quote:
Ik heb vorige week maar een paar tutorials gedownload voor de laatste office, want ik snapte op den duur de helft niet meer.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:37 schreef Techno het volgende:
[..]
Van Office wil ik ook helemaal niets weten.
Ik praat niet meer met jouquote:Op maandag 24 januari 2011 15:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Kijk, zo word ik wel vrolijker
Onzin trouwens, maar who cares!
Go spirit!
quote:
VLOOKUP is your best friendquote:Op maandag 24 januari 2011 15:35 schreef Nouk84 het volgende:
Maar, het matchen van excel bestanden is niemand bekend hier? Of wil gewoon niemand me helpen?
En die nieuwe Ribbon Interface zou het juist zoveel makkelijker moeten maken.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:39 schreef Kluts het volgende:
Ik heb vorige week maar een paar tutorials gedownload voor de laatste office, want ik snapte op den duur de helft niet meer.
Klopt, maar ik dacht met Fok!kers (IT-ers) te maken te hebbenquote:
Blijkbaar welquote:Op maandag 24 januari 2011 15:37 schreef missbehavin het volgende:
Peu is toch verdorie niet goed bekend met mijn anatomie?
Moet elke keer alles zoeken bij die nieuwe office.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:40 schreef Techno het volgende:
[..]
En die nieuwe Ribbon Interface zou het juist zoveel makkelijker moeten maken.![]()
Niet dus. Maar sowieso kon ik een office-opfriscursus wel gebruiken, want dat is ook al 10 jaar geleden.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:40 schreef Techno het volgende:
[..]
En die nieuwe Ribbon Interface zou het juist zoveel makkelijker moeten maken.![]()
Voor mij niet, maar het zou niet verkeerd zijn een cursusje te volgen, want ik weet bijna niks meerquote:Op maandag 24 januari 2011 15:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Niet dus. Maar sowieso kon ik een office-opfriscursus wel gebruiken, want dat is ook al 10 jaar geleden.![]()
Dit is niets voor een ITér maar voor een gebruikerquote:Op maandag 24 januari 2011 15:40 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Klopt, maar ik dacht met Fok!kers (IT-ers) te maken te hebbenMaar het gaat me lukken hoor, let maar op.
Nee hoor, dat was alleen je eetprobleem die je vertelde dat je niet graatmager bent. Maar je bent het wel. (Nou ja, iig slank.)quote:
Tip: Cursussen voor Excel enzo zijn alleen nuttig als je het ook blijft gebruiken. Als je het niet gebruikt ben je binnen no time alles weer kwijt.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voor mij niet, maar het zou niet verkeerd zijn een cursusje te volgen, want ik weet bijna niks meer
Kutquote:Op maandag 24 januari 2011 15:42 schreef HeatWave het volgende:
Dit is niets voor een ITér maar voor een gebruiker. Een ITér zorgt dat je Excel het doet, hoe je het moet doen is jouw probleem
.
quote:Op maandag 24 januari 2011 15:42 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee hoor, dat was alleen je eetprobleem die je vertelde dat je niet graatmager bent. Maar je bent het wel. (Nou ja, iig slank.)
[ afbeelding ]
90% van de mensen, in elk bedrijf, liegt ook keihard op hun CV:quote:
Dat is inderdaad wel een goede tip! Ik ga excel waarschijnlijk nooit meer gebruiken...quote:Op maandag 24 januari 2011 15:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Tip: Cursussen voor Excel enzo zijn alleen nuttig als je het ook blijft gebruiken. Als je het niet gebruikt ben je binnen no time alles weer kwijt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |