abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91786450
..landelijke spotlights menen te moeten pushen.

Zojuist werd ik in NWS geconfronteerd met het volgende artikel:

quote:
Nederlands Blytes 'beter dan Hyves en Facebook'
Uitgegeven: 23 januari 2011 13:13
Laatst gewijzigd: 23 januari 2011 13:54

AMSTERDAM – Tim van Elsloo is pas zestien jaar maar is er van overtuigd dat hij over een jaar tot honderdduizend leden heeft op zijn nieuwe sociale netwerk Blytes. Hyves en Facebook gaat hij het nakijken geven.
© NU.nl

Dat laat Van Elsloo weten aan NU.nl.

Zijn sociale netwerk, Blytes.nl, werd afgelopen week gelanceerd en had vrijdagmiddag zeshonderd leden.

Verouderd

Binnen een jaar verwacht de oprichter echter tussen de tienduizend en honderdduizend leden te hebben. Hyves en Facebook zijn volgens Van Elsloo ‘verouderd’ en zouden niet mee kunnen komen met het niveau van innovatie dat hij gaat toepassen op Blytes.

“De komende maanden zal ik steeds meer features introduceren zoals gezichtsherkenning en spots, een lokale dienst”, legt de 16-jarige initiatiefnemer uit. “Facebook en Hyves kunnen dat ook wel toevoegen in grote lijnen, maar de specifieke technische details in de diepte kunnen deze netwerken niet aan omdat ze met verouderde systemen werken.”

Simpele versie

Twee jaar geleden begon Van Elsloo met het ontwikkelen van een sociaal netwerk. Hij vindt dat Blytes een toegevoegde waarde heeft omdat het een versimpelde versie van Hyves en Facebook is: “Hyves heeft allerlei functionaliteiten die veel gebruikers niet gebruiken en dus overbodig zijn.”

“Blytes is een combinatie van alle goede functies van Twitter, Facebook en Hyves”, aldus Van Elsloo. Momenteel runt hij de website in zijn eentje en stopt hij, naast zijn schoolwerk, zo’n twintig uur per week in het netwerk. “Ik heb alleen tips gekregen van mijn informaticadocent.”

Apple en Microsoft

Van Elsloo vergelijkt Blytes met Apple en Hyves met Microsoft: “Misschien kan je met Microsoft meer, maar ik vind dat het simpele van een Mac juist de kracht van Apple is. Zo is het met Blytes ook.”

Op korte termijn wil de scholier reclame gaan maken voor zijn netwerk door middel van bijvoorbeeld sticker, “maar dan op een coolere manier.” Hoe dat dan precies zal zijn, kan hij nog niet verklappen.
http://www.nu.nl/internet(...)ves-en-facebook.html

Nieuwswaarde?
Wat mij direct opviel was de geringe nieuwswaarde; 600 leden stelt geen fuck voor en er zijn genoeg jochies van die leeftijd, die ervan dromen de volgende grote succesvolle site bedacht te hebben. Helemaal in Nederland vrijwel onuitgezonderd ten onrechte.

Verder is er niets waarin deze jongen zich onderscheidt. Z'n praatjes zijn dan wel erg hoogdravend maar inhoudelijk wordt er (ogenschijnlijk) vooral onzin uitgekraamd. Tekenend is ook dat Blytes inmiddels al enige tijd onbereikbaar is.

Waarom?
Wat is er gebeurd met het kritische oog van de journalist? Waarom wordt dit gepubliceerd? Waarom is er uberhaupt aan dit artikel begonnen?

..in godsnaam? :')
Nou, dat zal ik jullie vertellen! Tim van Elsloo is de Doc John onder de webontwikkelaars, geen noemenswaardig talent maar wel een rijke succesvolle pappa die dat succes wel even voor hem regelt! Wat leert een bezoekje aan de website van Tim mij namelijk?

quote:
<title>Stage Entertainment // Tim van Elsloo</title>
Tim blijk op één of andere manier verbonden aan Stage Entertainment, een groot bedrijf dat zich bezighoudt met live entertainment, betrokken is bij de grootste musicalproducties. Een bezoekje aan hun website onthult de rest:

quote:
Board of Directors

Siebe van Elsloo
Chief Finance Officer
:')

Tip aan papa van Elsloo: Talent is niet te koop en niet alle succes kun je forceren. :W
Je suis Charlie Sheen
  maandag 24 januari 2011 @ 08:57:12 #2
303187 MrWimpenny
Are you alright?
pi_91786472
Doe eens KLB 1.0 een klacht formuleren.

Ik ga dit echt niet lezen.
Are you wanking?
  maandag 24 januari 2011 @ 08:57:59 #3
61910 mymoodfentje
SHENS troll'd hard
pi_91786479
Welkom in de wereld van de media, waar macht en geld domineert en de waarheid verkocht wordt voor een duppie :')
"If you had a million years to do it, you couldn't rub out even half the "Fuck you" signs in the world."
Always look at the bright side of death
pi_91786526
die site ziet er wel strak uit :o
stand by me
pi_91786584
Onderzoeksjournalistiek in KLB-topics. _O_
  maandag 24 januari 2011 @ 09:05:16 #6
326617 Eclaire84
Ibi is beter dan Messi!
pi_91786597
Goede vader zeg, die Siebe van Elsloo. Zo zouden er meer moeten zijn.

TS is jaloers omdat zijn papa een werkloze alcoholist was die hem elke dag met de riem sloeg. ;(
Eclaire84: Wax je of je scheer je??
schouderklopje: waarom wil je dat weten??
Radicalist: zeg gewoon want ik hou van je. je heb zeker lekker glad kutje
Nektasje2: Hahah kijk deze gozer met moeite met 1 hand typen hahaahahah
  maandag 24 januari 2011 @ 09:10:08 #7
286575 Roces18
Chef de party
pi_91786695
hahaah blytes :')

en waarom maakt hij 600 nep-accounts aan ?
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_91786698
Super site. Jezus wat is hij traag. :6
  maandag 24 januari 2011 @ 09:10:21 #9
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_91786701
Dat vind ik dan wel weer cute.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_91786705
Die site is hier zo traag als stront....
pi_91786707
Talent is niet te koop nee, maar met een idee en een hoop geld waarmee je talent in kunt huren kom je wel ver ;)
pi_91786725
Goed onderzoek dude, dat die vader platgestampt mag worden onder de hoeven van stampende kamelen. Heel ranzig wat hij gedaan heeft.
  maandag 24 januari 2011 @ 09:13:31 #13
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_91786781
Sneaky, die Siebe.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_91786810
quote:
99s.gif Op maandag 24 januari 2011 09:10 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Talent is niet te koop nee, maar met een idee en een hoop geld waarmee je talent in kunt huren kom je wel ver ;)
Laat ze dan eerst eens voor een kundige serverbeheerder gaan of de hosting gewoon uitbesteden aan een bedrijf waar zoiets schaalbaar geregeld is voor ze wereldkundig maken dat hyves en facebook er wel even aan zullen gaan. :') Insane. :')
Je suis Charlie Sheen
pi_91786835
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 09:13 schreef Id_do_her het volgende:
Sneaky, die Siebe.
Klinkt wel cool: Sneaky Siebe
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  maandag 24 januari 2011 @ 09:16:24 #16
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_91786842
Mensen die nog niet op Blytes zitten. :')
  maandag 24 januari 2011 @ 09:18:21 #17
326617 Eclaire84
Ibi is beter dan Messi!
pi_91786866
quote:
14s.gif Op maandag 24 januari 2011 09:16 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Klinkt wel cool: Sneaky Siebe
Iemand die een Siebe fantopic wil openen?
pi_91786878
Blytes groeit met de dag en is natuurlijk een heerlijk fris initiatief dat prachtig vormgegeven wordt door middel van top of the line netwerkverbindingen in combinatie met een gemotiveerde knul om het succes van deze formule tot ongekende hoogte te laten stijgen. Ja, ik zie dit wel wat worden.
  maandag 24 januari 2011 @ 09:19:25 #19
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_91786890
TS'en die sluikreclame maken voor nieuwe profielen sites! :')

Als dat niet sneaky is. Volgens mij zit TS bij Esloo in de klas. :{w
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  maandag 24 januari 2011 @ 09:19:27 #20
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_91786891
Hoogstaand stukje onderzoeksjournalistiek.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  maandag 24 januari 2011 @ 09:20:06 #21
326617 Eclaire84
Ibi is beter dan Messi!
pi_91786901
Leuk dat sarcasme...maar ik heb serieus een Blytes account geopend. Hopelijk komen mijn vrienden ook.
  maandag 24 januari 2011 @ 09:22:20 #22
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_91786946
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 09:18 schreef Eclaire84 het volgende:

[..]

Iemand die een Siebe fantopic wil openen?
Ja, Tim waarschijnlijk.
  maandag 24 januari 2011 @ 09:22:43 #23
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_91786955
Trouwens het is niet zo raar dat die gepubliceerd is.

Nu.nl is een gratis nieuwssite als er dan iemand komt met een paar duizend euro om een artikeltje te publiceren over zijn zoontjes nieuwe "hyves" site dan zou ik het ook doen.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_91786961
Mensen die nu op Blytes zitten maar dalijk niet meer omdat het te commercieel is :')
Metal :')
WoW :')
pi_91786978
quote:
10s.gif Op maandag 24 januari 2011 09:19 schreef SicSicSics het volgende:
TS'en die sluikreclame maken voor nieuwe profielen sites! :')

Als dat niet sneaky is. Volgens mij zit TS bij Esloo in de klas. :{w
TS = Sneaky Siebe :Y
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  maandag 24 januari 2011 @ 09:24:29 #26
326617 Eclaire84
Ibi is beter dan Messi!
pi_91786983
Blytes is wel goed gekozen. Ik denk dat Siebe een heel marketingteam heeft laten invliegen uit de States zodat ze voor Tim een mooie naam konden verzinnen.
  maandag 24 januari 2011 @ 09:26:42 #27
326617 Eclaire84
Ibi is beter dan Messi!
pi_91787014
quote:
14s.gif Op maandag 24 januari 2011 09:24 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

TS = Sneaky Siebe :Y
TS = SS? :o
pi_91787078
Gratis reclame, hij zal er blij mee zijn. ^O^ En ja, negatieve reclame is ook reclame. :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  maandag 24 januari 2011 @ 09:45:30 #29
125061 Koenholio
*O* Adenine, Thymine,..
pi_91787418
Waarom oh waarom wordt er in het Engels op die link geadverteerd en is de hele site vervolgens in het Nederlands? Dikke faal :')
Maar ben eigenlijk wel benieuwd wat we hier nog van gaan horen want de site ziet er wel goed uit verder.

(Maar man wat kots ik op die websites die er voor je zijn om je te 'laten socializen' :r )
Guanine en Cytosine! *O*
pi_91787548
Site doet het inmiddels wel en ik moet toegeven dat het er beter uitziet dan ik verwacht had. ^O^ Toch vind ik niet dat het zich noemenswaardig onderscheidt van vergelijkbare initiatieven en blijft het artikel buiten alle proporties. :')
Je suis Charlie Sheen
pi_91787646
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 09:52 schreef NotYou het volgende:
Site doet het inmiddels wel en ik moet toegeven dat het er beter uitziet dan ik verwacht had. ^O^ Toch vind ik niet dat het zich noemenswaardig onderscheidt van vergelijkbare initiatieven en blijft het artikel buiten alle proporties. :')
en de naam is ook niet bepaald origineel te noemen, blytes-hyves. het is bijna rijm :')

edit: net een profiel aangemaakt, de bevestigings-mail liet lang op zich wachten. de site zelf is poepsloom en de inhoud praktisch gekopieerd van Hyves en Facebook, bijvoorbeeld met prikbord. dit is echt niet origineel -O-
stand by me
  maandag 24 januari 2011 @ 10:40:38 #32
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_91788929
Nou Timmie, dat is echt waar de hele wereld op zit te wachten.. Nog zo'n profielensite :r
pi_91789154
Dit topic heeft niet eens een Blytes knop :')
  maandag 24 januari 2011 @ 10:52:22 #34
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_91789317
Blytes :r Talpa _O_.
Feyenoord Rotterdam
pi_91789351
@ TS, in ieder geval heeft Tim ambitie en jij hebt veel jaloerse gevoelens. Misschien heeft de krant het opgepikt omdat dat knulletje wat pr talent heeft. Misschien heeft de journalist wel die film over facebook gezien.

In ieder geval is Tim het aan het proberen. Dat vind ik lovenswaardig!

Bashen is het makkelijkste iets ondernemen het moeilijkste
pi_91789896
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 10:53 schreef draaijer het volgende:
@ TS, in ieder geval heeft Tim ambitie en jij hebt veel jaloerse gevoelens. Misschien heeft de krant het opgepikt omdat dat knulletje wat pr talent heeft. Misschien heeft de journalist wel die film over facebook gezien.

Jaloers? Nee. Een dergelijk 'nieuwsbericht' roept weerzin in me op omdat het simpelweg geen nieuwswaarde heeft.

Er zit hier op Fok! een jongen die enige tijd terug een eigen non-profit social networking site gelanceerd heeft die zich oa sterk zou maken voor privacy, dat is zijn hook, zijn voordeel boven de talloze anderen.

Jwoww uit Jersey Shore (de populairste serie van MTV ooit) probeert op haar site eveneens een eigen social network van de grond te krijgen, de ongekende populariteit van het programma waar zij in zit geeft dat initiatief iets unieks.

Er is helemaal niets bijzonders/vernieuwends aan dat blytes. Op zijn persoonlijke site omschrijft Tim van Elsloo het als volgt:

quote:
Blytes
Blytes is a new Dutch social network providing users with some cool, super-fast, super-easy features (like face-detection and stuff).

At the first day over 500 users joined the Blytes-community. It's growing fast forward to beat the current market leader (Hyves).
Hier lees ik niet de woorden van een visionair of iemand die in staat is een alledaags idee groots aan te pakken en tot een succes te maken, hier lees ik de woorden van een dromende tiener die meent dat alles net even makkelijker is dan het in werkelijkheid zal blijken.

Dat over een dergelijk initiatief zo'n artikel wordt geschreven terwijl ze niet eens in staat blijken de site online/bereikbaar te houden.. tja.
Je suis Charlie Sheen
pi_91789972
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 11:10 schreef NotYou het volgende:

[..]

Jaloers? Nee. Een dergelijk 'nieuwsbericht' roept weerzin in me op omdat het simpelweg geen nieuwswaarde heeft.

Er zit hier op Fok! een jongen die enige tijd terug een eigen non-profit social networking site gelanceerd heeft die zich oa sterk zou maken voor privacy, dat is zijn hook, zijn voordeel boven de talloze anderen.

Jwoww uit Jersey Shore (de populairste serie van MTV ooit) probeert op haar site eveneens een eigen social network van de grond te krijgen, de ongekende populariteit van het programma waar zij in zit geeft dat initiatief iets unieks.

Er is helemaal niets bijzonders/vernieuwends aan dat blytes. Op zijn persoonlijke site omschrijft Tim van Elsloo het als volgt:

[ afbeelding ]

[..]

Hier lees ik niet de woorden van een visionair of iemand die in staat is een alledaags idee groots aan te pakken en tot een succes te maken, hier lees ik de woorden van een dromende tiener die meent dat alles net even makkelijker is dan het in werkelijkheid zal blijken.

Dat over een dergelijk initiatief zo'n artikel wordt geschreven terwijl ze niet eens in staat blijken de site online/bereikbaar te houden.. tja.
Die knul is pas 16.. Ik verwacht ook geen visionair stukje proza. Ik geef hem credits dat hij het in ieder geval aan het proberen is
pi_91790081
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 11:12 schreef draaijer het volgende:

[..]

Die knul is pas 16.. Ik verwacht ook geen visionair stukje proza. Ik geef hem credits dat hij het in ieder geval aan het proberen is
Maar zo wordt hij dus wel neergezet in het artikel; hij gaat Hyves en Facebook wel even wegconcurreren. :')
Je suis Charlie Sheen
pi_91790141
Facebook en Hyves kunnen dat ook wel toevoegen in grote lijnen, maar de specifieke technische
details in de diepte kunnen deze netwerken niet aan omdat ze met verouderde systemen werken.

pi_91790216
Dit komt door deze prestatiemaatschappij met het rechtse geluid in den haag! Het is tijd dat we weer van elkaar gaan houden en hippies worden :*
  maandag 24 januari 2011 @ 11:21:17 #41
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_91790257
Heb me voor de grap aangemeld...mail met activeringslink is nog steeds niet binnen...lekker snel :7
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_91790272
De zoveelste 2.0 kid (iPhone, Twitter en maakt Joomla websites, vaak ingeschreven bij de KvK ook) verzint 'ja je kan Hyves, Facebook en Twitter mixen'. Ja, dat kan. 'Hmm... Blytes klinkt wel tof'. Blytes schijnt de Latijnse naam een aandoening of ziekte of whatever te zijn tevens, maar daar niet van. Vervolgens naar pappie met het idee en pappie besteedt al het werk uit aan codemonkeys die voor een vast bedrag per uur aan de slag gaan. Site is niet voorbereid op zo'n grote load, maar het zal wel even de grond gelijk maken met Facebook en Hyves. Niks geen ervaring, niks geen serverfarm, niks geen alles. Ja, echt een internetondernemer deze boy. :')
  maandag 24 januari 2011 @ 11:42:14 #43
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_91790959
Wat een kutachtergrond die site. :')
This isn't even my final form.
  maandag 24 januari 2011 @ 11:44:22 #44
310327 L-ascorbinezuur
Procrastination Guru.
pi_91791037
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 11:19 schreef wegpiraat87 het volgende:
Dit komt door deze prestatiemaatschappij met het rechtse geluid in den haag! Het is tijd dat we weer van elkaar gaan houden en hippies worden :*
QFT!
Hey, learn to take a compliment.
[i]Thanks. [/i]
pi_91791122
Facebook > all.

Zuckerberg _O_
  maandag 24 januari 2011 @ 11:47:31 #46
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_91791147
wat een mongool
pi_91791176
quote:
Op maandag 24 januari 2011 11:47 schreef Tiemie het volgende:
wat een mongool
Beledig die arme mensen in dat land in Azië niet joh :')
pi_91791192
Hij weet het wiel hiermee wel uit te vinden.
  maandag 24 januari 2011 @ 12:11:30 #49
310327 L-ascorbinezuur
Procrastination Guru.
pi_91791925
http://www.telegraaf.nl/d(...)t_musical_app__.html

Koud kunstje voor hem om de krant te halen. 8-)
[i]Thanks. [/i]
pi_91791981
Zeer terechte klacht.
Blytes :')
Tim van Elsloo :')
Siebe van Elsloo :')
Nu.nl :')
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
  maandag 24 januari 2011 @ 12:14:12 #51
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_91792016
Internet :')
Feyenoord Rotterdam
pi_91792020
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 09:00 schreef zone het volgende:
die site ziet er wel strak uit :o
het zier eruit alsof het met joombla templates is gemaakt
  maandag 24 januari 2011 @ 12:24:02 #53
325522 Nikker
All Power to the People
pi_91792364
quote:
13s.gif Op maandag 24 januari 2011 08:55 schreef NotYou het volgende:

“De komende maanden zal ik steeds meer features introduceren zoals gezichtsherkenning en spots, een lokale dienst”

Hij vindt dat Blytes een toegevoegde waarde heeft omdat het een versimpelde versie van Hyves en Facebook is: “Hyves heeft allerlei functionaliteiten die veel gebruikers niet gebruiken en dus overbodig zijn.”

“Blytes is een combinatie van alle goede functies van Twitter, Facebook en Hyves

Wel heerlijk hoe hij zichzelf tegenspreekt :')
All Power to the People
pi_91792366
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 12:14 schreef DE_krumpel het volgende:

[..]

het zier eruit alsof het met joombla templates is gemaakt
Gewoon beroepsdesigners voor een vast tarief per uur, betaald uit de zak van pappie.
  maandag 24 januari 2011 @ 12:29:34 #55
307943 DuracellPower
Ever lasting power
pi_91792580
Succes kun je wel forceren!
pi_91792719
TS denkt werkelijk dat je rijk kan worden met talent en eigen kracht en niet met vriendjespolitiek/nepotisme :')

Wees realistisch en ga aan de slag als loonslaaf en laat je kinderen dta ook doen, wie als een dubbeltje wordt geboren wordt nooit een kwartje in Nederland! :Y
nooit meer een hit daarna :'(
  maandag 24 januari 2011 @ 13:06:50 #57
234389 GekkeGast
Gekker kan niet
pi_91794033
Wanneer word dit nieuws opgepakt door hart van nederland? :D
-je webicon was groter dan 2Mb, daarom verwijderd. Max. 100Kb toegestaan-
  maandag 24 januari 2011 @ 13:08:11 #58
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_91794088
quote:
13s.gif Op maandag 24 januari 2011 08:55 schreef NotYou het volgende:
..landelijke spotlights menen te moeten pushen.

Zojuist werd ik in NWS geconfronteerd met het volgende artikel:

[..]

http://www.nu.nl/internet(...)ves-en-facebook.html

Nieuwswaarde?
Wat mij direct opviel was de geringe nieuwswaarde; 600 leden stelt geen fuck voor en er zijn genoeg jochies van die leeftijd, die ervan dromen de volgende grote succesvolle site bedacht te hebben. Helemaal in Nederland vrijwel onuitgezonderd ten onrechte.

Verder is er niets waarin deze jongen zich onderscheidt. Z'n praatjes zijn dan wel erg hoogdravend maar inhoudelijk wordt er (ogenschijnlijk) vooral onzin uitgekraamd. Tekenend is ook dat Blytes inmiddels al enige tijd onbereikbaar is.

Waarom?
Wat is er gebeurd met het kritische oog van de journalist? Waarom wordt dit gepubliceerd? Waarom is er uberhaupt aan dit artikel begonnen?

..in godsnaam? :')
Nou, dat zal ik jullie vertellen! Tim van Elsloo is de Doc John onder de webontwikkelaars, geen noemenswaardig talent maar wel een rijke succesvolle pappa die dat succes wel even voor hem regelt! Wat leert een bezoekje aan de website van Tim mij namelijk?

[..]

Tim blijk op één of andere manier verbonden aan Stage Entertainment, een groot bedrijf dat zich bezighoudt met live entertainment, betrokken is bij de grootste musicalproducties. Een bezoekje aan hun website onthult de rest:

[..]

Tip aan papa van Elsloo: Talent is niet te koop en niet alle succes kun je forceren. :W
valt die 16 jarige homo ff door de mand zeg. HAHAHAH _O-
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
  maandag 24 januari 2011 @ 13:08:41 #59
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_91794113
btw die site is plat? :')
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_91794160
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 13:08 schreef wise het volgende:
hehe inderdaad, de meest snelle hippe featurerijke site van het moment is down.
Wie dit leest is een lezer van dit.
pi_91794179
Zoveelste Social Media site die het gaat maken.. :O
  maandag 24 januari 2011 @ 13:12:34 #62
329603 knuppelhaar
gevalletje onzin
pi_91794256
En de hoeveelste profiel / netwerksite is dit nu? Ik heb echt al tig uitnodigingen voor diverse sites in mijn mailbox gekregen. :')

Even volgen om te zien hoe dat kind verder nog op z'n bek gaat. :s)
pi_91794284
Site is kaput.
"Hoffenheim, daar hebben ze geen palendansclubs."
  maandag 24 januari 2011 @ 13:13:38 #64
234389 GekkeGast
Gekker kan niet
pi_91794299
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 13:08 schreef wise het volgende:
Ja, site is vast helemaal kapot gehackt door die nerds
http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/35419495
  maandag 24 januari 2011 @ 13:14:43 #65
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_91794354
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 13:13 schreef GekkeGast het volgende:

[..]

Ja, site is vast helemaal kapot gehackt door die nerds
http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/35419495
_O- serves him well.
VIVA LA ASSANGE¡
  maandag 24 januari 2011 @ 13:20:01 #66
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_91794605
quote:
14s.gif Op maandag 24 januari 2011 09:04 schreef Rectum het volgende:
Ik wilde een soortgelijke reactie plaatsen _O_ . Idd, goed topic. Zeer terechte klacht!
2000 light years from home
pi_91794612
Die zeshonderd leden zijn natuurlijk allemaal buurtkinders uit het Gooi. :')
  maandag 24 januari 2011 @ 13:20:57 #68
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_91794638
quote:
13s.gif Op maandag 24 januari 2011 13:20 schreef Dastan het volgende:
Die zeshonderd leden zijn natuurlijk allemaal buurtkinders uit het Gooi. :')
ik zeg klonen om te testen
VIVA LA ASSANGE¡
pi_91795641
Site is trouwens nog altijd niet te bereiken.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  maandag 24 januari 2011 @ 13:44:40 #70
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_91795771
*eens is met TS
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_91795886
Ik ga ook maar meteen een blytes accountje aangemaken. Dat is veel beter dan hyves en facebook imo. Veel strakker!
  maandag 24 januari 2011 @ 13:48:02 #72
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_91795942
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 13:46 schreef Flammie het volgende:
Ik ga ook maar meteen een blytes accountje aangemaken. Dat is veel beter dan hyves en facebook imo. Veel strakker!
Helaas: dit revolutionaire social network is offline.
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_91796170
Hier had ik al over geklaagd. Na-aper.
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_91796353
Waarom moet er nog zo'n sociale online dating whatever ding bij?
Hyves is wel genoeg joh, zelfs daar houd ik me eigenlijk amper mee bezig.
pi_91796448
Sociale netwerken zijn zo van het vorige decennium. :{w
pi_91796760
jeetje 1 sociale netwerk is eigenlijk genoeg, iedereen Facebook werkt het beste.

Ik zie het punt niet om nog zn extra bij te hebben. Moet je weer al die vrienden toevoegen en het is nog de vraag of ze uberhaupt op die nieuwe kutsite een acocunt zullen maken.
Nu heb je dat geval met hyves en facebook
pi_91796864
Blijkbaar weet onze Tim ook niet dat BlackBunny het helemaal gaat maken in 2011.
  maandag 24 januari 2011 @ 14:12:43 #78
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_91797072
De gore arrogantie. :r :') Denken dat je binnen no time Facebook verslaat. :')
pi_91797095
Dus het voegt de functies van hyves en facebook samen, maar het is er een uitgeklede versie van, en het heeft meer functies :? MAKE UP YOUR MIND BOY
pi_91797301
bedankt voor de reclame
  maandag 24 januari 2011 @ 14:22:00 #81
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_91797478
Sowieso mensen die zelf niks kunnen, maar moeten beginnen op de rug van papa. :')
  maandag 24 januari 2011 @ 14:43:36 #82
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_91798463
Mensen die nu toch uit interesse een accountje gaan aanmaken :')
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_91798756
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 14:43 schreef Maikuuul het volgende:
Heeft die jongen toch zijn zin :')
stand by me
pi_91798846
Zijn site werkt niet eens meer :')
pi_91798852
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 14:43 schreef Maikuuul het volgende:
..die raad ik ten zeerste aan gebruik te maken van een dienst als 10minutemail.com en gefingeerde persoonsgegevens, afgaand op het eerder hier genoemde topic @ tweakers:

Blytes: innovatie op hoog niveau?
Je suis Charlie Sheen
  maandag 24 januari 2011 @ 15:04:12 #86
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_91799469
quote:
4s.gif Op maandag 24 januari 2011 14:51 schreef NotYou het volgende:

[..]

..die raad ik ten zeerste aan gebruik te maken van een dienst als 10minutemail.com en gefingeerde persoonsgegevens, afgaand op het eerder hier genoemde topic @ tweakers:

Blytes: innovatie op hoog niveau?
Dat is nou juist het hele doel van dit artikel, mensen nieuwschierig maken.

En iedereen die zegt "buhhh dat zal wel, facebook is veel beter", maakt toch even een accountje aan om "te checken" hoe het eruit ziet, en dit is precies wat de makers ook willen.
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  maandag 24 januari 2011 @ 15:09:11 #87
278838 kutkabouter
stroef en a-relaxt
pi_91799729
die site doet het niet eens :')
Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
pi_91799775
Ik en mijn vriendengroep zitten al op blytes _O_
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_91799909
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 15:10 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik en mijn vriendengroep zitten al op blytes _O_
Ik zit er ook al op, maar de laatste dagen doet ie het niet. Weet jij hoe dat komt?
  maandag 24 januari 2011 @ 15:13:12 #90
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_91799941
quote:
13s.gif Op maandag 24 januari 2011 14:12 schreef Gary_Oak het volgende:
De gore arrogantie. :r :') Denken dat je binnen no time Facebook verslaat. :')
Sinds dat die film er is denkt iedereen het te kunnen maken op het internet. :')
  maandag 24 januari 2011 @ 15:27:49 #91
61910 mymoodfentje
SHENS troll'd hard
pi_91800639
Hij had het gewoon invite only moeten doen, lekker exclusief :')
"If you had a million years to do it, you couldn't rub out even half the "Fuck you" signs in the world."
pi_91801240
TS moet privédetective worden ^O^
nooit meer een hit daarna :'(
  maandag 24 januari 2011 @ 16:04:03 #93
329603 knuppelhaar
gevalletje onzin
pi_91802462
http://gathering.tweakers(...)ge/35420741#35420741

Stage Entertainment blijkt partners te zijn met Sanoma, de eigenaar van nu.nl. :')
pi_91802534
quote:
Op maandag 24 januari 2011 15:12 schreef richnigger het volgende:

[..]

Ik zit er ook al op, maar de laatste dagen doet ie het niet. Weet jij hoe dat komt?
De server heeft kanker
pi_91802555
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 16:05 schreef ElmoFan het volgende:

[..]

De server heeft kanker
Beterschap, server.
pi_91804002
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 16:04 schreef knuppelhaar het volgende:
http://gathering.tweakers(...)ge/35420741#35420741

Stage Entertainment blijkt partners te zijn met Sanoma, de eigenaar van nu.nl. :')
dat dus :')

en website is morgen of overmorgen ofzo pas weer up las ik ergens
pi_91804207
site doet het niet eens..
Een patriciër is bovengemiddeld begaafd in manuele handelingen.
Natuurlijk maken wij onze handen hier niet aan vuil maar bezitten wij wel een kritisch oog opdat we het grauw dat nederige klussen uitvoert kunnen coördineren.
pi_91806218
Knap dat hij een en ander in elkaar weet te sleutelen, maar het is wel een beetje triest hoe het gebracht wordt ja :')
  maandag 24 januari 2011 @ 17:10:33 #99
326617 Eclaire84
Ibi is beter dan Messi!
pi_91806265
Tim lacht alle Fokkers natuurlijk hard uit, want over een paar maanden is hij hier weer op uitgekeken en financieert zijn papa een nieuwe bezigheid voor em.

En op zn 18de rijdt hij rond in een Lamborgini + bijbehorende golddiggende chicka terwijl menig vriendinloos fokker nog elke dag heen en weer pendelt naar hun doelloze kantoorbaan.

HA!
pi_91806302
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 15:13 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Sinds dat die film er is denkt iedereen het te kunnen maken op het internet. :')
pi_91806926
quote:

Leuke VVD reactie, iedereen die een eigen bedrijfje begint de hemel in prijzen ook al is het bedrijf gedoemd om te falen.
  maandag 24 januari 2011 @ 17:40:54 #102
236046 NotYou
tigerblood
pi_91807913
Interessante voorwaarden ook:

Je suis Charlie Sheen
pi_91808065
quote:
10s.gif Op maandag 24 januari 2011 17:40 schreef NotYou het volgende:
Interessante voorwaarden ook:

[ afbeelding ]

maandag 24 januari 2011 @ 17:44:59 #105
298202 Yaros
Je doet het, of niet!
pi_91808116
Over Blytes; Dit houdt in dat je via het internet kan communiceren en delen met je vrienden en daarnaast ook je vriendenkring uitbreiden. Lekker zin hoor! :-)
Ik doe wat ik doe en ik doe het op die manier waarvan ik denk dat het de beste manier is om te doen.
  maandag 24 januari 2011 @ 17:46:02 #106
298997 Spaghettivreter
Tevens bierzuiper.
pi_91808165
Terechte klacht, wat een kut site :')
pi_91808221
Ik heb mij net even aangemeld bij Blytes.nl, dus ik ben al van de partij!
Jullie ook??
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_91808302
http://blytes.nl/blog/
quote:
De komende weken gaan we langzaamerhand meer coole mogelijkheden toevoegen
:') :') :') _______________________________________!
  maandag 24 januari 2011 @ 17:49:18 #109
236046 NotYou
tigerblood
pi_91808323
quote:
# Server werkt weet (relatief snel), plaatjes zijn nog offline, is te CPU-intensief 6 minutes ago via Twitter for Mac
:D :')

quote:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe werkt gezichtsherkenning?
Na het uploaden gaan de servers van Blytes aan de slag en kijkt of er gezichtskenmerken (neus, ogen, etc.) in de afbeelding zitten. Vanuit 1 van deze kenmerken gaat hij kijken of er een ander kenmerk omheen zit, totdat hij zeker weet dat dit een gezicht is.

Hoeveel gezichten kan Blytes maximaal op 1 afbeelding herkennen?
Ongelimiteerd! Echter, houdt rekening met de minimale grootte in pixels per hoofd. Je kunt beter niet meer dan 20 herkende gezichten verwachten.

Hoe beinvloedt gezichtsherkenning mijn privacy?
Niet. Blytes herkent alleen gezichten. Gezichten worden vooralsnog niet opgeslagen en de foto-eigenaar moet na de herkennings-procedure alsnog een profiel koppelen aan het gezicht.

http://blytes.nl/help/
Geweldig nuttige feature dus, biedt echt meerwaarde en dat voor zo'n gering performanceverschil! :D
Je suis Charlie Sheen
pi_91808645
Ik denk ook niet dat dat werkt. Gezichtsherkenning.
pi_91808700
En ook echt hier:

quote:
Hieronder vind je artikelen die door de pers over ons zijn geschreven.
http://blytes.nl/pers/

Met alleen een blog van zijn vriend. 'De pers'. :')
  maandag 24 januari 2011 @ 17:58:09 #112
236046 NotYou
tigerblood
pi_91808722
En voor de mensen die benieuwd zijn naar al het leuks en moois dat Blytes te bieden heeft en zich daarvoor niet direct willen inschrijven:

Na registratie kun je eindeloos dwalen door een doolhof van dit soort pagina's:

Profiel: http://blytes.nl/profiel/timvanelsloo/
Prikbord: http://blytes.nl/profiel/timvanelsloo/prikbord/
Vrienden: http://blytes.nl/profiel/timvanelsloo/vrienden/

Nou, ik ben om hoor! :D :')
Je suis Charlie Sheen
  maandag 24 januari 2011 @ 17:59:48 #113
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_91808785
Hé, hij is online *O*
pi_91808811
Ik heb profieltje @ blytes.. veel strakker en beter dan hyves en facebook :Y
  maandag 24 januari 2011 @ 18:01:11 #115
236046 NotYou
tigerblood
pi_91808839
quote:
2s.gif Op maandag 24 januari 2011 17:56 schreef Dastan het volgende:
Ik denk ook niet dat dat werkt. Gezichtsherkenning.
Als gezichtsherkenning nog niet eens actief was dan is de eerder gequotte tweet nog net even sneuer. :')

quote:
# Server werkt weet (relatief snel), plaatjes zijn nog offline, is te CPU-intensief 6 minutes ago via Twitter for Mac
Je suis Charlie Sheen
pi_91808887
Geen plaatjes kunnen draaien op een sociaal netwerk. :')
  maandag 24 januari 2011 @ 18:03:50 #117
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_91808927
Wat een stomme site. Geen activatiemail aangekomen.
  maandag 24 januari 2011 @ 18:04:34 #118
236046 NotYou
tigerblood
pi_91808959
quote:
Bas Schuitema schreef:
Tim, erg veel succes met je project, ik heb enkel wel 2 vraagjes.

- Waarom staat er iets over een iphone-app terwijl die niet bestaat.
- En ik zag bij home een nieuwsbericht staan, reageren zou leuk zijn!21 uur geleden
_O-
Je suis Charlie Sheen
  maandag 24 januari 2011 @ 18:07:55 #119
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_91809086
... en we zijn weer down -O-
  maandag 24 januari 2011 @ 18:08:49 #120
269888 garriej
ik las ondertieten.
pi_91809125
Die site is nu al niet bereikbaar, dat belooft wat mett 100.000 bezoekers ;)
We are all going to die someday. For the lucky few of us it'll be nice and fast. But for most of us it'll be just as long and slow and painful as a conversation with you.
Xbox live:garriej
  maandag 24 januari 2011 @ 18:09:44 #121
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_91809161
Z'n vier servers konden niet heel Nederland aan. Goh wat een verassing -O-
  maandag 24 januari 2011 @ 18:10:41 #122
236046 NotYou
tigerblood
pi_91809206

Wie maakt er als eerste een greasemonkey script dat die achtergrond vervangt door goatse? :')

edit: Nu wordt die afbeelding natuurlijk ook niet meer geladen. :') Nouja, hebben we gelijk een mooie "Is Blytes weer een paar minuten up?"-indicator in dit topic. ^O^ :')
Je suis Charlie Sheen
  maandag 24 januari 2011 @ 18:12:24 #123
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_91809268
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 18:10 schreef NotYou het volgende:
[ afbeelding ]

Wie maakt er als eerste een greasemonkey script dat die achtergrond vervangt door goatse? :')
Leuker is om te zoeken naar een XSS waardoor we heel groot het Hyves logo als achtergrond doen B-)
  maandag 24 januari 2011 @ 18:13:18 #124
236046 NotYou
tigerblood
pi_91809311
quote:
14s.gif Op maandag 24 januari 2011 18:12 schreef Faux. het volgende:

[..]

Leuker is om te zoeken naar een XSS waardoor we heel groot het Hyves logo als achtergrond doen B-)
Dat kun jij je met je 13 jaar nog wel veroorloven ja. :P
Je suis Charlie Sheen
  maandag 24 januari 2011 @ 18:14:46 #125
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_91809376
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 18:13 schreef NotYou het volgende:

[..]

Dat kun jij je met je 13 jaar nog wel veroorloven ja. :P
Ik val nog onder jeugdstrafrecht :D

Maar goed, zodra ik er eentje vind zal ik zo braaf zijn het te melden. Op de voorwaarde natuurlijk dat hij m'n vriend op Blytes wordt :D
  maandag 24 januari 2011 @ 18:16:56 #126
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
  maandag 24 januari 2011 @ 18:17:05 #127
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_91809450
TS is jaloers.jpg
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
  maandag 24 januari 2011 @ 18:19:41 #128
236046 NotYou
tigerblood
pi_91809582
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 18:17 schreef VeX- het volgende:
TS is jaloers.jpg
Nee. Rijke ouders die hun ongetalenteerde kinderen toch in de.. ^O^
Je suis Charlie Sheen
  maandag 24 januari 2011 @ 18:25:51 #129
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_91809914
En nu wil ik die activatiemail. Verdorie. :(
  maandag 24 januari 2011 @ 18:36:34 #130
298335 AllesWatWas
Ga Niet Weg Van Me
pi_91810485
Wie wil er vriendjes worden met mij? Dit is mijn profiel! http://blytes.nl/profiel/rekoksinep/ (Haha. Ik vond 'm grappig.)

En jezus, ik had me vanmorgen voor de grap aangemeld n.a.v. dit topic, kreeg ik twintig minuten geleden eindelijk een activatiemail. En dan niet één, nee vier.

Dus daar moet je iets van zeggen:
“Je moet vergeten, alles kun je vergeten, want alles verdwijnt al.
Vergeet de tijd van misverstanden, en de tijd verspild aan het hoe en waarom.
Vergeet de uren waarin wij vermoordden, door het zoeken waarom, het hart van ons geluk.”
  maandag 24 januari 2011 @ 18:39:32 #131
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_91810636
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 18:36 schreef AllesWatWas het volgende:
Wie wil er vriendjes worden met mij? Dit is mijn profiel! http://blytes.nl/profiel/rekoksinep/ (Haha. Ik vond 'm grappig.)

En jezus, ik had me vanmorgen voor de grap aangemeld n.a.v. dit topic, kreeg ik twintig minuten geleden eindelijk een activatiemail. En dan niet één, nee vier.

Dus daar moet je iets van zeggen:
[ link | afbeelding ]
Oeps, er ging iets mis.
Onze servers worden momenteel bedolven onder een immens aantal gebruikers dat tegelijk toegang opvraagt naar Blytes. Probeer het opnieuw na het lezen van deze boodschap. Ons dev-team is nu automatisch geinformeerd en zal er aan werken het probleem zo snel mogelijk te verhelpen!

Excuus voor het ongemak,
Het Blytes-team

Bijgewerkt: we hebben nu meer dan 80 gebruikers per seconde (dat had ik niet eens durven hopen). Binnen 3 tot 4 dagen draaien er 4 nieuwe servers die ervoor zullen zorgen dat jullie er weer snel op komen!

... kreeg ik toen ik op die link klikte.

Jij krijgt tenminste je activatiemail, ik heb helemaal niks :'(
  maandag 24 januari 2011 @ 18:47:11 #132
236046 NotYou
tigerblood
pi_91811033
Interesante post op tweakers: http://gathering.tweakers(...)ge/35421759#35421759

quote:
Ik vraag me ook af hoeveel hij zelf heeft gedaan.

Kijk eens naar http://flubby.nl/, ook al zo'n initiatief van pubers. In de algemene voorwaarden zie je Zavox staan, wat een bedrijf is wat o.a. webdesign doet. De layout van blytes lijkt best veel op die van flubby, vooral dat stukje met die 5 puntjes (Super snel! makkelijk! extra's? beheer? geld).
En inderdaad, de gelijkenis is treffend:

Je suis Charlie Sheen
pi_91811039
quote:
14s.gif Op maandag 24 januari 2011 09:04 schreef Rectum het volgende:
KLB 3.0
.
  maandag 24 januari 2011 @ 18:48:26 #134
234389 GekkeGast
Gekker kan niet
pi_91811098
quote:
[ afbeelding ]

edit: Nu wordt die afbeelding natuurlijk ook niet meer geladen. :') Nouja, hebben we gelijk een mooie "Is Blytes weer een paar minuten up?"-indicator in dit topic. ^O^ :')
had er iemand over goatse? Zoek is op die site naar "black" :%
pi_91811190
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 18:47 schreef NotYou het volgende:
Interesante post op tweakers: http://gathering.tweakers(...)ge/35421759#35421759

[..]

[ afbeelding ]
ja hij blijkt ook echt een brakke server setup te hebben. Had een cloud abo genomen bij Amazon oid. dan had je niet over 4 dagen pas nieuwe servers gehad. Daarnaast hadden ze het in dat topic over allerlei caching problemen en html/xss injecties :')
.
pi_91811224
goatse :7
pi_91811288
Die site word wel erg serieus opgenomen.
Het ziet er niet uit. :P
pi_91811479
de twittert van dat menneke
http://twitter.com/Timvanelsloo#
.
pi_91811497
quote:
[ afbeelding ]

Dit ook goed?
http://blytes.nl/zoeken/troll/

Goatse mag je zelf doen. :)
  maandag 24 januari 2011 @ 18:57:23 #140
234389 GekkeGast
Gekker kan niet
pi_91811544
quote:
7s.gif Op maandag 24 januari 2011 18:56 schreef Flitskikker het volgende:

[..]

Dit ook goed?
http://blytes.nl/zoeken/troll/

Goatse mag je zelf doen. :)
is er al zoek maar op black :Y
  maandag 24 januari 2011 @ 19:01:18 #141
234389 GekkeGast
Gekker kan niet
pi_91811764
-knip-

[ Bericht 98% gewijzigd door GekkeGast op 24-01-2011 19:40:25 (ik wil geen ban) ]
pi_91811817
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 18:47 schreef NotYou het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Opmerkelijk.
pi_91811962
Zelfde icoontjes, zelfde texture voor textfield. Wel erg ripped ja.
  maandag 24 januari 2011 @ 19:16:53 #144
236046 NotYou
tigerblood
pi_91812516
Zelfs de naamgeving van de iconen, iig de manier waarop, komt overeen:

http://img.blytes.nl:9090/img/front-icons/id-card.png
http://img.blytes.nl:9090/img/front-icons/chat.png
http://img.blytes.nl:9090/img/front-icons/upload.png
http://img.blytes.nl:9090/img/front-icons/photo.png
http://img.blytes.nl:9090/img/front-icons/lamp.png
http://img.blytes.nl:9090/img/front-icons/newspaper.png

http://www.flubby.nl/images/front_icons/icon_domein.png
http://www.flubby.nl/images/front_icons/easy.png
http://www.flubby.nl/images/front_icons/extra.png
http://www.flubby.nl/images/front_icons/money.png
http://www.flubby.nl/images/front_icons/beheer.png

Waarbij opvalt dat hoewel http://www.flubby.nl/images/front_icons/beheer.png () en http://img.blytes.nl:9090/img/front-icons/id-card.png () identiek zijn, de bestandsnamen wel verschillen. :')

Hetzelfde gaat op voor http://www.flubby.nl/images/front_icons/extra.png () en http://img.blytes.nl:9090/img/front-icons/upload.png ()

[ Bericht 5% gewijzigd door NotYou op 24-01-2011 19:25:27 ]
Je suis Charlie Sheen
pi_91812556
Meneer kan geen Engels, denk ik. :')
pi_91812937
_O-
  maandag 24 januari 2011 @ 19:37:13 #147
236046 NotYou
tigerblood
pi_91813559
Het lijkt me niet heel wenselijk vanuit Fok! aanvallen op andere websites (of andere illegale handelingen) te coördineren, gaat ongetwijfeld ook tegen de policy in. :)
Je suis Charlie Sheen
pi_91813953
Ik ben aangemeld.. wie heeft er nog meer Blytes? Het ziet echt retestrak uit en is vet cool. Nog meer fokkers die een blytes profieltje hebben? :)
pi_91813993
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 19:45 schreef Flammie het volgende:
Ik ben aangemeld.. wie heeft er nog meer Blytes? Het ziet echt retestrak uit en is vet cool. Nog meer fokkers die een blytes profieltje hebben? :)
Geef me 10 minuten zodat ik je profiel kan laden :)
💍 💍 💍 💍 💍 💍 🍌 ☎
pi_91816320
pi_91816423
Jammer dat door dit soort acties het topic straks waarschijnlijk dicht moet. :{
pi_91816823
Ik denk dat Tim nu beter z'n user database kan droppen dan elk trolllid één voor één verwijderen. :')
pi_91817204
Kenmerkend is dat ja. Mijn halve middelbare schoolklas bestond uit van die figuren. Rijke ouders en de zoon had dan een eigen bedrijf, als ik: Hun pa helpt hun en ze doen zelf ook iets. Leuk natuurlijk, ik bedoel als je een kind hebt is het wel goed om zijn creativiteit en ondernemingsgeest te stimuleren.

Enige nadeel was dat die gasten allemaal enorm stoer deden. Kwamen ze met hun overhemd in de broek naar school, overal verkondigen dat ze een eigen bedrijf hebben en samen met hun pa in aandelen beleggen. En dan als een echte zakenman patsen met hun PDA want dat heb je natuurlijk nodig om in contact te staan met de klanten.

Laatst was er nog zo'n figuur op TV geloof ik, die had dan samen met z'n pa een webshop waar ze exclusieve polo's verkochten. Die voldeed aan alle kenmerken die ik hierboven beschreef.
  maandag 24 januari 2011 @ 21:16:29 #154
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_91819630
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 09:16 schreef Frollo het volgende:
Mensen die nog niet op Blytes zitten. :')
Blytes :') dat is zoooo 2011
pi_91824367
Overigens: die website heeft het nog nooit gedaan voor mij en ik zag hem zondag op nu.nl volgens mij. Hoe komen jullie er allemaal op? :') Proxy?

[ Bericht 36% gewijzigd door LudoSanders op 24-01-2011 22:32:19 ]
  maandag 24 januari 2011 @ 22:27:00 #156
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_91824713
quote:
Op maandag 24 januari 2011 22:21 schreef Panzermaus het volgende:

[..]
Alleen bij de presentation graag. Zou het wel een streek vinden voor Tim om dat te doen bij het verwerken van form input. Het kan er allemaal nog wel bij, zo'n Facebook-killer als Blytes kan wel wat hebben.
Overigens: die website heeft het nog nooit gedaan voor mij en ik zag hem zondag op nu.nl volgens mij. Hoe komen jullie er allemaal op? :') Proxy?
Rond achten deed 'ie het even :)
  maandag 24 januari 2011 @ 22:27:51 #157
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_91824772
site is weer down :)
VIVA LA ASSANGE¡
pi_91824857
dynablytes :) !
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_91824895
quote:
14s.gif Op maandag 24 januari 2011 19:37 schreef NotYou het volgende:
Het lijkt me niet heel wenselijk vanuit Fok! aanvallen op andere websites (of andere illegale handelingen) te coördineren, gaat ongetwijfeld ook tegen de policy in. :)
Dat dus. De kans is groot dat hier dalijk wat posts missen.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_91825219
En weer open.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  maandag 24 januari 2011 @ 22:35:46 #161
278838 kutkabouter
stroef en a-relaxt
pi_91825269
dat je hem weer open doet joh
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
pi_91827448
Hij doet het weer. Volgens mij zijn alle trollleden verwijderd. :P
  maandag 24 januari 2011 @ 23:14:23 #163
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_91827633

Het misvormde neefje van Luke Skywalker. :')
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  maandag 24 januari 2011 @ 23:15:11 #164
234389 GekkeGast
Gekker kan niet
pi_91827665
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 23:10 schreef Flitskikker het volgende:
Hij doet het weer. Volgens mij zijn alle trollleden verwijderd. :P
Heeft dacht ik een backup terug gezet ofzo
Mn oude gegevens staan er weer in... :')
  maandag 24 januari 2011 @ 23:15:29 #165
326617 Eclaire84
Ibi is beter dan Messi!
pi_91827684
Ah het internet...waar rijkeluiszoontjes en gefrustreerde autisten samen komen O+
  maandag 24 januari 2011 @ 23:16:04 #166
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_91827715
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 23:14 schreef Kriegel het volgende:
[ afbeelding ]

Het misvormde neefje van Luke Skywalker. :')
Ik zie kwijl en grote eetvlekken op zijn kraag :').
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
  maandag 24 januari 2011 @ 23:17:28 #167
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_91827785
Mochten er geïnteresseerden zijn die zich willen aanmelden op Blytes.nl: NIET DOEN!

Er zijn namelijk geen algemene voorwaarden aanwezig...
pi_91827884
Die activeringsemail wil maar niet aankomen op c3999791@pjjkp.com.
  maandag 24 januari 2011 @ 23:25:39 #169
111382 Ofyles2
pi_91828175
quote:
18s.gif Op maandag 24 januari 2011 22:35 schreef LudoSanders het volgende:
En weer open.
Op zich vond ik die knaap geen slecht idee hebben, maar hij had zich beter moeten voorbereiden...
pi_91828404
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 23:17 schreef Ofyles2 het volgende:
Mochten er geïnteresseerden zijn die zich willen aanmelden op Blytes.nl: NIET DOEN!

Daarnaast, innovaties als "gezichtsherkenning en spots" moet je sowieso niet aan beginnen.
pi_91828415
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 23:17 schreef Ofyles2 het volgende:

Oh jawel hoor:
http://blytes.nl/voorwaarden/

Staat als comment in de footer. :')
pi_91828451
Met de ongelooflijk overzichtelijke en makkelijke gesprek-weergave die Blytes.nl je biedt ben je sneller dan ooit in contact met je vrienden
pi_91828480
Maker van blytes heeft te veel visueel talent om programmatisch beter te zijn.
pi_91829032
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 23:30 schreef b4kl4p het volgende:
Met de ongelooflijk overzichtelijke en makkelijke gesprek-weergave die Blytes.nl je biedt ben je sneller dan ooit in contact met je vrienden
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 23:31 schreef b4kl4p het volgende:
Maker van blytes heeft te veel visueel talent om programmatisch beter te zijn.
Bedankt voor deze bijdrages. Ik denk ook dat dit allemaal het werk van Tim van Elsloot is.
  maandag 24 januari 2011 @ 23:57:58 #175
234389 GekkeGast
Gekker kan niet
pi_91829947
site is weer down.
pi_91830030
quote:
10s.gif Op maandag 24 januari 2011 23:57 schreef GekkeGast het volgende:
site is weer down.
Dat hadden we nou niet verwacht.
pi_91830309
Pagina is niet beschikbaar. Gaat lekker. Nou, doe dat verouderde systeem van facebook maar dan :P
  dinsdag 25 januari 2011 @ 00:04:41 #178
111382 Ofyles2
pi_91830320
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 23:30 schreef Flitskikker het volgende:

[..]

Oh jawel hoor:
http://blytes.nl/voorwaarden/

Staat als comment in de footer. :')
Ik zal deze later lezen...
  dinsdag 25 januari 2011 @ 00:17:29 #179
234389 GekkeGast
Gekker kan niet
pi_91830955
Krijg net 20 keer binnen:

Vervelend dat het niet gelukt is om je account te activeren. Gelukkig kun je met onderstaande activatie-link je account alsnog activeren.
pi_91831007
Of dit hoort bij de marketingstrategie, de site even open en dan expres down goien zodat iedereen schuimbekkend zit te F5'en om een profiel bij deze bazensite te kunnen openen. Zeg maar net als de wegloopstrategie bij het hosselen in de club
pi_91831188
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 00:18 schreef Henno het volgende:
Of dit hoort bij de marketingstrategie, de site even open en dan expres down goien zodat iedereen schuimbekkend zit te F5'en om een profiel bij deze bazensite te kunnen openen. Zeg maar net als de wegloopstrategie bij het hosselen in de club
:D

Stel dat alle sites dat deden, dan zou je helemaal gek worden :P
pi_91831324
Toch wel tof dat zo'n ventje dat doet. Alleen die bombarie hoeft niet voor mij.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 00:46:54 #183
278838 kutkabouter
stroef en a-relaxt
pi_91832067
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 00:18 schreef Henno het volgende:
iedereen schuimbekkend zit te F5'en
  dinsdag 25 januari 2011 @ 00:49:32 #184
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_91832162
Het wachten is nu op Danny die een blytes-ikoon aan de profielen toevoegt.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_91832531
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 00:49 schreef eleusis het volgende:
Het wachten is nu op Danny die een blytes-ikoon aan de profielen toevoegt.
En wachten op de "Blits!" button voor onderaan de topics.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 01:09:20 #186
234389 GekkeGast
Gekker kan niet
pi_91832798
oeps helemaal onder xss meuk:
http://blytes.nl/profiel/timvanelsloo/
http://blytes.nl/profiel/timvanelsloo/prikbord/

[ Bericht 31% gewijzigd door GekkeGast op 25-01-2011 01:36:24 ]
pi_91835394
quote:
Oeps, er ging iets mis.
Onze servers worden momenteel bedolven onder een immens aantal gebruikers dat tegelijk toegang opvraagt naar Blytes. Probeer het opnieuw na het lezen van deze boodschap. Ons dev-team is nu automatisch geinformeerd en zal er aan werken het probleem zo snel mogelijk te verhelpen!

Excuus voor het ongemak,
Het Blytes-team

Bijgewerkt: we hebben nu meer dan 80 gebruikers per seconde (dat had ik niet eens durven hopen). Binnen 3 tot 4 dagen draaien er 4 nieuwe servers die ervoor zullen zorgen dat jullie er weer snel op komen!
Een dev-team :')
pi_91835425
Echt helemaal ongetalenteerd zou ik hem ook weer niet noemen. Voor een 16-jarige is het best een aardige prestatie.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 06:47:47 #189
326617 Eclaire84
Ibi is beter dan Messi!
pi_91835574
Ik kan ook niet op Blytes komen nu.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 07:36:53 #190
311014 IDisposable
GC.Collect();
pi_91835791
Kenker, zoveel haters. Stelletje jaloerse wichten. Echt, de afgunst druipt gewoon van dit topic af _O- .
Jeffster! _O_
  dinsdag 25 januari 2011 @ 07:43:09 #191
298202 Yaros
Je doet het, of niet!
pi_91835830
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 05:00 schreef StringsOfLife het volgende:
Echt helemaal ongetalenteerd zou ik hem ook weer niet noemen. Voor een 16-jarige is het best een aardige prestatie.
Het probleem is dat je met 'aardig' niet heel ver in deze branche komt...
Ik doe wat ik doe en ik doe het op die manier waarvan ik denk dat het de beste manier is om te doen.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 07:46:29 #192
311014 IDisposable
GC.Collect();
pi_91835844
Sowieso, minder bedeelde mensen lees middelmaat/Jan-modaaltjes die mensen met rijke ouders haten omdat die niets hoeven te doen om alles voor elkaar te krijgen _O- . Zelfs als die jongen faalt met zijn site is het nog steeds een baas, omdat hij dat soort dingen gewoon kan doen :W .
Jeffster! _O_
  dinsdag 25 januari 2011 @ 07:55:41 #193
236046 NotYou
tigerblood
pi_91835909
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 05:00 schreef StringsOfLife het volgende:
En dat zou ik absoluut beamen als het een simpel schoolprojectje was geweest waarmee men wel zou kijken waar het schip strandt, echter wordt Blytes via nieuwssites gelanceerd als - bij voorbaat al - de hyves en facebookkiller. Die sites kunnen namelijk "de specifieke technische details" van de geweldige nieuwe functionaliteit van blytes "niet aan omdat ze met verouderde systemen werken".

Wanneer je dan met een site en een serverconfiguratie als deze op de proppen komt (De geweldige gezichtsherkenning - die geen enkele meerwaarde biedt en derhalve een behoorlijk domme, resources vretende feature is - zou nog niet eens aan hebben gestaan, het serveren en resizen van afbeeldingen alleen al zou de server(s) te veel geworden zijn en bovendien barst de site van de XSS bugs.) sla je toch wel een modderfiguur.

Jammer trouwens dat IDisposable met z'n vastgelopen bandje ook hier weer opduikt. :W
Je suis Charlie Sheen
  FOK!fotograaf dinsdag 25 januari 2011 @ 08:04:23 #194
13368 NiGeLaToR
pi_91835970
Ik voel me dom :( Heb het nieuwsbericht ge-re-tweet... maarja, de site is sinds die tijd dan ook nauwelijks online geweest :P
  dinsdag 25 januari 2011 @ 08:51:13 #195
61910 mymoodfentje
SHENS troll'd hard
pi_91836473
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 07:46 schreef IDisposable het volgende:
Sowieso, minder bedeelde mensen lees middelmaat/Jan-modaaltjes die mensen met rijke ouders haten omdat die niets hoeven te doen om alles voor elkaar te krijgen _O- . Zelfs als die jongen faalt met zijn site is het nog steeds een baas, omdat hij dat soort dingen gewoon kan doen :W .
Als je faalt ben je nooit een baas.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 09:21:08 #196
269888 garriej
ik las ondertieten.
pi_91837032
echt een top site, kan echt goed mijn sociale contacten onderhouden als de site offline is.
We are all going to die someday. For the lucky few of us it'll be nice and fast. But for most of us it'll be just as long and slow and painful as a conversation with you.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 09:30:16 #197
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_91837253
denk dat we wel kunnen spreken van een groot succes.
pi_91838993
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 08:51 schreef mymoodfentje het volgende:

[..]

Als je faalt ben je nooit een baas.
Hij probeert op z'n 16e in z'n eentje een Facebook-killer te lanceren. Dat is baas, hoe erg je ook faalt.

Het is zooo makkelijk om van de zijlijn af te geven op iemand die faalt. Hij probeert het tenminste.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 10:34:37 #199
310327 L-ascorbinezuur
Procrastination Guru.
pi_91839025
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 09:21 schreef garriej het volgende:
echt een top site, kan echt goed mijn sociale contacten onderhouden als de site offline is.
:D
[i]Thanks. [/i]
pi_91839079
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 10:33 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

Hij probeert het tenminste.
Zo'n dooddoener. :') Dat geldt misschien op de basisschool, maar als je zestien bent niet meer, hoor. Dan heb je hopelijk een realistisch beeld van wat mogelijk is en wat niet. Deze jongen heeft gefaald. Punt. Temeer omdat hij zichzelf zo onbescheiden in de media plaatst.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 10:36:38 #201
61910 mymoodfentje
SHENS troll'd hard
pi_91839107
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 10:33 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

Hij probeert op z'n 16e in z'n eentje een Facebook-killer te lanceren. Dat is baas, hoe erg je ook faalt.

Het is zooo makkelijk om van de zijlijn af te geven op iemand die faalt. Hij probeert het tenminste.
Nee dat betekend dat hij elke realiteitszin verloren is. Totale faal, dus veruit geen baas.
pi_91839191
Whatever. Deze jongen komt er wel.
pi_91839247
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 07:46 schreef IDisposable het volgende:
stil jonge.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 11:06:15 #205
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_91840019
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 10:39 schreef retorbrapi het volgende:
Whatever. Deze jongen komt er wel.
Ja, door zijn papa.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 11:07:20 #206
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_91840045
quote:
9s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 10:36 schreef mymoodfentje het volgende:

[..]

Nee dat betekend dat hij elke realiteitszin verloren is. Totale faal, dus veruit geen baas.
Nee jij bent een held :'( _! :')
  dinsdag 25 januari 2011 @ 11:11:32 #207
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_91840203
Geen zin om dit hele topic door te lezen dus misschien is het al gezegd. Maar dit topic is wel je reinste reclame. ^O^
pi_91840451
Ik voel afgunst.
pi_91840502
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 11:06 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ja, door zijn papa.
Mijn god, hoe jaloers kan je zijn zeg :D :'(
  dinsdag 25 januari 2011 @ 11:24:10 #210
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_91840652
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 11:20 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

Mijn god, hoe jaloers kan je zijn zeg :D :'(
Heb ik gelukkig niet nodig.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 11:39:56 #211
236046 NotYou
tigerblood
pi_91841231
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 11:18 schreef Smart_ass het volgende:
Ik voel afgunst.
Je voelt jaloezie voor Tim van Elsloo? Dus in je ondertitel ("Me money is me all ") breng je niet alleen ode aan Kempi maar doe je tegelijkertijd je beklag en zeg je dus eigenlijk iets als "Meer dan dit heb ik niet.. "? Subtiel! _O_
Je suis Charlie Sheen
  dinsdag 25 januari 2011 @ 11:49:22 #212
319437 Man-Bear-Pig
Computational Biologist
pi_91841575
mensen die niet doorhebben dat blytes fucking awesome is :')
jullie zijn gewoon jaloers dat jullie zelf niet wat bereikt hebben in je leven :')
pi_91841776
Alle jaloerse reacties heer zijn ronduit heerlijk. Deze jongeman trekt een bedrijf uit de grond waar je U tegen zegt en probeert zelfstandig een goede toekomst voor zichzelf te realiseren terwijl de jaloerse krengetjes hier moeten toekijken hoe hij straks elke vrouw met een profiel op zijn site compleet uitwoont. Dit is nog maar het begin.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 12:03:36 #214
329603 knuppelhaar
gevalletje onzin
pi_91842133
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 11:54 schreef HyperViper het volgende:
Alle jaloerse reacties heer zijn ronduit heerlijk. Deze jongeman trekt een bedrijf uit de grond waar je U tegen zegt en probeert zelfstandig een goede toekomst voor zichzelf te realiseren terwijl de jaloerse krengetjes hier moeten toekijken hoe hij straks elke vrouw met een profiel op zijn site compleet uitwoont. Dit is nog maar het begin.
Sommige mensen snappen het écht niet he. :')

Waarschijnlijk is het zo gegaan:

"Papa ik wil een site maken."
"Is goed jongen, bedenk maar even een naam en ik bel onze grote vriend Sanoma."
"Ik noem mijn site Blytes en ik ga Facebook en Hyves totáál onderuit halen."
*Papa pakt telefoon en belt Nu.nl*

Volgende dag:

"Papa ik heb 100 mensen per seconde! Wat ben ik goed he?"
"Jij gaat het helemaal maken met je site. Hier, misschien kan je nog wel wat personeel gebruiken. Ik heb ze toch over. Veel plezier!"

pi_91842209
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 12:03 schreef knuppelhaar het volgende:

[..]

Sommige mensen snappen het écht niet he. :')

Waarschijnlijk is het zo gegaan:

"Papa ik wil een site maken."
"Is goed jongen, bedenk maar even een naam en ik bel onze grote vriend Sanoma."
"Ik noem mijn site Blytes en ik ga Facebook en Hyves totáál onderuit halen."
*Papa pakt telefoon en belt Nu.nl*

Volgende dag:

"Papa ik heb 100 mensen per seconde! Wat ben ik goed he?"
"Jij gaat het helemaal maken met je site. Hier, misschien kan je nog wel wat personeel gebruiken. Ik heb ze toch over. Veel plezier!"

Houd je bek eens met je suggestieve bullshit, voor mij staat het vast dat deze meneer een respectabel ondernemer is die binnen een zeer korte tijd zeer veel seks gaat hebben en veel stuivers binnentrekt door middel van slimme marketing en constante levering van kwaliteit. Domme draak.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 12:07:36 #216
329603 knuppelhaar
gevalletje onzin
pi_91842271
quote:
13s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 12:05 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Houd je bek eens met je suggestieve bullshit, voor mij staat het vast dat deze meneer een respectabel ondernemer is die binnen een zeer korte tijd zeer veel seks gaat hebben en veel stuivers binnentrekt door middel van slimme marketing en constante levering van kwaliteit. Domme draak.
Je voelt je wel héél erg aangevallen of niet dan? Ben jij zelf dat kind of ben jij zelf ook een rijkeluiszoontje? Dan kan ik wel begrijpen dat je het er moeilijk mee hebt dat je niet zélf iets kan bereiken en dus zulke taal hier uitslaat. :') :W
pi_91842412
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 12:07 schreef knuppelhaar het volgende:

[..]

Je voelt je wel héél erg aangevallen of niet dan? Ben jij zelf dat kind of ben jij zelf ook een rijkeluiszoontje? Dan kan ik wel begrijpen dat je het er moeilijk mee hebt dat je niet zélf iets kan bereiken en dus zulke taal hier uitslaat. :') :W
Nog meer suggestieve bullshit, kleine zwakbegaafde kleuter. Nee ik ben niet rijk, eerder armoedig. Tevens heb ik het nergens moeilijk mee, ik doe dit met gemak en veel plezier. Jij bent diegene die hier zoveel afgunst richting deze ondernemen etaleert, dat zegt genoeg over de kwaliteit van jouw eigen leven. Verliezertje.
pi_91842521
Deze jongen heeft onderneem- en marketingskills, programmeer- en designskills, connecties én een rijke papa. Wat heeft de gemiddelde fokker? WoW, geen seks en een zure instelling. Ik snap het wel hoor, die afgunst.
pi_91842587
quote:
13s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 12:05 schreef HyperViper het volgende:

[..]

SMS TROLL AAN
pi_91842614
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 12:11 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Nog meer suggestieve bullshit, kleine zwakbegaafde kleuter. Nee ik ben niet rijk, eerder armoedig. Tevens heb ik het nergens moeilijk mee, ik doe dit met gemak en veel plezier. Jij bent diegene die hier zoveel afgunst richting deze ondernemen etaleert, dat zegt genoeg over de kwaliteit van jouw eigen leven. Verliezertje.
Troll.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 12:18:35 #221
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_91842620
kijk aan, kijk aan :)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_91842629
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 12:15 schreef retorbrapi het volgende:
Deze jongen heeft onderneem- en marketingskills, programmeer- en designskills, connecties én een rijke papa. Wat heeft de gemiddelde fokker? WoW, geen seks en een zure instelling. Ik snap het wel hoor, die afgunst.
Je hebt gelijk, waar bemoei ik mij ook mee. Fuck dit mannetje, zijn namaak bedrijf en zijn geretardeerde vader die niet normaal op de foto kan. Wat een tyfus familie zeg. I am OUT.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 12:26:21 #223
269888 garriej
ik las ondertieten.
pi_91842874
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 12:18 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, waar bemoei ik mij ook mee. Fuck dit mannetje, zijn namaak bedrijf en zijn geretardeerde vader die niet normaal op de foto kan. Wat een tyfus familie zeg. I am OUT.
alsof jij alle foto's van ze vader heb gezien.
pi_91842952
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 12:26 schreef garriej het volgende:

[..]

alsof jij alle foto's van ze vader heb gezien.
Ik zal het je nog sterker vertellen: ik heb ze allemaal gemaakt.
pi_91843161
quote:
Op dinsdag 25 januari 2011 12:28 schreef HyperViper het volgende:

[..]

pi_91843217
Blytes, alleen die naam faalt al...

Ook werkt de website niet...
  dinsdag 25 januari 2011 @ 12:36:40 #227
278838 kutkabouter
stroef en a-relaxt
pi_91843224
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 12:28 schreef HyperViper het volgende:

[..]

je verwart nou zijn normale foto's met de foto's die je 's-avonds in zijn kamer hebt gemaakt denk ik
  dinsdag 25 januari 2011 @ 12:40:53 #228
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_91843365
hij is meer down dan up.
VIVA LA ASSANGE¡
  dinsdag 25 januari 2011 @ 12:58:24 #229
236046 NotYou
tigerblood
pi_91843888
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 12:40 schreef wise het volgende:
hij is meer down dan up.

:X :')
Je suis Charlie Sheen
  dinsdag 25 januari 2011 @ 13:00:37 #230
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_91843956
:') :') :')
VIVA LA ASSANGE¡
  dinsdag 25 januari 2011 @ 13:10:00 #232
236046 NotYou
tigerblood
pi_91844283
Ondanks de downtime is er toch nog wat nieuws te melden:
quote:
Hyves-rivaal van tiener meteen plat
Blytes, een Hyves-rivaal gestart door een 16-jarige, ging meteen plat na de eerste ronde media-aandacht.

De 16-jarige Tim van Elsloo heeft deze maand een eigen sociaal netwerk gelanceerd: Blytes. Je kan als tiener minder ambitieuze hobby's hebben zeg maar. Van Elsloo mailde ons enkele weken geleden toen hij de site onder de naam Durb wilde lanceren, maar na wat onderzoek kwam hij erachter dat die naam in plat Engels toch niet zo geschikt was. Op zoek naar een andere naam voor zijn alternatief voor Hyves en Facebook kwam hij uit bij Blytes.

De site heeft een eenvoudige vormgeving en een stuk minder toeters en bellen dan bijvoorbeeld Facebook en Hyves. Wel zo overzichtelijk. De basisfuncties zijn wel hetzelfde: profielen, statusupdates, foto's met gezichtsherkenning. Het is mogelijk je update van andere sites als Twitter, Hyves en Facebook in Blytes binnen te laten lopen. De site heeft na ruim een week meer dan 600 leden. De afgelopen dagen kreeg Blytes wat aandacht op techblogs en dat leidde zondag tot een bericht op Nu.nl. Dat deed de servers van Van Elsloo meteen crashen.

Of Blytes enige kans maakt, valt sterk te betwijfelen. De meeste internetters hebben geen zin zich opnieuw bij een nieuw sociaal netwerk aan te sluiten en al hun vrienden uit te nodig. Dat is een van de redenen dat zelfs Google (met Buzz) en Apple (met iTunes Ping) tot nu toe op social mediagebied weinig succes hebben. Maar het is een moedige poging gezien Van Elsloo's leeftijd. En wie weet lukt het hem een functie te verzinnen waar de andere sites nog niet op zijn gekomen. We hadden een e-mailinterview met hem.

Waarom heb je Blytes ontwikkeld en hoe lang heb je er aan gewerkt?

Ik ben nu al een aantal jaar bezig met m'n eigen sociale netwerk. Grootste reden hiervoor is de waanzinnig grote doelgroep die je aan kunt boren. Iedereen om je heen is in staat het te gebruiken en je krijgt dus vrijwel altijd (positieve) feedback, omdat men weet wat het is.

Wat is de bedoeling van de site? Op wie richt je je?

In eerste instantie richt ik me vooral op scholieren en studenten. Uiteraard kunnen andere mensen ook lid worden. Er zijn geen restricties, ik raad echter wel aan om pas lid te worden als je op de middelbare school zit. De bedoeling van de site is om iets meer te doen dan Facebook en Hyves, door meer toepassingsmogelijkheden of features te bieden.

De belangrijkste meerwaarde zit 'm bijvoorbeeld in het koppelen van Hyves, Twitter en Nu.nl aan Blytes: na het registreren op Blytes kun je al je instellingen overladen vanaf Hyves. Je kunt automatisch je Twitter importeren en je kunt Nu.nl-nieuwsberichten (die vanuit een rss-feed geladen worden) boven je homepage laden. Bij interessante artikelen kun je direct doorklikken.

Daarnaast is ook 'gezichtsherkenning' in Blytes opgenomen. Dit houdt in dat gezichten (dat kunnen er dus meerdere zijn) door de server herkend worden tijdens het uploaden van een foto. Daarna kunnen gebruikers er dan een profiel van één van hun vrienden aan koppelen.

Denk je dat mensen geen zin meer hebben zich bij weer een ander sociaal netwerk aan te melden? Mensen komen nauwelijks door de dagelijkse stroom berichtjes van de bestaande sites heen?

Dat klopt. Als ik m'n computer opstart ga ik standaard naar Hyves, Twitter, Nu.nl, enzovoort. Conclusie: het zou veel handiger zijn als dit gecombineerd is. Oplossing: Blytes. Met één extra site ben je juist minder tijd kwijt voor het checken van de updates om je heen.

Wat is er anders dan aan Hyves en Facebook?

Veel huidige sites zijn in mijn ogen niet innovatief genoeg. Als grootste sociale netwerk van Nederland zou Hyves.nl wat mij betreft ook meer voorop mogen lopen qua techniek.

Wanneer zijn de iPhone- en iPad-app klaar?

Ik vind het belangrijk dat applicaties niet alleen vernieuwend zijn, maar tegelijkertijd simpel en snel. De helft van de mogelijkheden die de iOS-app te bieden heeft, zien er uiteindelijk niet in omdat ze te weinig extra mogelijkheden bieden ten opzichte van de snelheid en/of simpelheid die verloren gaat.

Uiteindelijk ben ik inmiddels tevreden over de iPhone-app. Nu ook de naam definitief vast staat kan ik me opnieuw registreren bij Apple onder een bedrijfs-account en de applicatie aanbieden. De iPad-app ligt wat ingewikkelder. Op de iPad heb je een groter scherm, waarbij je veel meer kunt laten zien. Dat maakt het dan ook weer moeilijker om een makkelijk te gebruiken applicatie te ontwerpen.

Je bent 16 jaar. Wat heb je tot nu toe nog meer ontwikkeld?

Behalve een heleboel projecten die nooit gepubliceerd zijn, heb ik ook de musicalsapp ontwikkeld voor Stage Entertainment Nederland en Stage Duitsland en een iPhone-applicatie voor een Duits bedrijf. Ook heb ik voor een aantal bedrijven websites ontwikkeld.

Hoe wil je geld gaan verdienen? Er staan nog geen advertenties?

Er komen in principe geen advertenties. Niemand zit te wachten op advertenties op een social network. Ik wil proberen om op een andere manier geld te verdienen aan deze site, namelijk via het aanbieden van betaalde bedrijfs-accounts: een bedrijf kan speciale paginas aanmaken die geïnteresseerde gebruikers/klanten kunnen volgen. In ruil daarvoor krijgt het bedrijf statistieken over hun producten. Zo kunnen ze bijvoorbeeld heel gedetailleerd volgen wat mensen schrijven over het product en wat de gemiddelde mening is door op keywords te zoeken in berichten die geplaatst worden.

Het gat na Twitter, Hyves en Facebook is groot. Andere netwerken als Netlog en Google Buzz krijgen ook weinig voet aan de grond. Waarom zou Blyte wel een plaats verdienen?

Omdat het vernieuwend en gebruikersvriendelijk is en andere social networks koppelt.

door Tonie van Ringelestijn, 24-01-2011 14:14
van: http://www.bright.nl/hyves-rivaal-van-tiener-meteen-plat
Je suis Charlie Sheen
  dinsdag 25 januari 2011 @ 13:16:07 #233
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_91844519
dat stuk tekst hierboven :')
VIVA LA ASSANGE¡
  dinsdag 25 januari 2011 @ 13:16:29 #234
165512 MASD
Music is dead.
pi_91844536
quote:
@ TS, in ieder geval heeft Tim ambitie en jij hebt veel jaloerse gevoelens.
Leer het verschil tussen jaloezie en afgunst.
Long live music.
pi_91844607
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 12:36 schreef kutkabouter het volgende:

[..]

je verwart nou zijn normale foto's met de foto's die je 's-avonds in zijn kamer hebt gemaakt denk ik
Verdomme je hebt me. Vandaar de stoom op mijn lens.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 13:55:58 #236
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_91845998
http://www.nu.nl/internet(...)envoudig-hacken.html

weet niet wat erger is? dat blytes of die remon met zijn PoC waar zo'n beetje de hele userbase van blytes al achter was :') .
  dinsdag 25 januari 2011 @ 13:58:35 #237
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_91846154
die remon heeft zelf ook een mooi portfolio. :')

http://www.helalalaturka.nl/
pi_91846195
Waar is de tijd gebleven dat 16-jarigen een DragonballZ-fansite maakten in frontpage en dat prima vonden. In plaats van zo hoog van de toren te blazen met je "vernieuwende concept" en daar jammerlijk in falen.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 14:00:55 #239
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_91846284
quote:
Anthrax Media is a one-man media production company aimed towards the younger crowd.
We have some nice designs, which are mostly quite modernly themed.

We try to keep the prices as low as possible and offer extensive support for On-The-Go questions and consults, aswell as long term backup support.
If you are in the need of a webmaster, forum administrator, system operator or a webdeveloper, you are at the right address.

If we offer you a complete webdesign with CMS we will work with the modx platform.
This is an easy to handle framework with alot of flexibility.

Are you in the need of a webdeveloper?
Then you are in the right place, We are advanced PHP/MySQL technicians who have up-to-date information about the latest techniques, security vulnerabilities and methods to provide you the best possible result that dirty cheap money can buy.
We can search for XSS vulnerabilities as well as SQL Injection vulnerabilities and we will offer the fix.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 14:01:14 #240
165512 MASD
Music is dead.
pi_91846303
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 13:59 schreef Sapstengel het volgende:
Waar is de tijd gebleven dat 16-jarigen een DragonballZ-fansite maakten in frontpage en dat prima vonden. In plaats van zo hoog van de toren te blazen met je "vernieuwende concept" en daar jammerlijk in falen.
Joh, in die tijd waren 16-jarigen misschien net een jaar of twee bekend met computers. Nu zijn ze er al vanaf hun geboorte mee bezig. Niet te vergelijken.
Long live music.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 14:03:40 #241
269888 garriej
ik las ondertieten.
pi_91846418
quote:
9s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 14:01 schreef MASD het volgende:

[..]

Joh, in die tijd waren 16-jarigen misschien net een jaar of twee bekend met computers. Nu zijn ze er al vanaf hun geboorte mee bezig. Niet te vergelijken.
naast het feit dat beide 16 jaar zijn is er geen vergelijking inderdaad.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 14:05:16 #242
236046 NotYou
tigerblood
pi_91846488
quote:
Anthrax Media is a one-man media production company aimed towards the younger crowd.
We have some nice designs, which are mostly quite modernly themed.

We try to keep the prices as low as possible and offer extensive support for On-The-Go questions and consults, aswell as long term backup support.
If you are in the need of a webmaster, forum administrator, system operator or a webdeveloper, you are at the right address.

If we offer you a complete webdesign with CMS we will work with the modx platform.
This is an easy to handle framework with alot of flexibility.

Are you in the need of a webdeveloper?
Then you are in the right place, We are advanced PHP/MySQL technicians who have up-to-date information about the latest techniques, security vulnerabilities and methods to provide you the best possible result that dirty cheap money can buy.
We can search for XSS vulnerabilities as well as SQL Injection vulnerabilities and we will offer the fix.
:') :D

Volgens mij heeft die jongen wat issues.. :')
Je suis Charlie Sheen
  dinsdag 25 januari 2011 @ 14:10:43 #243
52871 Blight
Supersized.
pi_91846747
Waren er nog meer media die hier melding over maakte, naast nu.nl? Ik kom bewust niet meer op die site omdat het één grote advertentie is.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  dinsdag 25 januari 2011 @ 14:25:11 #244
111382 Ofyles2
pi_91847475
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 13:55 schreef Tiemie het volgende:

weet niet wat erger is? dat blytes of die remon met zijn PoC waar zo'n beetje de hele userbase van blytes al achter was :') .
Heel erg naïef dit.

Ik hoop dat Tim PHP-lesboeken thuis heeft, want Cross Side Scripting en SQL-injecties moet je ten allen tijde vermijden.

Een voorbeeld:

1
2
3
<?php
$query 
"SELECT * FROM table WHERE password='secret'";
?>

Als ik een website binnenval met deze opdracht:

1
2
3
<?php
$query 
"SELECT * FROM table WHERE name='secret OR 1=1'";
?>

Dan heb jij als scriptschrijver een heel groot probleem aangezien ik lekker kan ravotten met je gegevens...

UPDATE: Cursusje SQL-injecties vermijden: http://www.phphulp.nl/php(...)injection-guide/444/

[ Bericht 2% gewijzigd door Ofyles2 op 25-01-2011 14:42:39 ]
pi_91847566
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 14:25 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

Heel erg naïef dit.

Ik hoop dat Tim PHP-lesboeken thuis heeft, want Cross Side Scripting en SQL-injecties moet je ten allen tijde vermijden.

Een voorbeeld:

[ code verwijderd ]

[ code verwijderd ]

Dan heb jij als scriptschrijver een heel groot probleem aangezien ik lekker kan ravotten met je gegevens...
Zozo, grote jongen.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 14:28:57 #246
111382 Ofyles2
pi_91847688
quote:
9s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 14:01 schreef MASD het volgende:

[..]

Vroeger was je met HTML de pimp van je buurt/school, nu moet je wel degelijk aan talen als Python en PHP.

Ik ben momenteel een 'polyglot': spreek vloeiend HTML, C++ en PHP, daarnaast nog redelijk C#, Java, Python en CSS.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ofyles2 op 25-01-2011 14:34:09 ]
  dinsdag 25 januari 2011 @ 15:00:41 #247
269888 garriej
ik las ondertieten.
pi_91849063
quote:
13s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 14:10 schreef Blight het volgende:
Waren er nog meer media die hier melding over maakte, naast nu.nl? Ik kom bewust niet meer op die site omdat het één grote advertentie is.
onderdeel van samona he.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 15:44:52 #248
326617 Eclaire84
Ibi is beter dan Messi!
pi_91850868
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 14:05 schreef NotYou het volgende:

[..]

:') :D

Volgens mij heeft die jongen wat issues.. :')
Jij besteedt er anders ook nogal wat tijd aan om die jongen op zn fouten te wijzen. _O- Wie heeft nou de issues.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 15:46:28 #249
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_91850953
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 14:25 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

Heel erg naïef dit.

Een voorbeeld:

[ code verwijderd ]

[ code verwijderd ]

UPDATE: Cursusje SQL-injecties vermijden: http://www.phphulp.nl/php(...)injection-guide/444/
mysql_real_escape lost alles op :)
  dinsdag 25 januari 2011 @ 17:00:35 #250
234389 GekkeGast
Gekker kan niet
pi_91854527
quote:
Helaas. Ik heb moeten besluiten de website nu helemaal offline te zetten. Redenen hiervoor zijn het feit dat Blytes op dit moment niet blijkt te voldoen aan een aantal (wettelijke) randvoorwaarden, zoals WBP en AV, de aanhoudende druk op de server en hack-pogingen.

Sinds het artikel op Nu.nl verscheen, heeft Blytes er meer dan 10.000 gebruikers bij gekregen. Bijna onlosmakelijk verbonden aan dit succes, zijn de hack-pogingen. Ook Blytes is slachtoffer van DoS-attacks: een kleine groep "gebruikers" verknalt op die manier het plezier van alle anderen door het moeilijk/onmogelijk te maken de site te bereiken.

Om die redenen heb ik ervoor gekozen om de site vooralsnog offline te zetten, zodat ik in de tussentijd kan zorgen dat voldaan wordt aan de wettelijke eisen, dat de veiligheids-bugs eruit gehaald worden en ik ondertussen ook Blytes kan blijven ontwikkelen, zodat ik mijn belofte over nieuwe, coole dingen kan waarmaken. Tot later!

Tim van Elsloo (ontwikkelaar van Blytes)
  dinsdag 25 januari 2011 @ 17:38:18 #251
298997 Spaghettivreter
Tevens bierzuiper.
pi_91856281
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 17:00 schreef GekkeGast het volgende:

[..]

Wat een faal _O- _O- _O-
  dinsdag 25 januari 2011 @ 17:48:20 #252
238641 Hondenbrokken
Ik ga echt geen katten voeren.
pi_91856623
Al die open brief van Geert gelezen?
http://blog.geertsmit.nl/open-brief-aan-tim-van-elsloo/
Jesus hates you.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 17:58:50 #253
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_91857053
quote:

[..]

:W :')
  dinsdag 25 januari 2011 @ 18:00:35 #254
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_91857113
quote:

[..]

:D :'( :D _O-
VIVA LA ASSANGE¡
  dinsdag 25 januari 2011 @ 18:00:46 #255
329603 knuppelhaar
gevalletje onzin
pi_91857119
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 17:48 schreef Hondenbrokken het volgende:
Geert Smit, wie is dat? :?

Verder: Typisch iets voor een 16-jarig jongetje om de wet eventjes te vergeten in een vlaag van enthousiasme en hoogdravendheid. :')
pi_91857194
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 17:48 schreef Hondenbrokken het volgende:
Want open deuren intrappen en oninteressante prutsstukjes schrijven over zaken die je 's nachts online tegenkomt, is natuurlijk wel heel bewonderingswaardig. :')
  dinsdag 25 januari 2011 @ 18:25:10 #257
234389 GekkeGast
Gekker kan niet
pi_91857992
  dinsdag 25 januari 2011 @ 18:25:37 #258
234389 GekkeGast
Gekker kan niet
pi_91858016
-knip-
  dinsdag 25 januari 2011 @ 18:27:24 #259
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_91858093
quote:
Waarmee verder? Dit is niet het "post hier je XSS'-topic (wel goed gevonden trouwens :P)
  dinsdag 25 januari 2011 @ 18:39:05 #260
111382 Ofyles2
pi_91858603
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 11:18 schreef Smart_ass het volgende:
Ik voel afgunst.
Inderdaad.

Tim verdient opbouwende kritieken zodat hij uit zijn fouten kan leren (en andere whizzkids deze fouten vermijden).

Ik nodig de mensen die die jongen een doodschop hebben verkocht uit een goed werkende website op te bouwen met PHP en JavaScript. Streefdatum binnen vijf dagen...

Moet een keer afgelopen zijn dat mensen die boven het maaiveld uitsteken onthoofd worden...
  dinsdag 25 januari 2011 @ 18:45:27 #261
111382 Ofyles2
pi_91858912
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 15:46 schreef Faux. het volgende:

[..]

mysql_real_escape lost alles op :)
Ik had me daarop verkeken, toch bedankt...
  dinsdag 25 januari 2011 @ 18:55:43 #262
311014 IDisposable
GC.Collect();
pi_91859416
En het mooie is dat hij straks gewoon weer terug komt, gewoon omdat hij dat kan. En ondertussen zitten al die zure haters nog steeds op hun 4-bij-4 zolderkamertje in sociaal isolement weg te rotten.
Jeffster! _O_
  Forum Admin dinsdag 25 januari 2011 @ 19:04:25 #263
232445 crew  Specularium
pi_91859836

Hij is niet van de melkboer.
En het PVDA gedrag is er met paplepels ingepropt.
Die komt er wel, of ie nu iets kan of niet.
pi_91882651
Kijk nu nog is op nu.nl, blytes word nu neergemaaid D":
  woensdag 26 januari 2011 @ 13:48:08 #265
111382 Ofyles2
pi_91892315
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 18:55 schreef IDisposable het volgende:
En het mooie is dat hij straks gewoon weer terug komt, gewoon omdat hij dat kan. En ondertussen zitten al die zure haters nog steeds op hun 4-bij-4 zolderkamertje in sociaal isolement weg te rotten.
Dit dus. Die mensen wensten dat ze op 16-jarige leeftijd net zo inventief waren als Tim...
pi_91892423
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 13:48 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

Dit dus. Die mensen wensten dat ze op 16-jarige leeftijd net zo inventief waren als Tim...
Ach voor een eenmansproject is het best leuk gedaan. Het gaat er alleen om dat Tim meent zich te moeten plaatsen boven een facebook en hyves, en dit laat ondersteunen door zijn rijke pappie. Ja als je dat doet kun je natuurlijk ook kritiek verwachten; vooral als het door hem aangeprezen product vele malen minder van kwaliteit is.
  woensdag 26 januari 2011 @ 13:51:01 #267
329603 knuppelhaar
gevalletje onzin
pi_91892462
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 08:37 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Kijk nu nog is op nu.nl, blytes word nu neergemaaid D":
Link? Ik zie het niet :D
pi_91892549
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 13:51 schreef knuppelhaar het volgende:

[..]

Link? Ik zie het niet :D
pi_91892577
Elsloo is een leuke plaats :D maja.

Heeft iemand een printscreen van die stite? ik heb geen zin om die site te bezoeken :')
  woensdag 26 januari 2011 @ 13:57:18 #270
329603 knuppelhaar
gevalletje onzin
pi_91892740
quote:
En daar ging papa's grote vriend Sanoma. :P

Dezelfde situatie als dat China zich afkeert van Noord-Korea, Dan zijn ze ook enkel nog maar een stel jengelende kinderen.
  woensdag 26 januari 2011 @ 14:03:00 #271
111382 Ofyles2
pi_91893002
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 13:53 schreef Ivo1986 het volgende:
Elsloo is een leuke plaats :D maja.

Heeft iemand een printscreen van die stite? ik heb geen zin om die site te bezoeken :')
Blytes is tot nader bericht offline, helaas...
  woensdag 26 januari 2011 @ 14:03:50 #272
111382 Ofyles2
pi_91893047
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 13:50 schreef b4kl4p het volgende:

[..]

Ach voor een eenmansproject is het best leuk gedaan. Het gaat er alleen om dat Tim meent zich te moeten plaatsen boven een facebook en hyves, en dit laat ondersteunen door zijn rijke pappie. Ja als je dat doet kun je natuurlijk ook kritiek verwachten; vooral als het door hem aangeprezen product vele malen minder van kwaliteit is.
Als Tim verstandig is, leert hij bovenstaande gedrag af...
  woensdag 26 januari 2011 @ 14:06:02 #273
329603 knuppelhaar
gevalletje onzin
pi_91893138
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 14:03 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

Als Tim verstandig is, leert hij bovenstaande gedrag af...
Als Tim zichzelf meer ziet als een online grappenmaker moet hij er vooral mee doorgaan. :9
  woensdag 26 januari 2011 @ 14:46:36 #274
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_91894887
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 13:48 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

helaas hebben de meeste geen rijke papa die alles voor em doet en laat doen :)

met zijn linkse pvda kop :r
VIVA LA ASSANGE¡
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')