Het feit dat je openlijk kan praten over zulke ingrijpende zaken geeft aan dat je het op jouw manier voor een groot deel verwerkt hebt.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Voor mij is dat juist een grote stap geweest. Vroeger zou ik er nooit zo over hebben gepraat, nu kan ik dat wel.
dat klinkt best vies zoquote:Op maandag 24 januari 2011 16:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eet jij maar lekker MissBDan ga ik aan de gnocchi met rode saus
Hehe dat bedoelde ik te zeggen!quote:Op maandag 24 januari 2011 16:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het feit dat je openlijk kan praten over zulke ingrijpende zaken geeft aan dat je het op jouw manier voor een groot deel verwerkt hebt.
Je bent zelf een muts.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:12 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Muts. Ik zeg ook niet dat je onzin kletst, ik zeg alleen dat het er niet altijd even genuanceerd uit komt...
Dat doe ik dan weer nietquote:Op maandag 24 januari 2011 16:09 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja ok, maar zat vrouwen die seks hebben met alle lichten uit want STEL JE VOOR!!
Mja, dat kan ook nog. Gelukkig heb ik dat nog nooit meegemaakt...quote:Op maandag 24 januari 2011 16:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als er iets is wat op dat moment nog afstoot, dan helpt t licht uit waarschijnlijk ook niet meer
Ik totaal niet. Ook nooit last van gehad. Tuurlijk, er zijn ongetwijfeld vrouwen die knapper/leuker of whatever zijn, maar als je geen zelfvertrouwen hebt is een mooi uiterlijk echt waardeloos.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, ik moet eerlijk zeggen dat ik me de eerste keer altijd behoorlijk onzeker voel over hoe ik eruit zie. Maar dan bedenk ik me dat ie me niet voor niks heeft gekozen en kan ik gewoon helemaal los gaan en boeit het me allemaal niet meer zo
Mutsquote:Op maandag 24 januari 2011 16:14 schreef Ripley het volgende:
[..]
Je bent zelf een muts.Ik zeg ook niet dat je denkt dat ik onzin kletst, maar wel dat je denkt dat ik zomaar alles er uit flap. En dat is absoluut niet zo, in het geval van MissB heb ik nu ale en paar maanden op mijn tong gebeten en gaat het over iets dat me zeer nastaat. Dan heb ik dus een stevige mening maar wel een die niet zomaar spontaan uit het niets eruit geflapt wordt.
Dat vind ik dus niet van mezelf, maar ik kan me er wel overheen zetten en me gewoon mooi voelen bij iemand die me waardeert voor wie ik benquote:Op maandag 24 januari 2011 16:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik totaal niet. Ook nooit last van gehad. Tuurlijk, er zijn ongetwijfeld vrouwen die knapper/leuker of whatever zijn, maar als je geen zelfvertrouwen hebt is een mooi uiterlijk echt waardeloos.
Tuurlijk heb ik wel dingen waar ik minder blij mee ben, maar ik vind mezelf gewoon een lekker wijf.
quote:Op maandag 24 januari 2011 16:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat vind ik dus niet van mezelf, maar ik kan me er wel overheen zetten en me gewoon mooi voelen bij iemand die me waardeert voor wie ik ben
Dat ligt ook maar aan op welke manier je erover praat lijkt me.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het feit dat je openlijk kan praten over zulke ingrijpende zaken geeft aan dat je het op jouw manier voor een groot deel verwerkt hebt.
Dat is het op zo'n moment sowieso, ik ga er echt niet op letten hoe lichaamsdelen erbij hangen/zitten/liggen, etcquote:Op maandag 24 januari 2011 16:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat vind ik dus niet van mezelf, maar ik kan me er wel overheen zetten en me gewoon mooi voelen bij iemand die me waardeert voor wie ik ben
aha.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:17 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik wel als de man in kwestie een superstrak lichaam heeft
Dus als jij vindt dat je bedpartner een mooier lichaam heeft dan jijzelf gaat het licht uit?quote:Op maandag 24 januari 2011 16:17 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dus gewoon alleen vadsige vriendjes kiezenquote:Op maandag 24 januari 2011 16:17 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Vrouwenlogica.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dus als jij vindt dat je bedpartner een mooier lichaam heeft dan jijzelf gaat het licht uit?
Jij wilt dan echt het licht uit? Ik vond dat een grote afknapper bij een exquote:Op maandag 24 januari 2011 16:17 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat zal ongetwijfeld. Ik ging vooral af op het feit ik zelf die ervaring heb.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:17 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat ligt ook maar aan op welke manier je erover praat lijkt me.
Soms zeg ik nog wel eens dingen die ergens op slaanquote:
Ik heb het in deze niet specifiek over seks.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is het op zo'n moment sowieso, ik ga er echt niet op letten hoe lichaamsdelen erbij hangen/zitten/liggen, etc![]()
Ik ben dan veel te veel gefocust op gezicht/geluid
Wat zeg je dat poëtischquote:Op maandag 24 januari 2011 16:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dus gewoon alleen vadsige vriendjes kiezen
Voor mij is het al heel wat dat ik erover kan praten. Ik zeg niet dat ik er overheen ben, dan zat ik niet meer mee natuurlijk. Maar ik snap denk ik wel wat jij bedoelt hoor. Het is ook gewoon dat het een wereld van verschil is met hoe ik vroeger was ms.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:17 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat ligt ook maar aan op welke manier je erover praat lijkt me.
Vandaar dat ze je afwijst.quote:
Misschien is het zelfs wel arrogant dat ik mezelf zo zie. Maar ik voel me er goed bij en dat straal ik ook uit.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat was volgens mij niet wat ze bedoelde...quote:Op maandag 24 januari 2011 16:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
Dus als jij vindt dat je bedpartner een mooier lichaam heeft dan jijzelf gaat het licht uit?
Ik ook nietquote:Op maandag 24 januari 2011 16:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Soms zeg ik nog wel eens dingen die ergens op slaan
[..]
Ik heb het in deze niet specifiek over seks.
het is gewoon een verkapt compliment. kijk, daar kan ik wat mee.quote:
Ik heb het nu niet over relatiesquote:Op maandag 24 januari 2011 16:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij wilt dan echt het licht uit? Ik vond dat een grote afknapper bij een exduurde heel lang voordat ze daar overheen was.
Nouja, ik vind t ook bij een ONS/scharrel een afknapper, maar dan zou ik t misschien wat minder moeite mee hebben.quote:
Ik ben zo blij dat ik nu kan zeggen dat je een te goddelijk lichaam voor mij hebt en dat het daarom niks tussen ons zal wordenquote:Op maandag 24 januari 2011 16:19 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
het is gewoon een verkapt compliment. kijk, daar kan ik wat mee.
Afgewezen op je goddelijke figuur. Al die jarenlange training en daardoor de vrouw van je dromen mislopen. De ironie.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:19 schreef JoeBravo het volgende:
het is gewoon een verkapt compliment. kijk, daar kan ik wat mee.
Het is ook niet zo dat ik zeg:quote:Op maandag 24 januari 2011 16:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nouja, ik vind t ook bij een ONS/scharrel een afknapper, maar dan zou ik t misschien wat minder moeite mee hebben.
Helaas voor jou gaat die smoes bij mij niet op.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:21 schreef Spirit82 het volgende:
Ik ben zo blij dat ik nu kan zeggen dat je een te goddelijk lichaam voor mij hebt en dat het daarom niks tussen ons zal worden
wat een manier om aan de kant gezet te wordenquote:Op maandag 24 januari 2011 16:21 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat ik nu kan zeggen dat je een te goddelijk lichaam voor mij hebt en dat het daarom niks tussen ons zal worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
Ik vind het niet arrogantquote:Op maandag 24 januari 2011 16:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Misschien is het zelfs wel arrogant dat ik mezelf zo zie. Maar ik voel me er goed bij en dat straal ik ook uit.
ik heb het door jou aangedragen plan B nogquote:Op maandag 24 januari 2011 16:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Afgewezen op je goddelijke figuur. Al die jarenlange training en daardoor de vrouw van je dromen mislopen. De ironie.
Bicepsquote:Op maandag 24 januari 2011 16:20 schreef Kluts het volgende:
Wat mannen betreft knap ik juist af op van die afgetrainde mooiboys.
Dat leek dan zo.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ook nietik zie ook vriendinnen zonder sex met ze te hebben
he is er toch nog hoop voor me ergensquote:Op maandag 24 januari 2011 16:20 schreef Kluts het volgende:
Wat mannen betreft knap ik juist af op van die afgetrainde mooiboys.
Me dronken voeren?quote:Op maandag 24 januari 2011 16:23 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik heb het door jou aangedragen plan B nog![]()
Ik ook niet hoor kluts! Ik hoop dat ik dat ooit volmondig over mezelf kan zeggenquote:
Faalt zelden!quote:Op maandag 24 januari 2011 16:23 schreef JoeBravo het volgende:
ik heb het door jou aangedragen plan B nog![]()
Met een volle mond?quote:Op maandag 24 januari 2011 16:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor kluts! Ik hoop dat ik dat ooit volmondig over mezelf kan zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |