Ik zei toch niet waarquote:
Daar mocht je al helemaal niet prikken, remember?quote:Op maandag 24 januari 2011 15:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zei toch niet waarmisschien prik ik je wel in je zij, of ben jij een van die uitzonderingen die daar tegen kan?
quote:Op maandag 24 januari 2011 15:22 schreef Spirit82 het volgende:
Ik wilde MissB opvrolijken met een mop over een dom blondje (dont ask why) dus ik google en krijg als result een webpagina met allemaal domme blondjes moppen. Wil ik de link aanklikken, wordt de pagina geblokkeerd door mn werk...
Content blocked by your organization
Reason: This Websense category is filtered: Tasteless.
quote:
Ik normaal wel, van dat filmpje niet, hoewel 't toch best grappig is.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:21 schreef missbehavin het volgende:
samzz, van paarden word ik niet vrolijk hoor.
Geheugen = zeefquote:Op maandag 24 januari 2011 15:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daar mocht je al helemaal niet prikken, remember?
Dat kan bijna niet anders he?!quote:Op maandag 24 januari 2011 15:24 schreef Techno het volgende:
[..]
Is één van die beheerders bij jullie toevallig een blondje?
quote:Op maandag 24 januari 2011 15:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geheugen = zeef![]()
En ik mocht alleen niet in vetjes prikken, weet ik veel waar die zogenaamde vetjes zittenje klinkt net als mn kleine nichtje die boos wordt als ik op haar ingebeelde vriendje zit
quote:
Ze gelooft in god of zo?quote:Op maandag 24 januari 2011 15:25 schreef PeuRac het volgende:
je klinkt net als mn kleine nichtje die boos wordt als ik op haar ingebeelde vriendje zit
En ik deed nog wel zo mijn bestquote:Op maandag 24 januari 2011 15:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee. Maar dat verwacht ik ook niet echt hoor.
Mijn zusje had vroeger echt een imaginairy friend. Echt jarenlang.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geheugen = zeef![]()
En ik mocht alleen niet in vetjes prikken, weet ik veel waar die zogenaamde vetjes zittenje klinkt net als mn kleine nichtje die boos wordt als ik op haar ingebeelde vriendje zit
quote:
maar waar mag ik je dan wel prikken?quote:
Kijk mijn filmpje dan, hij is best grappigquote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 15:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
maar waar mag ik je dan wel prikken?
Je zei dat ik je daar niet mocht prikken, impicerend dat het ergens anders wel magquote:Op maandag 24 januari 2011 15:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wie zegt dat jij mij überhaupt mag prikken?
Iig niet ergens waar vetjes zittenquote:Op maandag 24 januari 2011 15:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je zei dat ik je daar niet mocht prikken, impicerend dat het ergens anders wel mag
Je borstenquote:Op maandag 24 januari 2011 15:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Iig niet ergens waar vetjes zitten
Jij bent goed bekend met de vrouwelijke anatomie zie ikquote:
Mens, je bent graatmagerquote:Op maandag 24 januari 2011 15:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Iig niet ergens waar vetjes zitten
quote:
Voldoende om die opmerking te makenquote:Op maandag 24 januari 2011 15:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij bent goed bekend met de vrouwelijke anatomie zie ik.
Wel met MissB dr anatomie en alles wat daaraan toegevoegd isquote:Op maandag 24 januari 2011 15:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij bent goed bekend met de vrouwelijke anatomie zie ik.
quote:
Tieten = lichaamsvet.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Voldoende om die opmerking te maken
Uh, nee. Nog nooit van gehoord. Sorry.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:35 schreef Nouk84 het volgende:
Maar, het matchen van excel bestanden is niemand bekend hier? Of wil gewoon niemand me helpen?
quote:
dat dusquote:Op maandag 24 januari 2011 15:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wel met MissB dr anatomie en alles wat daaraan toegevoegd is
quote:
En toch moest je stiekem wel lachenquote:
ik weet er niks vanaf, zou graag helpen maar helaasquote:Op maandag 24 januari 2011 15:35 schreef Nouk84 het volgende:
Maar, het matchen van excel bestanden is niemand bekend hier? Of wil gewoon niemand me helpen?
Ik heb echt geen idee waar je het over hebt...quote:Op maandag 24 januari 2011 15:35 schreef Nouk84 het volgende:
Lul niet met je onzin.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:34 schreef missbehavin het volgende:
Kijk, zo word ik wel vrolijker
Onzin trouwens, maar who cares!
Go spirit!
Ik doe niets met Excel etc, gelukkigquote:Op maandag 24 januari 2011 15:35 schreef Nouk84 het volgende:
Ik wil je met alle liefde helpen, maar het enige wat ik er zo over op kan lepelen is dat het hell is.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:35 schreef Nouk84 het volgende:
quote:
Ik heb vorige week maar een paar tutorials gedownload voor de laatste office, want ik snapte op den duur de helft niet meer.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:37 schreef Techno het volgende:
[..]
Van Office wil ik ook helemaal niets weten.
Ik praat niet meer met jouquote:Op maandag 24 januari 2011 15:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Kijk, zo word ik wel vrolijker
Onzin trouwens, maar who cares!
Go spirit!
quote:
VLOOKUP is your best friendquote:Op maandag 24 januari 2011 15:35 schreef Nouk84 het volgende:
En die nieuwe Ribbon Interface zou het juist zoveel makkelijker moeten maken.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:39 schreef Kluts het volgende:
Ik heb vorige week maar een paar tutorials gedownload voor de laatste office, want ik snapte op den duur de helft niet meer.
Klopt, maar ik dacht met Fok!kers (IT-ers) te maken te hebbenquote:
Blijkbaar welquote:Op maandag 24 januari 2011 15:37 schreef missbehavin het volgende:
Peu is toch verdorie niet goed bekend met mijn anatomie?
Moet elke keer alles zoeken bij die nieuwe office.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:40 schreef Techno het volgende:
[..]
En die nieuwe Ribbon Interface zou het juist zoveel makkelijker moeten maken.![]()
Niet dus. Maar sowieso kon ik een office-opfriscursus wel gebruiken, want dat is ook al 10 jaar geleden.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:40 schreef Techno het volgende:
[..]
En die nieuwe Ribbon Interface zou het juist zoveel makkelijker moeten maken.![]()
Voor mij niet, maar het zou niet verkeerd zijn een cursusje te volgen, want ik weet bijna niks meerquote:Op maandag 24 januari 2011 15:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Niet dus. Maar sowieso kon ik een office-opfriscursus wel gebruiken, want dat is ook al 10 jaar geleden.![]()
Dit is niets voor een ITér maar voor een gebruikerquote:Op maandag 24 januari 2011 15:40 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Klopt, maar ik dacht met Fok!kers (IT-ers) te maken te hebbenMaar het gaat me lukken hoor, let maar op.
Nee hoor, dat was alleen je eetprobleem die je vertelde dat je niet graatmager bent. Maar je bent het wel. (Nou ja, iig slank.)quote:
Tip: Cursussen voor Excel enzo zijn alleen nuttig als je het ook blijft gebruiken. Als je het niet gebruikt ben je binnen no time alles weer kwijt.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voor mij niet, maar het zou niet verkeerd zijn een cursusje te volgen, want ik weet bijna niks meer
Kutquote:Op maandag 24 januari 2011 15:42 schreef HeatWave het volgende:
Dit is niets voor een ITér maar voor een gebruiker. Een ITér zorgt dat je Excel het doet, hoe je het moet doen is jouw probleem
.
quote:Op maandag 24 januari 2011 15:42 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee hoor, dat was alleen je eetprobleem die je vertelde dat je niet graatmager bent. Maar je bent het wel. (Nou ja, iig slank.)
[ afbeelding ]
90% van de mensen, in elk bedrijf, liegt ook keihard op hun CV:quote:
Dat is inderdaad wel een goede tip! Ik ga excel waarschijnlijk nooit meer gebruiken...quote:Op maandag 24 januari 2011 15:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Tip: Cursussen voor Excel enzo zijn alleen nuttig als je het ook blijft gebruiken. Als je het niet gebruikt ben je binnen no time alles weer kwijt.
Ik gebruik excel heel vaak, loop nu ook weer te kloten, dus zo'n cursus kan eigenlijk geen kwaadquote:Op maandag 24 januari 2011 15:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel een goede tip! Ik ga excel waarschijnlijk nooit meer gebruiken...
'Briefjes tikken in Word' is dat.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
90% van de mensen, in elk bedrijf, liegt ook keihard op hun CV:
"goeie kennis van Office"
yeah, right.
Dat moet je ongeveer met net zo'n korrel zout nemen als mensen die zeggen dat ze goed in Engels zijn. Over het algemeen. ;')quote:Op maandag 24 januari 2011 15:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
yeah, right.
Excelquote:Op maandag 24 januari 2011 15:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik gebruik excel heel vaak, loop nu ook weer te kloten, dus zo'n cursus kan eigenlijk geen kwaad
Ik gebruik het zelden. En als ik het moet gebruiken dan pak ik er gewoon een klein handboekje bij met tips en trucs.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel een goede tip! Ik ga excel waarschijnlijk nooit meer gebruiken...
yeps, en zodra ze moeten onderstrepen bellen ze de supportdeskquote:Op maandag 24 januari 2011 15:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Briefjes tikken in Word' is dat.
Ja, als je niet weet dat er meer is, heb je al gauw 'goeie kennis' (goeie trouwens?quote:Op maandag 24 januari 2011 15:44 schreef HeatWave het volgende:
yeah, right.
ja, zie/hoor je idd ook vaakquote:Op maandag 24 januari 2011 15:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat moet je ongeveer met net zo'n korrel zout nemen als mensen die zeggen dat ze goed in Engels zijn. Over het algemeen. ;')
Zag Carice van Houten laatst in een Amerikaanse film. Wat een tenenkrommend accent had die griet zeg.
Eerst volgende presentatie gaan gebruiken, krijg je zeker leuke reacties opquote:
hele goeie kennis ouwequote:Op maandag 24 januari 2011 15:46 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, als je niet weet dat er meer is, heb je al gauw 'goeie kennis' (goeie trouwens?).
quote:Op maandag 24 januari 2011 15:42 schreef PeuRac het volgende:
WOW http://www.dumpert.nl/med(...)smooth_criminal.html
Weer dat eetprobleem........ Word je daar nou niet zelf ontzettend moe van?quote:Op maandag 24 januari 2011 15:44 schreef missbehavin het volgende:
ik doe mijn best naar je te luisteren ook al denk ik dat je ongelijk hebt
ik ben die 1e procent uitzondering hoor ik regelmatigquote:Op maandag 24 januari 2011 15:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
yeah, right.
dat.quote:
Nou ja, ik vind dus dat ik nu geen eetprobleem heb. Vroeger, toen ik 43 kilo woog, toen had ik een probleem.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:47 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Weer dat eetprobleem........ Word je daar nou niet zelf ontzettend moe van?
Oh sorry, ik wist niet dat je er écht problemen mee had, dacht dat je gewoon overdreef zoals praktisch elke vrouwquote:Op maandag 24 januari 2011 15:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind dus dat ik nu geen eetprobleem heb. Vroeger, toen ik 43 kilo woog, toen had ik een probleem.En natuurlijk word ik wel moe van het feit dat ik niet lekker in mijn vel zit, dat wel.
Je hebt nu misschien geen eetprobleem in die vorm, maar je hebt wel een probleem met eten, tenminste, als ik afga op wat ik je ziet posten. En dat zal het altijd blijven denk ik als je een eetprobleem gehad hebt.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind dus dat ik nu geen eetprobleem heb. Vroeger, toen ik 43 kilo woog, toen had ik een probleem.En natuurlijk word ik wel moe van het feit dat ik niet lekker in mijn vel zit, dat wel.
Als ik zeg dat je strak in je vel zit, dan vat je dat niet positief op zeker?quote:Op maandag 24 januari 2011 15:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 januari 2011 15:50 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Oh sorry, ik wist niet dat je er écht problemen mee had, dacht dat je gewoon overdreef zoals praktisch elke vrouw
Gezien het feit dat je ongeveer elke keer dat ik je hier zie posten loopt te vissen naar bevestiging en jezelf iig qua lichaamsbouw naar beneden haalt denk ik dat je nog wel degelijk met een groot issue zit. Ik zeg het niet om jou naar beneden te halen, maar het valt nogal op.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 januari 2011 15:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je hebt nu misschien geen eetprobleem in die vorm, maar je hebt wel een probleem met eten, tenminste, als ik afga op wat ik je ziet posten. En dat zal het altijd blijven denk ik als je een eetprobleem gehad hebt.
Jawel hoorquote:Op maandag 24 januari 2011 15:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als ik zeg dat je strak in je vel zit, dan vat je dat niet positief op zeker?
Klopt wel, hoewel ik dus echt niet naar bevestiging zoek, zo zie ik mezelf gewoon. Hoef je niet te geloven though.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:50 schreef Ripley het volgende:
[..]
Gezien het feit dat je ongeveer elke keer dat ik je hier zie posten loopt te vissen naar bevestiging en jezelf iig qua lichaamsbouw naar beneden haalt denk ik dat je nog wel degelijk met een groot issue zit. Ik zeg het niet om jou naar beneden te halen, maar het valt nogal op.
Bij dezequote:
Hier hun youtube kanaal: http://www.youtube.com/user/stjepanhausermusicquote:
Broodje kroketquote:Op maandag 24 januari 2011 15:50 schreef CherryLips het volgende:
Over dat gepraat over eetproblemen heb ik wel zin gekregen in een kroket![]()
Ik weet er redelijk wat van en wat betreft vind ik jouw gedrag atypisch. Meestal praat je er gewoon liever helemaal niet over als je zo met jezelf zit. Ik vind het overkomen als een vorm van aandacht vragen om er zo de aandacht hier op te vestigen. Dat zegt niet dat ik je onaardig of stom vindt, maar ik vraag me wel af waarom een volwassen vrouw met kinderen nog zo in die puberale fase zit.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Klopt wel, hoewel ik dus echt niet naar bevestiging zoek, zo zie ik mezelf gewoon. Hoef je niet te geloven though.
quote:Op maandag 24 januari 2011 15:50 schreef CherryLips het volgende:
Feit dat je er blijkbaar veel over praat of veel opmerkingen maakt, geeft wel aan dat je er heel veel mee bezig bent natuurlijk en wellicht teveel... ?quote:Op maandag 24 januari 2011 15:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Klopt wel, hoewel ik dus echt niet naar bevestiging zoek, zo zie ik mezelf gewoon. Hoef je niet te geloven though.
Dat geloof ik graag. Een vriendin van mij vroeger had Boulimia en dat is iets wat je niet met common sense eruit gepraat krijgt.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk ook niet dat ik dat ooit helemaal kwijt zal raken. Maar als ik dan kijk naar hoe ik toen was, ben ik zoveel vooruit gegaan.
Goed ideequote:Op maandag 24 januari 2011 15:50 schreef CherryLips het volgende:
Ik had 'm inderdaad al gevondenquote:Op maandag 24 januari 2011 15:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hier hun youtube kanaal: http://www.youtube.com/user/stjepanhausermusic
Ik denk echt dat je het verkeerd ziet hoor. Het is meer dat ik de neiging krijg me te verdedigen, aangezien ik vroeger veel meer problemen er mee had. Maar als jij dat zo op wilt vatten moet je dat vooral doen.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:54 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik weet er redelijk wat van en wat betreft vind ik jouw gedrag atypisch. Meestal praat je er gewoon liever helemaal niet over als je zo met jezelf zit. Ik vind het overkomen als een vorm van aandacht vragen om er zo de aandacht hier op te vestigen. Dat zegt niet dat ik je onaardig of stom vindt, maar ik vraag me wel af waarom een volwassen vrouw met kinderen nog zo in die puberale fase zit.
Als je een eetziekte gehad hebt, zal je daar de rest van je leven mee bezig zijn.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:54 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Feit dat je er blijkbaar veel over praat of veel opmerkingen maakt, geeft wel aan dat je er heel veel mee bezig bent natuurlijk en wellicht teveel... ?
Kennelijk valt het meer mensen op.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik denk echt dat je het verkeerd ziet hoor. Het is meer dat ik de neiging krijg me te verdedigen, aangezien ik vroeger veel meer problemen er mee had. Maar als jij dat zo op wilt vatten moet je dat vooral doen.
Ik denk dat ik er altijd te veel mee bezig zal zijn, dat weet ik ook wel. Maar goed, dat is iets wat er ws niet meer uit zal gaan.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:54 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Feit dat je er blijkbaar veel over praat of veel opmerkingen maakt, geeft wel aan dat je er heel veel mee bezig bent natuurlijk en wellicht teveel... ?
Mn 1e vriendinnetje kon zo vol passie dwarsfluit spelenquote:Op maandag 24 januari 2011 15:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik had 'm inderdaad al gevondenGaaf hoor
Dat is niet helemaal waar. Het blijft wel in de achtergrond, maar dat wil niet zeggen dat je het er continu over hebt of in hetzelfde gedrag blijft hangen.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als je een eetziekte gehad hebt, zal je daar de rest van je leven mee bezig zijn.
Net als een alcoholist, die moet er ook de rest van zijn leven aan denken dat dat een zwakke plek is.
Ik denk dat heel veel vrouwen last van hebben van een vertekend zelfbeeld... Maar vise versa eigenlijk ook. Als ze slank zijn, denken ze dat ze dikker zijn. Maar als ze dik zijn, zien ze zichzelf niet zo? Misschien een manier van volhouden/coping?quote:Op maandag 24 januari 2011 15:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag. Een vriendin van mij vroeger had Boulimia en dat is iets wat je niet met common sense eruit gepraat krijgt.
Ikzelf heb wel eens in de gaten dat ik mezelf veel dikker inschat dan ik ben. En dat vind ik dan al zorgwekkend, dat ik dat zo zie. Maar ik doe er verder niks mee en eet gewoon alles wat ik wil verder. Maar het beeld wat je van jezelf hebt kan gewoon heel sterk zijn.
Ik ontken ook niet dat het iets is wat mij dwars zit.quote:
alsof alle mannen een realistisch zelfbeeld hebbenquote:Op maandag 24 januari 2011 15:57 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik denk dat heel veel vrouwen last van hebben van een vertekend zelfbeeld... Maar vise versa eigenlijk ook. Als ze slank zijn, denken ze dat ze dikker zijn. Maar als ze dik zijn, zien ze zichzelf niet zo? Misschien een manier van volhouden/coping?
Maar er mee bezig zijn wil toch niet zeggen dat je in hetzelfde gedrag blijft hangen?quote:Op maandag 24 januari 2011 15:57 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar. Het blijft wel in de achtergrond, maar dat wil niet zeggen dat je het er continu over hebt of in hetzelfde gedrag blijft hangen.
Nee maar de enige die ik hier over dik hoor, is Ang3l... en das praktisch een wijfquote:Op maandag 24 januari 2011 15:58 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
alsof alle mannen een realistisch zelfbeeld hebben
Ik heb geen frituurpan, kan ik ze ook gewoon in de oven mikken?quote:Op maandag 24 januari 2011 15:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Goed ideeff kijken zo of we kroketten hebben
die lopen er minder mee te koopquote:Op maandag 24 januari 2011 15:58 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Wil je nu beweren dat ik dus niet meer die slanke jonge god ben?quote:Op maandag 24 januari 2011 15:58 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat ze dan lekker wordenquote:Op maandag 24 januari 2011 15:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb geen frituurpan, kan ik ze ook gewoon in de oven mikken?
quote:Op maandag 24 januari 2011 15:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wil je nu beweren dat ik dus niet meer die slanke jonge god ben?
Mijn zusje gooit altijd frikandellen op de barbecue en gourmetquote:Op maandag 24 januari 2011 15:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En vergis je ook niet in de impact die de buitenwereld heeft. Ik ben slank, maar krijg soms ook negatief commentaar. Inmiddels leg ik dat naast me neer en denk ik: Het is gewoon afgunst, dat jij niet met je dikke reet in maat 36 pastquote:Op maandag 24 januari 2011 15:57 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik denk dat heel veel vrouwen last van hebben van een vertekend zelfbeeld... Maar vise versa eigenlijk ook. Als ze slank zijn, denken ze dat ze dikker zijn. Maar als ze dik zijn, zien ze zichzelf niet zo? Misschien een manier van volhouden/coping?
Staat wel op de verpakking lijkt me.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:00 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Mijn zusje gooit altijd frikandellen op de barbecue en gourmetDus die zijn ws wel ovenproof ook
Gadverdammequote:Op maandag 24 januari 2011 16:00 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Mijn zusje gooit altijd frikandellen op de barbecue en gourmetDus die zijn ws wel ovenproof ook
Ja, maar dat vond je toen ook niet, lijkt me. En waarschijnlijk was het toen ook nog niet goed genoegquote:Op maandag 24 januari 2011 15:48 schreef missbehavin het volgende:
Dat kan ik bevestigen.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:50 schreef Kluts het volgende:
En dat zal het altijd blijven denk ik als je een eetprobleem gehad hebt.
Idd, ik krijg nog liever een eetziekte!quote:
Tuurlijkquote:Op maandag 24 januari 2011 15:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In de koekenpan!quote:Op maandag 24 januari 2011 15:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
in de sla/olijf olie kan prima jaquote:
Voor mijn gevoel is het nu geen probleem, omdat ik a. het zelf wel inzie en b. dus wel eet. Lastig uitleggen, maar het is zo anders dan toen.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, maar dat vond je toen ook niet, lijkt me. En waarschijnlijk was het toen ook nog niet goed genoeg![]()
Maar zou je daar dan niet eens wat aan gaan doen?
[..]
Dat kan ik bevestigen.
Gewoon in de croma man.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
in de sla/olijf olie kan prima jagoed idee.
Mora kroketten kunnen ook in de oven ja. Langer dan staat aangeven, trouwens.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:58 schreef CherryLips het volgende:
Niet iedereen op Fok weet dat je een eetprobleem hebt/hebt gehad. Dus ik snap Ripley's redenatie wel.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:01 schreef missbehavin het volgende:
En ik ben ook gewoon een flapuit en dus knal ik er snel uit wat in me omgaat. Dat is dan niet zodat tig mensen mij dan fijn gaan vertellen hoe slank ik wel niet ben, aangezien dat toch niet uitmaakt en ik het toch niet 'geloof'. Dus dat Rip dat denkt zit me dan wel weer een beetje dwars.
nu nog van het schuldgevoel na de maaltijd en onthoudingsdagen afquote:Op maandag 24 januari 2011 16:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel is het nu geen probleem, omdat ik a. het zelf wel inzie en b. dus wel eet. Lastig uitleggen, maar het is zo anders dan toen.
Ja ik op zich ook wel. Maar goed, zo is het dus echt niet bedoeld.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet iedereen op Fok weet dat je een eetprobleem hebt/hebt gehad. Dus ik snap Ripley's redenatie wel.
En Nouk. Al gelukt?quote:Op maandag 24 januari 2011 16:03 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Mora kroketten kunnen ook in de oven ja. Langer dan staat aangeven, trouwens.
quote:Op maandag 24 januari 2011 16:04 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
nu nog van het schuldgevoel na de maaltijd en onthoudingsdagen af![]()
Dagen dat je 1 boterham eet?quote:Op maandag 24 januari 2011 16:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb geen echte onthoudingsdagen! En schuldgevoel kan ik handelen, het is niet zo dat ik maaltijden uitkots ofzo
Die balansdagen zorgen er anders wel voor dat ik slank ben.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:04 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
nu nog van het schuldgevoel na de maaltijd en onthoudingsdagen af![]()
quote:Op maandag 24 januari 2011 16:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb geen echte onthoudingsdagen! En schuldgevoel kan ik handelen, het is niet zo dat ik maaltijden uitkots ofzo
Ja maar dat is niet zo bewust als jullie denkenquote:
Hmm, commentaar omdat je te dun bent... Ja dat kan natuurlijk ook.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
En vergis je ook niet in de impact die de buitenwereld heeft. Ik ben slank, maar krijg soms ook negatief commentaar. Inmiddels leg ik dat naast me neer en denk ik: Het is gewoon afgunst, dat jij niet met je dikke reet in maat 36 past. Maar vroeger durfde ik dus niet eens naar het strand omdat ik "te dun" zou zijn.
Media en omgeving hebben gewoon heel veel invloed. En dan is het heel erg afhankelijk van hoe je daar als persoon mee omgaat.
Erkenning is stap 1, dat is waar. Maar zolang je er nog zo mee zit (en een vertekend beeld hebt) is het er zeker nog wel. Misschien niet zo erg als toen, maar het is er wel. En nog steeds de moeite waard er iets aan te doen, ik kan het weten. Ik ben 25/30 kilo zwaarder dan toen ik een eetprobleem had, maar ik zit nu zoveel lekkerder in mijn vel. En ja, ik probeer ook weer 20 kilo kwijt te raken, maar zolang het geen obsessie wordt, gaat het goed.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:02 schreef missbehavin het volgende:
Voor mijn gevoel is het nu geen probleem, omdat ik a. het zelf wel inzie en b. dus wel eet. Lastig uitleggen, maar het is zo anders dan toen.
Deventer was het he?quote:Op maandag 24 januari 2011 16:05 schreef missbehavin het volgende:
En iedereen zal blij zijn te weten dat er vanavond broodjes hamburger op het menu staan. Met patat. En mayonaise, echte!
Nog meer honger nuquote:Op maandag 24 januari 2011 16:05 schreef missbehavin het volgende:
En iedereen zal blij zijn te weten dat er vanavond broodjes hamburger op het menu staan. Met patat. En mayonaise, echte!
Oké, want ik had laatst gekeken en op alle verpakkingen stond 'alleen frituurpan'quote:Op maandag 24 januari 2011 16:03 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Mora kroketten kunnen ook in de oven ja. Langer dan staat aangeven, trouwens.
Het boeit mij ook niet wat mannen ervan vinden eigenlijk.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:06 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hmm, commentaar omdat je te dun bent... Ja dat kan natuurlijk ook.Maar zo heeft iedereen inderdaad wel iets dat niet perfect is. Maar perfectie is ook praktisch onmogelijk
En het boeit mannen meestal geen biet of jij iets steviger of juist iets dunner bent dan hun ideaal, zolang je maar lekker in je vel zit
Dat geeft niet hoor. Hoewel ik denk dat iedereen er onderhand wel een beetje zat van isquote:Op maandag 24 januari 2011 16:06 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Erkenning is stap 1, dat is waar. Maar zolang je er nog zo mee zit (en een vertekend beeld hebt) is het er zeker nog wel. Misschien niet zo erg als toen, maar het is er wel. En nog steeds de moeite waard er iets aan te doen, ik kan het weten. Ik ben 25/30 kilo zwaarder dan toen ik een eetprobleem had, maar ik zit nu zoveel lekkerder in mijn vel. En ja, ik probeer ook weer 20 kilo kwijt te raken, maar zolang het geen obsessie wordt, gaat het goed.
En sorry dat ik het ter sprake bracht
een balansdag is volgens mij wat anders dan niet eten omdat dat hongergevoel zo lekker is.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die balansdagen zorgen er anders wel voor dat ik slank ben.
Zou iedereen moeten doen.
quote:
Ik ben nog niet begonnenquote:
Tja, je kunt het ook gewoon proberen en kijken hoe het smaakt natuurlijk.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:06 schreef CherryLips het volgende:
Oké, want ik had laatst gekeken en op alle verpakkingen stond 'alleen frituurpan'
quote:
Ik weet niet of t bewust is.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar dat is niet zo bewust als jullie denken
Dat geldt eigenlijk alleen voor gepaneerd frituurvoedsel, de rest kan ook in de pan.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oké, want ik had laatst gekeken en op alle verpakkingen stond 'alleen frituurpan'
Ik heb t adres, heb er ook wel zin inquote:
En zo is Ripley volgens mij ook: gewoon eruitknallen wat je denkt en dat komt niet altijd even vriendelijk over. Volgens mij bedoelt ze er echter niets slechts mee...quote:En ik ben ook gewoon een flapuit en dus knal ik er snel uit wat in me omgaat. Dat is dan niet zodat tig mensen mij dan fijn gaan vertellen hoe slank ik wel niet ben, aangezien dat toch niet uitmaakt en ik het toch niet 'geloof'. Dus dat Rip dat denkt zit me dan wel weer een beetje dwars.
Suiker?quote:Op maandag 24 januari 2011 16:08 schreef STING het volgende:
Ik sla echt nooit een maaltijd over. 'Kan' ik simpelweg niet
Ontferm jij je over de hamburgers, ontferm ik mij over het fruitquote:Op maandag 24 januari 2011 16:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb t adres, heb er ook wel zin in
quote:Op maandag 24 januari 2011 16:09 schreef STING het volgende:
[..]
Ontferm jij je over de hamburgers, ontferm ik mij over het fruit
Ja ok, maar zat vrouwen die seks hebben met alle lichten uit want STEL JE VOOR!!quote:Op maandag 24 januari 2011 16:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het boeit mij ook niet wat mannen ervan vinden eigenlijk.
Ik ben blij met hoe ik eruitzie, van top tot teen. Ik heb mijn imperfecties, maar die maken mij mij.
Nou, volgens mij weet juist wel heel fok dat. En dat bevreemdt me nogal.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet iedereen op Fok weet dat je een eetprobleem hebt/hebt gehad. Dus ik snap Ripley's redenatie wel.
Dat geloof ik ook wel hoor.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:08 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
En zo is Ripley volgens mij ook: gewoon eruitknallen wat je denkt en dat komt niet altijd even vriendelijk over. Volgens mij bedoelt ze er echter niets slechts mee...
Nee, dat denk ik niet, jij ging voor de burgers, t fruit had ik vanochtend al geclaimdquote:Op maandag 24 januari 2011 16:09 schreef STING het volgende:
[..]
Ik wist het nietquote:Op maandag 24 januari 2011 16:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou, volgens mij weet juist wel heel fok dat. En dat bevreemdt me nogal.
Ja,want hij let vast op al die ribbeltjes en putjes die niemand anders ziet.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:09 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja ok, maar zat vrouwen die seks hebben met alle lichten uit want STEL JE VOOR!!
quote:Op maandag 24 januari 2011 16:09 schreef STING het volgende:
[..]
Oke, dan snap ik het niet denk ikquote:Op maandag 24 januari 2011 16:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
klinkt gezond jaquote:Op maandag 24 januari 2011 16:10 schreef Samzz het volgende:
Damn, volgens mij is er echt iets mis met meIk krijg net een enorme steek in m'n been en m'n bilspier voelt verdraaid en dat trekt door naar m'n dijbeen en knie
Dat bedoel ik het ook niet, maar wat je zegt is niet waar. Over sommige dingen hebben ik een stevige mening, maar die is wel degelijk onderbouwd en komt ergens vandaan. Ik knal er absoluut niet alles zomaar uit.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:08 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
En zo is Ripley volgens mij ook: gewoon eruitknallen wat je denkt en dat komt niet altijd even vriendelijk over. Volgens mij bedoelt ze er echter niets slechts mee...
of anders deels gekleedquote:Op maandag 24 januari 2011 16:09 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja ok, maar zat vrouwen die seks hebben met alle lichten uit want STEL JE VOOR!!
Voor mij is dat juist een grote stap geweest. Vroeger zou ik er nooit zo over hebben gepraat, nu kan ik dat wel.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou, ik moet eerlijk zeggen dat ik me de eerste keer altijd behoorlijk onzeker voel over hoe ik eruit zie. Maar dan bedenk ik me dat ie me niet voor niks heeft gekozen en kan ik gewoon helemaal los gaan en boeit het me allemaal niet meer zoquote:Op maandag 24 januari 2011 16:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja,want hij let vast op al die ribbeltjes en putjes die niemand anders ziet.
quote:
Muts. Ik zeg ook niet dat je onzin kletst, ik zeg alleen dat het er niet altijd even genuanceerd uit komt...quote:Op maandag 24 januari 2011 16:11 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat bedoel ik het ook niet, maar wat je zegt is niet waar. Over sommige dingen hebben ik een stevige mening, maar die is wel degelijk onderbouwd en komt ergens vandaan. Ik knal er absoluut niet alles zomaar uit.
Eet jij maar lekker MissBquote:
Als er iets is wat op dat moment nog afstoot, dan helpt t licht uit waarschijnlijk ook niet meerquote:Op maandag 24 januari 2011 16:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, ik moet eerlijk zeggen dat ik me de eerste keer altijd behoorlijk onzeker voel over hoe ik eruit zie. Maar dan bedenk ik me dat ie me niet voor niks heeft gekozen en kan ik gewoon helemaal los gaan en boeit het me allemaal niet meer zo
Zak over je kop vlag in de handquote:Op maandag 24 januari 2011 16:09 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Het feit dat je openlijk kan praten over zulke ingrijpende zaken geeft aan dat je het op jouw manier voor een groot deel verwerkt hebt.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Voor mij is dat juist een grote stap geweest. Vroeger zou ik er nooit zo over hebben gepraat, nu kan ik dat wel.
dat klinkt best vies zoquote:Op maandag 24 januari 2011 16:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eet jij maar lekker MissBDan ga ik aan de gnocchi met rode saus
Hehe dat bedoelde ik te zeggen!quote:Op maandag 24 januari 2011 16:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het feit dat je openlijk kan praten over zulke ingrijpende zaken geeft aan dat je het op jouw manier voor een groot deel verwerkt hebt.
Je bent zelf een muts.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:12 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Muts. Ik zeg ook niet dat je onzin kletst, ik zeg alleen dat het er niet altijd even genuanceerd uit komt...
Dat doe ik dan weer nietquote:Op maandag 24 januari 2011 16:09 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Mja, dat kan ook nog. Gelukkig heb ik dat nog nooit meegemaakt...quote:Op maandag 24 januari 2011 16:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als er iets is wat op dat moment nog afstoot, dan helpt t licht uit waarschijnlijk ook niet meer
Ik totaal niet. Ook nooit last van gehad. Tuurlijk, er zijn ongetwijfeld vrouwen die knapper/leuker of whatever zijn, maar als je geen zelfvertrouwen hebt is een mooi uiterlijk echt waardeloos.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, ik moet eerlijk zeggen dat ik me de eerste keer altijd behoorlijk onzeker voel over hoe ik eruit zie. Maar dan bedenk ik me dat ie me niet voor niks heeft gekozen en kan ik gewoon helemaal los gaan en boeit het me allemaal niet meer zo
Mutsquote:Op maandag 24 januari 2011 16:14 schreef Ripley het volgende:
[..]
Je bent zelf een muts.Ik zeg ook niet dat je denkt dat ik onzin kletst, maar wel dat je denkt dat ik zomaar alles er uit flap. En dat is absoluut niet zo, in het geval van MissB heb ik nu ale en paar maanden op mijn tong gebeten en gaat het over iets dat me zeer nastaat. Dan heb ik dus een stevige mening maar wel een die niet zomaar spontaan uit het niets eruit geflapt wordt.
Dat vind ik dus niet van mezelf, maar ik kan me er wel overheen zetten en me gewoon mooi voelen bij iemand die me waardeert voor wie ik benquote:Op maandag 24 januari 2011 16:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik totaal niet. Ook nooit last van gehad. Tuurlijk, er zijn ongetwijfeld vrouwen die knapper/leuker of whatever zijn, maar als je geen zelfvertrouwen hebt is een mooi uiterlijk echt waardeloos.
Tuurlijk heb ik wel dingen waar ik minder blij mee ben, maar ik vind mezelf gewoon een lekker wijf.
quote:Op maandag 24 januari 2011 16:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat vind ik dus niet van mezelf, maar ik kan me er wel overheen zetten en me gewoon mooi voelen bij iemand die me waardeert voor wie ik ben
Dat ligt ook maar aan op welke manier je erover praat lijkt me.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het feit dat je openlijk kan praten over zulke ingrijpende zaken geeft aan dat je het op jouw manier voor een groot deel verwerkt hebt.
Dat is het op zo'n moment sowieso, ik ga er echt niet op letten hoe lichaamsdelen erbij hangen/zitten/liggen, etcquote:Op maandag 24 januari 2011 16:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat vind ik dus niet van mezelf, maar ik kan me er wel overheen zetten en me gewoon mooi voelen bij iemand die me waardeert voor wie ik ben
aha.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:17 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik wel als de man in kwestie een superstrak lichaam heeft
Dus als jij vindt dat je bedpartner een mooier lichaam heeft dan jijzelf gaat het licht uit?quote:Op maandag 24 januari 2011 16:17 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dus gewoon alleen vadsige vriendjes kiezenquote:Op maandag 24 januari 2011 16:17 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Vrouwenlogica.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dus als jij vindt dat je bedpartner een mooier lichaam heeft dan jijzelf gaat het licht uit?
Jij wilt dan echt het licht uit? Ik vond dat een grote afknapper bij een exquote:Op maandag 24 januari 2011 16:17 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat zal ongetwijfeld. Ik ging vooral af op het feit ik zelf die ervaring heb.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:17 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat ligt ook maar aan op welke manier je erover praat lijkt me.
Soms zeg ik nog wel eens dingen die ergens op slaanquote:
Ik heb het in deze niet specifiek over seks.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is het op zo'n moment sowieso, ik ga er echt niet op letten hoe lichaamsdelen erbij hangen/zitten/liggen, etc![]()
Ik ben dan veel te veel gefocust op gezicht/geluid
Wat zeg je dat poëtischquote:Op maandag 24 januari 2011 16:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dus gewoon alleen vadsige vriendjes kiezen
Voor mij is het al heel wat dat ik erover kan praten. Ik zeg niet dat ik er overheen ben, dan zat ik niet meer mee natuurlijk. Maar ik snap denk ik wel wat jij bedoelt hoor. Het is ook gewoon dat het een wereld van verschil is met hoe ik vroeger was ms.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:17 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat ligt ook maar aan op welke manier je erover praat lijkt me.
Vandaar dat ze je afwijst.quote:
Misschien is het zelfs wel arrogant dat ik mezelf zo zie. Maar ik voel me er goed bij en dat straal ik ook uit.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat was volgens mij niet wat ze bedoelde...quote:Op maandag 24 januari 2011 16:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
Dus als jij vindt dat je bedpartner een mooier lichaam heeft dan jijzelf gaat het licht uit?
Ik ook nietquote:Op maandag 24 januari 2011 16:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Soms zeg ik nog wel eens dingen die ergens op slaan
[..]
Ik heb het in deze niet specifiek over seks.
het is gewoon een verkapt compliment. kijk, daar kan ik wat mee.quote:
Ik heb het nu niet over relatiesquote:Op maandag 24 januari 2011 16:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij wilt dan echt het licht uit? Ik vond dat een grote afknapper bij een exduurde heel lang voordat ze daar overheen was.
Nouja, ik vind t ook bij een ONS/scharrel een afknapper, maar dan zou ik t misschien wat minder moeite mee hebben.quote:
Ik ben zo blij dat ik nu kan zeggen dat je een te goddelijk lichaam voor mij hebt en dat het daarom niks tussen ons zal wordenquote:Op maandag 24 januari 2011 16:19 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
het is gewoon een verkapt compliment. kijk, daar kan ik wat mee.
Afgewezen op je goddelijke figuur. Al die jarenlange training en daardoor de vrouw van je dromen mislopen. De ironie.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:19 schreef JoeBravo het volgende:
het is gewoon een verkapt compliment. kijk, daar kan ik wat mee.
Het is ook niet zo dat ik zeg:quote:Op maandag 24 januari 2011 16:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nouja, ik vind t ook bij een ONS/scharrel een afknapper, maar dan zou ik t misschien wat minder moeite mee hebben.
Helaas voor jou gaat die smoes bij mij niet op.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:21 schreef Spirit82 het volgende:
Ik ben zo blij dat ik nu kan zeggen dat je een te goddelijk lichaam voor mij hebt en dat het daarom niks tussen ons zal worden
wat een manier om aan de kant gezet te wordenquote:Op maandag 24 januari 2011 16:21 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat ik nu kan zeggen dat je een te goddelijk lichaam voor mij hebt en dat het daarom niks tussen ons zal worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
Ik vind het niet arrogantquote:Op maandag 24 januari 2011 16:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Misschien is het zelfs wel arrogant dat ik mezelf zo zie. Maar ik voel me er goed bij en dat straal ik ook uit.
ik heb het door jou aangedragen plan B nogquote:Op maandag 24 januari 2011 16:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Afgewezen op je goddelijke figuur. Al die jarenlange training en daardoor de vrouw van je dromen mislopen. De ironie.
Bicepsquote:Op maandag 24 januari 2011 16:20 schreef Kluts het volgende:
Wat mannen betreft knap ik juist af op van die afgetrainde mooiboys.
Dat leek dan zo.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ook nietik zie ook vriendinnen zonder sex met ze te hebben
he is er toch nog hoop voor me ergensquote:Op maandag 24 januari 2011 16:20 schreef Kluts het volgende:
Wat mannen betreft knap ik juist af op van die afgetrainde mooiboys.
Me dronken voeren?quote:Op maandag 24 januari 2011 16:23 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik heb het door jou aangedragen plan B nog![]()
Ik ook niet hoor kluts! Ik hoop dat ik dat ooit volmondig over mezelf kan zeggenquote:
Faalt zelden!quote:Op maandag 24 januari 2011 16:23 schreef JoeBravo het volgende:
ik heb het door jou aangedragen plan B nog![]()
Met een volle mond?quote:Op maandag 24 januari 2011 16:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor kluts! Ik hoop dat ik dat ooit volmondig over mezelf kan zeggen
Je onderschat mij.quote:
Net zo subtiel als je buik inhouden als hij zijn hand erop legt.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:22 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Het is ook niet zo dat ik zeg:
"Hey... dinges... wacht even hoor... even alle lampen uit doen anders zie je mn cellulitus"
Dat gaat natuurlijk heul subtiel![]()
quote:
Ik ookquote:Op maandag 24 januari 2011 16:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor kluts! Ik hoop dat ik dat ooit volmondig over mezelf kan zeggen
Sorry.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij bent lekker op dreef vandaag he.
baby stepsquote:Op maandag 24 januari 2011 16:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ookMaar die kans acht ik klein. Al kan ik wel volmondig zeggen dat ik goede tieten heb, want dat is gewoon zo
quote:Op maandag 24 januari 2011 16:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Net zo subtiel als je buik inhouden als hij zijn hand erop legt.
een ex van mij ooit "je hoeft je buik niet in te houden hoor". Ik : HEB JE DAT DOOR???
Kortom, mannen hebben dat echt wel door hoor.
Grote babies dan.quote:
met een beperkt budget een geblindeerde auto en een hutje op de hei regelen valt alleen niet mee. Maar ik probeer rustig verder.quote:
Hai!quote:
Had Air geen schuurtje?quote:Op maandag 24 januari 2011 16:25 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
met een beperkt budget een geblindeerde auto en een hutje op de hei regelen valt alleen niet mee. Maar ik probeer rustig verder.
Dat heeft met je leeftijd te maken. /ouwe mutsquote:Op maandag 24 januari 2011 16:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ookMaar die kans acht ik klein. Al kan ik wel volmondig zeggen dat ik goede tieten heb, want dat is gewoon zo
We hebben vaak meer door dan je denkt als het om je lichaam gaat, iddquote:Op maandag 24 januari 2011 16:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
een ex van mij ooit "je hoeft je buik niet in te houden hoor". Ik : HEB JE DAT DOOR???
Geen kamers vrij op dit moment.quote:
Ja dat plan kan niet mislukken.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:25 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
met een beperkt budget een geblindeerde auto en een hutje op de hei regelen valt alleen niet mee. Maar ik probeer rustig verder.
Aaaiiii, zwakke plekquote:Op maandag 24 januari 2011 16:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
ssst!quote:Op maandag 24 januari 2011 16:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat plan kan niet mislukken.
In veel gevallen onstaat er een band
Bingo!quote:Op maandag 24 januari 2011 16:26 schreef Royco1 het volgende:
Ja dat plan kan niet mislukken.
In veel gevallen onstaat er een band
Deels geblindeerd ook goed? Of moet het echt limo tint zijn?quote:Op maandag 24 januari 2011 16:25 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Licht uit met voorbedachte rade heeft een man ook wel in de gaten hoor.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:27 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Aaaiiii, zwakke plek![]()
Ik doelde er meer op te zeggen dat alle lichten sowieso al uit zijn in de meeste gevallen
quote:
Dus als ik zeg dat ik m'n tieten mooi vind heb ik een complex en als jij zegt dat je een lekker wijf bent is het wel okequote:Op maandag 24 januari 2011 16:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat heeft met je leeftijd te maken. /ouwe muts
Toen ik 20 was had ik een tietencomplex. Nu echt totaal niet meer.
Ik heb gewoon geen lampenquote:Op maandag 24 januari 2011 16:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Licht uit met voorbedachte rade heeft een man ook wel in de gaten hoor.
Ik ben dus heel makkelijk qua naaktheid tegenover een man, maar vriendinnen die zich zomaar ineens gaan omkleden waar ik bij sta, daar voel ik me een stuk ongemakkelijker bij.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik ben extreem makkelijk met naaktheid, kleed me rustig om waar iemand bij is of doe in mn boxer de deur open. Mensen doen dat dan ook snel andersom
Ik heb een paar kelderruimtes tot mn beschikking, zeer goed geïsoleerd, komt nieandquote:Op maandag 24 januari 2011 16:25 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Zo zie je maar, je hoeft ze maar 1 keer een goede beurt te geven en dan komen ze vanzelf weer terug.quote:
Techno, wat een ontboezeming!quote:Op maandag 24 januari 2011 16:28 schreef Techno het volgende:
[..]
Ach, daar hebben wel meer Fokkers last van. En niet alleen de vrouwelijke.
Nee, ik bedoelde dat dan weer los van jouw tieten. Dit klinkt raar.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dus als ik zeg dat ik m'n tieten mooi vind heb ik een complex en als jij zegt dat je een lekker wijf bent is het wel oke
quote:Op maandag 24 januari 2011 16:28 schreef Techno het volgende:
Ach, daar hebben wel meer Fokkers last van. En niet alleen de vrouwelijke.
Ik maakte een grapje, dat had je wel door tochquote:Op maandag 24 januari 2011 16:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde dat dan weer los van jouw tieten. Dit klinkt raar.
Ik ben een beetje een PacSuus.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik maakte een grapje, dat had je wel door toch
Mannelijke vrienden heb ik ook niet zoveel moeite mee. Vroeger veel team sporten/trainen gedaan.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben dus heel makkelijk qua naaktheid tegenover een man, maar vriendinnen die zich zomaar ineens gaan omkleden waar ik bij sta, daar voel ik me een stuk ongemakkelijker bij.
dat heb ik ook iddquote:Op maandag 24 januari 2011 16:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben dus heel makkelijk qua naaktheid tegenover een man, maar vriendinnen die zich zomaar ineens gaan omkleden waar ik bij sta, daar voel ik me een stuk ongemakkelijker bij.
Ik heb geen tij d;(quote:Op maandag 24 januari 2011 16:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo zie je maar, je hoeft ze maar 1 keer een goede beurt te geven en dan komen ze vanzelf weer terug.
Tuurlijk, wanneer heb je tijd?
Geen tijd = geen prioriteit.quote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 16:30 schreef asfalthooligan het volgende:
Heb ooit een ex gehad met een litteken van af de borsthoogte tot naar diep beneden en van linker zij naar rechter en ongemakkelijk dat ze zich voelde telkens aan het truitje trekken enz op een gegeven moment heb ik gezegd wil iets doen ,maar niet schrikken en ik zit niet aan rare dingen zij wat twijfelen en zei ja heel voorzichtig het truitje omhoog geschoven zodat er een beetje buik zichtbaar was en een kus op het litteken gegeven en toen was het klaar natuurlijk.
En hoe langer ze merkte dat ik het niet erg vond hoe zekerder dat ze werd.
Heb zoiets iedereen is op zijn eigen manier knap .
Als je een leuk koppie ziet en een paar mooie ogen en een goed innerlijk neem je de rest 9 van de 10 x op de koop toe
ohja, dat was ik ook vergetenquote:Op maandag 24 januari 2011 16:30 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat heb ik ook idd
maar heb bijvoorbeeld aan de andere kant weer totaal geen problemen met sauna's ofzo, maar die mensen ken ik allemaal nietdat scheelt
Die tijd komt vanzelf wel zodra je een oude vrijster bent.quote:
Als jij over 50 jaar nog leeft, weet ik je te vindenquote:Op maandag 24 januari 2011 16:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die tijd komt vanzelf wel zodra je een oude vrijster bent.
quote:Op maandag 24 januari 2011 16:30 schreef asfalthooligan het volgende:
Heb ooit een ex gehad met een litteken van af de borsthoogte tot naar diep beneden en van linker zij naar rechter en ongemakkelijk dat ze zich voelde telkens aan het truitje trekken enz op een gegeven moment heb ik gezegd wil iets doen ,maar niet schrikken en ik zit niet aan rare dingen zij wat twijfelen en zei ja heel voorzichtig het truitje omhoog geschoven zodat er een beetje buik zichtbaar was en een kus op het litteken gegeven en toen was het klaar natuurlijk.
Als je een leuk koppie ziet en een paar mooie ogen en een goed innerlijk neem je de rest 9 van de 10 x op de koop toe
Heb ook zoiets gehad met een ex.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:30 schreef asfalthooligan het volgende:
Dan val jij niet meer in mijn doelgroep.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:33 schreef Spirit82 het volgende:
Als jij over 50 jaar nog leeft, weet ik je te vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |