Wil je je UI veranderen, dat zet namelijk aan tot haat tegen rijken.quote:Op maandag 24 januari 2011 18:42 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Dan moet hij dus stoppen met posten hier?
Jij ook dan?quote:Op maandag 24 januari 2011 18:40 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Praat jij dan volgende keer ook niet mee over dingen waar je geen verstand van hebt?
Nee, maar ik beweer niet dat je gestudeerd moet hebben om mee te kunnen praten.quote:
Het wordt stil dan in POL.quote:Op maandag 24 januari 2011 18:40 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Praat jij dan volgende keer ook niet mee over dingen waar je geen verstand van hebt?
Dat is blijkbaar wat mlg wenst.quote:
Ik beroep me op mijn vrijheid van meningsuiting.quote:Op maandag 24 januari 2011 18:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wil je je UI veranderen, dat zet namelijk aan tot haat tegen rijken.
Heb je al een post gevonden waar ik het woord troll in gebruik neem?quote:Op maandag 24 januari 2011 18:47 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Ik beroep me op mijn vrijheid van meningsuiting.
Ik post nu onder een ander account.quote:
Dus we kunnen nu lekker over hem roddelenquote:Op maandag 24 januari 2011 18:48 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ik post nu onder een ander account.
Hoe zijn die verschillen minimaal?quote:Op maandag 24 januari 2011 18:39 schreef Zeeland het volgende:
Qau fenotype lijken wij anders ook heel veel op onze gekleurde medemens, de verschillen zijn echt minimaal en zeker als je het vergelijk met onderlinge verschillen binnen de groep. Uiteraard lijken we qua genotype op elkaar, we hebben zelfs 40% overeenkomst met een banaan.
Ja, Tom is volgens mij een extreem-linkse communist met sympathie voor Adolf Hitler.quote:Op maandag 24 januari 2011 18:49 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dus we kunnen nu lekker over hem roddelen
Volgens mij is hij een wigger.quote:Op maandag 24 januari 2011 18:49 schreef Zeeland het volgende:
Ja, Tom is volgens mij een extreem-linkse communist met sympathie voor Adolf Hitler.
Qua fenotype verschillen honden veel meer dan wij.quote:Op maandag 24 januari 2011 18:49 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Hoe zijn die verschillen minimaal?
Het gaat bij mensen natuurlijk om het uiterlijk en de intelligentie/persoonlijkheid die net als bij honden(waar het genetische verschil trouwens nog kleiner is) genetisch is aangelegd.
De onderlingen verschillen zijn trouwens ook raciaal.
Idd maar als ras bij hun ook persoonlijkheid bepaald, dan zal dat bij mensen aangezien er duidelijke verschillen zijn ook wel zo zijn.quote:Op maandag 24 januari 2011 18:51 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Qua fenotype verschillen honden veel meer dan wij.
Ja, deels.quote:Op maandag 24 januari 2011 18:52 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Idd maar als ras bij hun ook persoonlijkheid bepaald, dan zal dat bij mensen aangezien er duidelijke verschillen zijn ook wel zo zijn.
En duidelijke raciale verschillen kan je natuurlijk niet vergelijken met de persoonlijke verschillen.quote:
Ik moest eerst even opzoeken wat dat was.quote:
Omdat ze dommer zijn en niet aanvoelen wanneer ze moe worden.quote:Op maandag 24 januari 2011 18:01 schreef Morendo het volgende:
Waarom winnen negers altijd sprintwedstrijden, marathons en alles er tussenin. Ik vind het niet langer eerlijk.
Ik zie al een SBS programma aankomen:negers geboren in het verkeerde lichaam worden verholpen.Met natasja froger.quote:Op maandag 24 januari 2011 18:57 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ik moest eerst even opzoeken wat dat was.In Zeeland noemden we dat fopneger, maar ik heb dat altijd kinderachtig gevonden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |