Ik zei toch niet waarquote:
Daar mocht je al helemaal niet prikken, remember?quote:Op maandag 24 januari 2011 15:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zei toch niet waarmisschien prik ik je wel in je zij, of ben jij een van die uitzonderingen die daar tegen kan?
quote:Op maandag 24 januari 2011 15:22 schreef Spirit82 het volgende:
Ik wilde MissB opvrolijken met een mop over een dom blondje (dont ask why) dus ik google en krijg als result een webpagina met allemaal domme blondjes moppen. Wil ik de link aanklikken, wordt de pagina geblokkeerd door mn werk...
Content blocked by your organization
Reason: This Websense category is filtered: Tasteless.
quote:
Ik normaal wel, van dat filmpje niet, hoewel 't toch best grappig is.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:21 schreef missbehavin het volgende:
samzz, van paarden word ik niet vrolijk hoor.
Geheugen = zeefquote:Op maandag 24 januari 2011 15:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daar mocht je al helemaal niet prikken, remember?
Dat kan bijna niet anders he?!quote:Op maandag 24 januari 2011 15:24 schreef Techno het volgende:
[..]
Is één van die beheerders bij jullie toevallig een blondje?
quote:Op maandag 24 januari 2011 15:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geheugen = zeef![]()
En ik mocht alleen niet in vetjes prikken, weet ik veel waar die zogenaamde vetjes zittenje klinkt net als mn kleine nichtje die boos wordt als ik op haar ingebeelde vriendje zit
quote:
Ze gelooft in god of zo?quote:Op maandag 24 januari 2011 15:25 schreef PeuRac het volgende:
je klinkt net als mn kleine nichtje die boos wordt als ik op haar ingebeelde vriendje zit
En ik deed nog wel zo mijn bestquote:Op maandag 24 januari 2011 15:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee. Maar dat verwacht ik ook niet echt hoor.
Mijn zusje had vroeger echt een imaginairy friend. Echt jarenlang.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geheugen = zeef![]()
En ik mocht alleen niet in vetjes prikken, weet ik veel waar die zogenaamde vetjes zittenje klinkt net als mn kleine nichtje die boos wordt als ik op haar ingebeelde vriendje zit
quote:
maar waar mag ik je dan wel prikken?quote:
Kijk mijn filmpje dan, hij is best grappigquote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 15:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
maar waar mag ik je dan wel prikken?
Je zei dat ik je daar niet mocht prikken, impicerend dat het ergens anders wel magquote:Op maandag 24 januari 2011 15:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wie zegt dat jij mij überhaupt mag prikken?
Iig niet ergens waar vetjes zittenquote:Op maandag 24 januari 2011 15:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je zei dat ik je daar niet mocht prikken, impicerend dat het ergens anders wel mag
Je borstenquote:Op maandag 24 januari 2011 15:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Iig niet ergens waar vetjes zitten
Jij bent goed bekend met de vrouwelijke anatomie zie ikquote:
Mens, je bent graatmagerquote:Op maandag 24 januari 2011 15:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Iig niet ergens waar vetjes zitten
quote:
Voldoende om die opmerking te makenquote:Op maandag 24 januari 2011 15:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij bent goed bekend met de vrouwelijke anatomie zie ik.
Wel met MissB dr anatomie en alles wat daaraan toegevoegd isquote:Op maandag 24 januari 2011 15:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij bent goed bekend met de vrouwelijke anatomie zie ik.
quote:
Tieten = lichaamsvet.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Voldoende om die opmerking te maken
Uh, nee. Nog nooit van gehoord. Sorry.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:35 schreef Nouk84 het volgende:
Maar, het matchen van excel bestanden is niemand bekend hier? Of wil gewoon niemand me helpen?
quote:
dat dusquote:Op maandag 24 januari 2011 15:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wel met MissB dr anatomie en alles wat daaraan toegevoegd is
quote:
En toch moest je stiekem wel lachenquote:
ik weet er niks vanaf, zou graag helpen maar helaasquote:Op maandag 24 januari 2011 15:35 schreef Nouk84 het volgende:
Maar, het matchen van excel bestanden is niemand bekend hier? Of wil gewoon niemand me helpen?
Ik heb echt geen idee waar je het over hebt...quote:Op maandag 24 januari 2011 15:35 schreef Nouk84 het volgende:
Lul niet met je onzin.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:34 schreef missbehavin het volgende:
Kijk, zo word ik wel vrolijker
Onzin trouwens, maar who cares!
Go spirit!
Ik doe niets met Excel etc, gelukkigquote:Op maandag 24 januari 2011 15:35 schreef Nouk84 het volgende:
Ik wil je met alle liefde helpen, maar het enige wat ik er zo over op kan lepelen is dat het hell is.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:35 schreef Nouk84 het volgende:
quote:
Ik heb vorige week maar een paar tutorials gedownload voor de laatste office, want ik snapte op den duur de helft niet meer.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:37 schreef Techno het volgende:
[..]
Van Office wil ik ook helemaal niets weten.
Ik praat niet meer met jouquote:Op maandag 24 januari 2011 15:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Kijk, zo word ik wel vrolijker
Onzin trouwens, maar who cares!
Go spirit!
quote:
VLOOKUP is your best friendquote:Op maandag 24 januari 2011 15:35 schreef Nouk84 het volgende:
En die nieuwe Ribbon Interface zou het juist zoveel makkelijker moeten maken.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:39 schreef Kluts het volgende:
Ik heb vorige week maar een paar tutorials gedownload voor de laatste office, want ik snapte op den duur de helft niet meer.
Klopt, maar ik dacht met Fok!kers (IT-ers) te maken te hebbenquote:
Blijkbaar welquote:Op maandag 24 januari 2011 15:37 schreef missbehavin het volgende:
Peu is toch verdorie niet goed bekend met mijn anatomie?
Moet elke keer alles zoeken bij die nieuwe office.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:40 schreef Techno het volgende:
[..]
En die nieuwe Ribbon Interface zou het juist zoveel makkelijker moeten maken.![]()
Niet dus. Maar sowieso kon ik een office-opfriscursus wel gebruiken, want dat is ook al 10 jaar geleden.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:40 schreef Techno het volgende:
[..]
En die nieuwe Ribbon Interface zou het juist zoveel makkelijker moeten maken.![]()
Voor mij niet, maar het zou niet verkeerd zijn een cursusje te volgen, want ik weet bijna niks meerquote:Op maandag 24 januari 2011 15:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Niet dus. Maar sowieso kon ik een office-opfriscursus wel gebruiken, want dat is ook al 10 jaar geleden.![]()
Dit is niets voor een ITér maar voor een gebruikerquote:Op maandag 24 januari 2011 15:40 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Klopt, maar ik dacht met Fok!kers (IT-ers) te maken te hebbenMaar het gaat me lukken hoor, let maar op.
Nee hoor, dat was alleen je eetprobleem die je vertelde dat je niet graatmager bent. Maar je bent het wel. (Nou ja, iig slank.)quote:
Tip: Cursussen voor Excel enzo zijn alleen nuttig als je het ook blijft gebruiken. Als je het niet gebruikt ben je binnen no time alles weer kwijt.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voor mij niet, maar het zou niet verkeerd zijn een cursusje te volgen, want ik weet bijna niks meer
Kutquote:Op maandag 24 januari 2011 15:42 schreef HeatWave het volgende:
Dit is niets voor een ITér maar voor een gebruiker. Een ITér zorgt dat je Excel het doet, hoe je het moet doen is jouw probleem
.
quote:Op maandag 24 januari 2011 15:42 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee hoor, dat was alleen je eetprobleem die je vertelde dat je niet graatmager bent. Maar je bent het wel. (Nou ja, iig slank.)
[ afbeelding ]
90% van de mensen, in elk bedrijf, liegt ook keihard op hun CV:quote:
Dat is inderdaad wel een goede tip! Ik ga excel waarschijnlijk nooit meer gebruiken...quote:Op maandag 24 januari 2011 15:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Tip: Cursussen voor Excel enzo zijn alleen nuttig als je het ook blijft gebruiken. Als je het niet gebruikt ben je binnen no time alles weer kwijt.
Ik gebruik excel heel vaak, loop nu ook weer te kloten, dus zo'n cursus kan eigenlijk geen kwaadquote:Op maandag 24 januari 2011 15:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel een goede tip! Ik ga excel waarschijnlijk nooit meer gebruiken...
'Briefjes tikken in Word' is dat.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
90% van de mensen, in elk bedrijf, liegt ook keihard op hun CV:
"goeie kennis van Office"
yeah, right.
Dat moet je ongeveer met net zo'n korrel zout nemen als mensen die zeggen dat ze goed in Engels zijn. Over het algemeen. ;')quote:Op maandag 24 januari 2011 15:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
yeah, right.
Excelquote:Op maandag 24 januari 2011 15:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik gebruik excel heel vaak, loop nu ook weer te kloten, dus zo'n cursus kan eigenlijk geen kwaad
Ik gebruik het zelden. En als ik het moet gebruiken dan pak ik er gewoon een klein handboekje bij met tips en trucs.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel een goede tip! Ik ga excel waarschijnlijk nooit meer gebruiken...
yeps, en zodra ze moeten onderstrepen bellen ze de supportdeskquote:Op maandag 24 januari 2011 15:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Briefjes tikken in Word' is dat.
Ja, als je niet weet dat er meer is, heb je al gauw 'goeie kennis' (goeie trouwens?quote:Op maandag 24 januari 2011 15:44 schreef HeatWave het volgende:
yeah, right.
ja, zie/hoor je idd ook vaakquote:Op maandag 24 januari 2011 15:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat moet je ongeveer met net zo'n korrel zout nemen als mensen die zeggen dat ze goed in Engels zijn. Over het algemeen. ;')
Zag Carice van Houten laatst in een Amerikaanse film. Wat een tenenkrommend accent had die griet zeg.
Eerst volgende presentatie gaan gebruiken, krijg je zeker leuke reacties opquote:
hele goeie kennis ouwequote:Op maandag 24 januari 2011 15:46 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, als je niet weet dat er meer is, heb je al gauw 'goeie kennis' (goeie trouwens?).
quote:Op maandag 24 januari 2011 15:42 schreef PeuRac het volgende:
WOW http://www.dumpert.nl/med(...)smooth_criminal.html
Weer dat eetprobleem........ Word je daar nou niet zelf ontzettend moe van?quote:Op maandag 24 januari 2011 15:44 schreef missbehavin het volgende:
ik doe mijn best naar je te luisteren ook al denk ik dat je ongelijk hebt
ik ben die 1e procent uitzondering hoor ik regelmatigquote:Op maandag 24 januari 2011 15:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
yeah, right.
dat.quote:
Nou ja, ik vind dus dat ik nu geen eetprobleem heb. Vroeger, toen ik 43 kilo woog, toen had ik een probleem.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:47 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Weer dat eetprobleem........ Word je daar nou niet zelf ontzettend moe van?
Oh sorry, ik wist niet dat je er écht problemen mee had, dacht dat je gewoon overdreef zoals praktisch elke vrouwquote:Op maandag 24 januari 2011 15:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind dus dat ik nu geen eetprobleem heb. Vroeger, toen ik 43 kilo woog, toen had ik een probleem.En natuurlijk word ik wel moe van het feit dat ik niet lekker in mijn vel zit, dat wel.
Je hebt nu misschien geen eetprobleem in die vorm, maar je hebt wel een probleem met eten, tenminste, als ik afga op wat ik je ziet posten. En dat zal het altijd blijven denk ik als je een eetprobleem gehad hebt.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind dus dat ik nu geen eetprobleem heb. Vroeger, toen ik 43 kilo woog, toen had ik een probleem.En natuurlijk word ik wel moe van het feit dat ik niet lekker in mijn vel zit, dat wel.
Als ik zeg dat je strak in je vel zit, dan vat je dat niet positief op zeker?quote:Op maandag 24 januari 2011 15:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 januari 2011 15:50 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Oh sorry, ik wist niet dat je er écht problemen mee had, dacht dat je gewoon overdreef zoals praktisch elke vrouw
Gezien het feit dat je ongeveer elke keer dat ik je hier zie posten loopt te vissen naar bevestiging en jezelf iig qua lichaamsbouw naar beneden haalt denk ik dat je nog wel degelijk met een groot issue zit. Ik zeg het niet om jou naar beneden te halen, maar het valt nogal op.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |