgende:
[..]
De verschillen binnen rassen zij heel klein, veel kleiner dan de verschillen tussen verschillende individuen binnen een ras. In die zin was de vorige discussie met mlg een hele nutteloze, al kan ik niet ontkennen dat hij feitelijk wel een puntje heeft.
Dit is nou een verklaring waar ik achter kan staan. Gewoon te snappen met boerenverstand, en Ockhams Scheermes heeft mij geleerd dat de simpelste oplossing altijd de juiste is.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:11 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Zwaartekracht is ook maar een theorie. Een vrij waardeloze ook, want het zijn de slierten van het vliegende spaghettimonster die ons naar beneden drukt. Dat verklaart ook waarom mensen tegenwoordig langer zijn. Meer mensen, maar het aantal slierten is gelijkgebleven, dus minder sliert per mens en dus minder druk, dus langere mensen.
Oh, begin niet over het IPPC, want dan heb je Duke door het lintquote:Op maandag 24 januari 2011 18:02 schreef du_ke het volgende:
[..]
Mijn god soms probeer je gewoon nog sneuer over te komen dan gebruikelijk!
Als je nou inhoudelijke argumenten hadquote:Op maandag 24 januari 2011 18:20 schreef mlg het volgende:
[..]
Oh, begin niet over het IPPC, want dan heb je Duke door het lint
Sneuer dan gebruikelijk? Haha, kijk naar jezelf.
Heb je nou niet door dat het een troll was? Het gaat je niet om argumenten, maar om het kritiek op je milieu opvattingen. Dat je zo reageert zegt toch al genoeg over de onzekerheid van je eigen opvattingen.quote:Op maandag 24 januari 2011 18:21 schreef du_ke het volgende:
[..]
Als je nou inhoudelijke argumenten had.
Dit bewijst dat intelligentie inderdaad met ras samenvalt: je hebt Limburgers en het menselijk ras.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:28 schreef eriksd het volgende:
http://www.limburger.nl/a(...)UWS01/110129807/1030
Tja 99% van je posts zijn getroll om daar dan die ene die het niet is tussen uit te vissenquote:Op maandag 24 januari 2011 18:22 schreef mlg het volgende:
[..]
Heb je nou niet door dat het een troll was?
Het hele IPPC laat me koud, wetenschappelijk of niet.
Ja hoor. Alles waar je het niet mee eens bent is volgens jou een troll. Je denkt ook altijd gelijk te hebben. Je slaat de plank ook altijd volledig mis met economische onderwerpen, waarbij je ook nog tegen mensen met een economische achtergrond probeert in te gaan. Nee, duke, je weet vast alles over water, maar met die kennis ga je het niet redden in een politiek/economisch/maatschappelijk subtopic.quote:Op maandag 24 januari 2011 18:24 schreef du_ke het volgende:
[..]
Tja 99% van je posts zijn getroll om daar dan die ene die het niet is tussen uit te vissen. Jij had dit namelijk ook zomaar kunnen menen. Past goed in je profiel
.
Dat is anders iets wat ik jou (en wat andere mensen) ook nog wel eens zie beweren hoor.quote:Op maandag 24 januari 2011 18:30 schreef mlg het volgende:
[..]
Ja hoor. Alles waar je het niet mee eens bent is volgens jou een troll.
Ik heb nog nooit iemand voor troll uitgemaakt. Ik ben daar heel serieus in. Zoek maar eens op.quote:Op maandag 24 januari 2011 18:33 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Dat is anders iets wat ik jou (en wat andere mensen) ook nog wel eens zie beweren hoor.
Onzinquote:Op maandag 24 januari 2011 18:30 schreef mlg het volgende:
[..]
Ja hoor. Alles waar je het niet mee eens bent is volgens jou een troll. Je denkt ook altijd gelijk te hebben. Je slaat de plank ook altijd volledig mis met economische onderwerpen, waarbij je ook nog tegen mensen met een economische achtergrond probeert in te gaan. Nee, duke, je weet vast alles over water, maar met die kennis ga je het niet redden in een politiek/economisch/maatschappelijk subtopic.
Het gaat om het fenotype niet om het genotype.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:59 schreef Zeeland het volgende:
De verschillen binnen rassen zij heel klein, veel kleiner dan de verschillen tussen verschillende individuen binnen een ras. In die zin was de vorige discussie met mlg een hele nutteloze, al kan ik niet ontkennen dat hij feitelijk wel een puntje heeft.
Nee, dat is geen onzin. Je moet het van je formaliteit hebben.quote:
Qau fenotype lijken wij anders ook heel veel op onze gekleurde medemens, de verschillen zijn echt minimaal en zeker als je het vergelijk met onderlinge verschillen binnen de groep. Uiteraard lijken we qua genotype op elkaar, we hebben zelfs 40% overeenkomst met een banaan.quote:Op maandag 24 januari 2011 18:36 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Het gaat om het fenotype niet om het genotype.
Een divers genotype zorgt niet altijd voor een divers fenotype tussen blanken zijn de genetische verschillen kleiner maar de verschillen waarvoor die genen zorgen groter.
Ons DNA komt 99% procent overeen met die van een chimpanzee maar onze intelligentie komt niet 99% overeen.
Praat jij dan volgende keer ook niet mee over dingen waar je geen verstand van hebt?quote:Op maandag 24 januari 2011 18:37 schreef mlg het volgende:
[..]
Nee, dat is geen onzin. Je moet het van je formaliteit hebben.
Het is wel degelijk onzin en dat weet je zelf ookquote:Op maandag 24 januari 2011 18:37 schreef mlg het volgende:
[..]
Nee, dat is geen onzin. Je moet het van je formaliteit hebben.
Dan moet hij dus stoppen met posten hier?quote:Op maandag 24 januari 2011 18:40 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Praat jij dan volgende keer ook niet mee over dingen waar je geen verstand van hebt?
Wil je je UI veranderen, dat zet namelijk aan tot haat tegen rijken.quote:Op maandag 24 januari 2011 18:42 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Dan moet hij dus stoppen met posten hier?
Jij ook dan?quote:Op maandag 24 januari 2011 18:40 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Praat jij dan volgende keer ook niet mee over dingen waar je geen verstand van hebt?
Nee, maar ik beweer niet dat je gestudeerd moet hebben om mee te kunnen praten.quote:
Het wordt stil dan in POL.quote:Op maandag 24 januari 2011 18:40 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Dat is blijkbaar wat mlg wenst.quote:
Ik beroep me op mijn vrijheid van meningsuiting.quote:Op maandag 24 januari 2011 18:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wil je je UI veranderen, dat zet namelijk aan tot haat tegen rijken.
Heb je al een post gevonden waar ik het woord troll in gebruik neem?quote:Op maandag 24 januari 2011 18:47 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Ik beroep me op mijn vrijheid van meningsuiting.
Ik post nu onder een ander account.quote:
Dus we kunnen nu lekker over hem roddelenquote:Op maandag 24 januari 2011 18:48 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ik post nu onder een ander account.
Hoe zijn die verschillen minimaal?quote:Op maandag 24 januari 2011 18:39 schreef Zeeland het volgende:
Qau fenotype lijken wij anders ook heel veel op onze gekleurde medemens, de verschillen zijn echt minimaal en zeker als je het vergelijk met onderlinge verschillen binnen de groep. Uiteraard lijken we qua genotype op elkaar, we hebben zelfs 40% overeenkomst met een banaan.
Ja, Tom is volgens mij een extreem-linkse communist met sympathie voor Adolf Hitler.quote:Op maandag 24 januari 2011 18:49 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dus we kunnen nu lekker over hem roddelen
Volgens mij is hij een wigger.quote:Op maandag 24 januari 2011 18:49 schreef Zeeland het volgende:
Ja, Tom is volgens mij een extreem-linkse communist met sympathie voor Adolf Hitler.
Qua fenotype verschillen honden veel meer dan wij.quote:Op maandag 24 januari 2011 18:49 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Hoe zijn die verschillen minimaal?
Het gaat bij mensen natuurlijk om het uiterlijk en de intelligentie/persoonlijkheid die net als bij honden(waar het genetische verschil trouwens nog kleiner is) genetisch is aangelegd.
De onderlingen verschillen zijn trouwens ook raciaal.
Idd maar als ras bij hun ook persoonlijkheid bepaald, dan zal dat bij mensen aangezien er duidelijke verschillen zijn ook wel zo zijn.quote:Op maandag 24 januari 2011 18:51 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Qua fenotype verschillen honden veel meer dan wij.
Ja, deels.quote:Op maandag 24 januari 2011 18:52 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Idd maar als ras bij hun ook persoonlijkheid bepaald, dan zal dat bij mensen aangezien er duidelijke verschillen zijn ook wel zo zijn.
En duidelijke raciale verschillen kan je natuurlijk niet vergelijken met de persoonlijke verschillen.quote:
Ik moest eerst even opzoeken wat dat was.quote:
Omdat ze dommer zijn en niet aanvoelen wanneer ze moe worden.quote:Op maandag 24 januari 2011 18:01 schreef Morendo het volgende:
Waarom winnen negers altijd sprintwedstrijden, marathons en alles er tussenin. Ik vind het niet langer eerlijk.
Ik zie al een SBS programma aankomen:negers geboren in het verkeerde lichaam worden verholpen.Met natasja froger.quote:Op maandag 24 januari 2011 18:57 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ik moest eerst even opzoeken wat dat was.In Zeeland noemden we dat fopneger, maar ik heb dat altijd kinderachtig gevonden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |