Je onderschat mij.quote:
Net zo subtiel als je buik inhouden als hij zijn hand erop legt.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:22 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Het is ook niet zo dat ik zeg:
"Hey... dinges... wacht even hoor... even alle lampen uit doen anders zie je mn cellulitus"
Dat gaat natuurlijk heul subtiel![]()
quote:
Ik ookquote:Op maandag 24 januari 2011 16:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor kluts! Ik hoop dat ik dat ooit volmondig over mezelf kan zeggen
Sorry.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij bent lekker op dreef vandaag he.
baby stepsquote:Op maandag 24 januari 2011 16:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ookMaar die kans acht ik klein. Al kan ik wel volmondig zeggen dat ik goede tieten heb, want dat is gewoon zo
quote:Op maandag 24 januari 2011 16:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Net zo subtiel als je buik inhouden als hij zijn hand erop legt.
een ex van mij ooit "je hoeft je buik niet in te houden hoor". Ik : HEB JE DAT DOOR???
Kortom, mannen hebben dat echt wel door hoor.
Grote babies dan.quote:
met een beperkt budget een geblindeerde auto en een hutje op de hei regelen valt alleen niet mee. Maar ik probeer rustig verder.quote:
Hai!quote:
Had Air geen schuurtje?quote:Op maandag 24 januari 2011 16:25 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
met een beperkt budget een geblindeerde auto en een hutje op de hei regelen valt alleen niet mee. Maar ik probeer rustig verder.
Dat heeft met je leeftijd te maken. /ouwe mutsquote:Op maandag 24 januari 2011 16:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ookMaar die kans acht ik klein. Al kan ik wel volmondig zeggen dat ik goede tieten heb, want dat is gewoon zo
We hebben vaak meer door dan je denkt als het om je lichaam gaat, iddquote:Op maandag 24 januari 2011 16:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
een ex van mij ooit "je hoeft je buik niet in te houden hoor". Ik : HEB JE DAT DOOR???
Geen kamers vrij op dit moment.quote:
Ja dat plan kan niet mislukken.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:25 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
met een beperkt budget een geblindeerde auto en een hutje op de hei regelen valt alleen niet mee. Maar ik probeer rustig verder.
Aaaiiii, zwakke plekquote:Op maandag 24 januari 2011 16:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
ssst!quote:Op maandag 24 januari 2011 16:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat plan kan niet mislukken.
In veel gevallen onstaat er een band
Bingo!quote:Op maandag 24 januari 2011 16:26 schreef Royco1 het volgende:
Ja dat plan kan niet mislukken.
In veel gevallen onstaat er een band
Deels geblindeerd ook goed? Of moet het echt limo tint zijn?quote:Op maandag 24 januari 2011 16:25 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Licht uit met voorbedachte rade heeft een man ook wel in de gaten hoor.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:27 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Aaaiiii, zwakke plek![]()
Ik doelde er meer op te zeggen dat alle lichten sowieso al uit zijn in de meeste gevallen
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |