quote:Op maandag 24 januari 2011 15:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je hebt nu misschien geen eetprobleem in die vorm, maar je hebt wel een probleem met eten, tenminste, als ik afga op wat ik je ziet posten. En dat zal het altijd blijven denk ik als je een eetprobleem gehad hebt.
Jawel hoorquote:Op maandag 24 januari 2011 15:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als ik zeg dat je strak in je vel zit, dan vat je dat niet positief op zeker?
Klopt wel, hoewel ik dus echt niet naar bevestiging zoek, zo zie ik mezelf gewoon. Hoef je niet te geloven though.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:50 schreef Ripley het volgende:
[..]
Gezien het feit dat je ongeveer elke keer dat ik je hier zie posten loopt te vissen naar bevestiging en jezelf iig qua lichaamsbouw naar beneden haalt denk ik dat je nog wel degelijk met een groot issue zit. Ik zeg het niet om jou naar beneden te halen, maar het valt nogal op.
Bij dezequote:
Hier hun youtube kanaal: http://www.youtube.com/user/stjepanhausermusicquote:
Broodje kroketquote:Op maandag 24 januari 2011 15:50 schreef CherryLips het volgende:
Over dat gepraat over eetproblemen heb ik wel zin gekregen in een kroket![]()
Ik weet er redelijk wat van en wat betreft vind ik jouw gedrag atypisch. Meestal praat je er gewoon liever helemaal niet over als je zo met jezelf zit. Ik vind het overkomen als een vorm van aandacht vragen om er zo de aandacht hier op te vestigen. Dat zegt niet dat ik je onaardig of stom vindt, maar ik vraag me wel af waarom een volwassen vrouw met kinderen nog zo in die puberale fase zit.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Klopt wel, hoewel ik dus echt niet naar bevestiging zoek, zo zie ik mezelf gewoon. Hoef je niet te geloven though.
quote:Op maandag 24 januari 2011 15:50 schreef CherryLips het volgende:
Feit dat je er blijkbaar veel over praat of veel opmerkingen maakt, geeft wel aan dat je er heel veel mee bezig bent natuurlijk en wellicht teveel... ?quote:Op maandag 24 januari 2011 15:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Klopt wel, hoewel ik dus echt niet naar bevestiging zoek, zo zie ik mezelf gewoon. Hoef je niet te geloven though.
Dat geloof ik graag. Een vriendin van mij vroeger had Boulimia en dat is iets wat je niet met common sense eruit gepraat krijgt.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk ook niet dat ik dat ooit helemaal kwijt zal raken. Maar als ik dan kijk naar hoe ik toen was, ben ik zoveel vooruit gegaan.
Goed ideequote:Op maandag 24 januari 2011 15:50 schreef CherryLips het volgende:
Ik had 'm inderdaad al gevondenquote:Op maandag 24 januari 2011 15:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hier hun youtube kanaal: http://www.youtube.com/user/stjepanhausermusic
Ik denk echt dat je het verkeerd ziet hoor. Het is meer dat ik de neiging krijg me te verdedigen, aangezien ik vroeger veel meer problemen er mee had. Maar als jij dat zo op wilt vatten moet je dat vooral doen.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:54 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik weet er redelijk wat van en wat betreft vind ik jouw gedrag atypisch. Meestal praat je er gewoon liever helemaal niet over als je zo met jezelf zit. Ik vind het overkomen als een vorm van aandacht vragen om er zo de aandacht hier op te vestigen. Dat zegt niet dat ik je onaardig of stom vindt, maar ik vraag me wel af waarom een volwassen vrouw met kinderen nog zo in die puberale fase zit.
Als je een eetziekte gehad hebt, zal je daar de rest van je leven mee bezig zijn.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:54 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Feit dat je er blijkbaar veel over praat of veel opmerkingen maakt, geeft wel aan dat je er heel veel mee bezig bent natuurlijk en wellicht teveel... ?
Kennelijk valt het meer mensen op.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik denk echt dat je het verkeerd ziet hoor. Het is meer dat ik de neiging krijg me te verdedigen, aangezien ik vroeger veel meer problemen er mee had. Maar als jij dat zo op wilt vatten moet je dat vooral doen.
Ik denk dat ik er altijd te veel mee bezig zal zijn, dat weet ik ook wel. Maar goed, dat is iets wat er ws niet meer uit zal gaan.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:54 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Feit dat je er blijkbaar veel over praat of veel opmerkingen maakt, geeft wel aan dat je er heel veel mee bezig bent natuurlijk en wellicht teveel... ?
Mn 1e vriendinnetje kon zo vol passie dwarsfluit spelenquote:Op maandag 24 januari 2011 15:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik had 'm inderdaad al gevondenGaaf hoor
Dat is niet helemaal waar. Het blijft wel in de achtergrond, maar dat wil niet zeggen dat je het er continu over hebt of in hetzelfde gedrag blijft hangen.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als je een eetziekte gehad hebt, zal je daar de rest van je leven mee bezig zijn.
Net als een alcoholist, die moet er ook de rest van zijn leven aan denken dat dat een zwakke plek is.
Ik denk dat heel veel vrouwen last van hebben van een vertekend zelfbeeld... Maar vise versa eigenlijk ook. Als ze slank zijn, denken ze dat ze dikker zijn. Maar als ze dik zijn, zien ze zichzelf niet zo? Misschien een manier van volhouden/coping?quote:Op maandag 24 januari 2011 15:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag. Een vriendin van mij vroeger had Boulimia en dat is iets wat je niet met common sense eruit gepraat krijgt.
Ikzelf heb wel eens in de gaten dat ik mezelf veel dikker inschat dan ik ben. En dat vind ik dan al zorgwekkend, dat ik dat zo zie. Maar ik doe er verder niks mee en eet gewoon alles wat ik wil verder. Maar het beeld wat je van jezelf hebt kan gewoon heel sterk zijn.
Ik ontken ook niet dat het iets is wat mij dwars zit.quote:
alsof alle mannen een realistisch zelfbeeld hebbenquote:Op maandag 24 januari 2011 15:57 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik denk dat heel veel vrouwen last van hebben van een vertekend zelfbeeld... Maar vise versa eigenlijk ook. Als ze slank zijn, denken ze dat ze dikker zijn. Maar als ze dik zijn, zien ze zichzelf niet zo? Misschien een manier van volhouden/coping?
Maar er mee bezig zijn wil toch niet zeggen dat je in hetzelfde gedrag blijft hangen?quote:Op maandag 24 januari 2011 15:57 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar. Het blijft wel in de achtergrond, maar dat wil niet zeggen dat je het er continu over hebt of in hetzelfde gedrag blijft hangen.
Nee maar de enige die ik hier over dik hoor, is Ang3l... en das praktisch een wijfquote:Op maandag 24 januari 2011 15:58 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
alsof alle mannen een realistisch zelfbeeld hebben
Ik heb geen frituurpan, kan ik ze ook gewoon in de oven mikken?quote:Op maandag 24 januari 2011 15:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Goed ideeff kijken zo of we kroketten hebben
die lopen er minder mee te koopquote:Op maandag 24 januari 2011 15:58 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Wil je nu beweren dat ik dus niet meer die slanke jonge god ben?quote:Op maandag 24 januari 2011 15:58 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat ze dan lekker wordenquote:Op maandag 24 januari 2011 15:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb geen frituurpan, kan ik ze ook gewoon in de oven mikken?
quote:Op maandag 24 januari 2011 15:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wil je nu beweren dat ik dus niet meer die slanke jonge god ben?
Mijn zusje gooit altijd frikandellen op de barbecue en gourmetquote:Op maandag 24 januari 2011 15:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En vergis je ook niet in de impact die de buitenwereld heeft. Ik ben slank, maar krijg soms ook negatief commentaar. Inmiddels leg ik dat naast me neer en denk ik: Het is gewoon afgunst, dat jij niet met je dikke reet in maat 36 pastquote:Op maandag 24 januari 2011 15:57 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik denk dat heel veel vrouwen last van hebben van een vertekend zelfbeeld... Maar vise versa eigenlijk ook. Als ze slank zijn, denken ze dat ze dikker zijn. Maar als ze dik zijn, zien ze zichzelf niet zo? Misschien een manier van volhouden/coping?
Staat wel op de verpakking lijkt me.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:00 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Mijn zusje gooit altijd frikandellen op de barbecue en gourmetDus die zijn ws wel ovenproof ook
Gadverdammequote:Op maandag 24 januari 2011 16:00 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Mijn zusje gooit altijd frikandellen op de barbecue en gourmetDus die zijn ws wel ovenproof ook
Ja, maar dat vond je toen ook niet, lijkt me. En waarschijnlijk was het toen ook nog niet goed genoegquote:Op maandag 24 januari 2011 15:48 schreef missbehavin het volgende:
Nou ja, ik vind dus dat ik nu geen eetprobleem heb. Vroeger, toen ik 43 kilo woog, toen had ik een probleem.En natuurlijk word ik wel moe van het feit dat ik niet lekker in mijn vel zit, dat wel.
Dat kan ik bevestigen.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:50 schreef Kluts het volgende:
En dat zal het altijd blijven denk ik als je een eetprobleem gehad hebt.
Idd, ik krijg nog liever een eetziekte!quote:
Tuurlijkquote:Op maandag 24 januari 2011 15:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In de koekenpan!quote:Op maandag 24 januari 2011 15:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
in de sla/olijf olie kan prima jaquote:
Voor mijn gevoel is het nu geen probleem, omdat ik a. het zelf wel inzie en b. dus wel eet. Lastig uitleggen, maar het is zo anders dan toen.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, maar dat vond je toen ook niet, lijkt me. En waarschijnlijk was het toen ook nog niet goed genoeg![]()
Maar zou je daar dan niet eens wat aan gaan doen?
[..]
Dat kan ik bevestigen.
Gewoon in de croma man.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
in de sla/olijf olie kan prima jagoed idee.
Mora kroketten kunnen ook in de oven ja. Langer dan staat aangeven, trouwens.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:58 schreef CherryLips het volgende:
Niet iedereen op Fok weet dat je een eetprobleem hebt/hebt gehad. Dus ik snap Ripley's redenatie wel.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:01 schreef missbehavin het volgende:
En ik ben ook gewoon een flapuit en dus knal ik er snel uit wat in me omgaat. Dat is dan niet zodat tig mensen mij dan fijn gaan vertellen hoe slank ik wel niet ben, aangezien dat toch niet uitmaakt en ik het toch niet 'geloof'. Dus dat Rip dat denkt zit me dan wel weer een beetje dwars.
nu nog van het schuldgevoel na de maaltijd en onthoudingsdagen afquote:Op maandag 24 januari 2011 16:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel is het nu geen probleem, omdat ik a. het zelf wel inzie en b. dus wel eet. Lastig uitleggen, maar het is zo anders dan toen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |